Onnea oli voittaa Lotossa!

-Onnentyttö-

Minäpä voitin Lotossa lauantaina 7 oikein Oulussa!!! Saa onnitella!! Työtön olen, että tarpeeseen tuli ja vaikka elämä sekasin onkin, niin en aio ylpistyä! Anonyyminä säilyä tahron kans. Elämä o ihanaa! Eipä sillä terveyttä voi ostaa, mutta paljohan se raha muutoin mahollistaa ja aionkin nauttia onnen kantamoisesta.:)

11

1104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santa claus

Mutta muista että jotkut ovat onnistuneet "hukkaamaan" lottovoitonkin ja jääneet vielä velkaa ...

• Onni

En mä rahoista välitä, mutta tuollainen työtön tyttönen saisi mut taatusti onnelliseksi.
      Lähetkö treffeille?

• Onni

Työtön siksi, kun mäkin olen työtön, olis paljon yhteistä aikaa, voitais maailmaa kiertää, taloa laittaa. Eikä olisi työt kummallakaan sotkemassa.

• Savosta onnea

Oikein paljon onnea voitostasi.Varmaan on oikeaan osoitteeseen tullut.En kadehdi,sillä mielestäni jokaisella vähävaraisella olisi oikeus kerran elämässään nauttia,edes siitä,mitä rahalla saa,ettei se olisi aina rikkaiden yksinoikeus.Tiedän,ettei rahalla saa terveyttä,ehkä kuitenkin tuo mahdollisuuden hoidattaa itseänsä..sairaskuluista piittaamatta.Ilon ja onnen täyteisiä päiviä sinulle.

• -Onnentyttö-

Kiva, että ihmiset ovat valmiita jakamaan toisen tuntemattoman ilon ja vieläpä raha-asiassa, mikä usein aiheuttaa vain kateutta ja katkeruutta, joka on kuitenkin vain oman energian tuhlausta ja aivan turhaa. Mikä tulee työllä tai tuurilla, niin se o meitin kaikkien tavoitettavissa eix jee?

• lottounelmissas
        -Onnentyttö- kirjoitti:

Kiva, että ihmiset ovat valmiita jakamaan toisen tuntemattoman ilon ja vieläpä raha-asiassa, mikä usein aiheuttaa vain kateutta ja katkeruutta, joka on kuitenkin vain oman energian tuhlausta ja aivan turhaa. Mikä tulee työllä tai tuurilla, niin se o meitin kaikkien tavoitettavissa eix jee?

Etkä lottoilisi yhteiskunnan varoilla ja provoilisi täällä. Aidoilla lotto-oikeinseitsemän-ihmisillä on muut humpuukit mielessä, ei ne nettiin ehätä voitosta kerskumaan. Ne on jo matkalla lasvekaan tuplaamaan voittoaan.

• Sinulle!!!!!!

Ja nautihan mitä kaikkea voit nyt toteuttaa elämässäsi:)

Olen iloinen puolestasi,joskin toivon että minuakin joskus onni potkaisisi:)

Jääpähän nähtäväksi,mutta ONNITTELUT Sinulle

• Onnentytölle

Terveyttä ei voi ostaa,mutta kalliista saattohoitokodista viimeinen petipaikka mahdollistuu.
      Onnea vielä kerran.

• Sarie

Onnittelut! Saanko kysyä, tuliko ihan muutamalla rivillä vai jollain järjestelmällä?

• -Onnentyttö-

Koneen arpomana ja vain 3 oli riviä, mutta yksihän se jo riittää...:-)Kävin juuri varaamassa matkan Pariisiin, ostin kauan haaveilemani taulun ja shoppasinpa vaatteita ihan enemmälti. Tuntuu ihan epätodelliselta, mut aikaa on ihan niinku ennenkin olta tiäl keskustelupalstoilla ja mies käy töis kuin ei mitään. Ei tahdota tehdä tästä huomiota herättäävää numerota ja niin on hyvä.

• Onnea!

Onneksi olkoon voitosta, itsekin ahkerasti lottoan ja aina tovioa riittää, vaikkei vielä osuma olekaan tullut.

Jos teette huono-osaisille lahjoituksia niin muistakaa minut. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1934
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1286
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      64
      1207
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      896
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe