PROFESSORI: Koska kana halusi päästä tien toiselle puolelle.
ARISTOTELES: Kanojen luonteeseen kuuluu ylittää tie.
KARL MARX: Koska kana oli riiston kohteena tällä puolen tietä.
KAPITALISTI: Koska kana sai munistaan paremman hinnan toisella puolella tietä.
CAPTAIN KIRK: Mennäkseen rohkeasti sinne, minne yksikään kana ei vielä ole mennyt.
LOUIS FARRAKHAN: Katsohan, tie edustaa mustaa miestä. Kana ylitti tien kävelläkseen mustan miehen päälle ja painaakseen hänet yhä syvemmälle.
ZEN-MUNKKI: Kana ylitti tien vain sinun likaisessa mielessäsi.
RICHARD NIXON: Kana ei ylittänyt tietä. Toistan: kana ei ylittänyt tietä.
MACHIAVELLI: Kana ylitti tien. Ketä se kiinnostaa?
FREUD: Se seikka, että sinua kiinnostaa kanan tien ylitys, osoittaa alitajuisen minäsi epävarmuuden.
BILL GATES: Olen juuri julkaissut Kana 2000-ohjelman ja se munii minulle kultamunia.
EINSTEIN: se riippuu siitä koordinaatistosta, joka valitaan: joko kana ylitti tien tai tie alitti kanan.
HEMINGWAY: Kuollakseen, sateessa.
BILL CLINTON: Miten määritellään 'ylitti'? Sitä paitsi, en koskaan, kertaakaan, koskenut tuohon kanaan.
Miksi kana ylitti tien?;o)))))))))))))
116
2059
Vastaukset
- Äksyy
HUUHAA: Oletko varma, ettei tie alittanut kanaa?!!
No hups..miehän ajattelen kuin yksikivi tuossa aiemmin
...;)- kipparinoma
Mä olen varma et kana ylitti tien jäädäkseen rekan alle...taas jälleen ja vain siks et sais todeta et" huh olipas vaihteeksi kunnon kukko;o)!!"
- Äksyy
kipparinoma kirjoitti:
Mä olen varma et kana ylitti tien jäädäkseen rekan alle...taas jälleen ja vain siks et sais todeta et" huh olipas vaihteeksi kunnon kukko;o)!!"
Voi hitsi..vai semmonen kukko?
Tuli mieleen, et mie en ookkaa aikoihin liftannu..joskus ammoin se oli turvallisempaa :/
Tai voihan se olla, ettei näin vanhaa ja äksyä ämmää kukaan een kyytii ottais... ;))) - kipparinoma
Äksyy kirjoitti:
Voi hitsi..vai semmonen kukko?
Tuli mieleen, et mie en ookkaa aikoihin liftannu..joskus ammoin se oli turvallisempaa :/
Tai voihan se olla, ettei näin vanhaa ja äksyä ämmää kukaan een kyytii ottais... ;)))Me voidaankin sit yhdessä kokeilla kysesitä lajia....Kaksin on hauskempaa liftatessakin;o)))
Mä olen liftannu viimeks viistoista veeeeee;o)))) - Äksyy
kipparinoma kirjoitti:
Me voidaankin sit yhdessä kokeilla kysesitä lajia....Kaksin on hauskempaa liftatessakin;o)))
Mä olen liftannu viimeks viistoista veeeeee;o))))Sepäs tehdään..katotaan uskaltaako kukaan pysähtyä?! :)
Mä poltin just sopan TAAS kerran pohjaan.. varsnainen ammattilainen...
mut nyt öitä muru..tuo bisnes kutsuu.. ;) - kipparinoma
Äksyy kirjoitti:
Sepäs tehdään..katotaan uskaltaako kukaan pysähtyä?! :)
Mä poltin just sopan TAAS kerran pohjaan.. varsnainen ammattilainen...
mut nyt öitä muru..tuo bisnes kutsuu.. ;)Luota pois....me voidaan valita kenen kyytiin mennään;o)))
Pohjaan palaminen antaa sopalle sen pikantin maun....;o))))))) - Äksyy
kipparinoma kirjoitti:
Luota pois....me voidaan valita kenen kyytiin mennään;o)))
Pohjaan palaminen antaa sopalle sen pikantin maun....;o)))))))Taas olet oikeassa..olet sie Qumma tietotoimisto :)
Soppaa jäi vielä täksikin päiväksi...kyllä on hyvä polttaa aina kaik keitokset karrelle, niin ei tuu kerralla ahnastua koko satsia.. ;)
- aliisa
siinähän oli eri versioita siihen...jospa se vain ylitti tien koska alitse ei päässyt ;O)))) ja muuten ,iltaa,siskoseni ;O))
- kipparinoma
Qunnon qukkoa se vaan haki;o))))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
Qunnon qukkoa se vaan haki;o))))))))
qunnon qukko tekee hyvää kanallekin ;O)))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
ei sovi ylenkatsoa kanojenkaan tarpeita.....;o)))
- G-P-a.
aliisa kirjoitti:
on niin että,papukaijaa ei voita kukaan,turha tulla meitsille kukkoilemaan.
- kipparinoma
G-P-a. kirjoitti:
Qukaan ei voi mitään kanalle, joka luulee olevansa papukaija.....;o)
- g-p-a.
kipparinoma kirjoitti:
Qukaan ei voi mitään kanalle, joka luulee olevansa papukaija.....;o)
olin kerran Pariisissa kukkotappelussa,tulin toisex.
- aliisa
G-P-a. kirjoitti:
papukaija kelvata,jos on kunnon kukkoa tarjolla ;O))))))))))
- kipparinoma
g-p-a. kirjoitti:
olin kerran Pariisissa kukkotappelussa,tulin toisex.
hmm...ja kanan vuoksi....ko;o)?
- g-p-a.
kipparinoma kirjoitti:
hmm...ja kanan vuoksi....ko;o)?
mut yhden kottaraisen takia.
- kipparinoma
g-p-a. kirjoitti:
mut yhden kottaraisen takia.
hyvinkin...Olishan mun uivelonapitäny toi muistaa...;o))
Tosin se olis voinu olla Pariisin varpunenkin;o) - g-p-a.
kipparinoma kirjoitti:
hyvinkin...Olishan mun uivelonapitäny toi muistaa...;o))
Tosin se olis voinu olla Pariisin varpunenkin;o)mä Edith piaffinkin tunnen,lounastettiin usein yhressä.
- aliisa
g-p-a. kirjoitti:
mä Edith piaffinkin tunnen,lounastettiin usein yhressä.
papukaijalta ;O)))
- kipparinoma
g-p-a. kirjoitti:
mä Edith piaffinkin tunnen,lounastettiin usein yhressä.
Älä kuitenkaan enää tappele kottaraisista ja jos kuitenkin tappelet niin älä jää toiseksi ja jos kuitenkin jäät toiseksi niin...huoh...papukaijamaisuus tarttuu:o/
- g-p-a.
aliisa kirjoitti:
papukaijalta ;O)))
sä et näköjään tsennaa et meikä ei ookkaan mikään tavallinen koukkunokka,juu nou.Mun autossakaan ei saa ykköstä päälle ku 90kympin vauhdissa,se nääs kulkee vapaalla 85.
- g-p-a.
kipparinoma kirjoitti:
Älä kuitenkaan enää tappele kottaraisista ja jos kuitenkin tappelet niin älä jää toiseksi ja jos kuitenkin jäät toiseksi niin...huoh...papukaijamaisuus tarttuu:o/
sä alat hiffaan tän metodin.
- kipparinoma
g-p-a. kirjoitti:
sä alat hiffaan tän metodin.
kyllä,kyllä....;o))))))Metoodi on kerrassaan oivallinen...tarttuva;o))))))
- Jukujukumaa
Niin meni yli. No, en tiedä oliko vastaus oikea, oli niin pitkä teksti etten jaksanu lukea ku ekan rivin. :D
- kipparinoma
ei olekkaan, koska joku unohti haastatella kanaa:o/
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Kaikki kanat ampumalla...
http://www.intternetti.net/~jiri/motivation/suicide.jpgkanojen vastainen....:o/
- Dj Pervo
kipparinoma kirjoitti:
kanojen vastainen....:o/
Väärä vastaua VOI sanonko ääneen lopun....
Syökää kanaa!!!
http://cs.stadia.fi/~0300161/kuvat/funny_pics/cnn_says.jpg - kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
Väärä vastaua VOI sanonko ääneen lopun....
Syökää kanaa!!!
http://cs.stadia.fi/~0300161/kuvat/funny_pics/cnn_says.jpgvoihan villu:o/
- Kylli.Kyllä
Dj Pervo kirjoitti:
Kaikki kanat ampumalla...
http://www.intternetti.net/~jiri/motivation/suicide.jpgolen monta kanaa syönytkin!!! Nukun höyhentyynyllä ja monta kanaa on vielä kynimättä... eksyinkö taas aiheesta?
- kipparinoma
Dj Pervo kirjoitti:
koska pelkään et ohjelman nimi toteutuu mun elämässäni....;o)
- Danskuu
kana tahtoi munan, joka oli tien toisella puolen :))
- kipparinoma
Kanat on niin persoja kukoille....;o)))))))))
- Danskuu
kipparinoma kirjoitti:
Kanat on niin persoja kukoille....;o)))))))))
jos kukolla ei munaa, niin ei kanakaan käskemällä kuse, että munaton kukko joutaa tunkiolle ;DDD
(isoosti hetulaa laskee tää pää) ;DDDDD - kipparinoma
Danskuu kirjoitti:
jos kukolla ei munaa, niin ei kanakaan käskemällä kuse, että munaton kukko joutaa tunkiolle ;DDD
(isoosti hetulaa laskee tää pää) ;DDDDDja tässäkin tarinassa kuten oikeassa elämässäkin on se kana joka munat hautoo;o)))))))
- Danskuu
kipparinoma kirjoitti:
ja tässäkin tarinassa kuten oikeassa elämässäkin on se kana joka munat hautoo;o)))))))
kun monikko muoto, niin pakko kanan hautoo vähintään kahessa kolossaan,ellei ahne kana ja haudo kolmessa kolmea kerralla ;DDDD ehehhee
- kipparinoma
Danskuu kirjoitti:
kun monikko muoto, niin pakko kanan hautoo vähintään kahessa kolossaan,ellei ahne kana ja haudo kolmessa kolmea kerralla ;DDDD ehehhee
Kanahan on tunnetusti ahkera hautoja...Siis kyseessä ei ahneus....silkkaa ahkeruutta vain;o)))))
- Danskuu
kipparinoma kirjoitti:
Kanahan on tunnetusti ahkera hautoja...Siis kyseessä ei ahneus....silkkaa ahkeruutta vain;o)))))
koska näki siellä kukkoja,joilla munat ja tunnetusti kana on partiolainen luonteeltaan, joten kana álkoi hautomaan munia yksitellen,kerralla useampia, vuorotellen ja erikseen, limittäin ja lomittain, sen pituinen se ;DDDDDD
- kipparinoma
Danskuu kirjoitti:
koska näki siellä kukkoja,joilla munat ja tunnetusti kana on partiolainen luonteeltaan, joten kana álkoi hautomaan munia yksitellen,kerralla useampia, vuorotellen ja erikseen, limittäin ja lomittain, sen pituinen se ;DDDDDD
ytimeen;o))) Tosin niinkuin se entinenkin kana...myöskin tää kana rakastui rekkaan....;o)
"nauraa" tiiätkö paljon kanoja on maailmassa...."no vanha juttu jo"
- kipparinoma
mä en tiedä....tää kana-aivo ei jymmärrä;o)))
kipparinoma kirjoitti:
mä en tiedä....tää kana-aivo ei jymmärrä;o)))
faktaa tietoa 16.7 miljardia...."nauraa"
- kipparinoma
ilottu kirjoitti:
faktaa tietoa 16.7 miljardia...."nauraa"
kaikkiko...kanoja.......nauraa....;o)))))))
- jeffjeff
siel tiän toiselpuolel ol kukkone
joka viheltel sil kanasel et tuu tän
eik se kanane voint vastustel
ku niih kauhiast tek miäl
ja sen pituin se;o)))- kipparinoma
harvinaisen selvä:o))) Tää kana tekis aivan toisin...Tää viheltäis kukon tien toiselta puolelta....Niihn;o))))))))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
harvinaisen selvä:o))) Tää kana tekis aivan toisin...Tää viheltäis kukon tien toiselta puolelta....Niihn;o))))))))))
jaa niih tekisit höh mut onneks et ookkaa kana;o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
jaa niih tekisit höh mut onneks et ookkaa kana;o)))
mut osaan mä vihelää;o))))))))
Hyrisen kyl mieluummin...eräälle ihanalle....:o)))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
mut osaan mä vihelää;o))))))))
Hyrisen kyl mieluummin...eräälle ihanalle....:o))))pal pal naisellisenpaah meinaan se hyrinä;o)))
ethää vua oo siel kauhiast vihellelly
täytyykii pan tiedustelle tät asijaa
vaik paikallissee lehtehee:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
pal pal naisellisenpaah meinaan se hyrinä;o)))
ethää vua oo siel kauhiast vihellelly
täytyykii pan tiedustelle tät asijaa
vaik paikallissee lehtehee:o)))mutkun viheltelyn kohde ei quule:o/...Pahus vie...Laitas vain kysely lehteen....Saavat kyläläiset qummastelun aihetta;o)))))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
mutkun viheltelyn kohde ei quule:o/...Pahus vie...Laitas vain kysely lehteen....Saavat kyläläiset qummastelun aihetta;o)))))
nyt het kerrotkii miul kel siel oikee vislailet
tai mään pois iha kokonaa:(
onks se kohde quuro
ja varmana laitankii miul omp siel yks
tuttu toimittajakii ootteles vua:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
nyt het kerrotkii miul kel siel oikee vislailet
tai mään pois iha kokonaa:(
onks se kohde quuro
ja varmana laitankii miul omp siel yks
tuttu toimittajakii ootteles vua:o)))Mä vislailen yhdelle iskälle, mut hän taitaa olla quuro...:o/...Huoh...Tai sit hän ei ymmärrä viheltelyn päälle...tai sit mun vihellys ei ole tehokas...tai sit...jotain...;o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Mä vislailen yhdelle iskälle, mut hän taitaa olla quuro...:o/...Huoh...Tai sit hän ei ymmärrä viheltelyn päälle...tai sit mun vihellys ei ole tehokas...tai sit...jotain...;o/
ku sie tuas aloitkii sekoilee
otahaa nyt tostkii selkoo;o)))
siihe juttusee tulleep sit
siun kuvaiskii just pirahutin
sil toimittajal:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
ku sie tuas aloitkii sekoilee
otahaa nyt tostkii selkoo;o)))
siihe juttusee tulleep sit
siun kuvaiskii just pirahutin
sil toimittajal:o)))Mä laitan sit vastineen samaiseen lehteen ja viel sinne paikalliseen lehteen....Huoh...Mä en enää ikinä vihellä...en ikinä:o(
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Mä laitan sit vastineen samaiseen lehteen ja viel sinne paikalliseen lehteen....Huoh...Mä en enää ikinä vihellä...en ikinä:o(
tuas lupailetkii en mie uskokkaa:(
taijankii täst männä onkimaa
vua ens pittää kaivella matosii;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
tuas lupailetkii en mie uskokkaa:(
taijankii täst männä onkimaa
vua ens pittää kaivella matosii;o)))kun olet niin quuro:o(
Ongi qunnon kala...vaikka lahna....:o/ - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
kun olet niin quuro:o(
Ongi qunnon kala...vaikka lahna....:o/mitä sie sanoit quuluup niih huonost;o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
mitä sie sanoit quuluup niih huonost;o)))
lähemmäksi...ihan viekkuun niin tunnet...eikun quulet paremmin...;o)...Voih...sä et uskalla....:o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
lähemmäksi...ihan viekkuun niin tunnet...eikun quulet paremmin...;o)...Voih...sä et uskalla....:o/
miun korva omp iha kii monitoorish;o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
miun korva omp iha kii monitoorish;o)))
enää viheltää...en puhua....yhyyyyyyyyyyyh...Voi Quuu parkaa kun meni hullaantumaan quuroon:o/
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
enää viheltää...en puhua....yhyyyyyyyyyyyh...Voi Quuu parkaa kun meni hullaantumaan quuroon:o/
itketääkii yhes niih se loppuukii nopiammi;o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
itketääkii yhes niih se loppuukii nopiammi;o)))
ja sen jälkeen tehdään yhdessä muuta...mut se ei sit lopu nopeesti....joohan;o))))))))))))))))))))))))))
- aliisa
mä tipahdin ihan ,kun kuulin sanan "vieroitushoito"....älä semmosii edes ajattele muutamaan vuoteen ;O)))
- jeffjeff
aliisa vaik en ookkaa jano;o)))
- jano-72
ku mul on kaameit onkelmi netin ja big brotherin takii en enää haluu lähtee kotoo minnekkää mää jämähdän koht tänne kokonaan täs mä vaan loikoilen sängyssäni ja kyttään big brotherii ja kirjottele nettiin kaikkee tyhmää höh ;)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
aliisa vaik en ookkaa jano;o)))
moikka...mä huutelen janoa ,kun tipahdin tänne,ja nyt se ei nää mua :O/ sä tulitkin tänään aikaisin ,joko lenkit ja suihkut on käyty ;O))
- aliisa
jano-72 kirjoitti:
ku mul on kaameit onkelmi netin ja big brotherin takii en enää haluu lähtee kotoo minnekkää mää jämähdän koht tänne kokonaan täs mä vaan loikoilen sängyssäni ja kyttään big brotherii ja kirjottele nettiin kaikkee tyhmää höh ;)))
sä oot kyllä aika riippuvainen ;O)) mutta kummasta enemmän...mutta muistaakseni sä joskus aiemmin jo tätä pelkäsit ja mä ehdotin sulle kotipalveluu..pizzalähetti pari kertaa päivässä,siivooja kerran viikossa...jne...
- jano-72
aliisa kirjoitti:
sä oot kyllä aika riippuvainen ;O)) mutta kummasta enemmän...mutta muistaakseni sä joskus aiemmin jo tätä pelkäsit ja mä ehdotin sulle kotipalveluu..pizzalähetti pari kertaa päivässä,siivooja kerran viikossa...jne...
olis sil siivojal töitä menis varmaa kuukausia että sais jotain tolkkuu tähän läävään hih:)) Mää koht hautaudun tänne paskan alle;))) oon jopa ajatellu tehdä jälleen tänävuonna joulusiivouksen hih täytys varmaa alotella jo...:))))on siin senverran iso urakka!!!!
- aliisa
jano-72 kirjoitti:
olis sil siivojal töitä menis varmaa kuukausia että sais jotain tolkkuu tähän läävään hih:)) Mää koht hautaudun tänne paskan alle;))) oon jopa ajatellu tehdä jälleen tänävuonna joulusiivouksen hih täytys varmaa alotella jo...:))))on siin senverran iso urakka!!!!
sulla iso kämppäkin...eiks se niin ollut ;O)) jos nyt pikkuhiljaa alat ,niin ei iske joulustressi :))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
moikka...mä huutelen janoa ,kun tipahdin tänne,ja nyt se ei nää mua :O/ sä tulitkin tänään aikaisin ,joko lenkit ja suihkut on käyty ;O))
ehtinny tipahtaa minun syliin;o)))
lenkiltä tulin mutta suihkussa en vielä
kohta menen:o) - jano-72
aliisa kirjoitti:
sulla iso kämppäkin...eiks se niin ollut ;O)) jos nyt pikkuhiljaa alat ,niin ei iske joulustressi :))
täs aika paljon neliöitä tällee yksin asuvalle;))ja eihn jouluunkaa oo enää ku 14 viikkoo eli se on jo ihan ovella APUA!!!!!! se tulee eikä sitä voi mitenkää estää :))) eli hyvää jouluu vaa tällee vähän etukäteen:)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
ehtinny tipahtaa minun syliin;o)))
lenkiltä tulin mutta suihkussa en vielä
kohta menen:o)ihan pepulleni lensin ;O)) ja en kai mä nyt sun syliin...muutenkaan ;O)))
- aliisa
jano-72 kirjoitti:
täs aika paljon neliöitä tällee yksin asuvalle;))ja eihn jouluunkaa oo enää ku 14 viikkoo eli se on jo ihan ovella APUA!!!!!! se tulee eikä sitä voi mitenkää estää :))) eli hyvää jouluu vaa tällee vähän etukäteen:)))
tai ainakin joulun odotusta ....jos ei muisteta toivotella lähempänä...voi kauheeta,nyt se iski...joulutressi :O/
- jano-72
aliisa kirjoitti:
tai ainakin joulun odotusta ....jos ei muisteta toivotella lähempänä...voi kauheeta,nyt se iski...joulutressi :O/
ajatteles miten nopsaa toi 14 viikkoo menee se on ihan kaameen lyhyt aika:O/
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
ihan pepulleni lensin ;O)) ja en kai mä nyt sun syliin...muutenkaan ;O)))
mun sylii naisille pitää olla kohtelias
ja auttavainen;o))) - aliisa
jano-72 kirjoitti:
ajatteles miten nopsaa toi 14 viikkoo menee se on ihan kaameen lyhyt aika:O/
mutta mitäs sitä nyt miettimään...mähän oon kesälomalla ;O))
- jano-72
aliisa kirjoitti:
mutta mitäs sitä nyt miettimään...mähän oon kesälomalla ;O))
kesälomaa sit vaa mut mää oonki tällanen työtön luuseri;))eli mul on ny kokoajan lomaa:)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
mun sylii naisille pitää olla kohtelias
ja auttavainen;o)))näinhän se on...me naiset olemme niin avuttomia ja hauraita ja herkkiä ja ja ja .....;O))
- aliisa
jano-72 kirjoitti:
kesälomaa sit vaa mut mää oonki tällanen työtön luuseri;))eli mul on ny kokoajan lomaa:)))
lomaa pitään,kun olet työtön...oletkö sä työkkärissä kysynyt ,koska sun kesälomasi on ;O)) ja syyslomasi....ja talvilomasi...pidä kiinni oikeuksistasi :))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
näinhän se on...me naiset olemme niin avuttomia ja hauraita ja herkkiä ja ja ja .....;O))
kuin tinasotilas auttamaan avuttomia naisia;o)))
- jano-72
aliisa kirjoitti:
lomaa pitään,kun olet työtön...oletkö sä työkkärissä kysynyt ,koska sun kesälomasi on ;O)) ja syyslomasi....ja talvilomasi...pidä kiinni oikeuksistasi :))
mut hyvä että muistutit täytyypä kysyy niist lomista saakohan sit lomarahaaki kai työkkäri sellastakin antaa;)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
kuin tinasotilas auttamaan avuttomia naisia;o)))
mutta ootas kun Quun koivuvauvat syntyy,susta tulee kokopäiväinen isukki ja silloin et enää ehdikään,kuin vaippoja vaihtelee ;O)))))
- aliisa
jano-72 kirjoitti:
mut hyvä että muistutit täytyypä kysyy niist lomista saakohan sit lomarahaaki kai työkkäri sellastakin antaa;)))
millä sä muuten reissailet :O/ nää on kuule niitä jokatyöttömän oikeuksia...näistä pitää muistaa kysellä...kato,kun ei työttömänä kerkii pitää lomaa,kun täytyy olla päivät pitkät työtön....missä välissä siinä muka lomaa kerkii pitään ;O))
- jano-72
aliisa kirjoitti:
millä sä muuten reissailet :O/ nää on kuule niitä jokatyöttömän oikeuksia...näistä pitää muistaa kysellä...kato,kun ei työttömänä kerkii pitää lomaa,kun täytyy olla päivät pitkät työtön....missä välissä siinä muka lomaa kerkii pitään ;O))
on kyl ihan totta ja jos ei onnistu ni meen saa**na lakkoon;)))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
mutta ootas kun Quun koivuvauvat syntyy,susta tulee kokopäiväinen isukki ja silloin et enää ehdikään,kuin vaippoja vaihtelee ;O)))))
aliisa Quu paljastikii äskön et hää
vislaileep miehil tää onkii nyt
aikas kinkkinen juttu:o))) - aliisa
jano-72 kirjoitti:
on kyl ihan totta ja jos ei onnistu ni meen saa**na lakkoon;)))
et poistu kämpästäsi mihinkään...:)) mutta nyt mä poistun sänkyyn...mulle tuli kutsu..........hyvää yötä :)
- jano-72
aliisa kirjoitti:
et poistu kämpästäsi mihinkään...:)) mutta nyt mä poistun sänkyyn...mulle tuli kutsu..........hyvää yötä :)
hyvää yötä:)))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
aliisa Quu paljastikii äskön et hää
vislaileep miehil tää onkii nyt
aikas kinkkinen juttu:o)))ja mä kun kerkisin jo toivotteleen hyvät yöt....hmmm...hmmm... tarvittasko täällä nyt jonkinlaista parisuhdeterapiaa :) mutta jos se kumminkin vaan kuuluu tuohon Quun tilaan...hormoneista se vaan johtuu...hän haluaa,että miehet huomaa hänet ,vaikka onkin raskaana...Quu vaan koetteli vetovoimaansa...kait sinä nyt sen suot hänelle :))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
ja mä kun kerkisin jo toivotteleen hyvät yöt....hmmm...hmmm... tarvittasko täällä nyt jonkinlaista parisuhdeterapiaa :) mutta jos se kumminkin vaan kuuluu tuohon Quun tilaan...hormoneista se vaan johtuu...hän haluaa,että miehet huomaa hänet ,vaikka onkin raskaana...Quu vaan koetteli vetovoimaansa...kait sinä nyt sen suot hänelle :))
mietintäpipo jutuks tää oqelma;o)))
- jeffjeff
jeffjeff kirjoitti:
mietintäpipo jutuks tää oqelma;o)))
juts täst kohast hävis joku etsii, etsii
ei löydä:( - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
juts täst kohast hävis joku etsii, etsii
ei löydä:(mut...yhyyyyyyyyh...siks vaan et löydä....;o)
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
mut...yhyyyyyyyyh...siks vaan et löydä....;o)
itketääks myö tuas täskii:o)))
- kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
itketääks myö tuas täskii:o)))
yhyyyyyyyyyyyyh....Tekipäs hyvää....Nyt voidaankin kokeilla niiden ovien paiskomista...se kun on sitä rajua rakkautta.....;o)....
- kana.....
vanhan kanan viisautta: muna päivässä pitää piilun loitolla.
- kipparinoma
wiisautta ei woita mikään....;o))))))))
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
wiisautta ei woita mikään....;o))))))))
Ja jälleen aliisa niiaa ja kiittää seurasta ja poistuu sänkyyn...:))
- jeffjeff
aliisa kirjoitti:
hyvää yötä aliisa kai muistat taas ne terkut;o)))
- kipparinoma
aliisa kirjoitti:
yöhali:o))))))))
- aliisa
jeffjeff kirjoitti:
hyvää yötä aliisa kai muistat taas ne terkut;o)))
en unohda niitä :)))....pidä Quusta hyvää huolta ;O)
- aliisa
kipparinoma kirjoitti:
yöhali:o))))))))
samoin sinulle,siskoseni,ystäväni :)) iso hali :)
- jeffjeff
ja alkos naurut:o)))
nauru pidentää ikää äläs huolikkaan
me eletään ainakin 200v.;o)))
MUISKIS äippä;o)))- kipparinoma
Ilouutinen kaikille huuhaalaisille...me isukin kans huuhaillaan kamalan kauan...ainakin viel yli sata vuotta:o))))))))))
Nauratta....;o)))))))))))))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Ilouutinen kaikille huuhaalaisille...me isukin kans huuhaillaan kamalan kauan...ainakin viel yli sata vuotta:o))))))))))
Nauratta....;o))))))))))))))niin tehdäänkin kestääköhän huuhaa sen
ilouutisen;o)))
sit ku mä muutan sinne ja sä aina välillä
tänne niin huuhaillaan yhdessä eiks vaan;o)))
on meillä sitten hauskaa;o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
niin tehdäänkin kestääköhän huuhaa sen
ilouutisen;o)))
sit ku mä muutan sinne ja sä aina välillä
tänne niin huuhaillaan yhdessä eiks vaan;o)))
on meillä sitten hauskaa;o)))shokkitiedosta;o))))
Niin me tehdäänkin...Itseasiassa me tehdään aivan kaikki yhdessä...siis täällä kotona ja sit joskus siel...Niihn...Ja aivan varmasti hauskaa riittää:o))
Eikä erota koskaanikinämilloinkaan:o)) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
shokkitiedosta;o))))
Niin me tehdäänkin...Itseasiassa me tehdään aivan kaikki yhdessä...siis täällä kotona ja sit joskus siel...Niihn...Ja aivan varmasti hauskaa riittää:o))
Eikä erota koskaanikinämilloinkaan:o))kaikki ja yhdessä:o)))
toipuukohan huuhaa tästä sokista;o)))
meitä ei kukaan saa koskaan erottaa jne....:o)
MUISKIS mä käyn pikapikaa suihkussa:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
kaikki ja yhdessä:o)))
toipuukohan huuhaa tästä sokista;o)))
meitä ei kukaan saa koskaan erottaa jne....:o)
MUISKIS mä käyn pikapikaa suihkussa:o)))meitä erottaa...ei edes rautakanki:o)) Muiskis vaan...suihkureissulle;o)))))
Luultavasti huuhaa tarvitsee pitkällistä terapiaa;o)))) - maltti
kipparinoma kirjoitti:
meitä erottaa...ei edes rautakanki:o)) Muiskis vaan...suihkureissulle;o)))))
Luultavasti huuhaa tarvitsee pitkällistä terapiaa;o))))nukkumaan pitäis mennä...hyvää yötä huuhaa...;=))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
meitä erottaa...ei edes rautakanki:o)) Muiskis vaan...suihkureissulle;o)))))
Luultavasti huuhaa tarvitsee pitkällistä terapiaa;o))))pahoillani äippä tuli taas häiriö väliin:(
varmasti tarvitsee terapiaa ja hyvää sellaista;o)))
halii hyvin lämpimästi äipän onnellisiin uniin ja huomisiin;o)))
yö MUISKIS sekä aamu MUISKIS olet IHANA äippä:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
pahoillani äippä tuli taas häiriö väliin:(
varmasti tarvitsee terapiaa ja hyvää sellaista;o)))
halii hyvin lämpimästi äipän onnellisiin uniin ja huomisiin;o)))
yö MUISKIS sekä aamu MUISKIS olet IHANA äippä:o)))Hyvänyön suukon mä luokses lennätän, sä kiinni sen saat jos vain ennätät. Toivoa täynnä on taas huominen, sä ehkä saavut myötä sen:o)
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Hyvänyön suukon mä luokses lennätän, sä kiinni sen saat jos vain ennätät. Toivoa täynnä on taas huominen, sä ehkä saavut myötä sen:o)
kiinni tuli melkein sängyyn nammmm;o)))
saavun yhtä varmasti kuin huominen päiväkin:o)
MUISKIS ja suukko sinnekin nuku hyvin äippä:o))) - kipparinoma
jeffjeff kirjoitti:
kiinni tuli melkein sängyyn nammmm;o)))
saavun yhtä varmasti kuin huominen päiväkin:o)
MUISKIS ja suukko sinnekin nuku hyvin äippä:o)))hyvin nukutun yön jälkeen...hymy ja tuhatkakskyt hyvää sanaa...Muiskkkkkkkkk....;o)))
- jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
hyvin nukutun yön jälkeen...hymy ja tuhatkakskyt hyvää sanaa...Muiskkkkkkkkk....;o)))
hyvä kun nukuit yön hyvin ethän kuitenkaan
nukkunut samallalailla kuin minä;o)))
sä aina aamulla ehdit tänne mä en edes
viitsi avata konetusta täältä duunista
sitten laitan kun ehdin:o)
kakstuhattakolkytyks kaunista sanaa äipälle;o)))
päivä MUISKIS;o))) - Quuuuuuuuuu
jeffjeff kirjoitti:
hyvä kun nukuit yön hyvin ethän kuitenkaan
nukkunut samallalailla kuin minä;o)))
sä aina aamulla ehdit tänne mä en edes
viitsi avata konetusta täältä duunista
sitten laitan kun ehdin:o)
kakstuhattakolkytyks kaunista sanaa äipälle;o)))
päivä MUISKIS;o)))sinä....huoh...tahtoisinko.....;o)))))Nam;o)
Mä pääsin jo kotiin..:o)))))))))
Mä ehdin vilkaista aamulla, koska duunit alkaa vasta kahdeksalta..muiskis....Quuntelee kahtatuhattakolkyt yhtä kaunista sanaa....hmmm...ahas...oih...tuhma...hmmmm...hmmmm..;o))) - jeffjeff
Quuuuuuuuuu kirjoitti:
sinä....huoh...tahtoisinko.....;o)))))Nam;o)
Mä pääsin jo kotiin..:o)))))))))
Mä ehdin vilkaista aamulla, koska duunit alkaa vasta kahdeksalta..muiskis....Quuntelee kahtatuhattakolkyt yhtä kaunista sanaa....hmmm...ahas...oih...tuhma...hmmmm...hmmmm..;o)))ettet nukkunut samoin kysyit itseltäsi
tahtoisitko mikä oli vastaus;o)))
jaa että tänään noin lyhyt päivä sinulla
mä tulin vasta äsken huh huh tätä menoa
vielä pitäis lenkkikin heittää:(
mmmmmuiskis maailman ihanin äippä:o))) - jeffjeff
kipparinoma kirjoitti:
Nauratta....;o))))))))))))))laulelen kun ilta tullut on:(
määnkii sit fillaroimaa juuh
en viittikkää yksin laulel:(
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,194387Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522511
- 271919
- 221757
- 341743
- 651719