SÄ GOOTTIKUNDI!!!!!11 *TÄRGEETÄ*!!!!!!!!!

Gothic Girl Senkrad

Tää on etintäkuulutus, mä etin sua ihana goottijätkä joka menit mun ohi sillon eilen pimeellä kadulla (wähä oli katuvalojen valoo)....

Sulla oli päällä: (musta) nahkatakki, (mustat) housut, (mustat) moccamaiharit, (mustat) nahkakäsineet, musta villapipo, (sexy) niittikaulapanta!!!!!!

Mä olin se goottigimma, joka meni sun ohi, mul oli päällä musta pitkä takki, (musta) hame, mustat pitkät hiuxet, mustat sormikkaat, musta kaulaliina, vaaleenpunaset skeittikengät.

TIEDOX SULLE: Mä rakastuin suhun HETI!!!!!!!1 Mä näin sun silmistä et sullaki oli tunteita mua kohtaan!!!!!

Niin että ota heti yhteyttä, mä kaipaan sua tosi kowaa enkä voi olla itkemättä....

Whit

32

649

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zippo

joka siellä roskisten takana ryömi pelkät mikkibokserit jalassa ja vasemmassa kädessä oli "löytö" yhestä pöntöstä, maistuisko pala?

• tyttölapsi

Mä ymmärrän sun likaiset astiat ja mikkibokserit, mutta, ettäkö vielä ruuat roskiksesta...hyi sua.
        Mä voin joskus vaik tarjota hampurilaiset. Maistuisko? paitsi, että en tiedä onko mitään parempaa kuin roskiksesta löydetyt hillosipulit tms... :)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Mä ymmärrän sun likaiset astiat ja mikkibokserit, mutta, ettäkö vielä ruuat roskiksesta...hyi sua.
        Mä voin joskus vaik tarjota hampurilaiset. Maistuisko? paitsi, että en tiedä onko mitään parempaa kuin roskiksesta löydetyt hillosipulit tms... :)

joka luoksesi lentää hampurilaiselle ;) Enhän mä nyt oikeasti roskiksesta ruokaa kaiva vaikka ne mun omat kokkaukset voittaa ;) Teetkö ihan itse hampurilaiset??

Ps. Lupaan pestä mikkibokserit hampurilaisten kunniaksi ;)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

joka luoksesi lentää hampurilaiselle ;) Enhän mä nyt oikeasti roskiksesta ruokaa kaiva vaikka ne mun omat kokkaukset voittaa ;) Teetkö ihan itse hampurilaiset??

Ps. Lupaan pestä mikkibokserit hampurilaisten kunniaksi ;)

Sorry...nyt joudun tuottamaan pettymyksen. Mä en tiedä osaanko ite tehdä niitä hampurilaisia (ei ole ikinä tullut kokeiltua) Vaik tottakai mä sun vuokses voisin yrittääkin:) Ainakin, jos lupaat ne bokserit pestä *hih*
        Jos ne pahastikin epäonnistuu niin tarjoan vaikkapa lasillisen konjakkia:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Sorry...nyt joudun tuottamaan pettymyksen. Mä en tiedä osaanko ite tehdä niitä hampurilaisia (ei ole ikinä tullut kokeiltua) Vaik tottakai mä sun vuokses voisin yrittääkin:) Ainakin, jos lupaat ne bokserit pestä *hih*
        Jos ne pahastikin epäonnistuu niin tarjoan vaikkapa lasillisen konjakkia:)

no jos harjoitellaan yhdessä, kyllä se varmaan muutaman poltetun pihvin jälkeen onnistuu :) Ääähh... onko mun pakko?? No hyvö on, vuoksesi pesen ne ;) Hmmm.... sitä on luettu jostain jotain vai?? Konjakki on kieltämättä pahaa yäkkk mutta ehkä sopivan lämmittävää näin pakkasilla :)

• tyttölapsi...
        Zippo kirjoitti:

no jos harjoitellaan yhdessä, kyllä se varmaan muutaman poltetun pihvin jälkeen onnistuu :) Ääähh... onko mun pakko?? No hyvö on, vuoksesi pesen ne ;) Hmmm.... sitä on luettu jostain jotain vai?? Konjakki on kieltämättä pahaa yäkkk mutta ehkä sopivan lämmittävää näin pakkasilla :)

mistäs sä alat mua kuule epäilemään...? :)
        mulle joku nimim. Zippo kirjoitti konjakin juomisesta... *hih*
        Yritetään vaan. Sittenhän on ainakin kahdet aivot säätämässä, jolloin onnistumisen mahdollisuus tuplaantuu...

