Tietääkö kukaan mitään henkilöstä nimeltä Marko Suojala? En ole kuullut Markosta 10 vuoteen ja olisi mukava tietää missä on Marko... On kotoisin ainakin käsittääkseni Vesilahdesta! Marko on vuosimallia 1977.
Marko Suojala???
8
726
Vastaukset
- *s*
tiedän, marko tällä hetkellä lahdessa.
t:markon serkku- Nimetön
Että joku tietää missä on Marko. Kerro paljon terveisiä, että Tampereen suunnalla on paljon porukkaa jotka kaipaa Markoa, kun kukaan ei hänestä mitään tiedä.
Muistelenkin että Marko joskus 10v sitten muutti Lahteen... - Anonyymi
Nimetön kirjoitti:
Että joku tietää missä on Marko. Kerro paljon terveisiä, että Tampereen suunnalla on paljon porukkaa jotka kaipaa Markoa, kun kukaan ei hänestä mitään tiedä.
Muistelenkin että Marko joskus 10v sitten muutti Lahteen...Suojalan Marko Kotkasta mallia 1977 on muuttanut Kotkasta Nastolan jo 6vuotts sitten
En itsekään ole häntä tavoittanut 2 vuoteen
- Misa112
Marko asuu nykyään Kotkassa
- Marko-is-KURKO
Marko on muuttanut kotkasta Ouluun !
- Markosuojala
Moi, täs on Marko! Olen muuttanut Lahdesta Hammerfestiin.
- HottosMako
Oon etelän lämmössä ja ollut täällä jo 10,5 vuotta
- Anonyymi
Markon kaa muistan, kun IV pirtsakkaa. Voi niitä aikoja!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637