buutti

disketit

aiemmin on mainittu linkki buuttidiskettien tekoon ja muuten onnistuisi, mutta ei mahdu korppuun. Zippinä ladataan. Miten onnistuu? Win2000 Pro.

10

852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bootdisk

      bootdisk.com. Miten te saatte mahtumaan W2000:n neljä latausta mahtumaan korpuille?

    • Ruussi

      teitkö niin kuin ohjeissa mainittiin (oletan, että latasit ne www.bootdisk.com:sta).
      Pura paketit kovalevylle, omaan hakemistoon makebt32.exe (tai makeboot.exe) kera. Tyhjä korppu asemaan ja ajat tuon makebt32.exe:n (tai promptissa makeboot.exe).

      • disketit

        purin ne neljä kansioon ja ne eivät mahtuneet millään survomisella korpuille. Niksi onkin tuo makebt.exe. Kokeilin kerran mutta ilmoitti ettei löydä noita neljää....kokeilenpa uudelleen.

        hakemisto on sama kuin kansio? ja mikä on prompt?

        Tiedän tiedän, oon tyhmä.

        Kiitos.


      • disketit
        disketit kirjoitti:

        purin ne neljä kansioon ja ne eivät mahtuneet millään survomisella korpuille. Niksi onkin tuo makebt.exe. Kokeilin kerran mutta ilmoitti ettei löydä noita neljää....kokeilenpa uudelleen.

        hakemisto on sama kuin kansio? ja mikä on prompt?

        Tiedän tiedän, oon tyhmä.

        Kiitos.

        ilmestyy musta boksi, jossa pyydetään nimeämään floppyasema. Kun laitan siihen "a" niin heti tulee teksti ettei löydä 1-4. ? Kaikki on samassa kansiossa ja kansion nimi on tuo makeboot.exe. ?!


      • Ruussi
        disketit kirjoitti:

        ilmestyy musta boksi, jossa pyydetään nimeämään floppyasema. Kun laitan siihen "a" niin heti tulee teksti ettei löydä 1-4. ? Kaikki on samassa kansiossa ja kansion nimi on tuo makeboot.exe. ?!

        ne tiedostot sinne samaan kansioon. Jokainen zip-tiedosto pitää sisällään yhden käynnistyslevykkeen ns. imagen, joten tarvitset yhteensä 4 levyä.


      • yritinkin
        Ruussi kirjoitti:

        ne tiedostot sinne samaan kansioon. Jokainen zip-tiedosto pitää sisällään yhden käynnistyslevykkeen ns. imagen, joten tarvitset yhteensä 4 levyä.

        kansiossa on neljä purettua tiedostoa ja ne exet, molemmat. Kansion nimenä oon vaihellut noita kahta. Vain toinen exeistä yleensä tekee jotain, eli kysyy floppiasemaa. Ja sitte ilmoittaa ettei löydy noita neljää vaikka ne makaavat siinä kyljessä kiinni.

        Joku simppeli juttu on nyt pielessä. Ehdotusta?


      • Ruussi
        yritinkin kirjoitti:

        kansiossa on neljä purettua tiedostoa ja ne exet, molemmat. Kansion nimenä oon vaihellut noita kahta. Vain toinen exeistä yleensä tekee jotain, eli kysyy floppiasemaa. Ja sitte ilmoittaa ettei löydy noita neljää vaikka ne makaavat siinä kyljessä kiinni.

        Joku simppeli juttu on nyt pielessä. Ehdotusta?

        mikä on virheilmoitus ?


      • on lontooksi
        Ruussi kirjoitti:

        mikä on virheilmoitus ?

        "cannot find images 1.2.3" jotain sellasta.

        Oon miettiny että onko sillä merkitystä että yritän tuota zipin purkua ja siirtoa korpuille koneella, jossa on 98 SE, koska just se 2000 lopetti yhteistyön? Luulis ettei merkkaa.


      • Ruussi
        on lontooksi kirjoitti:

        "cannot find images 1.2.3" jotain sellasta.

        Oon miettiny että onko sillä merkitystä että yritän tuota zipin purkua ja siirtoa korpuille koneella, jossa on 98 SE, koska just se 2000 lopetti yhteistyön? Luulis ettei merkkaa.

        sillä pitäisi olla merkitystä vaikka se onkin 98.
        Sellainen tuli mieleen, että onko se kansion nimi nyt se makeboot.exe ? Jos on niin vaihda se vaikka -> bootdisk2000.
        Missä se kansio sijaitsee levyllä, et kai tehnyt sitä työpöydälle ? Tee kansio vaikka c: -ase man juureen niin ei pitäisi olla ongelmia pitkien kansionnimienkään kanssa.


      • onnistui
        Ruussi kirjoitti:

        sillä pitäisi olla merkitystä vaikka se onkin 98.
        Sellainen tuli mieleen, että onko se kansion nimi nyt se makeboot.exe ? Jos on niin vaihda se vaikka -> bootdisk2000.
        Missä se kansio sijaitsee levyllä, et kai tehnyt sitä työpöydälle ? Tee kansio vaikka c: -ase man juureen niin ei pitäisi olla ongelmia pitkien kansionnimienkään kanssa.

        ensinnäkin jättikiitos Ruussille avustasi. Olin aika sitkeä oppilas. Myönnän sulle nyt loppupäivän vapaata, voit lähteä kotiin saman tien.

        Näin se meni, mutta luullakseni meni aiemminkin. Jos joku muu tökkää kinttaansa samaan hommaan joskus:
        - latasin sieltä ne neljä zippitiedostoa ja kaks exe-ohjelmaa ja ne tuli työpöydälle
        - purin zipit c-aseman kansioon makeboot. Ei mitään exeä kansion nimeen.
        - nykäsin työpäydältä sen makeboot.exen tuonne muiden viereen lojumaan
        - starttasin makeboot.exen siellä kansiossa ja ilmesty musta boxi, joka uteli, että mihin laitetaan. Siihen vastaus:a
        - ja sittenpä alkoi nassuttaman noita ja neljä korppua tuli
        - mutta luulen tehneeni noin jo aiemmin, mutta nyt vasta onnistu. Ja tein koneella jossa w2000. Ei sillä mitään seksuaalista merkitystä ollut varmaan mutta teinpä kuitenkin.
        - toivottavasti rikkotunut kone alkaa syömään noita korppuja niin pääsis workkimaan taas.

        Vielä kerran, kiitos Ruussi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe