mitä teen kun nuori tyttö tyrkyttää

ei naurata

Älkää naurako mut oikeasti mitä teen kun naapurin 16v joka on yäysin nainen tyrkyttää mulle itseään.
Olen itse kohta 40v ja hän käy silloin tällöin hoitamassa meidän pienintä poikaa.
Viimesen päälle hoitaa lapsen sinä ei ole mitään.
Mut viimeksi perjantaina kun olin lähdössä töihin tuli ja sano tarteeko isukki pientä rentoutusta.
Helvetti olen ton jälkeen ala ikäseen sekantuja.
En tiedä mikä hällä on ja mun vaimokin ihmetteli kun hän oli sanonut et halua vaan tehdä hyvää.

88

14741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miisax

      No Tietysti!
      Et tee yhtään mitään!
      Tytöllä voi olla henkisiä ongelmia,sairaalloista hyväksynnän kaipuuta tms.
      Mutta älä tuota mieti,TIETENKÄÄN et tee yhtään mitään,jos siis omaat yhtään älyä ja vastuuntuntoa.

      • Anonyymi

        Pitääkö sen olla niin vaikeeta päättää? Eikös avun tarvitsiaa pidä auttaa ? Kunhan mistaa vastuun!


    • et hemmeti

      käy ainakaa polkasee sitä O.o

    • tilaisuus!

      No voi mikä täys aasi! Tyttöhän kaipaa vain opetusta seksin saloihin, ja etkä sinä pölvästi tajua käyttää tilaisuutta hyväksesi saada laillista teinipimpsaa. kaikkea sitä kuuleekin...
      ja menitkö vielä kertomaan vaimollekin!

      • Anonyymi

        Yhtä hyvin se poikakin voi olla samassa tilanteessa. Eikai se se ole sukupuoleste kiinnni!


    • tietenkin!

      Kaikkea sitä kyselläänkin! Käytä tilaisuus hyväksesi, tyttö on kuitenkin riittävän vanha!
      Vai oletko homo?

      • jeesnainen

        ei oo tyttö tarpeeksi vanha, jos on 16-117v. ni siin on joku, et ite saa olla jotai vaan 5v sitä vanhempi tai joku ihan ihme homma. on tiedossa tapauksia joissa "aikuinen" mies nussinu 16v kans ja syytteitä syytteitä... eli jätä rauhaa, kantsii varmaa rauhallisesti asiallisesti ja jämäkästi sanoa sille, et nou tänks. että ehkä kantsis ettii oman ikästä seuraa.


    • Xyz_

      Oletko aivan varma, että tyttö tarkoitti seksiä puhuessaan 'rentoutuksesta'?
      Ehkä teillä oli ollut kivaa lasta hoitaessanne jos olitte molemmat siinä mukana. Hän ehkä jotenkin mielessään asettui 'äidin' asemaan ja sinä olit siten se 'isukki', jolle 'äiti' voi tehdä hyvää. No, mistäs sitä näin ulkopuolinen tietää, mutta tunnen kyllä tuontapaisen tilanteen. Sen taustalla on usein tytön oman isähahmon joku vajavaisuus, oma isä joko ei ole kotona, tai se ei vastaa tytön mielessä olevaa isäihannetta. Silloin se ihanne haetaan muualta.
      Ei hellyyskään teinin kanssa ole kiellettyä, halaaminen ja keskustelu erilaisista asioista, mutta ei kai siinä ole mitään epäselvää, mitä tulee seksisuhteeseen.

    • Panet joo

      tietty jos saat. Toista tilaisuutta ei todennäköisesti koskaan tule.

      Itsellä pientä peliä naapurin tytön kanssa. Tyttö on 17 v. ja ite täyttäny 40 v.

      Laillista on ja kivaa.

      • Carolina*

        Ällöttävä asenne sulla.
        Siis jos 16 vuotias tyrkyttää itseään vanhemmalle miehelle, niin vanhemman miehen pitäs olla tottakai heti kiinnostunut ja nussia tämän kanssa?!? Mitä ihmettä? Mitä on tapahtunut sille mieskannalle joka tietää ettei lapsiin kannata sekaantua, jo ihan oman mielenrauhan takia? Onhan toki söpöä että nuori, naiseksi kasvamassa oleva neiti ihminen antaa huomiota, mutta sekin pitää pysyä sillä kuosiissa et lapset on lapsia. He monesti ei itsekkään tiedä mitä haluavat jne..

        Mutta onhan jo toki nähty mihin tää maailma on menossa jo ihan Moraalisesti muutenkin... Etsiskellään sitä moraalia sitten kun kytät piipertää paikalle ja sanotaan jotain Valkoista: " No mä luulin et typy olis ollut vanhempi"
        Taikka sitten.... Juttu alkaa leviämään... "toi äijä pani pientä likkaa" jne.. jne... Tapauksia on satoja, tuhansia... Surullista luettavaa et lapset ovat noinkin haluttuja, varsinkin aikamiesten keskuudessa. Menkääs äijät itteenne, vai eikö teitä TosiNainen huoli?


      • Panet joo
        Carolina* kirjoitti:

        Ällöttävä asenne sulla.
        Siis jos 16 vuotias tyrkyttää itseään vanhemmalle miehelle, niin vanhemman miehen pitäs olla tottakai heti kiinnostunut ja nussia tämän kanssa?!? Mitä ihmettä? Mitä on tapahtunut sille mieskannalle joka tietää ettei lapsiin kannata sekaantua, jo ihan oman mielenrauhan takia? Onhan toki söpöä että nuori, naiseksi kasvamassa oleva neiti ihminen antaa huomiota, mutta sekin pitää pysyä sillä kuosiissa et lapset on lapsia. He monesti ei itsekkään tiedä mitä haluavat jne..

        Mutta onhan jo toki nähty mihin tää maailma on menossa jo ihan Moraalisesti muutenkin... Etsiskellään sitä moraalia sitten kun kytät piipertää paikalle ja sanotaan jotain Valkoista: " No mä luulin et typy olis ollut vanhempi"
        Taikka sitten.... Juttu alkaa leviämään... "toi äijä pani pientä likkaa" jne.. jne... Tapauksia on satoja, tuhansia... Surullista luettavaa et lapset ovat noinkin haluttuja, varsinkin aikamiesten keskuudessa. Menkääs äijät itteenne, vai eikö teitä TosiNainen huoli?

        On mulla rajat. Jos on yli 16 v. niin se on ok.

        Alle sen iän niin en koskis.
        Ja tämä neiti kyllä tuntuu tietävän että mitä haluaa ja on harrastanut seksia aiemminkin, ei ole siis neitsyt.

        En kai minä sitä pakota vaan ihan omasta halustaan sen tekee. Aloitteen teki hän itse.

        Ei tuosta taida kyttä asiaa saada tekemälläkään.


      • Carolina*
        Panet joo kirjoitti:

        On mulla rajat. Jos on yli 16 v. niin se on ok.

        Alle sen iän niin en koskis.
        Ja tämä neiti kyllä tuntuu tietävän että mitä haluaa ja on harrastanut seksia aiemminkin, ei ole siis neitsyt.

        En kai minä sitä pakota vaan ihan omasta halustaan sen tekee. Aloitteen teki hän itse.

        Ei tuosta taida kyttä asiaa saada tekemälläkään.

        Onko sulla itselläs lapsia? Mietis kun sun tytär kävis viettelemässä ukkeleita, jotka sitten ahnaasti: Tyylin sun kaltaisesti hyväksyy lapsen kanssa yhdynnän. Edelleenkin, missä on Moraali, lapsien kunnioitus.. Sama tosin pätee näitä teiniRitsoja jotka tosiaan koittavat saada Hyväksyntää, tjtn.. seksin avulla. Ja se että tahtoo, ei ole sama että tietää mitä tekee, Huom: Olen nainen ja itsekkin joskus ollut 16 vuotias. En tiedä kuinka hommelit teininä pojilla tapahtuu, mulla on vaan käsitys et pojat tulee kehityksestä perässä, mutta en tiiä voiko noin perässä laahata et aikuisena makaa tyttöjen kanssa.
        Onnea valitsemallesi tielle, Looser.

        .... Ja sille tyttörukalle ajatuksen voimalla järkeä päähän, kuten monille muillekkin teineille.


      • Panet joo
        Carolina* kirjoitti:

        Onko sulla itselläs lapsia? Mietis kun sun tytär kävis viettelemässä ukkeleita, jotka sitten ahnaasti: Tyylin sun kaltaisesti hyväksyy lapsen kanssa yhdynnän. Edelleenkin, missä on Moraali, lapsien kunnioitus.. Sama tosin pätee näitä teiniRitsoja jotka tosiaan koittavat saada Hyväksyntää, tjtn.. seksin avulla. Ja se että tahtoo, ei ole sama että tietää mitä tekee, Huom: Olen nainen ja itsekkin joskus ollut 16 vuotias. En tiedä kuinka hommelit teininä pojilla tapahtuu, mulla on vaan käsitys et pojat tulee kehityksestä perässä, mutta en tiiä voiko noin perässä laahata et aikuisena makaa tyttöjen kanssa.
        Onnea valitsemallesi tielle, Looser.

        .... Ja sille tyttörukalle ajatuksen voimalla järkeä päähän, kuten monille muillekkin teineille.

        Hänestä ei voi todellakaan käyttää nimitystä "teiniritsa" eikä se kuulu muutenkaan sanavarastooni, koska jotain kunnioitusta pitää olla eikä tollain nimitellä kuten sinä, kait ne on "niitä" 13-15 v. ennemminkin.

        Opiskelee ahkerasti ja vielä hyväkin siinä. Luokkansa parhaita, älykäs. Tunnollinen. Käy työssä opiskelun lomassa.

        Tekee suunnitelmia elämäänsä varten mihin minä en kyllä kuulu, enkä haluakkaan. Molemmilla täysin oma elämä, lukuunottamatta salaisia hetkiämme.

        Ja tuon kehityksen olen ymmärtänyt juuri noin kuten sinä. Mielestäni hän on muita edellä reilusti, myös henkisesti.

        Henkinen ikä voi todellakin olla eri kuin numerot näyttää. Sulla varmaan henkinen ikä lähempänä 80 v. ja vaikeuksia jo ymmärtää selviäkin asioita.

        En usko että hän koskaan rupeaa pillupoliisiksi kuten sinä tai muuten vahtimaan muita.

        Huolesi ymmärrän täysi jos kysymys olisi alle 16 v. Joten vahdi niitä, kun sulla on tuota aikaa.

        Ps. Oletko tuo naapurin kyylä akka joka on aina oikeassa.


      • Carolina..
        Carolina* kirjoitti:

        Onko sulla itselläs lapsia? Mietis kun sun tytär kävis viettelemässä ukkeleita, jotka sitten ahnaasti: Tyylin sun kaltaisesti hyväksyy lapsen kanssa yhdynnän. Edelleenkin, missä on Moraali, lapsien kunnioitus.. Sama tosin pätee näitä teiniRitsoja jotka tosiaan koittavat saada Hyväksyntää, tjtn.. seksin avulla. Ja se että tahtoo, ei ole sama että tietää mitä tekee, Huom: Olen nainen ja itsekkin joskus ollut 16 vuotias. En tiedä kuinka hommelit teininä pojilla tapahtuu, mulla on vaan käsitys et pojat tulee kehityksestä perässä, mutta en tiiä voiko noin perässä laahata et aikuisena makaa tyttöjen kanssa.
        Onnea valitsemallesi tielle, Looser.

        .... Ja sille tyttörukalle ajatuksen voimalla järkeä päähän, kuten monille muillekkin teineille.

        Hei, Panet joo, ja muut kaltaisesi..

        Kun ikää alkaa olla sen verran kun itsellänikin, miehen pitäisi alkaa ajatella asioita muullakin kun sukuelimillään.

        Itseäni ainakin kuvottaisi ajatella oma tyttäreni seksipuuhissa naapurin 40v miehen kanssa. Jos taas minulle tulisi naapurin (ikäeroa noin 20v) tyttö tarjoutumaan seksiseuraksi, kehottaisin kyllä kohteliaasti hankkimaan ikäistään seksiseuraa.

        Ei tosiaankaan millään pahalla, mutta ihan oikeesti, alle 18v ja mielestäni jopa alle 20v tyttöset, ovat ikäisillemme miehille ihan jotain muuta kun seksiseuraa. Uskoisin kyllä, että tämä tyttönenkin tarkoittaa rentoutumisella jotakin muuta kun seksiä. Toivottavasti.

        Tsemppiä kieltäytymiseen, jos se oli seksitarjous!


      • Panet joo.....
        Carolina.. kirjoitti:

        Hei, Panet joo, ja muut kaltaisesi..

        Kun ikää alkaa olla sen verran kun itsellänikin, miehen pitäisi alkaa ajatella asioita muullakin kun sukuelimillään.

        Itseäni ainakin kuvottaisi ajatella oma tyttäreni seksipuuhissa naapurin 40v miehen kanssa. Jos taas minulle tulisi naapurin (ikäeroa noin 20v) tyttö tarjoutumaan seksiseuraksi, kehottaisin kyllä kohteliaasti hankkimaan ikäistään seksiseuraa.

        Ei tosiaankaan millään pahalla, mutta ihan oikeesti, alle 18v ja mielestäni jopa alle 20v tyttöset, ovat ikäisillemme miehille ihan jotain muuta kun seksiseuraa. Uskoisin kyllä, että tämä tyttönenkin tarkoittaa rentoutumisella jotakin muuta kun seksiä. Toivottavasti.

        Tsemppiä kieltäytymiseen, jos se oli seksitarjous!

        Sinäkö se kans olet joku pillupoliisi?
        Kuka teille noita virkoja antaa?

        Luetutin tekstit äsken tytsillä ja se kans totes samaa kuin minä että kadet pillupoliisit vaan yrittää rajoittaa toisten tuntemattomien ihmisten tekemisiä. Voi teitä paria raukkaa.

        40 v. voi vielä olla kuule aika kovassa iskussa. Mikä siinä niin kuvottaa? Vai oma peilikuvasko kuvottaa niin, että luulet mun olevan samanlainen kaljamaha kuin sinä ja kalju.

        Jos eturessuu olis pätkääkään mulla niin en menis kenenkään naisen kans sänkyyn, en kehtais. Täytyy pysyä kondiksessa joo...

        Se on mahdollista myös sulle jos vain viitsisit vaivautu mutta se sohva kutsuu aina vaan....


    • Aina valmiina

      Ootko ihan tyhmä? Jos on hyvän näköinen niin melaa mekkoon vaan! Älä noitten kateellisten naisten jeesustelusta välitä! Homma on laillista ja kannattaa käyttää tilaisuus hyväksi! Kerran täällä vain eletään!

      • Millas

        Te vastanneet "miehet"Olette hiton sairaita.
        Toivottavasti pilailette koska noin nuoren tytön paneminen on törkeää hyväksikäyttöä!
        Ajatteletko muka tämän tytön parasta jos ryhdyt seksiin?! ET vain ja ainoastaan omaa mulkkuasi.
        Iljettävää!


      • myösmies
        Millas kirjoitti:

        Te vastanneet "miehet"Olette hiton sairaita.
        Toivottavasti pilailette koska noin nuoren tytön paneminen on törkeää hyväksikäyttöä!
        Ajatteletko muka tämän tytön parasta jos ryhdyt seksiin?! ET vain ja ainoastaan omaa mulkkuasi.
        Iljettävää!

        josluet KAIKKI vastaukset läpi, huomaat, että meitä on joka lähtöön, osa kannattaa, osalla on moraali ihmismäisemmällä tasolla. Siksi yleistyksesi voi katsoa olevan hiukan loukkaava.

        Terveisn
        Xyz_


      • täräyttää
        Millas kirjoitti:

        Te vastanneet "miehet"Olette hiton sairaita.
        Toivottavasti pilailette koska noin nuoren tytön paneminen on törkeää hyväksikäyttöä!
        Ajatteletko muka tämän tytön parasta jos ryhdyt seksiin?! ET vain ja ainoastaan omaa mulkkuasi.
        Iljettävää!

        hanurii oikein kunnolla niin tulis järkeä päähän sullekkin.

        Tekeehän ne sitä jo nuorenpienkin kans niin miksei vanhempienki. Ikärasismiako harrastat vai mistä on kyse.

        Mieti aina ekaks!!!!


      • Carolina*
        täräyttää kirjoitti:

        hanurii oikein kunnolla niin tulis järkeä päähän sullekkin.

        Tekeehän ne sitä jo nuorenpienkin kans niin miksei vanhempienki. Ikärasismiako harrastat vai mistä on kyse.

        Mieti aina ekaks!!!!

        Tässä keskustelussa on tullut muutamia ihan sivuraiteita hipovia mietteitä..
        Mutta tää sun ikärasismiin vetoaminen on kyllä huipuista huipuin! Oletko tosiaan niin naurettava, et näet vanhemman ihmisen ja nuoremman ihmisen olevan täysin samoissa lähtöasetelmissa?
        Ihan kaikkia seikkoja ajatellen, eikä pelkästään seksin saralla? Jos vastauksesi on kyllä, niin tuhlasin aikaa. Sekaantuisit näin ollen varmaan jo ihan pieniinkin, perusteena sukukypsyys, joka alkaa varhaisimmillaan jopa 11 vuotiaana, vai tuleeko vastaväitteitä? Se 5 vuotta tuohon 11 ikävuoteen lisäten, ei paina missään... Samassa Boksissa kaikki tyynni.


      • 16 v. rajana
        Carolina* kirjoitti:

        Tässä keskustelussa on tullut muutamia ihan sivuraiteita hipovia mietteitä..
        Mutta tää sun ikärasismiin vetoaminen on kyllä huipuista huipuin! Oletko tosiaan niin naurettava, et näet vanhemman ihmisen ja nuoremman ihmisen olevan täysin samoissa lähtöasetelmissa?
        Ihan kaikkia seikkoja ajatellen, eikä pelkästään seksin saralla? Jos vastauksesi on kyllä, niin tuhlasin aikaa. Sekaantuisit näin ollen varmaan jo ihan pieniinkin, perusteena sukukypsyys, joka alkaa varhaisimmillaan jopa 11 vuotiaana, vai tuleeko vastaväitteitä? Se 5 vuotta tuohon 11 ikävuoteen lisäten, ei paina missään... Samassa Boksissa kaikki tyynni.

        Kuten monet täällä oikein ajatteleekin. Sulla on likainen mielikuvitus muuten kun tollasia mietit.


      • mielestä
        Millas kirjoitti:

        Te vastanneet "miehet"Olette hiton sairaita.
        Toivottavasti pilailette koska noin nuoren tytön paneminen on törkeää hyväksikäyttöä!
        Ajatteletko muka tämän tytön parasta jos ryhdyt seksiin?! ET vain ja ainoastaan omaa mulkkuasi.
        Iljettävää!

        jos nuorempi tyttö yli 16 vuotias ja vanhempi mies harrastaa seksiä niin asian oikeellisuuden toteamiseksi riittää yksi hyvä kysymys tytölle että -Halusitko itse?

        Jos vastaus on että KYLLÄ, niin ei sitä tyttöä pidä kuulustella sen enempää ja kuskata gynelle ronkittavaksi. Pakottaa kertomaan vanhemmille, sosiaalitantoille, kallonkutistajille, kaikki yksityiskohtia myöten ja sitten vielä laittaa lehtiin ja ilmoittaa vielä kouluunkin ja kaikille naapureille sukulaisille. Sitten vielä yritetään oikeuteen viedä kertoon taas yksityiskohdat vedoten hyväksikäyttöön.

        Tuntusko mukavalta olla tuo tyttö, hä?
        Siitä niitä vammoja tulee ja syviä, jopa lähtemättömiä. Usko pois!

        Tyttö itse halus ja silti kaikki tuo. Muuten olis jääny varmaan vaan mukavat muistot nuoruudesta,
        -Olinpa vähän villi nuorena mutta mitäs siitä.

        Tommoseen rulianssiin jos joutuu kuka tahansa niin sairaaksihan siitä tulee. Asiathan saattaa muuttua likaisiksi kun niitä yleisellä tasolla setvitään.
        Kaksistaan normaalilta, kun molemmat on siihen vapaaehtoisesti suostuneet.

        Ei olis itselläkään ollut kiva joutua tollaseen kun olin 15 v. ja kaverin isosisko 25 v. hoiteli mua noin vuoden ajan. Pirun hyvät muistot. Saispa koke vielä kerran, ihanaa oli. HALUSIN IHAN ITE JOO....! Olen kylläkin mies.

        Ei tullu sielun vammoja. Olen vielä vanhempana kiittänyt ko. henkilöä mukavasta nuoruudesta kun se kuuluu vieläkin ystäväpiiriini.

        Pakottaminen on sitten aivan eri asia, kuin missä tahansa muussakin suhteessa. Vaatii eri toimenpiteitä.

        Täällä ei kukaan ole käsittääkseni ollut pakottamassa vaan perustuu vapaaehtoisuuteen.

        Eli jos yli 16 v. vapaaehtoisuus = OK lainkin puolesta.

        Mielenterveyshän pitää tsekata vanhemmiltakin naisilta, MUTTA KOSKAAN ei voi tietää millä päällä te olette huomenna.


      • Carolina*
        16 v. rajana kirjoitti:

        Kuten monet täällä oikein ajatteleekin. Sulla on likainen mielikuvitus muuten kun tollasia mietit.

        ... Itse olen 28 vuotias, perheellinen, eikä mun historiikki ole mikään kukkaistapaus, kera kultaisten lusikoiden. Olen joutunut kasvamaan aikuiseksi ihan liian varhain, kantamaan vastuuta jne... Että sikäli osaan kyseenalaistaa tytön (16v.) kypsyyden, mutta onhan se hienoa et Täällä pitää hakea hyväksyntää sille et makaa lapsen kanssa. Ihan ikä kysymyshän tämä on, ei siinä katella onko lapsella millainen koulutus, tausta, Järki päässä asioita hoitaessaan ja Niin edelleen.. Vaan se ikä kysymys. Likaista? Teenkö asiasta Tosiaankin likaista mielikuvituksellani? Tämän vision päästä kun sais et Nuori tyttö nussii vanhemman miehen kanssa, niin se näky on aika likainen, varsinkin kun siihen ei edes sisälly rakkautta.


      • olla?
        Carolina* kirjoitti:

        ... Itse olen 28 vuotias, perheellinen, eikä mun historiikki ole mikään kukkaistapaus, kera kultaisten lusikoiden. Olen joutunut kasvamaan aikuiseksi ihan liian varhain, kantamaan vastuuta jne... Että sikäli osaan kyseenalaistaa tytön (16v.) kypsyyden, mutta onhan se hienoa et Täällä pitää hakea hyväksyntää sille et makaa lapsen kanssa. Ihan ikä kysymyshän tämä on, ei siinä katella onko lapsella millainen koulutus, tausta, Järki päässä asioita hoitaessaan ja Niin edelleen.. Vaan se ikä kysymys. Likaista? Teenkö asiasta Tosiaankin likaista mielikuvituksellani? Tämän vision päästä kun sais et Nuori tyttö nussii vanhemman miehen kanssa, niin se näky on aika likainen, varsinkin kun siihen ei edes sisälly rakkautta.

        Tuon teinin panemisessa ei ole mitään väärää, paitsi tässä tapauksessa mies pettäisi vaimoaan ja tämä seikka tuntuu näissä kommenteissa unohtuvan.
        Siinä on ainut moraalinen vääryys, ei missään muussa. Nelikymppinen mies voi olla vainka kuinka nuorekas ja nuoran näköinen, 16 tyttö taas voi olla kuinka kypsä tahansa ja vaikkei olisikaan, niin itse sitä haluaa.
        Vaimoaan ei kuitenkaan kannata pettää, jos kyseessä on normaali suhde, mutta on eriasia jos tytön saisi houkuteltua yhteiseen aviovuoteeseen kolmanneksi...


      • kirjoitus!
        mielestä kirjoitti:

        jos nuorempi tyttö yli 16 vuotias ja vanhempi mies harrastaa seksiä niin asian oikeellisuuden toteamiseksi riittää yksi hyvä kysymys tytölle että -Halusitko itse?

        Jos vastaus on että KYLLÄ, niin ei sitä tyttöä pidä kuulustella sen enempää ja kuskata gynelle ronkittavaksi. Pakottaa kertomaan vanhemmille, sosiaalitantoille, kallonkutistajille, kaikki yksityiskohtia myöten ja sitten vielä laittaa lehtiin ja ilmoittaa vielä kouluunkin ja kaikille naapureille sukulaisille. Sitten vielä yritetään oikeuteen viedä kertoon taas yksityiskohdat vedoten hyväksikäyttöön.

        Tuntusko mukavalta olla tuo tyttö, hä?
        Siitä niitä vammoja tulee ja syviä, jopa lähtemättömiä. Usko pois!

        Tyttö itse halus ja silti kaikki tuo. Muuten olis jääny varmaan vaan mukavat muistot nuoruudesta,
        -Olinpa vähän villi nuorena mutta mitäs siitä.

        Tommoseen rulianssiin jos joutuu kuka tahansa niin sairaaksihan siitä tulee. Asiathan saattaa muuttua likaisiksi kun niitä yleisellä tasolla setvitään.
        Kaksistaan normaalilta, kun molemmat on siihen vapaaehtoisesti suostuneet.

        Ei olis itselläkään ollut kiva joutua tollaseen kun olin 15 v. ja kaverin isosisko 25 v. hoiteli mua noin vuoden ajan. Pirun hyvät muistot. Saispa koke vielä kerran, ihanaa oli. HALUSIN IHAN ITE JOO....! Olen kylläkin mies.

        Ei tullu sielun vammoja. Olen vielä vanhempana kiittänyt ko. henkilöä mukavasta nuoruudesta kun se kuuluu vieläkin ystäväpiiriini.

        Pakottaminen on sitten aivan eri asia, kuin missä tahansa muussakin suhteessa. Vaatii eri toimenpiteitä.

        Täällä ei kukaan ole käsittääkseni ollut pakottamassa vaan perustuu vapaaehtoisuuteen.

        Eli jos yli 16 v. vapaaehtoisuus = OK lainkin puolesta.

        Mielenterveyshän pitää tsekata vanhemmiltakin naisilta, MUTTA KOSKAAN ei voi tietää millä päällä te olette huomenna.

        Juuri noin.


      • tosiaankin
        Carolina* kirjoitti:

        ... Itse olen 28 vuotias, perheellinen, eikä mun historiikki ole mikään kukkaistapaus, kera kultaisten lusikoiden. Olen joutunut kasvamaan aikuiseksi ihan liian varhain, kantamaan vastuuta jne... Että sikäli osaan kyseenalaistaa tytön (16v.) kypsyyden, mutta onhan se hienoa et Täällä pitää hakea hyväksyntää sille et makaa lapsen kanssa. Ihan ikä kysymyshän tämä on, ei siinä katella onko lapsella millainen koulutus, tausta, Järki päässä asioita hoitaessaan ja Niin edelleen.. Vaan se ikä kysymys. Likaista? Teenkö asiasta Tosiaankin likaista mielikuvituksellani? Tämän vision päästä kun sais et Nuori tyttö nussii vanhemman miehen kanssa, niin se näky on aika likainen, varsinkin kun siihen ei edes sisälly rakkautta.

        omalla likaisella mielikuvituksellasi asiasta kielletyn. Näkyy todella selvästi läpi muistakin sun kirjoituksista mutta parhaiten tässä.

        Koita ajatella muuta.
        Ei muiden ihmisten todellakaan tarvi elää sun visioiden mukaan, valitettavaa sinun puolesta.
        Koita kestää, oikeesti.....

