Mitä sanoo

miehen logiikka?

Kumpi on teidän vaikeampaa sietää tyttöystävältänne:

a)Hän on ollut pitkässä suhteessa yhden ja saman miehen kanssa. Koska seurusteluvuosia on kertynyt, on hän ehtinyt harrastaa seksiä ex-miehensä kanssa varmasti yli 1500 kertaa.

b)Hänellä on ollut vain lyhyitä (lähinnä yhdenyön)suhteita, niitä kuitenkin 40 eri miehen kanssa.

Toinen "häviää" kerroissa, mutta "voittaa" henkilömäärissä. Toinen "voittaa" kerroissa, mutta "häviää" henkilömäärässä. Molempi pahempi? Perustelut kiitos.

14

1353

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysytkin vielä

Tottakai se ympäriinsä paneminen on pahempi asia. Kunnioitan pidempiä suhteita.

• Minulle nuo asiat eivät merkitse mitään. Noista luvuista ei mielestäni voi eikä pidä tehdä mitään johtopäätöksiä....

• mielessä--

a parempi-
      mutta b voi olla seksissä taitavampi?

• että parisuhteessa

kikkailtaisiin vähemmän, kuin satunnaisten kumppanien kanssa?

Irtopokat isketään usein baareista (joissa alkoholia nautitaan holtittomiakin määriä).

Tutun partnerin kanssa mausteet löytyvät helpommin, koska asioista on helpompi puhua ja tautejakaan ei tarvitse samalla tavalla varoa kuin tuntemattoman kanssa hääriessä. Harjoitteluun on rajattomasti aikaa, ei vain yönseutua kerrallaan...

• pullopersekapitalistisika

Tuossahan ei taida olla se ongelma siinä, että kuinka paljon tahi moni sitä naista on kairannut, vaan se vittuilu miehelle niiltä toisilta, jotka ovat kairausta suorittaneet.

Yhden hemmon kanssa voi aina tehdä Hyvä Veli-sopimuksen, mutta jos koko baarin henkilökunta 80-vuotiasta kaffelan mummoa myöten on irstaillut naisen kanssa, ei sitä 'Jahas sä oot kierrossa tänään, koitas kuule tällästä temppua, tuo nimittäin suostuu mihin vaan' - pottuilua voi estää.

• maailma.

Eipä tuo niin innostavalta kuulosta varsinkin kusilaarin ääressä selkään taputtaen kuultuna, siinä alkaa sormetkin kastua ja kurkkua kuivaamaan.!

• MMies

"Kumpi on teidän vaikeampaa sietää tyttöystävältänne..."

On se rankkaa, kun pitää rakastaan _sietää_.

• siinä kaikkein

rakkaimmassakin on varmasti jokin piirre, jota _vain_täytyy_sietää...

Joku maiskuttaa syödessään, toinen kaivaa nenää, kun on hermostunut, jollakin on edellisen suhteen lapset (ja se sekopäinen ex, joka sotkeutuu kaikkeen) jne.

• scale

pointtisi. Aika ovela veto :)
      Sä meinaat, että a. on "kulunut", mutta neiti b. on melkein uusi?
      Mulle se on herttaisen yhdentekevää tuo exien määrä.
      Ei kinnosta, en ole koskaan kysynyt, eikä multa ole kysytty.

• tulipa

taas tässäkin topickissa huomattua miten se rekattu mielipide nuolee sitä tiettyä keskitietä jota ei voi ylittää ilman ettei tule tahraa paitaan. Jätä säkin se perkeleen nuoleminen ja ole mies, kerro mielipiteesi muista välittämättä, kaikki tiedämme sen ettet jakorasiaa huolisi, piste.!

• scale
        tulipa kirjoitti:

taas tässäkin topickissa huomattua miten se rekattu mielipide nuolee sitä tiettyä keskitietä jota ei voi ylittää ilman ettei tule tahraa paitaan. Jätä säkin se perkeleen nuoleminen ja ole mies, kerro mielipiteesi muista välittämättä, kaikki tiedämme sen ettet jakorasiaa huolisi, piste.!

Sä saatana et tiedä musta mitään.
        Mulle nyt vaan sattuu olee ihan vitun sama monenko kanssa mun nainen on pannu ennen mua perkele eikö mee kaaliin.
        Vittu mä en ittekkään oo mikään noviisi perkele. Äläkä sinä saatanan tyhmä änkkää.
        Ps. mulle ei vittuilla

• ...zzzzzzzz...
        scale kirjoitti:

Sä saatana et tiedä musta mitään.
        Mulle nyt vaan sattuu olee ihan vitun sama monenko kanssa mun nainen on pannu ennen mua perkele eikö mee kaaliin.
        Vittu mä en ittekkään oo mikään noviisi perkele. Äläkä sinä saatanan tyhmä änkkää.
        Ps. mulle ei vittuilla

...mitähäh..???...oliko sulla jotain kerrottavaa, oli niin unettavaa paatosta..

• NoJust
        tulipa kirjoitti:

Juu juu. Uskotaan.

Sovitaanko ettei tarvitse enää asiasta mainita?

Ota sinä vain ne lääkkesi ja mene äidin viereen nukkumaan, siellä ei ole rekattuja paholaisia, jotka kiusaa sua.

• tuolla

..juurikaan ole väliä kun olisi kuitenkin hänen elämänsä paras pano =)

No joo, kyllähän tuo B-vaihtoehto hieman tökkii. Kertoo heikosta luonteesta ja se ei ole sellainen piirre jota naisesta etsin.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8434
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4693
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4614
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3599
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2913
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2706
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      38
      2650
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2383
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      166
      2069
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      64
      2008
    Aihe