Kun katselee läskinaisia, miten mies yleensä pystyy niihin syttymään. Voiko ottaa eteen?
miten sytyt
8
438
Vastaukset
aina on miehellä ottanut eteen vaikka oonki tällänen köh...sopivasti lihava.........
ja pitää naisella olla muutakin kuin nahka...luitako miehet sit kaluu häh...=;0))))))- Alien-8
Mitäs Brunetin päässä tälhetkellä oikein pyörii;=))))?
Alien-8 kirjoitti:
Mitäs Brunetin päässä tälhetkellä oikein pyörii;=))))?
ootas....öööhhh...mun päässä tällä hetkellä ei pyöri mitään...kuuluu vain ding dong.....=;0))))
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
ootas....öööhhh...mun päässä tällä hetkellä ei pyöri mitään...kuuluu vain ding dong.....=;0))))
..sanoi vesku loirin esittämä hahmo Tyyne.Menes katsomaan jos se on kuitenkin ovikello..
Alien-8 kirjoitti:
..sanoi vesku loirin esittämä hahmo Tyyne.Menes katsomaan jos se on kuitenkin ovikello..
loirin parhaimpia hahmoja,,,,heh uuno on kummiskii se ykkönen...=;0)))
- Alien-8
BBrunetti kirjoitti:
loirin parhaimpia hahmoja,,,,heh uuno on kummiskii se ykkönen...=;0)))
uuno is number Uno..mutta tämä uuno menee nyt suihkuun ja maaten,että jaksaa taas nousta 5.30 ylös:)
- Ja alle ja päälle
ja sivulle ja toiselle. Seisooko sulla vaan järki?:)
- Fiksu ja kiva
Pehmeillä ja pyöreähköillä on paljon hormoneja ja ne ovat fiksuja, iloisia ja kaikin puolin mukavia. Toista kuin kuivat, laihat harjanvarret. Pätee molempiin sukupuoliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1726832
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353883- 673145
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341429
- 1431197