Tähtimerkit avaamassa tukkeutunutta viemäriä..
Kun lavuaari ei vedä:
Oinas kokeilee ensin rivakasti imukuppipumpulla. Kun se ei onnistu, hän potkaisee tiskipöytää ja karjahtaa, jolloin rööri aukeaakin välittömästi.
Härkää harmittaa. Hän harkitsee. Pitääkö hänen ryhtyä tekemään työtä? Hän istuu nojatuolissaan kaksi tuntia hieman tyrmistyneen näköisenä harkitsemassa. Siis pitääkö hänen ryhtyä tekemään työtä? Sitten hän aloittaa. Aluksi ei meinaa millään onnistua, mutta hän ei luovuta. Ei onnistu vieläkään, mutta hän ei luovuta. Jo kuuden tunnin kuluttua kaikki on valmista. Härkä ähkäisee. Sitten hän palaa istumaan nojatuoliinsa.
Kaksonen juoksee kauppaan ostamaan ruuvimeisseliä ja pumppua. Samalla hän pyörähtää ohimennen kirjastossa, R-kioskilla ja taidenäyttelyssä. Ai niin ja levykaupassa, polkupyöräkorjaamossa sekä uusimassa kännykkänsä akun. Kotona hän avaa paketista ruuvimeisselin ja unohtuu lukemaan sen käyttöohjetta samalla, kun katselee televisiosta uutisia ja soittaa levylautaselta lempilevyään, jonka sanoissa mainitaan jotakin radioista, ja tästä syystä hän ilmoittautuu työväenopiston radioamatöörikurssille. Tähän kaikkeen vierähtää päivä. Iltamyöhällä hän muistaa, että putki piti avata. Hän menee lavuaarin luo ja huomaa, että se onkin päivän aikana auennut itsestään.
Rapu pohtii, että äiti opetti, että "ensin tällä muovipumpulla vähän näääääin... tällä tavalla..." Rööri antaa jo lupauksen...plrp... Sitten vähän Pirkka Putkimies-pullosta... Ja niin se sujui kuin leikki! Vanhat konstit tepsivät! Pieni kyynel kimmeltää ravun silmäkulmassa hänen muistellessaan äitiään ja lapsuudenkotiaan, jossa tukkeutuneiden viemäreiden availu hämärinä syysiltoina kodin lämmössä oli aina niin turvallista ja kotoisaa.
Leijona soittaa paikalle kodin putkimiehen suorittamaan palveluksen. Samassa syssyssä hän tulee ajatelleeksi haavettaan, ja päättää vihdoin vaihdattaa kaikki asuntonsa hanat ja raanat, tiskialtaan, sekä suihkun metalliosat kullanvärisiksi. Hän keksii vaihtaa kullanvärisiksi myös autonsa pölykapselit.
Neitsyt kaivaa esille sisäisen insinöörinsä. Ruuvi kerrallaan hän irroittelee viemärin putket toisistaan ja asettelee ruuvit aakkosjärjestykseen. Tämän jälkeen hän poistaa tukoksen aiheuttaneet ainesosat. Nenässä hänellä on pyykkipoika ja käsissä suojakäsineet. Ne on hankittu juuri tämäntapaisia tilanteita silmälläpitäen. Kaikki onnistuu mainiosti. Kauhistusta herättää se, kuinka siivottomilta putket näyttävätkään sisäpuolelta! Ennen putkien liittämistä takaisin paikoilleen hän puhdistaa putket sisäpuolelta pulloharjalla, jonka vartta hän on jatkanut lisäosalla.
Vaa'alle tämä on hieman liikaa. Naispuolinen vaaka ei hommaan suostu, hän heittäytyy naiselliseksi ja soittaa paikalle miesystävän. Miespuolinen vaakakaan ei viitsisi tahria juuri siistittyä ulkoista olemustaan, joten hän pyytää vaimonsa korjaamaan putket. Vaimo suostuu tähän tilanteen ymmärtäen.
Skorpioni kiinnostuu tilanteesta. Häntä alkaa kihelmöidä ajatus, mitä kaikkea jännää tukkeutunut viemäri sisältääkään! Pääseepä jopa kurkkimaan putkien sisälmyksiin... Jee! Suurella mielenkiinnolla hän rassaa auki kaikki putket, selvittää tilanteen ja rassaa auki vielä lisääkin putkia, syventyen valtavalla intensiteetillä tutkimaan tätä salattua maailmaa!
Jousimies lorisuttaa koko altaan täyteen kuumaa vettä ja lähtee hakemaan lapiota. Hana jää auki ja lattia tulvii jo vedestä. Hän koettaa vielä ravistella lavuaaria, mutta ei rupea rööri vetämään, tosin lavuaari jää hänen käteensä ja sotku yltyy. No, eipä tässä muukaan auta, hän viheltelee, vetää jalkaansa kumisaappaat ja soittaa palokunnan.
Kauris soittaa ensin isännöitsijälle, sitten poliisille. Hän tekee rikosilmoituksen taloyhtiön huonosti hoidetusta viemäritilanteesta. Sen jälkeen hän soittaa vakuutusyhtiölle ja vaatii korvauksen puhelinkuluista: soitoista isännöitsijälle, poliisille ja vakuutusyhtiölle.
Vesimies painaa nappia. Se on viritetty toimintavalmiiksi jo aikoja sitten. Vihdoin hän pääsee testaamaan käytännössä sen toimivuutta. Ja Heureka! Putki aukeaa silmänräpäyksessä. Vihdoin voi keksinnölle hankkia patentin!
Kala kokeilee ensin ajatuksen voimalla. Hän pyytää viemäriä aukeamaan, keskittyy ja meditoi ja lähettää käsillä parantavia säteitä lavuaariin. Kun tämä ei auta, päättää hän kokeilla vahvempia keinoja... tiskiaine... ei auta... pesupulveri... ei... lisätään etikkaa... ei... vielä suolaa...Valtava vaahto kohoaa jo altaasta ja kuuluu outoa sihinää, kemiallinen seos vaikuttaa erinomaisen voimakkaalta, varsinkin kitkerästä tuoksustaan päätellen, ja HOKKUSPOKKUS plurp plurp prrrummps, yhtäkkiä seisonut vesi solahtaa riemukkaasti alas rööristä.
Miten korjaat viemärin...röörit tukossa..help..
97
1680
Vastaukset
skorpparin toimintamalli varmaankaan paljon oikeesta poikkee. Tunnistin kyllä itteni;)
- kipparinoma
mä toimin just noin kuin kalat toimii:o))))))))
- outzak
Mä oon vaaka.. Ja kyllä ekana tulis mieleen soittaa joku apuun!!!:))
- kipparinoma
kykkä tähdet tietää;o)))))
- aliisa
mä oon härkä...toi alku meni ihan metsään,mutta tunnistin lopuksi itseni...mä kun käyn heti härkää sarvista kiinni ;O))
- outzak
kipparinoma kirjoitti:
kykkä tähdet tietää;o)))))
Joskus vähän liiankin hyvin.. Löytää itsestään piirteitä joita ei olisi suonut löytyvän...:)
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
mä oon härkä...toi alku meni ihan metsään,mutta tunnistin lopuksi itseni...mä kun käyn heti härkää sarvista kiinni ;O))
sarveenhan sä heti tarraat....hmm....mihinkäs sitä nainen muuhun....kalakaan;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
sarveenhan sä heti tarraat....hmm....mihinkäs sitä nainen muuhun....kalakaan;o)))
siitä tukeva ote heti alkuun...;O)) sarvesta...
- kipparinoma
outzak kirjoitti:
Joskus vähän liiankin hyvin.. Löytää itsestään piirteitä joita ei olisi suonut löytyvän...:)
Huumorilla kuitataan nekin löydökset.....;o))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
siitä tukeva ote heti alkuun...;O)) sarvesta...
Ja kyllä härkä asettuu;o))))))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Ja kyllä härkä asettuu;o))))))))))
ja härkä kuin härkä asettuu oikeassa ...käsittelyssä ;O)))))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
ja härkä kuin härkä asettuu oikeassa ...käsittelyssä ;O)))))))
vähän buhqua hetken...mut talttuu quitenkin...Loppu onkin sit silkkaa...hmm...härkätaistelua....;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
vähän buhqua hetken...mut talttuu quitenkin...Loppu onkin sit silkkaa...hmm...härkätaistelua....;o)))
kuulostaa kiinnostavalta...
- outzak
a-v kirjoitti:
siis Outzalle;)
En tietenkään!! Mulla on oinasmies, joka raivoaa sen putken auki äkkiä!!:)) Nehän vaakamiehet tarvitsi sitä apua siihen aukaisuun.... Vaakanaiset ei tarvii muuta, ku viehätysvoimaa!!;)
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
kuulostaa kiinnostavalta...
mielenkiintoista....ja addiktoivaa;o)))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
mielenkiintoista....ja addiktoivaa;o)))))))
nyt mä jatkan hommii,että kerkiin kotiinkin tänään..."nähdään" :O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
nyt mä jatkan hommii,että kerkiin kotiinkin tänään..."nähdään" :O))
Myöhemmin taas;o)))))) Jätä kuitenkin duunissa se sarvi härälle;o))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Myöhemmin taas;o)))))) Jätä kuitenkin duunissa se sarvi härälle;o))))))
kotona jälleen...enkä tarttunut yhtään härkää sarvista ...tosin niitä ei ollutkaan ;O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
kotona jälleen...enkä tarttunut yhtään härkää sarvista ...tosin niitä ei ollutkaan ;O))
aina jaksa...sarvesta härkää.....vaik oliskin.....lähettyvillä...;o)))))))))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
aina jaksa...sarvesta härkää.....vaik oliskin.....lähettyvillä...;o)))))))))))))
joskus kyllä voi olla "päänsärkyä",olen kuullut sellaisesta....mutta kyllä mä aina olen valmis härkätaisteluun ;O)))))))))))))))))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
joskus kyllä voi olla "päänsärkyä",olen kuullut sellaisesta....mutta kyllä mä aina olen valmis härkätaisteluun ;O)))))))))))))))))))
oli päänsärkyä tai ei....kunhan vain sopiva härkä osuu kohdalle;o)))) Ja mehän ei lopeteta härkää taistelun lopuksi....espanjalaisittain;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
oli päänsärkyä tai ei....kunhan vain sopiva härkä osuu kohdalle;o)))) Ja mehän ei lopeteta härkää taistelun lopuksi....espanjalaisittain;o)))
jos hyvän härän löytää,niin ei mitä sitä lopettamaan....tää meen juttu vähän karkas tuosta aiheesta,kas kumma ;O))) viemärien availuko oli aihe...noo,joo,voihan sitä jotenkin niinkin sanoo ;O))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
jos hyvän härän löytää,niin ei mitä sitä lopettamaan....tää meen juttu vähän karkas tuosta aiheesta,kas kumma ;O))) viemärien availuko oli aihe...noo,joo,voihan sitä jotenkin niinkin sanoo ;O))))
ei se niin kauas karannu aiheesta...hups...:o/...
Tiesitkö muuten et.. 50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen;o))) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
ei se niin kauas karannu aiheesta...hups...:o/...
Tiesitkö muuten et.. 50 % kettujen viisaudesta perustuu kanojen tyhmyyteen;o)))mutta nyt kun asiaa ajattelen,ihan loogiselta kuulostaa ;O))))hitsi,kun mä oon poikki...mutten millään viittis mennä nukkuun vielä,kun sitten herään aamuyöllä pyörimään sängyssä :O/
- hupsutin
ei kyllä soita palokuntaa, hän tekee loppuun asti itse, vaik menis viikko.
Ja totta, ei niin pientä hommaa, ettei siitä syntyisi just tuollaista spektaakkelia.. ;DDDD- kipparinoma
poikkeus vahvistaa säännön;o)))))
- hupsutin
a-v kirjoitti:
se mainos, jossa akka istuu kellarin rapuilla ja kyselee, joko mä soitan putkimiehen;)))
Minähän se siinä..;DDDDD
- Dj Pervo
Hoitaa linkkarilla röörit auki...
http://ircquotes.net/?15610 heleppoo kun sen osaa- kipparinoma
MacGyver:o)))))
kalat taas osu ihan nappiin...heh...tunnistin itseni siitä......=;0)))
- kipparinoma
kalat ollankin tosiiiii taitavia....;o))))))
kipparinoma kirjoitti:
kalat ollankin tosiiiii taitavia....;o))))))
nyt tutkimaan viemärin ihmeellistä maailmaa, nähärään huomenna, jollei tulla yön aikana sokeiksi.
Hyvää öytä, ystäväiset ja Outza;)))))))- kipparinoma
a-v kirjoitti:
nyt tutkimaan viemärin ihmeellistä maailmaa, nähärään huomenna, jollei tulla yön aikana sokeiksi.
Hyvää öytä, ystäväiset ja Outza;)))))))näkymistä...mielellään;o))) Ötyjä;o))))
- outzak
a-v kirjoitti:
Hyvää öytä, ystäväiset ja Outza;)))))))sullekin A-V!! Hmmm... Vai että ystäväiset ja Outza.... Enkö mää oo ystäväinen....
Noh, miettikäämme sitä huomenissa!!:)))
- nyyperi
VESIMIES OLEN ITSE.
VAIMO JOKA SYNNYTTI LAPSE OLI NEITSYT JA OLI KAIKKI OLTAVA JUST EIKÄ MELKEEN.
MUUTEN KYLLÄ OLIS JOTENKIN SIETÄNYT,MUTTA SILLOIN HARVOIN KUN HARRASTAA SEKSIÄ NIIN PITI
TAVARAN MOLEMMILLA PUOLILLA OLLA YHTÄ PALJON KARVOJA JOS OLI PARITON LUKU YLIMÄÄRÄINEN POISTETTIIN,SITTEN UUSI LASKUTOIMITUS LOPPUTULOS OLI AINA SAMA NUKAHDIN KESKEN LASKUJEN NIIN,ETTÄ SAAMATTA JÄI- kipparinoma
just noin se menee....Mun isä on neitsyt(edelleen vaan) ja äiti vesimies....;o))))
- Kylli.Kyllä
jousimiehenä soitan palokunnan jo ennen kumisaappaiden jalkaan laittamista.
Olen aina tuntenut vetoa palomiehiin.- kipparinoma
pano...siis palomiehet onkin letkuineen aikas tarpeellisia;o)))) Me kalat kuitenkin pysytellään turvallisissa kotikonsteissa....viemäriäkin aukoessamme.....;o))))))
- kipparinoma
ei elämää saa pilata liialla sängyssä pyörimisellä;o)))))
- aliisa
tai ainakaan yksin pyörimisellä ;O)) kyllä sänky on ihan muuta varten ...siis tarkoitan tietenkin nukkumista ;O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
tai ainakaan yksin pyörimisellä ;O)) kyllä sänky on ihan muuta varten ...siis tarkoitan tietenkin nukkumista ;O))
nukkumiseen vaan....melkein...ainakin joskus....Tuota...ja lukemiseen;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
nukkumiseen vaan....melkein...ainakin joskus....Tuota...ja lukemiseen;o)))
jos luen niin aina nukahdan...ja telkkukin siellä on ,mutta jos sitä katson nukahdan...;O))))) on jotain,mitä tehdessä en nukahda,kun olen sängyssä ...;O)) tarkoitin kyllä syömistä;O)))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
jos luen niin aina nukahdan...ja telkkukin siellä on ,mutta jos sitä katson nukahdan...;O))))) on jotain,mitä tehdessä en nukahda,kun olen sängyssä ...;O)) tarkoitin kyllä syömistä;O)))
aliisa älä kerro Quulle lupaa ja vanno:o)
Quu on nytkin sängyssä mä tiedän;o))) - aliisa
jeffjeff kirjoitti:
aliisa älä kerro Quulle lupaa ja vanno:o)
Quu on nytkin sängyssä mä tiedän;o)))mutta ihanko totta ;O))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
mutta ihanko totta ;O))
minä en valehtele;o)))
- jeffjeff
sä löydät tommosia kun ne ei kyllä pidä
alkuunkaan paikkaansa:(- kipparinoma
sä olet erityinen...et massaa...Olet isukki...muiskiss:o))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
sä olet erityinen...et massaa...Olet isukki...muiskiss:o))))))
jaa mä olen poikkeava vai:(
en kyllä istu käyn heti käsikksi:(
mä meen nyt suihkuun ja tarkistan kaikki röörit
muiskis;o))) - aliisa
jeffjeff kirjoitti:
muiskis;o)))olet siis myös härkä ;O)))))))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
olet siis myös härkä ;O)))))))
niin päättelet;o)))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
olet siis myös härkä ;O)))))))
tuosta istumisesta;o)))
eikö siellä kukaan muu istu kun härkä
en lukenut kuin kaksi;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
muiskis;o)))et ole massaa....Olet IHANA:o)))))))))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
et ole massaa....Olet IHANA:o)))))))))))))
korjasit pelästyin jo että olen poikkeava
ja vaikka mitä:o)))
nyt meen muiskis toinen IHANA:o))) - aliisa
jeffjeff kirjoitti:
niin päättelet;o)))
väitti että mä muka istun ekaks,ennenkuin alan hommiin...ja me tässä quun kanssa ollaan selvitelty,tai siis mä olen sanonut,että mulla on kyllä tapana ottaa heti härkää sarvista kiinni,eikä turhia istuskella ;O)))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
väitti että mä muka istun ekaks,ennenkuin alan hommiin...ja me tässä quun kanssa ollaan selvitelty,tai siis mä olen sanonut,että mulla on kyllä tapana ottaa heti härkää sarvista kiinni,eikä turhia istuskella ;O)))
niin kuin minäkin hyvä aliisa;o)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
nyt meen muiskis toinen IHANA:o)))aliisa kiittää seurasta ja menee nyt nukkumaan....:)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
niin kuin minäkin hyvä aliisa;o)))
ollaan me hyviä ;O))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
aliisa kiittää seurasta ja menee nyt nukkumaan....:)))
terveisiä sänkyyn;o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
nyt meen muiskis toinen IHANA:o)))tiedotustilaisuudessa....Kamalaa sananhelinää...meillä täällä isäntäkuntamalli tulossa....;o)
No se duunista....Mö qurkkaan vähän kun olet suihkussa.....;o))))) - aliisa
jeffjeff kirjoitti:
terveisiä sänkyyn;o)))
vien terveisesi perille :)
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
tiedotustilaisuudessa....Kamalaa sananhelinää...meillä täällä isäntäkuntamalli tulossa....;o)
No se duunista....Mö qurkkaan vähän kun olet suihkussa.....;o)))))qurqata luvan kanssa mutta älä pelästy
missi tunkee sinne myös siisti tyttö;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
qurqata luvan kanssa mutta älä pelästy
missi tunkee sinne myös siisti tyttö;o)))en tirkistele.....;o))))))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
en tirkistele.....;o))))))))))
mitäs näit;o)))
kävin niin pikapikaa kun väsyttää oli tosi pitkä
päivä en ehtinny edes lenkille:( - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
en tirkistele.....;o))))))))))
nukkuu poski kädellä tai toisin päin:(
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
nukkuu poski kädellä tai toisin päin:(
nam...;o))))))))))
Kävin suohkussa...sä et nähnytkään....;o))) Herätys...erityinen...muiskis;o) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
nam...;o))))))))))
Kävin suohkussa...sä et nähnytkään....;o))) Herätys...erityinen...muiskis;o)sä olit nyt tuhma et kertonnu mulle olisin
salaa qurqqinnu mä kostan tämän ja se
kosto tulee olemaan ei suloinen vaan
joqu muu:( - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
sä olit nyt tuhma et kertonnu mulle olisin
salaa qurqqinnu mä kostan tämän ja se
kosto tulee olemaan ei suloinen vaan
joqu muu:(tuu silloin qurkkaamaan...jookosta...:o))Erityinen ja ihana....älä kosta....Kosta vain...tuu mun kanssa saunaan...mä niin ujo et se mulle kamalin kosto....leikisti...;o))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
tuu silloin qurkkaamaan...jookosta...:o))Erityinen ja ihana....älä kosta....Kosta vain...tuu mun kanssa saunaan...mä niin ujo et se mulle kamalin kosto....leikisti...;o))))
mä en tiedä tulenko vai en:(
sinulla tuo päättämättömyys huipussaan
meen ihan sekasin siis leikisti;o)))
mä tahdon nukkumaan olin tänään yhden
piiiiip osaston synttäreillä oli pakko mennä:( - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
mä en tiedä tulenko vai en:(
sinulla tuo päättämättömyys huipussaan
meen ihan sekasin siis leikisti;o)))
mä tahdon nukkumaan olin tänään yhden
piiiiip osaston synttäreillä oli pakko mennä:(ja mä paiskin töitä...ihan kamalasti...mieli oli aivan tyhjä...Vielkin qumma olo:o/
Quules...Quu tietää mitä Quu haluu...;o))))
Voi..sä väsy....Isukille nyt ihana hali...:o)) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
ja mä paiskin töitä...ihan kamalasti...mieli oli aivan tyhjä...Vielkin qumma olo:o/
Quules...Quu tietää mitä Quu haluu...;o))))
Voi..sä väsy....Isukille nyt ihana hali...:o))mäkin ensin paiskin ja lujaa töitä
juhlat vasta illalla ja vielä tosi
viralliset sellaiset mutta kun ei
voi kieltäytyä:(
enkä muuten nauttinut mitään miestä
väkevämpää siellä hyvä minä saan
huomenna kiusata niitä;o)))
yksi kyssä koska se oli kun sinun kisu kuoli
jonka hautasit hevoskastanjan juurelle? - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
mäkin ensin paiskin ja lujaa töitä
juhlat vasta illalla ja vielä tosi
viralliset sellaiset mutta kun ei
voi kieltäytyä:(
enkä muuten nauttinut mitään miestä
väkevämpää siellä hyvä minä saan
huomenna kiusata niitä;o)))
yksi kyssä koska se oli kun sinun kisu kuoli
jonka hautasit hevoskastanjan juurelle?siitä on pari vuotta....siis kevät talvella tuli kaksi vuotta...Me muisteltiin Suloa mun poikani kanssa lauantaina...Vielkin ikävä.
Mä sain mieleni tyhjäksi kolmessa palaverissä ja kaikessa muussa...Tosi hektinen päivä...mut sellastahan mun duuni on:o) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
siitä on pari vuotta....siis kevät talvella tuli kaksi vuotta...Me muisteltiin Suloa mun poikani kanssa lauantaina...Vielkin ikävä.
Mä sain mieleni tyhjäksi kolmessa palaverissä ja kaikessa muussa...Tosi hektinen päivä...mut sellastahan mun duuni on:o)niin kauan siitä arvaa miksi kysyin;o)
semmoistahan se tuppaa olemaan onneksi siellä
välissä hyviäkin duunipäiviä:(
täällä sitten täytetään taas äipän mieli
muiskis;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
niin kauan siitä arvaa miksi kysyin;o)
semmoistahan se tuppaa olemaan onneksi siellä
välissä hyviäkin duunipäiviä:(
täällä sitten täytetään taas äipän mieli
muiskis;o)))On siitä jo niin kauan.....En mä arvaa....en millään...Uudestaan muiskis....saanhan lisää....:o)))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
tuu silloin qurkkaamaan...jookosta...:o))Erityinen ja ihana....älä kosta....Kosta vain...tuu mun kanssa saunaan...mä niin ujo et se mulle kamalin kosto....leikisti...;o))))
hmmmmmmmmmmm MUISKIS MUISKIS;o)))))
siis vähän ennen sitä me alettiin kirjoitella;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
siis vähän ennen sitä me alettiin kirjoitella;o)))muistan mä sen....Ihanaa et niin tapahtui:o)
Mä muuten quulin mitä meistä oli kirjoitettu huuhiksessa;o))....Mielenkiintoista....:o)))
Sen qunniaksi jotain ihanaa....vain sinulle;o)))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
muistan mä sen....Ihanaa et niin tapahtui:o)
Mä muuten quulin mitä meistä oli kirjoitettu huuhiksessa;o))....Mielenkiintoista....:o)))
Sen qunniaksi jotain ihanaa....vain sinulle;o))))minun yksityis omaisuuttani;o)))
sä varmaan tiedät kuka on j-toimittaja
mä en tiedä:(
nyt iskä menee nukkumaan heti
halii ensin äippää että tulee hyvät hyrinäunet
sitten pitkä muiskis ja toinenkin MUISKIS;o)))
hyvää yötä ja kauniita unosia äipälle:o)))
tulen huomenna sitten saunaan;o) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
minun yksityis omaisuuttani;o)))
tulen huomenna sitten saunaan;o)saunaan:o)))) Mä en päästä sua sit enää koskaan pois...:o)))))
En mä tunne juorutoimittajaa...en tiedä kuka hän on.
Onnelliset unet isukki...nää unia tänä yänä...jostakin ihanasta asiasta....Unihali ja yksi tosiiiiiiiii...hmm...pitkä...kiss...kiss...tuu jo....;o))))))))))) - häntä
kipparinoma kirjoitti:
saunaan:o)))) Mä en päästä sua sit enää koskaan pois...:o)))))
En mä tunne juorutoimittajaa...en tiedä kuka hän on.
Onnelliset unet isukki...nää unia tänä yänä...jostakin ihanasta asiasta....Unihali ja yksi tosiiiiiiiii...hmm...pitkä...kiss...kiss...tuu jo....;o)))))))))))pesetkö munat kanssa!
- kipparinoma
häntä kirjoitti:
pesetkö munat kanssa!
ja tietysti pesen....;o))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
minun yksityis omaisuuttani;o)))
tulen huomenna sitten saunaan;o)sinisestä vuoteesta...muisk.....:o))
- koukkuus
jeffjeff kirjoitti:
siis vähän ennen sitä me alettiin kirjoitella;o)))palstan kuumimman kinkun! Ossootko arvostoo?
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
sinisestä vuoteesta...muisk.....:o))
duunista kohta syömään:o)
ai niin MUISKIS äippä;o))) - jeffjeff
koukkuus kirjoitti:
palstan kuumimman kinkun! Ossootko arvostoo?
en ole harrastanut huuhaalla koukuttamista.
Arvostan kypällä kaikkea mikä on minulle
tärkeää ja ansaitsee arvostustani.
- aliisa
Kaikki paikat pitää pestä ;O)))
- kipparinoma
Ilmanmuuta ja muut ilman....niin se menee;o)))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Ilmanmuuta ja muut ilman....niin se menee;o)))
On se niin kivaa,että joku huolehtii,että tulee kaikki paikat varmaan pestyy ;O)) onko sulla vapaata...mulla on vaihteeksi 3 päivän kesäloma ;O))))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
On se niin kivaa,että joku huolehtii,että tulee kaikki paikat varmaan pestyy ;O)) onko sulla vapaata...mulla on vaihteeksi 3 päivän kesäloma ;O))))
vasta kymmeneksi....Loma alkaa maanantaina:o))))
Hyvä et huolehtivat...;o)) - aliisa
kipparinoma kirjoitti:
vasta kymmeneksi....Loma alkaa maanantaina:o))))
Hyvä et huolehtivat...;o))rantakelit ;O)) mitähän tällä kesälomalla taas keksis tekemistä...lähtiskö reissaamaaan...pyörällä ;O)) ja lähettäsin matkan varrelta töihin kesälomaterveiset-kortin ;O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
rantakelit ;O)) mitähän tällä kesälomalla taas keksis tekemistä...lähtiskö reissaamaaan...pyörällä ;O)) ja lähettäsin matkan varrelta töihin kesälomaterveiset-kortin ;O))
kesälomalla..Muista olla hyvin turistina...Äimistelet tuttuja maisemia ja näppäilet quvia japanilaiseen tyyliin...;o))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
kesälomalla..Muista olla hyvin turistina...Äimistelet tuttuja maisemia ja näppäilet quvia japanilaiseen tyyliin...;o))
Kiitos muistutuksesta tuon kameran suhteen...en olisi muistanut ottaa mukaan ...pakkohan on näyttää tämän viikon kesäloman kuvia työkavereille ;O))) ja taas ensi viikon lomalla uusista paikoista...jess ;O))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
Kiitos muistutuksesta tuon kameran suhteen...en olisi muistanut ottaa mukaan ...pakkohan on näyttää tämän viikon kesäloman kuvia työkavereille ;O))) ja taas ensi viikon lomalla uusista paikoista...jess ;O))
hellevaatteet..sellaiset sopivan rennot...Ja kuvia ottaessasi kaikki eksoottinen löytyy tietenkin maasta...Niitä haltioituneena hymyillen ja silmiäsi pyöritellen osoittelet...ja näps vaan olet ikuistanut sammuneen makaamasta suihkulähteen vierestä...yms...Kyllä niitä kesälomakuvia passaa tutkiskella sit työporukan kanssa...Wauuuuu...on se eksoottinen maa...suomi;o))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
hellevaatteet..sellaiset sopivan rennot...Ja kuvia ottaessasi kaikki eksoottinen löytyy tietenkin maasta...Niitä haltioituneena hymyillen ja silmiäsi pyöritellen osoittelet...ja näps vaan olet ikuistanut sammuneen makaamasta suihkulähteen vierestä...yms...Kyllä niitä kesälomakuvia passaa tutkiskella sit työporukan kanssa...Wauuuuu...on se eksoottinen maa...suomi;o))
on se niin hienoo,kun on usein kesälomia...kerkii paljon tutkimaan tätä maatamme....tai kotikaupunkia...tai lähiötäni ainakin...meen pihassa saattaa olla paljon mielenkiintoista kuvattavaa...heiii,mun täytyy nyt lopettaa ja lähteä tutkimaan,mitä meen ympäristöstä löytyy...mitähän naapurit ajattelee...no,se ei kuulu mulle ;O)))) mä vietän nyt kesälomaa...bikineissä pihassa,kerrostalojen välissä;O))) palaillaan myöhemmin...
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
on se niin hienoo,kun on usein kesälomia...kerkii paljon tutkimaan tätä maatamme....tai kotikaupunkia...tai lähiötäni ainakin...meen pihassa saattaa olla paljon mielenkiintoista kuvattavaa...heiii,mun täytyy nyt lopettaa ja lähteä tutkimaan,mitä meen ympäristöstä löytyy...mitähän naapurit ajattelee...no,se ei kuulu mulle ;O)))) mä vietän nyt kesälomaa...bikineissä pihassa,kerrostalojen välissä;O))) palaillaan myöhemmin...
filmiä....Kuvaat pihasi ihmeitä mitä erilaisimmista vinkkeleistä...Pydäs naapuriasi vaik näppäsemään itsestäsikin muutaman foton...:o)))) Myöhemmin....:o)
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
filmiä....Kuvaat pihasi ihmeitä mitä erilaisimmista vinkkeleistä...Pydäs naapuriasi vaik näppäsemään itsestäsikin muutaman foton...:o)))) Myöhemmin....:o)
näin teen,moi ;O)))
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197