En mä sua voi niitä boksereita pakottaa pesemään, jos susta tuntuu niin pahalta. Tietenkin läsnäolevien ihmisten kannalta...
        Jos ostan sulle vaihtobokserit?

• Zippo
        tyttölapsi... kirjoitti:

mistäs sä alat mua kuule epäilemään...? :)
        mulle joku nimim. Zippo kirjoitti konjakin juomisesta... *hih*
        Yritetään vaan. Sittenhän on ainakin kahdet aivot säätämässä, jolloin onnistumisen mahdollisuus tuplaantuu...

En mä sua voi niitä boksereita pakottaa pesemään, jos susta tuntuu niin pahalta. Tietenkin läsnäolevien ihmisten kannalta...
        Jos ostan sulle vaihtobokserit?

vanhuus ja poliisit ei tuu yksin ;) Se konjakki on kuin janojuomaa, suosittelen!
        Täytyy muistaa että myös epäonnistumisen mahdollisuus tuplaantuu, lähinnä sinut taitosi epälilyttää, itse olen vain pari kertaa polttanut veden pohjaan ;)

Vaihtobokserit olis ihan kiva mutta kuinka nää vanhat saa jalasta hmmm.... Ei kai nää nyt niin paljon haise? Vasta kuukauden ollu jalassa? Minkälaisia boksereita mietit?

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

vanhuus ja poliisit ei tuu yksin ;) Se konjakki on kuin janojuomaa, suosittelen!
        Täytyy muistaa että myös epäonnistumisen mahdollisuus tuplaantuu, lähinnä sinut taitosi epälilyttää, itse olen vain pari kertaa polttanut veden pohjaan ;)

Vaihtobokserit olis ihan kiva mutta kuinka nää vanhat saa jalasta hmmm.... Ei kai nää nyt niin paljon haise? Vasta kuukauden ollu jalassa? Minkälaisia boksereita mietit?

millaisia suostut pitämään. Ei niitä mikkiboksereita varmaan mikään täysin korvaa:(

Oon nähny sellaset ihanat vaaleensiniset, joissa on Ihaan kuvia. Niitä ajattelin... Ne on vallan suloiset;) kelpuutatko?

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

millaisia suostut pitämään. Ei niitä mikkiboksereita varmaan mikään täysin korvaa:(

Oon nähny sellaset ihanat vaaleensiniset, joissa on Ihaan kuvia. Niitä ajattelin... Ne on vallan suloiset;) kelpuutatko?

aasille aasibokserit!! Tottakai ne kelpaa ja lupaan pitää niitä koko loppuvuoden jalassa, ei tätä vuotta enää paljoa olekkaan jäljellä ;) Nää mikkibokserit on toiseksi paras keksintö pyöreän renkaan jälkeen ;)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

aasille aasibokserit!! Tottakai ne kelpaa ja lupaan pitää niitä koko loppuvuoden jalassa, ei tätä vuotta enää paljoa olekkaan jäljellä ;) Nää mikkibokserit on toiseksi paras keksintö pyöreän renkaan jälkeen ;)

vaan, että aasi? oletko? en olis ihan äkkiä uskonut... Mut jos mä sitten lähetän ne huomenna samassa niiden astioiden kanssa?

Ps. pyöreä rengas kieltämättä on keksintönä kympin arvoinen:)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

vaan, että aasi? oletko? en olis ihan äkkiä uskonut... Mut jos mä sitten lähetän ne huomenna samassa niiden astioiden kanssa?

aasi mikä aasi ;) Ai et? no kuuntele.. *iihahhahhahaaa* Joko uskot? Joo, se olisi kiva ylläri, kokeilen niitä heyi päähäni, sen lupaan :)

Parempi se on kuin neliskulmaiset ;)

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

aasi mikä aasi ;) Ai et? no kuuntele.. *iihahhahhahaaa* Joko uskot? Joo, se olisi kiva ylläri, kokeilen niitä heti päähäni, sen lupaan :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

aasi mikä aasi ;) Ai et? no kuuntele.. *iihahhahhahaaa* Joko uskot? Joo, se olisi kiva ylläri, kokeilen niitä heti päähäni, sen lupaan :)

onko joku sekoomassa vai sekoanko mä vai eikö missään sekoa kukaan koskaan...? hilfe!

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

onko joku sekoomassa vai sekoanko mä vai eikö missään sekoa kukaan koskaan...? hilfe!

on pakko olla sinä koska minä olen terve kuin etelä-Amerikkalaisen valtion talous ;) *tarjoaa sinisen napin ensi hätään* :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

on pakko olla sinä koska minä olen terve kuin etelä-Amerikkalaisen valtion talous ;) *tarjoaa sinisen napin ensi hätään* :)

*kieltäytyy sinisestä napista, koska kokee olevansa muutenkin jo elämänsä kunnossa*

Kai sä...noh...tiedät kun joskus on aivan helvetin sekava olo ilman mitään syytä... tai no...sun se nyt ainakin pitäis tietää..

*halisguigeli*

• tyttölapsi yrittää uudelleen
        Zippo kirjoitti:

ei sitten lähettänyt ensimmäistä...

Niin siin niin kai se sitten täytyy olla. *kieltäytyy kohteliaasti sinisestä napista vedoten muutenkin jo niin sekavaan olotilaansa* joku muu kerta...

mutta...kun mulla on aivan helvetin hämärä olo... ei periaatteessa mitään syytä. ei siitä sen enempää = mä oon hullu :)

*halisguigeli*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

*kieltäytyy sinisestä napista, koska kokee olevansa muutenkin jo elämänsä kunnossa*

Kai sä...noh...tiedät kun joskus on aivan helvetin sekava olo ilman mitään syytä... tai no...sun se nyt ainakin pitäis tietää..

*halisguigeli*

ehkä se on hyvä ettei mömmöt maistu ;) Niinhän seon, joskus kaikki tuntuu olevan sekaisin, todellakin minä jos joku sen tietää! Hmmm... olisi pitänyt varmaan tuo jättää kertomatta.... ;)

*halii*

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

ehkä se on hyvä ettei mömmöt maistu ;) Niinhän seon, joskus kaikki tuntuu olevan sekaisin, todellakin minä jos joku sen tietää! Hmmm... olisi pitänyt varmaan tuo jättää kertomatta.... ;)

*halii*

Äkkiä piti tänne tulla kirjottelemaan...

Mä oon välillä havainnu pientä sekavuutta, mutta tavallaanhan se on vaan hyvä asia. Ilman pientä sekoilun pelkoa elämästä tulis aivan liian tylsää;) Ja sittenpä täällä ei oo yksin sekoilemassa...

ps...palaillaan astioille *halimus*

• Zippo
        tyttölapsi kirjoitti:

Äkkiä piti tänne tulla kirjottelemaan...

Mä oon välillä havainnu pientä sekavuutta, mutta tavallaanhan se on vaan hyvä asia. Ilman pientä sekoilun pelkoa elämästä tulis aivan liian tylsää;) Ja sittenpä täällä ei oo yksin sekoilemassa...

ps...palaillaan astioille *halimus*

ihmisen pitää vähän joskus sekoilla niin sitten taas jaksaa olla asiallinen vähän aikaa. Sekoilemisessa on sekin hyvä puoli että pääset vähemmällä kun muut pitää sua hulluna ;)

Juuuhhhhh, palaillaan *halaa* :)

• tyttölapsi
        Zippo kirjoitti:

ihmisen pitää vähän joskus sekoilla niin sitten taas jaksaa olla asiallinen vähän aikaa. Sekoilemisessa on sekin hyvä puoli että pääset vähemmällä kun muut pitää sua hulluna ;)

Juuuhhhhh, palaillaan *halaa* :)

ei tarvitse edes yrittää näyttää/kuulostaa fiksulta, kun kukaan ei odota sellaista käyttäytymistä.
        Eli on siis täysi syy olla hullu... *hih*

Mun elämällä on sittenkin merkitys:)

• Dot

Se kaveri ei kyllä ollut gootti, vaan jöötti. Kaikilla jööteillä on nimittäin tapana kävellä eilen pimeellä kadulla mustiin keinonahkasormikkaisiin ja moccamastermaihariin sonnustautuneena.
      Oikeat gootit kävelevät vasta tänään.

• Dr

...ajan nimittäin autolla.

Ai niin, ja enhän ole edes Gootti, vaikka raskas metalli saa sykemittarini kiehumaan.

Eilen kävelin kyllä päivällä ihan kilsan verran, mutta jos muistan oikein, niin oli mulla päällä ruskea mokkatakki, mustat farkut, mustat sormikkaat, mustat bootsit, pipo (musta) oli taskussa, kun näytän mielestäni oudo(mma)lta pipo päässä, kai se nyt edes hieman lämmittää taskussakin.

• Dr
        Dr kirjoitti:

...ajan nimittäin autolla.

Ai niin, ja enhän ole edes Gootti, vaikka raskas metalli saa sykemittarini kiehumaan.

Eilen kävelin kyllä päivällä ihan kilsan verran, mutta jos muistan oikein, niin oli mulla päällä ruskea mokkatakki, mustat farkut, mustat sormikkaat, mustat bootsit, pipo (musta) oli taskussa, kun näytän mielestäni oudo(mma)lta pipo päässä, kai se nyt edes hieman lämmittää taskussakin.

...mainita yksi pieni yksityiskohta, oli kai mulla päällä myöskin sellainen valkoinen esiliina – muovinen, jossa punaisia tahroja...

• Zippo
        Dr kirjoitti:

...mainita yksi pieni yksityiskohta, oli kai mulla päällä myöskin sellainen valkoinen esiliina – muovinen, jossa punaisia tahroja...

joka juuri oksentaa.. *YÖÖÖÖHK*... hei, makkaran paloja... namnam

• Gothic Girl Senkrad

Zippo:Musta mikki-alkkarit ei oo tosiaankaan gootit, et etpä taia oikeen tietää näistä jutuista!!! Mut zemppistä silti, onnee valitsemalles uralle, ollaan yhessä täs jutussa!!!

Dot: Sä et ainakaan tiiä mitään gooteista!!!! Et kandeis pitää suusa kiinni jos ei niinku oo vittu warmuutta näist jutuist!!!! Mut mailaa mulle silti.

Dr: Sä oot just sitä mitä mä oon ettiny!!!!!1 Mut sä et varmaa kuiteskaa ollu se jätkä, joka mut ohitti eilen?? Harmi, mut saattaa silti olla et sut ja mut on tarkotettu yhteen. Sulla on autoki???? SIISTII!!!!

• Gothic Girl Senkrad

Tuli kahteen kertaan, annatteha anteex kaikki mulle???!!!???

• Gothic girl Senkrad

Zippo:Musta mikki-alkkarit ei oo tosiaankaan gootit, et etpä taia oikeen tietää näistä jutuista!!! Mut zemppistä silti, onnee valitsemalles uralle, ollaan yhessä täs jutussa!!!

Dot: Sä et ainakaan tiiä mitään gooteista!!!! Et kandeis pitää suusa kiinni jos ei niinku oo vittu warmuutta näist jutuist!!!! Mut mailaa mulle silti.

Dr: Sä oot just sitä mitä mä oon ettiny!! Mut sä et varmaa kuiteskaa ollu se jätkä, joka mut ohitti eilen?? Harmi, mut saattaa silti olla et sut ja mut on tarkotettu yhteen. Sulla on autoki???? SIISTII!!!!

• Dot

Minä kun luulin tietäväni kaiken kaikesta, vaan erehtyväinen on ihmispolo, nyyh...

• Zippo

voihan se tietysti olla ettei mikkibokserit ole goottiasuste vaikka ovatkin tummuneet tässä viikkojen aikana kivasti... Kiitos, toivottavasti saat kaverin kiinni ja tunteet on molemminpuoleisia :) Tsemppiä!!

• Gothic Girl Senkrad
        Dot kirjoitti:

Minä kun luulin tietäväni kaiken kaikesta, vaan erehtyväinen on ihmispolo, nyyh...

Älä oikeesti itke, pliide!!!! Saat minutkin itkemään *niisk* Mä tiedän, et tää voi kuulostaa tosi tosi tosi oudolta mut.. mä tunnen jotain yhteyttä suhun. Et jos yhtään kiinnostaa, nii kuule ota yhteyttä. Et oo yxin tuskassas, et niinku mä oon sun kaa siin samassa. Et jaetaanx se yhes?????=

• Dot
        Gothic Girl Senkrad kirjoitti:

Älä oikeesti itke, pliide!!!! Saat minutkin itkemään *niisk* Mä tiedän, et tää voi kuulostaa tosi tosi tosi oudolta mut.. mä tunnen jotain yhteyttä suhun. Et jos yhtään kiinnostaa, nii kuule ota yhteyttä. Et oo yxin tuskassas, et niinku mä oon sun kaa siin samassa. Et jaetaanx se yhes?????=

Ei minulla mitään tuskia ole, mitä nyt vähän vatsaa vääntää. Tuskinpa niitä väänteitä kukaan haluaa jakaa... ;)

• Anonyymi
        Dot kirjoitti:

No aijaa. Ei kukaa tiiä kaikkee. 😒

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3175
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2719
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1817
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      971
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe