naista potkimaan palleille

Marc

Elikkäs oliskos kellään tytöllä/naisella kiinnostusta potkia mua palleille. Jos on niin otta mun sähköpostiin yhteyttä

17

3609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÄLÄ TEE SITÄ

Käy köpelosti.voi henki mennä.

• 69man

Taas yksi jeesustelija! Minäkin olen varmaan kuollut jo monta kertaa kun vaimolta tulee aina esileikkinä polvea tai nyrkkiä kiveksille.

• blahhhh
        69man kirjoitti:

Taas yksi jeesustelija! Minäkin olen varmaan kuollut jo monta kertaa kun vaimolta tulee aina esileikkinä polvea tai nyrkkiä kiveksille.

Ei ole täysin tuulesta temmattu varoitus. Voi aiheuttaa sisäisen verenvuodon, joka voi olla hengenvaarallinen jos sitä ei huomata ja hoideta ajoissa.

• Marica17

Minua kiihottaa kovasti antaa kipeetä miehelle munille ja niin teenkin aina tilaisuuden tullen:)
      Sitä on sitten kiva ajatella sormettaessa.

• Marc

Millasilla kengillä haluaisit potkia mua munille ja mitähän kokoo sun jalkas on?

• Marica17
        Marc kirjoitti:

Millasilla kengillä haluaisit potkia mua munille ja mitähän kokoo sun jalkas on?

Jalka on kokoa 38 Nykyään potkin vain tuota yhtä...ja sitäkin paljaalla, välillä myös nyrkillä.

• roikkupallit

Pööh, löytyykö tuolle kuolemaan johtavan verenvuodon vaaralle jotain faktaa? Linkkiä tutkimukseen tai esimerkkitapaukseen? Kerro lisää... Arveluttaa, että pitäisikö vaimon jättää kastrointiotteet vähemmälle...

• sanoisin

Vaatii niin kovia iskuja, että taju menee, ei näissä seksileikeissä sellaisista ole kysymys.
        Asiaa harrastamattomat arkapallit liioittelevat kun eivät asiasta mitään tiedä.

• revennyt kives
        sanoisin kirjoitti:

Vaatii niin kovia iskuja, että taju menee, ei näissä seksileikeissä sellaisista ole kysymys.
        Asiaa harrastamattomat arkapallit liioittelevat kun eivät asiasta mitään tiedä.

Varovainen tarttee olla, jos tollasta tekee. Eikä kyllä ole järkeä tuolla tavalla miehelle tehdä.
        Mun tyttöystävä iski mua nyrkillä kiveksille, sillä oli kädessä avaimet. Seurauksena oli hirvittävä kipu sen lyönnin päälle, makasin maassa. Sitte se kipu jatkui eikä menny ohi. Toinen kives turposi ja tolkuttoman kipeä. Parin päivän päästä oli pakko mennä lääkäriin. Mulla todettiin repeytymä kiveksessä. Se kesti parantua pitkään, viikkoja. Reilu viikko oli tosi kipeä, kaikki sattui vaikka oli vahvat kipulääkkeet ja kivekset tuettuna.
        Ja tohon riitti vain yx isku hennolta naiselta. Sattu sekin, että kun koitin selittää että mua on sattunut ihan oikeasti, se vaan nauro mulle.
        että tiedoksenne vaan.

• susta tulee eunukki

Potkita vain pallejasi, niin et kohta muusta nautikaan, orkut on muisto vain. Ota vahvempia potkuja munillesi

• sit olet eunukki

anna vain potkia muniasi, tyttoja footaamaan kylla riittaa, eihan he tunne kipua

• kunnon vaimo

Meillä ukon munat ovat saaneet kyytiä jo useita vuosia ja kalu senkun kovenee.
      Polvella survaisen niin se on meillä kun esileikki ja joskus jos ukko meinaa laueta liian aikaisin, niin annan kipeetä kiveksille avokämmenillä, tai sitten nyrkillä.
      En kyllä menisi kengällä potkimaan kovaa, mutta paljaalla sillai puolikovaa on sopivasti.
      Nautinnollisia kikkelin kuritus hetkiä!

• _Tomi

Musta on aika huono perustelu kiveksille potkimiselle se, että mies meinaa laueta liian aikaisin. Ihan kuin mies tekisi jotain pahaa siinä, että alkaa lähestyä laukeamista. Aika ihmeellinen on naisen mieli, jos tolla tavalla tekee ja haluaa satuttaa toista.

Ei miehen jalkojen väliin potkiminen mitenkään tai lyöminen ole mitään esileikkejä, kyllä ne on vaarallista väkivaltaa.

• Saapas-Tero
        _Tomi kirjoitti:

Musta on aika huono perustelu kiveksille potkimiselle se, että mies meinaa laueta liian aikaisin. Ihan kuin mies tekisi jotain pahaa siinä, että alkaa lähestyä laukeamista. Aika ihmeellinen on naisen mieli, jos tolla tavalla tekee ja haluaa satuttaa toista.

Ei miehen jalkojen väliin potkiminen mitenkään tai lyöminen ole mitään esileikkejä, kyllä ne on vaarallista väkivaltaa.

Leikit ja fetissit-palsta! Mistäköhän luulet olevan kyse? Aivan, kahden aikuisen seksileikeistä!
        Eiköhän tässäkin tapauksessa kyseinen mies nauttii saamastaan käsittelystä, muuten saattaisi jäädä viimeiseksi kerraksi! HALOO! Katso millä palstalla juttuja luet!

• oot
        Saapas-Tero kirjoitti:

Leikit ja fetissit-palsta! Mistäköhän luulet olevan kyse? Aivan, kahden aikuisen seksileikeistä!
        Eiköhän tässäkin tapauksessa kyseinen mies nauttii saamastaan käsittelystä, muuten saattaisi jäädä viimeiseksi kerraksi! HALOO! Katso millä palstalla juttuja luet!

vaikka kuinka leikkis tarvii muista rajat touhussa. ihan yhtä paljon se potkaseminen tai lyöminen sattuu leikkiessä tai tosi jutuissa. ja munille lyöminen sattuu oikeesti.

• muuaalle
        oot kirjoitti:

vaikka kuinka leikkis tarvii muista rajat touhussa. ihan yhtä paljon se potkaseminen tai lyöminen sattuu leikkiessä tai tosi jutuissa. ja munille lyöminen sattuu oikeesti.

sievistelemään nynnykkä!

• Anonyymi
        oot kirjoitti:

Jos joku tykkää pallien kurittamisesta, niin viikon selibaatti, ja sen jälkeen kivekset kakkosnelosen päälle ja vasaralla kunnon iskut. Kives repeää kivasti, lisäkivekset litteiksi ja siemenjohtimet poikki. Siinä sitä on viihdykettä pervoiIIe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      218
      4077
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      111
      2573
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      38
      2295
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      80
      1400
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      86
      1288
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1149
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      75
      1037
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      903
    9. Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme

Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu
      Ikävä
      58
      881
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      856
    Aihe