        Jäikö sulla huonot muistot nuoruuden sex kokemuksista. Ei sattunut mukava kohdalle. Kaikille ei satu. Elämä vaan on sellasta, koita hyväksyä.


      • Carolina*
        olla? kirjoitti:

        Tuon teinin panemisessa ei ole mitään väärää, paitsi tässä tapauksessa mies pettäisi vaimoaan ja tämä seikka tuntuu näissä kommenteissa unohtuvan.
        Siinä on ainut moraalinen vääryys, ei missään muussa. Nelikymppinen mies voi olla vainka kuinka nuorekas ja nuoran näköinen, 16 tyttö taas voi olla kuinka kypsä tahansa ja vaikkei olisikaan, niin itse sitä haluaa.
        Vaimoaan ei kuitenkaan kannata pettää, jos kyseessä on normaali suhde, mutta on eriasia jos tytön saisi houkuteltua yhteiseen aviovuoteeseen kolmanneksi...

        Kateellinen? En suinkaan. Kyllä vientiä piisaa molemmissa ikäryhmissä, vanhemmissa kuin sitten osastolla Teinit. Mutta tässä nyt on vaan se pien ongelma, et olen avoliitossa, lapsia on ja ei ole tarvetta lähteä kattelemaan mitä kullakin olis mulle tarjottavana :)
        ..Menneisyydessä on joitain kokemuksia, jotka tosin mahtuvat 10 sormen sisään, eivätkä ne sormet olleet mun Toosassa, vaan ihan lukumäärästä viestittää. . .
        Siltikään vaikka en omaa kokemusta juurikaan niin paljon kuin mun aikaiset teinit nyt aikuisena omaa, puhumattakaan tästä uudesta sukupolvesta, niin tauditkin lisääntyy huimaa vauhtia, mut tämä on taas aihe aivan toinen.
        Mun Moraaliin ei vaan mene, iästä, kokemuksesta tai mistään muustakaan huolimatta se, et mies joka miltein kykenee olemaan 16 vuotiaan isä, naisi tämän pienen naisen kanssa (Ritsa nimitys evättiin).
        Enkä ole unohtanut vaimoa, mutta pää aiheena oli se että kun 16 vuotias tyttö tyrkyttää itseään aikamiehelle, niin.... Eihän miehelle tarvitse sanoa, ettei pettäisi vaimoaan. Jokaisessa parisuhteessa pitäisi toimia sääntö: Jos rakastaa, ei tarvitse pettää. Ja jos on tarvetta pettää, niin tekisi sen suhteen eteen sen palveluksen, ettei muiden kanssa makaaminen olisi pettämistä. Toki voin uskoa minkä kohtauksen vaimo voisi saada kun tietäsi miehensä kumppanin olleen vasta 16 vuotias.

        Mutta kuten olen/ollaan huomattu, Moraali on ihan erilainen naisen ja miehen kesken... Vai kutsuttasko paremmalla nimellä? Luonteen heikkous.


      • Carolina*
        tosiaankin kirjoitti:

        omalla likaisella mielikuvituksellasi asiasta kielletyn. Näkyy todella selvästi läpi muistakin sun kirjoituksista mutta parhaiten tässä.

        Koita ajatella muuta.
        Ei muiden ihmisten todellakaan tarvi elää sun visioiden mukaan, valitettavaa sinun puolesta.
        Koita kestää, oikeesti.....

        Jäikö sulla huonot muistot nuoruuden sex kokemuksista. Ei sattunut mukava kohdalle. Kaikille ei satu. Elämä vaan on sellasta, koita hyväksyä.

        Niin, ehkäpä..... Mutta en voisi suoraan sanoa kuinka te Äijät ette näe metsää puilta. Järjen ääni vaikuttanee siellä Pöksytasolla, jotenka ihan turha sillä äly määrällä tulla kyselemään mun Huonoista seksikokemuksista. Toki niitä on, mutta ei se niin radikaalisti vaikuta mun mietteisiin kyseisestä aiheesta.

        Mutta edelleen, voi pojat etteä on mukava aihe... Jutellaan lisää, mut mieluiten sillä sivistyneellä tasolla.

        Vaikkapa aloituksella: Miksi pitäisi saada naitua nuorta tyttöä joka ei ole valmis aikuinen vielä, valmis edes lapsen äidiksi mikäli vanhinko pääsisi tapahtumaan. kai te uljaat Panomiehet nyt olette sitten valmiit kantamaan myös vastuunne tämän lapsen kanssa mikäli raskaaksi tulisi?
        Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä:::::
        Mitä teille tarkoittaa läheisyys, mitä onkaan rakkaus? Himo on tullut jo osaltanne tutuks, mutta seksiin tarvitaan muutakin himoa, varsinkin onnistuakseen.


      • valmiudesta äidiksi
        Carolina* kirjoitti:

        Niin, ehkäpä..... Mutta en voisi suoraan sanoa kuinka te Äijät ette näe metsää puilta. Järjen ääni vaikuttanee siellä Pöksytasolla, jotenka ihan turha sillä äly määrällä tulla kyselemään mun Huonoista seksikokemuksista. Toki niitä on, mutta ei se niin radikaalisti vaikuta mun mietteisiin kyseisestä aiheesta.

        Mutta edelleen, voi pojat etteä on mukava aihe... Jutellaan lisää, mut mieluiten sillä sivistyneellä tasolla.

        Vaikkapa aloituksella: Miksi pitäisi saada naitua nuorta tyttöä joka ei ole valmis aikuinen vielä, valmis edes lapsen äidiksi mikäli vanhinko pääsisi tapahtumaan. kai te uljaat Panomiehet nyt olette sitten valmiit kantamaan myös vastuunne tämän lapsen kanssa mikäli raskaaksi tulisi?
        Ja viimeisenä, muttei suinkaan vähäisimpänä:::::
        Mitä teille tarkoittaa läheisyys, mitä onkaan rakkaus? Himo on tullut jo osaltanne tutuks, mutta seksiin tarvitaan muutakin himoa, varsinkin onnistuakseen.

        ja vastuunkannosta sen verran että mun vaimo, silloinen tyttöystävä tuli raskaaksi 17 vuotiaana minulle. Itse tosin olin saman ikäinen ja myös valmis kantamaan vastuun kuten tämä tyttöystäväni.

        Nyt ollaan 40 kymppisiä 2 lasta kasvatettu. Hyvin on mennyt. Niistä ei etes tullu rikollisia vaan reippaita ahkeria nuoria.

        Joo.. eri asiaa tavallaan tuo alku mutta totta on sellainenkin että kaikki 40 vuotiaatkaan ei ole valmiita olemaan vanhempia etes keskenään siis molemmat samanikäisiä.

        Tässä iässä en enään lapsia halua joten ehkäisy hommissa ollen TOSI TARKKANA. En toimi samoin kuin teininä. Jos kuka tahansa tulis mulle raskaaksi niin ainut vaihtoehto on abortti, olisin sinkku tai en. En siis halua missään tapauksessa että joku 16 vuotias tekis mulle kersan. Mutta en luikkis pakoonkaa jos niin tapahtus. Etukäteen ei kannata kaikkea miettiä valmiiksi koska sitten ei uskalla kyllä tehdä mitään missään asiassa. Riskit toki kannattaa tiedostaa.

        Mies haluaa rakkautta ja läheisyyttä aivan samoin kuin nainenkin mutta tarvittaessa onnistuu ilman omantunnon tuskia pelkkä panokin niin nuoren kuin vanhemmankin naisen kanssa, nykyään nuorilta naisilta myös.

        Sellasia me vaan ollaa eikä tee meistä miehistä sen takia tyhmiä. Luonto on vaan tehny meistä sellasia, osasta enemmän osasta vähän vähemmän ja kait se luonto kans on laittanut ihannoimaan nuoruutta. Ainahan miehet on ollu nuorten naisten perää.


        Pettämiseen on vaikea kommentoida kun pariskunnilla voi olla omiakin sääntöjä kuten meillä, mutta ne ei kuulu tähän asiaan yhtään.

        Ps. Nainen on kauneinta mitä luoja on maapallolle luonut, mies vain harjoituskappale.


      • kolmanneksi...
        olla? kirjoitti:

        Tuon teinin panemisessa ei ole mitään väärää, paitsi tässä tapauksessa mies pettäisi vaimoaan ja tämä seikka tuntuu näissä kommenteissa unohtuvan.
        Siinä on ainut moraalinen vääryys, ei missään muussa. Nelikymppinen mies voi olla vainka kuinka nuorekas ja nuoran näköinen, 16 tyttö taas voi olla kuinka kypsä tahansa ja vaikkei olisikaan, niin itse sitä haluaa.
        Vaimoaan ei kuitenkaan kannata pettää, jos kyseessä on normaali suhde, mutta on eriasia jos tytön saisi houkuteltua yhteiseen aviovuoteeseen kolmanneksi...

        pyöräksi houkuttelu ja sinne saaminen on kyllä kans ihan kiihottava ajatus.......


      • Carolina*
        valmiudesta äidiksi kirjoitti:

        ja vastuunkannosta sen verran että mun vaimo, silloinen tyttöystävä tuli raskaaksi 17 vuotiaana minulle. Itse tosin olin saman ikäinen ja myös valmis kantamaan vastuun kuten tämä tyttöystäväni.

        Nyt ollaan 40 kymppisiä 2 lasta kasvatettu. Hyvin on mennyt. Niistä ei etes tullu rikollisia vaan reippaita ahkeria nuoria.

        Joo.. eri asiaa tavallaan tuo alku mutta totta on sellainenkin että kaikki 40 vuotiaatkaan ei ole valmiita olemaan vanhempia etes keskenään siis molemmat samanikäisiä.

        Tässä iässä en enään lapsia halua joten ehkäisy hommissa ollen TOSI TARKKANA. En toimi samoin kuin teininä. Jos kuka tahansa tulis mulle raskaaksi niin ainut vaihtoehto on abortti, olisin sinkku tai en. En siis halua missään tapauksessa että joku 16 vuotias tekis mulle kersan. Mutta en luikkis pakoonkaa jos niin tapahtus. Etukäteen ei kannata kaikkea miettiä valmiiksi koska sitten ei uskalla kyllä tehdä mitään missään asiassa. Riskit toki kannattaa tiedostaa.

        Mies haluaa rakkautta ja läheisyyttä aivan samoin kuin nainenkin mutta tarvittaessa onnistuu ilman omantunnon tuskia pelkkä panokin niin nuoren kuin vanhemmankin naisen kanssa, nykyään nuorilta naisilta myös.

        Sellasia me vaan ollaa eikä tee meistä miehistä sen takia tyhmiä. Luonto on vaan tehny meistä sellasia, osasta enemmän osasta vähän vähemmän ja kait se luonto kans on laittanut ihannoimaan nuoruutta. Ainahan miehet on ollu nuorten naisten perää.


        Pettämiseen on vaikea kommentoida kun pariskunnilla voi olla omiakin sääntöjä kuten meillä, mutta ne ei kuulu tähän asiaan yhtään.

        Ps. Nainen on kauneinta mitä luoja on maapallolle luonut, mies vain harjoituskappale.

        (Saanen sitten ilmaista mikäli mun moralisointi menee yli hilseen, tiedän lopettaa :) )

        Elikkäs, tekstis koski sua itseäs, laitappa nyt sitten 16 vuotias kirjoittamaan tuo sama, oman näkemyksensä varjolla tietenkin. Siinä missä naiset ja miehet eroaa, niin ne tekee sen eron myöskin ihan ajatuspohjalla.

        Omakohtaisesti jos saanen kertoa, niin mun Halut, siis ne oikeat halut saada miestä heräsivät vasta sitten kun olin valmis oikeasti harrastamaan seksiä. Eli siin 20:n tietämillä.
        Olihan mulla noita panoja nuorempana, mutten oikeasti ollut KOSKAAN ajatustasolla siinä missä olis pitänyt olla fysiikan kanssa. No joo, olenhan mäkin vielä Nuori, kai.....
        Ja harrastanut seksiä omasta tahdosta jopa silloin, mutta näin vanhemmiten jopa katunut joitain "halujani", en kuitenkaan katkeruuteen asti.

        Siltikin, vaikka ne tytöt sanoo tahtovansa ja ovat niin kuumia, niin samaan tapaan ne ruikuttaa vanhemiltaan rahaa.. Yhtä kiihkeästi (Ei tietenkaään samaan tyyliin, mutta periaate on sama) Kun jotain halutaan niin sitä on saatava.

        Rakkaus miehellä ja naisella on varmaan sama, ja se läheisyydenkin tarve, mutta mietteet eivät ainakaan kulje samalla tasolla. Sen nyt näkee tästä et puolustellaan sitä lasta, tehdään siitä vastuullinen koska on muka niin aikuismainen ja tietää mitä tahtoo, tietää mihin suostuu. Siltikään 40 Mies ja 16 vuotias Tyttö eivät KOSKAAN tule olemaan samalla Tasolla, sanoi kuka ja mitä tahansa. Typeryyttä edes muuta väittääkkään.


      • valmiudesta
        Carolina* kirjoitti:

        (Saanen sitten ilmaista mikäli mun moralisointi menee yli hilseen, tiedän lopettaa :) )

        Elikkäs, tekstis koski sua itseäs, laitappa nyt sitten 16 vuotias kirjoittamaan tuo sama, oman näkemyksensä varjolla tietenkin. Siinä missä naiset ja miehet eroaa, niin ne tekee sen eron myöskin ihan ajatuspohjalla.

        Omakohtaisesti jos saanen kertoa, niin mun Halut, siis ne oikeat halut saada miestä heräsivät vasta sitten kun olin valmis oikeasti harrastamaan seksiä. Eli siin 20:n tietämillä.
        Olihan mulla noita panoja nuorempana, mutten oikeasti ollut KOSKAAN ajatustasolla siinä missä olis pitänyt olla fysiikan kanssa. No joo, olenhan mäkin vielä Nuori, kai.....
        Ja harrastanut seksiä omasta tahdosta jopa silloin, mutta näin vanhemmiten jopa katunut joitain "halujani", en kuitenkaan katkeruuteen asti.

        Siltikin, vaikka ne tytöt sanoo tahtovansa ja ovat niin kuumia, niin samaan tapaan ne ruikuttaa vanhemiltaan rahaa.. Yhtä kiihkeästi (Ei tietenkaään samaan tyyliin, mutta periaate on sama) Kun jotain halutaan niin sitä on saatava.

        Rakkaus miehellä ja naisella on varmaan sama, ja se läheisyydenkin tarve, mutta mietteet eivät ainakaan kulje samalla tasolla. Sen nyt näkee tästä et puolustellaan sitä lasta, tehdään siitä vastuullinen koska on muka niin aikuismainen ja tietää mitä tahtoo, tietää mihin suostuu. Siltikään 40 Mies ja 16 vuotias Tyttö eivät KOSKAAN tule olemaan samalla Tasolla, sanoi kuka ja mitä tahansa. Typeryyttä edes muuta väittääkkään.

        Niin eivät olekkaan samalla tasolla kun nainen ja mieskään eivät ajatusmalliltaan ole koskaan samanlaisia, niin mitäs siitä.

        Monilla varmaan on huonojakin sexi kokemuksia mutta kuten itselläsi, ei kuitenkaan katkeruuteen asti.

        Miehillä varmaan kuiteskin vähempi.

        Mutta sitä vielä kyllä jankkaan että jotkut kypsyvät myös henkisesti todella paljon aikaisemmin/nuorempina ottamaan vastuun vaikka mistä. Olenhan siitä todiste itsekkin vaimoni lisäksi.

        Ei kait me mitään luonnonoikkuja olla mielestäni, kait?


      • Carolina*
        valmiudesta kirjoitti:

        Niin eivät olekkaan samalla tasolla kun nainen ja mieskään eivät ajatusmalliltaan ole koskaan samanlaisia, niin mitäs siitä.

        Monilla varmaan on huonojakin sexi kokemuksia mutta kuten itselläsi, ei kuitenkaan katkeruuteen asti.

        Miehillä varmaan kuiteskin vähempi.

        Mutta sitä vielä kyllä jankkaan että jotkut kypsyvät myös henkisesti todella paljon aikaisemmin/nuorempina ottamaan vastuun vaikka mistä. Olenhan siitä todiste itsekkin vaimoni lisäksi.

        Ei kait me mitään luonnonoikkuja olla mielestäni, kait?

        Luonnonoikkuja tuskin, mutta harvinaisuuksia kyllä :)
        Ja tämä ei ole kohteliasuus, vaan mielipide. Varsinkin kun katukuvaa katsotaan niin kyllä 16 vuotiaden itsetietoisuus on pinnassaan, mutta siltikin pohjimmiltaan uskon että siellä piilee se pieni ja kasvava sielu, joka ei suinkaan ole valmis aikuisen miehen kanssa kontaktiin seksuaalisesti, vaikka sanoisi Huutaen TAHDON!


      • valmiudesta
        Carolina* kirjoitti:

        Luonnonoikkuja tuskin, mutta harvinaisuuksia kyllä :)
        Ja tämä ei ole kohteliasuus, vaan mielipide. Varsinkin kun katukuvaa katsotaan niin kyllä 16 vuotiaden itsetietoisuus on pinnassaan, mutta siltikin pohjimmiltaan uskon että siellä piilee se pieni ja kasvava sielu, joka ei suinkaan ole valmis aikuisen miehen kanssa kontaktiin seksuaalisesti, vaikka sanoisi Huutaen TAHDON!

        Tiedätkö että minä kohta RAKASTUN SINUUN oikeesti, Kensartti Carolina.

        Näin päikkäreillä untakin susta vaikka en tiedä etes minkä näkönen olet. Nami tietty....

        Tunnut olevan niin kiihkeä että oksat pois, ja sanon Huutaen TAHDON!


      • Carolina*
        valmiudesta kirjoitti:

        Tiedätkö että minä kohta RAKASTUN SINUUN oikeesti, Kensartti Carolina.

        Näin päikkäreillä untakin susta vaikka en tiedä etes minkä näkönen olet. Nami tietty....

        Tunnut olevan niin kiihkeä että oksat pois, ja sanon Huutaen TAHDON!

        ... Oliks toi nyt sitten kettuilua, I hope not.

        Eikä netissä voi rakastua, tai ainakin oon niin kyyninen sen asian suhteen. Sä et antanut mulle vääntämisen varaa enään. :(
        Ei tää näin voi loppua...


      • valmiudesta
        Carolina* kirjoitti:

        ... Oliks toi nyt sitten kettuilua, I hope not.

        Eikä netissä voi rakastua, tai ainakin oon niin kyyninen sen asian suhteen. Sä et antanut mulle vääntämisen varaa enään. :(
        Ei tää näin voi loppua...

        Ei ollut kettuilua vaan tosissan olin ja susta untakin näin.

        Et sinäkään antanut vääntämisen varaa enää niin päätin tunnustaa rakkauteni tai ainaskin ihastukseni sinuun :-) Se lienee sittenkin netissäkin mahdollista, siis ainakin ihastuminen.

        Mulla soi koko ajan mielessä se Pobedan piisi Kersantti Karoliinasta, eikä miissään pahassa mielessä ollenkaan. Mulla nimittäin on Bootsit ja sähkäri, jota tosin soita aika huonosti ja harvakseen.

        Tossa sanat jos et muista. Ä kirjain puuttuu jostain syystä ainaskin lopusta mutta saa selvää.
        -----------------------------------------------
        On mulla bootsit ja m soitan kitaraa
        jopa luulis ett ei oo mua kovempaa
        mun tytyy mynt ehk hieman pehmoilen
        on naisellani tyn alla rttisulkeinen

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        M tomutan sek pullat pakastan
        ynn pitsin nyplyst hieman harrastan
        sun raaka nesi saa kokoon kivekset
        kun ojennukseen pistt karuimmatkin urokset

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        Katse oikeaan tai vasempaan
        huutos on veitsi joka sivaltaa

        Pesen paikkailen, pyykit kaikki viikkailen
        vaipat vaihdan sujuvasti meidn kaksosten
        s tulet kohta kotiin kello on jo kuus
        huudat miss Karoliinan pyttipannu-blues

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        --------------------------------

        Et saa jättää mua..........

        t. Hardy


      • Carolina*
        valmiudesta kirjoitti:

        Ei ollut kettuilua vaan tosissan olin ja susta untakin näin.

        Et sinäkään antanut vääntämisen varaa enää niin päätin tunnustaa rakkauteni tai ainaskin ihastukseni sinuun :-) Se lienee sittenkin netissäkin mahdollista, siis ainakin ihastuminen.

        Mulla soi koko ajan mielessä se Pobedan piisi Kersantti Karoliinasta, eikä miissään pahassa mielessä ollenkaan. Mulla nimittäin on Bootsit ja sähkäri, jota tosin soita aika huonosti ja harvakseen.

        Tossa sanat jos et muista. Ä kirjain puuttuu jostain syystä ainaskin lopusta mutta saa selvää.
        -----------------------------------------------
        On mulla bootsit ja m soitan kitaraa
        jopa luulis ett ei oo mua kovempaa
        mun tytyy mynt ehk hieman pehmoilen
        on naisellani tyn alla rttisulkeinen

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        M tomutan sek pullat pakastan
        ynn pitsin nyplyst hieman harrastan
        sun raaka nesi saa kokoon kivekset
        kun ojennukseen pistt karuimmatkin urokset

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        Katse oikeaan tai vasempaan
        huutos on veitsi joka sivaltaa

        Pesen paikkailen, pyykit kaikki viikkailen
        vaipat vaihdan sujuvasti meidn kaksosten
        s tulet kohta kotiin kello on jo kuus
        huudat miss Karoliinan pyttipannu-blues

        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        Kuulin Karoliinan lhteneen
        jtti tnne vaikeroimaan kotipiiakseen
        syytn sua Elisabeth Rehn
        mun naiseni on kapiainen

        --------------------------------

        Et saa jättää mua..........

        t. Hardy

        Tuttu biisi, ja on muuten tullut laulaa lurautettua tuokin kiisu ainakin sen yhden kerran karaokessa..

        Mutta siis, unia. Jännä et joku netin henkilö saattaisi kaivautua alitajuntaan, varsinkin kun kyseessä on vain tosiaan se sanallinen kosketus, jos sitä nyt kosketukseksi voinee kutsua.

        Unen nainen?? Millainen?
        Mielenkiinnosta ihan kysyn, sillä se Fiilis mikä välittyy näin keskustellessa luo tietty jonkun Kangastuksen ihmisestä,.,.,.,.
        Kröhöm.. Ja niin, kessua musta ei saa tekemälläkään, kun en sinne Intin ihmeelliseen maailmaan päässyt, vaikka kuinka HALUSIN, vaan nyt on jo ikäkin esteenä. *Vanhus* :)


      • valmiudesta
        Carolina* kirjoitti:

        Tuttu biisi, ja on muuten tullut laulaa lurautettua tuokin kiisu ainakin sen yhden kerran karaokessa..

        Mutta siis, unia. Jännä et joku netin henkilö saattaisi kaivautua alitajuntaan, varsinkin kun kyseessä on vain tosiaan se sanallinen kosketus, jos sitä nyt kosketukseksi voinee kutsua.

        Unen nainen?? Millainen?
        Mielenkiinnosta ihan kysyn, sillä se Fiilis mikä välittyy näin keskustellessa luo tietty jonkun Kangastuksen ihmisestä,.,.,.,.
        Kröhöm.. Ja niin, kessua musta ei saa tekemälläkään, kun en sinne Intin ihmeelliseen maailmaan päässyt, vaikka kuinka HALUSIN, vaan nyt on jo ikäkin esteenä. *Vanhus* :)

        Telkusta 1 kanavalta tulee hyvä ohjelma nyt. "Kirkkaalta taivaalta"

        Katson just sitä. Jotenkin mielenkiintoinen.

        En jätä sua. Palataan kohta asiaan, niin kerron lisää kunhan ohjelma loppuu.

        Hardy


      • valmiudesta
        Carolina* kirjoitti:

        Tuttu biisi, ja on muuten tullut laulaa lurautettua tuokin kiisu ainakin sen yhden kerran karaokessa..

        Mutta siis, unia. Jännä et joku netin henkilö saattaisi kaivautua alitajuntaan, varsinkin kun kyseessä on vain tosiaan se sanallinen kosketus, jos sitä nyt kosketukseksi voinee kutsua.

        Unen nainen?? Millainen?
        Mielenkiinnosta ihan kysyn, sillä se Fiilis mikä välittyy näin keskustellessa luo tietty jonkun Kangastuksen ihmisestä,.,.,.,.
        Kröhöm.. Ja niin, kessua musta ei saa tekemälläkään, kun en sinne Intin ihmeelliseen maailmaan päässyt, vaikka kuinka HALUSIN, vaan nyt on jo ikäkin esteenä. *Vanhus* :)

        Moi Kessu Karoliina ;-)

        Se unen nainen perustui aika paljon siihen piisii minkä kuulin kun lähdin töistä. Asiaa en sen kummemmin ajatellu ja yhdistänyt sinuu mutta unessa se tapahtu. Tajusin lopullisesti herätessäni päikkäreiltä.

        Ei siinä sillee erikoista eikä mitään pervoo liity, sexi liitty uneen kuiteskin. Sori oikeesti, unet on joskus kummallisia.

        Mutta mulla oli kauhee kiire laitta kaikki paikat kondiksee kun olit tulossa mun luo pitkältä reissultas.

        Tuskan hiki valui kun hoitelin hommia kotihommia, jos en selviä ja kaikki ei ole kotona kunnossa, saan rangaistuksen semmosella tavalla että miehelle, joka on puutteessa ei ole mukavaa.

        - Naisen täydellinen tyydyttäminen ilman omaa laukeamista. Hirveetä kun ne sessiot ei ole mitään lyhyitä.

        No tarkastus ei menny läpi olleskaan ja tummahiuksinen Karolina raahas mut makkariin ja aikoi antaa rangaistuksensa ja Karolina oli se aktiivisempi osapuoli, eli kävi kimppuun kuin yleinen syyttäjä ja vain sexi mielessä ja oma tyydys joka mun piti hoitaa. Homma jäi kuiteskin kesken kuten unissa tapaa käydä. En tiedä selvisinkö kun heräsin herätyskellon soittoon.

        Unen Karoliinasta jäi semmonen kuva että se tietää mitä haluaa ja myös ottaa sen keinolla millä hyvänsä. Mutta eihän susta kessuksi oikeesti ole, omien puheitten mukaan.

        Tarkempaa kuvausta en voi antaa kun kasvot olivat kuin kangastus, sameeta, mutta ei se kukaan tuttukaan ollut, koska en jostain syystä nähnyt niitä kasvoja. No enhän sua olekkaan koskaan nähnyt, enkä varmaan nääkkään :-(

        Jos tekee mieli heittä mailia asiasta kuin asiasta, niin tossa alla on osoite. Vaikka nyt kivoja vitsejä tai jotain, pleas!

        Jos voit todistaa että olet juuri se Carolina joka tänne kirjoitti, niin annan sitten virallisemman.

        Ei tämä toivottovasti vielä lopu tähänkään ;-)

        Ps. Se kotikatsomon "Kirkkaalta taivaalta" oli mielestäni hyvä.

        [email protected]


      • hyväksi, ei mies
        Millas kirjoitti:

        Te vastanneet "miehet"Olette hiton sairaita.
        Toivottavasti pilailette koska noin nuoren tytön paneminen on törkeää hyväksikäyttöä!
        Ajatteletko muka tämän tytön parasta jos ryhdyt seksiin?! ET vain ja ainoastaan omaa mulkkuasi.
        Iljettävää!

        tyttö käyttää hyväksi, halutessaan kokenutta miestä. taidat olla joku vitun feministi jolle aina kaikki hyväksikäyttö on miehen tekemää.


    • selvää..

      .. että mitä se on vailla. Jos vain isällistä kainaloa, tarjoa sitä. Ja jos tyttö haluaa pitemmälle menevää eli seksiä, siitä vaan - näytä tytölle mitä 4-kymppinen kokenut mies osaa. Tarjoa kunnon kyytiä, ei mitään finninaamaisten poitsujen tarjoamaa pikakaveripanoa.

      sinällään outoa ettei 16 vee täyttäneet enemmän hyödynnä kavereittensa isukkeja laadukkaiden seksikokemusten saamiseksi...

      • kiristystä

        Niihän siinä käy helpomin kuin luuletkaan.
        Kohta on tytsy vihjailemassa, että voi kertoa panosta vaimolle ellei löydy kännyä, leffalippua,...
        Jos en luota mihinkään, niin en ainakaan 16 vuotiaaseen, joka tarjoaa itteään


      • Carolina*
        kiristystä kirjoitti:

        Niihän siinä käy helpomin kuin luuletkaan.
        Kohta on tytsy vihjailemassa, että voi kertoa panosta vaimolle ellei löydy kännyä, leffalippua,...
        Jos en luota mihinkään, niin en ainakaan 16 vuotiaaseen, joka tarjoaa itteään

        Että, aikalailla oot tainnut katsella Leffoja ;)

        Vaan en sitä sano ettei Kiristys olis niin ku tytöllä mielessä, mut eihän sitä koskaan tiedä.


    • Anonyymi

      Tuon ikäinen nainen on aina kiimassa jonkin verran . Minulla on samasaa rapussa nuori 16v tyttö jonka kanssa olen tutstunut hyvin. Kun tulle otan pöytää vasten tai seinää vasten joskun kun tulee ottaa heti suihin. Kertoi että nuoret juoruaa heti jos tyttö haluaa erilailla on heti huora ja toisekseen minulla on niin suuri että haluaa senkin takia. Tyttö kyllä osaa kaikki mitä rakasteluun kuuluu ja nauttii, on nyt alkanut seurustelemaan vakituisemmin.

    • Anonyymi

      Löytäispä tuollaisen tytön jostakin.
      Olisi erittäin mukavia hetkiä yhdessä ;)

      • Anonyymi

        On 15 vuotta vanhempi. Ei siis enää mikään tyttö.


    • Anonyymi

      Menet leikkiin mukaan. Onhan "tyttö" jo 31-vuotias.

    • Anonyymi

      Minä panin kerran tytön kaveria 16v ,kun olin yksin kotona ja tuli illalla. Osasi kyllä kaikki ei olut eka kertaa. Naitiin monesti ennen aamua.
      Meni noin vuosi kun tuli toinen tyttö halusi minua, kertoi että annan ja minulla on iso, sanoin ei se nyt iso ole tarttui kiinni , voi luoja kyllä tämä pojat voittaa, sitten olen nainut useampaa ja aika monesti. Kerran olen nainut yhtä tytön äitiä, tuli meille kertoi että tyttö oli kirjoittanut päiväkirjaan sa aika ysityiskohtaisesti, kuuntelin äidin puhetta riisuin alasti , ninen katsoi hyväili kalua, se se oli kaikki siis totta, tämäkin.
      Nain äitiä kahdesti peräkkäin oli tosi seksy tapaus, lähtiessä sanoin, hyvä että tyttö oppii sinulta olisimpa minäkin oppinut, kuiskasin varaa-aika tuli kaunis hymy ja suukko.

    • Anonyymi

      Naapurissa asuu YH- nainen sillä on 17v tyttö. Jos näkee pyhäaikana että olen kerrostalon autotallissa tekemässä jotain haluaa tulla sisään että saa juoda muutaman siiderin rauhassa. Siellä ei ole vessaa ja pissaa sankkoon. Alussa oli vähän ujo pissaamaan mutta nyt oikeastaan näyttelee pilluaan kun alkaa pissalle.
      Kaikki alkoi siitä kun oltiin kumpikin humalassa ja aloin pissaamaan sanoin varsin pidä kiinni kun nostan sankkoa. Lämmin käsi kalulla ja vähän puristeli kaikki tietää miten siinä käy.
      Laskin sankon alas tyttö vaan katso kalua ja piti kiinni alkoi sievästi runkata ihaili ja sanoi en ole ennen koskenut näin. kuivaili paperilla pissaa pois ja otti suuhun pamahdin heti tosi paksuksi. Ei löysännyt vaikka varotin että en kestä, imi vaan kunnolla laukesin suuhun nieli kaiken.
      Sanoi vähän ajan päästä että oli kumma tunne pitää vaan jatkaa.
      Sanoin että minulla on tunne että olisi ihana imeä sen tissejä ja pillua, Suudeltiin kiihkeänä antoi imeä nännejä pienet kiinteät tissit tuntui kiihottavalta, työnsin käden housuihin ensi vastusteli mutta sanoin kokeilen vaan antoi hieroa pillua kunnolla annoin tytölle ensimmäisen orgasmin vieraan käden kautta.
      Nyt olemme rakastelleet aika tiheään mun kämpillä, kertoo että on mukava olla samanikäisten kanssakin, mutta minun kanssa uskaltaa rakastella miten haluaa, joskus soittaa ja tinkaa saako tulla naittamaan itseään. Kun tulee kertoo että haluttaa hulluna kun tietää tullessa että saa kunnolla munaa. Istuu usein vastakkain sylissä laittelen hiuksia letille ja kerron kuinka sillä on sievät pienet pillun huulet ja hyväilen niitä samalla haluaa itse katsoa kuinka iso kyrpä uppoaa sisään ja on tiukka mutta liukas nyt pillerien myötä on vapaampaa kun voi missä vain naida eikä tarvi kumien kanssa ährätä. On tosi halukas kun tulee kylään kulkee vain pikkarit päällä sisällä ja sanoo että on halukas aina osaa imeä kalua tosi hyvin joskus makaa vieressä ja kertoon miten haluaa olla mielessään oikein rivo ja tuntea minut kokonaan sisällä ja tuntea kun laukean

      • Anonyymi

        Aprillia syö silliä kjäh kjäh 🤡💩🤣


      • Anonyymi

        Hyvää aprillipäivää!


    • Anonyymi

      Niin ne nuoret on kiimaisia

      • Anonyymi

        Isoäiti tapasi sanoa, että kaikkea muuta ihminen voi katua paitsi nuorena naimistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isoäiti tapasi sanoa, että kaikkea muuta ihminen voi katua paitsi nuorena naimistaan.

        Olipa viisas isoäiti. Nykyiset nuoret ei uskalla nauttia seksistä🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa viisas isoäiti. Nykyiset nuoret ei uskalla nauttia seksistä🤭

        Pillu on sitä varten että sitä käytetään. !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pillu on sitä varten että sitä käytetään. !

        Luepas se biologian oppikirja uudestaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luepas se biologian oppikirja uudestaan!

        Mitä siellä kirjassa lukee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siellä kirjassa lukee?

        Synnyttimiä ovat.


    • Anonyymi

      Pane sitä!

    • Anonyymi

      Onkohan nainen, kun ei ole edes täysikäinen? Ja pillu varmasti sheivattu ja karvanalkuja täynnä ja niitä näppyjä?

    • Anonyymi

      Mitä teet? Nussit omaa lastasi. Opetat sen nussimaan.

      • Anonyymi

        Ja nussit myös persereikään. Hardsexiä kunnolla alaikäiselle tyttärelle. Kun jyystät hardisti kehuskelet vielä että tämän isi osaa. Mitä sitä tyttöäsi muille säästämään? Omaan käyttöön ja oppii olemaan nussittavana.


      • Anonyymi

        Nussittuasi muutaman viikon pilluun ja perseeseen joka yö, ties vaikka joku päivä innostuu menemään hevosen nussittavaksi ukkolauman katsellessa. Sinultahan se sairaan pään on perinyt. Sairaan isän sairas tyttö. Omaa isiä, joukkopanoa ja hevosen kullia, se on tyttösi tulevaisuus ja kohtalo. Oli se hyvä että noin sairas yksilö teki lapsia ja saa sitten ukot ja hevoset pitää hauskaa tyttösi kustannuksella.


    • Anonyymi

      Hoblaa

    • Anonyymi

      Siinäpä pulma

    • Anonyymi

      Naapurin tyttö oli meillä monesti tytön kaverina 16c ja17v.
      Eräänä yönä tämä tyttö seisoi makkarin ovella nousin mikä hätänä, kuulin kolinaa no tule vähäksi aikaa tänne, tuli kainaloon heräsin kun tunsin sormet puristi kalua. Sanoin ei se oikein käy tyttö siirsi käden rinnoille edes vähän tiukat rinnat tuntui nostin paitaa ja imin varovasti työsi oikein rintakehää ja huokaili, kokeilin sormella pienet huulet tosi liukkaat menin jalkapäästä peiton alla pimppiin asti aloin nuolemaan maku oli hyvä vartalo kääntyili ja välillä painoi peiton päältä päästäni kiinni, annoin nauttia sitten tuli lantion liikettä välillä ylös välillä puristi jaloilla. Annoin olla vieressä vähän aikaa kysyin oliko hyvä katsoi kirkkain silmin tosi tosi hyvä, nousi ja lähti lantiokeinuen tytön luo nukkumaan.
      On minulle tosi kohtelias ja puhuu kuin aikuinen,
      Kuiskasi kerran tulen kun olet yksin, mun vuoro.

      • Anonyymi

        Kyllä nuorin tyttö kivaa seuraa🙂


    • Anonyymi

      Kyllä 32 vuotiasta...

    • Anonyymi

      Minulle ei tarvii kahta kertaa tyrkyttää,sitä nuorta pimppiä ,ainakin nuolisin niin kauan kun ,olis tarpeen ,mitä hunajaisempi niin se parempi.Harmi että ei oo sattunut kohdalle,kyllä haluttais.

    • Anonyymi

      13-15 vuotiaat on niin tiukkoja tyttöjä että iteki 23 vuotiaana kiihotun ajatuksesta, että semmonen viattoman ja kiltin näkönen tyttö alkaa riisumaan mun edessä ja vilauttelemaan nii kyl houkutus olis kova. miten moni teintyttö fantasioi aikusest kokeneesta jätkästä

      • Anonyymi

        Sama juttu itellä. Tv. Toinen 23v jätkä


    • Anonyymi

      Oeln 12 vuotias tyttö ja runkkaan veljiäni ja isääni lähes päivittäin joskus imen myös munaa. tykkään paljon seksistä.

    • Anonyymi

      No mitä se tyrkyttää?

      • Anonyymi

        Jeesusta


    • Anonyymi

      Oltiin kolmen perheen voimin mökillä, aamulla aiaksisin porukka lähti lasten kesäpaikkaan jossa on kaikkea kivaa, Senja 14v. kaverin tyttö tuli edellisenä iltana kuumeeseen 37.7. Jäi ammulla mökille jäin kaveriksi. Kello seitsemän lähtivät kun on matkaa parin tunnin ajon verran. Makoilin kahvin jälkeen sängyssä Kun Senja tuli ovelle sanoin tule tänne katsotaan onko kuumetta. Senjalla oli jo naisen vartalo, paita ja pikkarit jalassa hyppäsi sänkyyn.
      Tuli pikku hiljaa lähelle oli murheisaan kun ei päässyt sanoi kyllä se on lasten paikka sanoin et ole enää lapsi olet nainen. Senja sanoi palelee otin kainaloon ja peiton päälle tunsin nosti jalan jalkani päälle hengitti hieman nopeaan tunsin terävän rinnan kyljessä, Senja laittoi käden jossakin vaiheessa vatsalle ja hyväili vähän sanoin älä kiusaa vanhaa miestä Senja nauroi en kiusaa käsi kosketti nousevaa kalua ja nopeasti pois, nosti jalkaa niin että koski kalua nyt koski nänniin nauroi onko miehilläkin noin kovat nännit ja nipisteli sanoin älä kiusaa ja koskin rintoihin kääntyi heti, että voin koskea enemmän suippo tissi käsissä Senja halasi enemmän sanoin pitäiskö lopettaa Senja sanoi ei älä ja nousi pieni rinta suuhun Senja kiljahteli kukaan ei ole ennen koskenut suutelin rintoja tunsin kuinka kovat nännit oli käänsin Senjaa kysyi mitä, suutelin vatsaa piti päästä kiinni kuiskas älä siiryin vaan alas koskin pimppaan pienet huulet koskettelin kielellä Senja kiemurteli pidin lantiosta kiinni ja työnsin kieltä sisään Senja kiljui ja vapisi jatkoin lisää koko vartalo vapisi pitkään nousin ylös suutelin Senjaa vastasi kiihkeänä ensi kertaa käsi koski kaluun kuiskas saanko ja laskeutu sanoin valtava ja suuteli sitä tunsin kuinka lämmin suu otti sisään tunsin tosi tiukkaa huulta Senja piti pyllystä ei irroittanut silloin lähti lasti lensi suuhun tiukka ote piti sain tuntea pitkään tiukan imemisen Senja nousi viereen sanoin ihanaa sain ensi kerran maistaa.
      Makoiltiin vierekkäin kysyin mikä vointi nauroi hyvä kun näin illalla kun tulit vaimosi kanssa saunasta näin tämän ja puristi kalusta halusin heti tätä antoiko Mari naida eilen sanoin antoi. Senja kysyi onko sinulla niitä katsoin Senjaa miksi ? Senja sanoi haluan kokeilla, sanoin on muutama Senja rutisti sanoi saat kokeilla sopiiko haluan koko ajan. Kävin kumit ja pyyhkeen Senja asettui pyyhkeelle kalu oli tosi kova kun katsoin pientä pillua Senja levitti jalkoja painoin sievästi Senja piti kyljestä kiinni veti välillä välillä työnsi näin kasvoista kipeää teki Senja veti sisään nyt meni hiljaa odotin Senja sanoi sievästi, tunsin kosteaa tiesin siinä on verta Senja kuiskas vähän tuntuu liikuin hiljaa Senja paineli selästä kuiskas voi miten ihanaa haluan vain lisää näin että kirvelee sanoi pane vaan kun Senja sai ensi kerran orgasmin kiljui apua ei näin hyvää pane nyt antoi panna nautti kiljui koko ajan laukesin kiljahti tuntuu tuntuu laskin kumiin kunnolla. Kun nousin nähtiin molemmat kuinka verta oli tullut. Makoiltiin jonkin aikaa ja pesulle. Soitin vaimolle kertoi kuinka lapset ovat innoissaan sanoin Senjakin paranee pikku hiljaa. Pari tuntia ja Senja halusi lisää piti kalusta kiinni ja katsoi kun se kasvoi kovaksi koskin pillua Senja sanoi ei koske laitoin kumia ja vedin Senjan päälle ohjasin sisään että ei revi kumia,
      Senjaan ei sopinut kokonaan työnsi aina pohjaan näykin nännejä kun voin Senja kuiskas olen halunnut pitkään ja sinä sinä olet hellä sanoin olet tosi tiukka kivan tiukka Senjan pylly paukutti kalua vasten kiljui ja painoi taas pidin pohjassa Senja sanoi eii ja pissaa lensi samalla laukesin sisään Senja nousi sanoin noinkin voi käydä pyyhin veriseen pyyhkeeseen.
      Päivällä nakkasin verisen pyyhkeen takkaan, senja oli vieressä sanoin siinä menee neitsyys tuleen katsottiin että palaa kunnolla.
      Päivemmällä vaimo soitti menee vielä kolme tuntia käydään syömässä.
      Senja halusi vielä kerran edestä ja takaa, kun muut tuli Senja oli nukkumassa,
      Meni toista viikkoa olin aamulla yksin kotona vaimo oli töissä Senja tuli ovesta nauroi lintsaan koulusta ja alkoi riisuuntumaan sanoi haluan että otat minut haluan rajusti ja rakasteltiin kahdesti kyllä oli kiimasta tiesin tämä jatkuu jonkin aikaa mutta en valita.

      • Anonyymi

        No johan oli taas terveitä fantasioita siellä huhhuh.


      • Anonyymi

        Olisi ihana hoidella senjaa kimpassa


    • Anonyymi

      Malttia. Enpä usko että olisit jälkikäteen kovin tyytyväinen itseesi, jos tuon kukan menet poimimaan.

    • Ei ole sakkolihaa. Anna tytön nauttia sun kehostasi.

      • Anonyymi

        Silti moraalisesti arveluttavaa. Aloittajallahan oli vaimokin?


    • Anonyymi

      Miesten tehtävä on metsästää, syödä ja raiskata. Aamen!

    • Anonyymi

      On teillä luusereilla fantasiat, oikeassa elämässä ette koskaan pääse koskemaan naiseen tai tyttöön.

      • Anonyymi

        Tuon kävi kertoo itse peräkammarin luuseri aikamiespoika.


    • Mutta 16-vuotias ei ole sakkolihaan. Anna tytön tyydyttää tarpeesa.

    • Anonyymi

      Panet tyttöä mutta etene tytön ehdoilla ja tee se hellästi (ainakin ekalla kerralla ).Itse pääsin panemaan työkaverin siskontyttöä oli tosin jo täyttänyt 18 eikä enään ollut kalvoa puhkastavana mutta kun tein ekan kerran hellästi niin jo toisella kerralla sai työntää jo peppuunkin .

    • Anonyymi

      Aika kimurantti tilanne kieltämättä. Toisaalta niinkuin moni tässä on maininnut niin ei ole laitonta, mutta aika arveluttavaa toimintaa kuitenkin jos häntä nussisit. Kuitenkin ymmärrän myös sen että tilanne houkuttelee ja olis varmasti upea kokemus. Silti ehkä kuitenkin sinuna jättäisin väliin tai ainakin niin, että jos tyttö tekee jotain niin tehköön, mutta itse pysyt passiivisena osapuolena :D

    • Anonyymi

      Minulla samankaltainen ongelma paitsi että olen 45v rva ja että minuun on sairaanloisesti ihastunut naapurin teini poika.
      Siitä on tullut niin kiusallista minulle ettei uskoisikaan enkä oikein kehtaa kertoa siitä miehelleni tai kellekään kun tämä on jatkunut jo yli puoli vuotta.
      Marjut

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe