MIKSI MIEHET...?

tiina.

Miksi miehet käyttävät aina tuota naurettavaa vastausta, että "no kun se/me ollaan puutteessa", kun ilmenee jotain narinaa tai ärjyntää tms..."käytöshäiriöitä"?

No RUNKATKAA sitten enemmän, älkääkä narisko!

20

1453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi on

No kun se nyt vaan sattuu olemaan totta. Koittasit tajuta jo. RUNKKAAMINEN ei auta. Jos se auttas niin mitäs sitä sitten naisella, häh. Pitää saada PILLUA, joo.... Älysikkö Blondi!

• Blondi(N)

Hehee, hauskaa kuulla olevansa KORVAAMATON.:)

• pullopersekapitalistisika
        Blondi(N) kirjoitti:

Suurinta osaa miehistä ei paljon hymyilytä.

Puutteessa oleminen todellakin blokkaa pahasti kaiken muun aivotoiminnan, luonto on sen verran kiero, että on tuollaisen pakkonainnin geeneihin nakuttanut.

Suuresti hämmästelen niitä jooga-mestareita, jotka 50v jossain tolpan nokassa kököttävät. Olen melkoisen varma että heti kun silmä välttää, ovat kuitenkin tumputtamassa tai mäkkärillä syömässä.

• Tosi on
        Blondi(N) kirjoitti:

Ja minä tiedän että sulla on kaikke kivaa ja jos ei saa niin VITUTTAA, usko pois. Eiks niin Blondi ;-)

• Blondi(N) kirjoitti:

Naista ei voi korvata kädellä, mutta toisella naisella voi.

• ap.
        Ratikkakuski kirjoitti:

Ehe, ehe - tuolle pitäisi varmaan nauraa, kun itse "alfauros" puhuu...!

Ehe, ehe...!

• ap. kirjoitti:

Ehe, ehe - tuolle pitäisi varmaan nauraa, kun itse "alfauros" puhuu...!

Ehe, ehe...!

No sinä varmaan sitten jatkaisit surkeaa elämääsi seksuaalisesti kylmässä suhteessa. Eikä tarvitse olla YTM, alfauros, eikä mikään muukaan supermies löytääkseen kaikilla tasoilla tyydyttävän parisuhteen.

• edellinen
        Ratikkakuski kirjoitti:

No sinä varmaan sitten jatkaisit surkeaa elämääsi seksuaalisesti kylmässä suhteessa. Eikä tarvitse olla YTM, alfauros, eikä mikään muukaan supermies löytääkseen kaikilla tasoilla tyydyttävän parisuhteen.

"Surkea elämäni"?

"Seksuaalisesti kylmä suhde"?

Sinähän näkyisit tietävän KAIKEN minun elämästäni - hehee...! (siis omasta mielestäsi)

Minulla on kuules ukko juuri niin "kylmää" tai "kuumaa" kuin asioiden haluan olevan.

Mikä muuten on "YTM"? Oletko se SINÄ?
        Eli "Ylenmäärin Turhautunut Marmattaja"?

• sijaan voi
        Ratikkakuski kirjoitti:

korvata ihan millä vaan

• scale

purkaus sulta käytöshäiriö vai narina.
      Kyllä nainenkin muuten voi tumputtaa.

• ap.

Tuo edellämainittu oli kommentti.

Tottakai nainenkin voi tumputtaa. Runkkaus rauhoittaa ja silläviisii.

• minämä
        ap. kirjoitti:

Tuo edellämainittu oli kommentti.

Tottakai nainenkin voi tumputtaa. Runkkaus rauhoittaa ja silläviisii.

Mutta eihän sormi/"kättä pidempi" korvaa silti sitä, että saa kunnolla miestä.

• ap.
        minämä kirjoitti:

Mutta eihän sormi/"kättä pidempi" korvaa silti sitä, että saa kunnolla miestä.

Useinkin korvaa äijän. En ole koskaan saanut kunnon orgasmia teidän ukkojen kanssa, itsekseni "kivaa pitäen" sitäkin useammin!:)

• minämä
        ap. kirjoitti:

Useinkin korvaa äijän. En ole koskaan saanut kunnon orgasmia teidän ukkojen kanssa, itsekseni "kivaa pitäen" sitäkin useammin!:)

..niin tuntuu syvälle asti, ellei jopa koko kroppaan. Oma onni jää kakkoseksi, tästäkin syystä.

• Minä voin ainakin tunnustaa, että pinna kiristyy puutteessa. Ei siihen mikään runkkaus auta kuin hyvin hetkellisesti. Naista on saatava säännöllisesti, että jaksaa hymyillä :)

• ap.

No kerropas sitten, miksi juuri NAISTA pitää saada? Eikö hätätilassa käy reikä kuin reikä...?;)

• Kolli_Kellinen
        ap. kirjoitti:

No kerropas sitten, miksi juuri NAISTA pitää saada? Eikö hätätilassa käy reikä kuin reikä...?;)

Jokainen ihminen, niin mies kuin nainenkin, haluaa tuntea olevansa tärkeä, rakastettu ja haluttu. Ei runkkaaminen auta läheisyyden, huomion, arvostuksen ja hellyyden kaipuuseen pätkääkään.

• Tosi on
        ap. kirjoitti:

Mieskin tarvii läheisyyttä, usko pois. Ja nainen on paljon seksikkäämpi kuin oma käsi.

Tarkista vaikka miltä pillu tuntuu verrattuna omaan kouraan. Melkomoinen ero.

Minä haluan naista ja siltä AITOA PILLUA ja sitäpaitsi aika pian kun huomennakin pitäs jaksaa tehdäkkin jotain järkevää kuin vain kärvistellä puutteessa......

• nainen.
        Tosi on kirjoitti:

Mieskin tarvii läheisyyttä, usko pois. Ja nainen on paljon seksikkäämpi kuin oma käsi.

Tarkista vaikka miltä pillu tuntuu verrattuna omaan kouraan. Melkomoinen ero.

Minä haluan naista ja siltä AITOA PILLUA ja sitäpaitsi aika pian kun huomennakin pitäs jaksaa tehdäkkin jotain järkevää kuin vain kärvistellä puutteessa......

"Tarkista vaikka miltä pillu tuntuu verrattuna omaan kouraan. Melkomoinen ero."

Olen siis nainen. Pitäisikö tässä nyt tempaista toinen kouraan pilderoon ja sit minnekäs sen toisen käden isken, jotta voin "vertailla eroja"?

• Tosi on
        nainen. kirjoitti:

"Tarkista vaikka miltä pillu tuntuu verrattuna omaan kouraan. Melkomoinen ero."

Olen siis nainen. Pitäisikö tässä nyt tempaista toinen kouraan pilderoon ja sit minnekäs sen toisen käden isken, jotta voin "vertailla eroja"?

Kokeile vaikka sormella tökkimällä pimperoos ja sit kouraas. Huomaat varmaan eron silleen peilin kautta silmämääräisestikkin ;-)

Ja mielestäni tärkeintä on että sen pimpin ympärillä on nainen. Mitä on kouran ympärillä?

Kyllä pillu aina kouran voittaa.........

Nyt arvaan että laitoit leikiksi. No...huumoria pitää olla aina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      34
      8434
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4693
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      36
      4614
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      189
      3599
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      2913
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      2706
    7. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      38
      2650
    8. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2383
    9. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      166
      2069
    10. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      64
      2008
    Aihe