ÄÄNESTÄ SNKY VOITTOON, VIERAILE...

jaakko

10

384

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi voi

Et ole tainnut monilla sivuilla käydä sitten? Aikas köykäinen on teidänkin "vaalikampanjanne", hyvä niin.

• täällä

http://www.geocities.com/teamhollola/leffat.htm

SIEG HAIL SUOMI
      Valm. vuosi: ????

Ohjaus:
      ????

Pääosissa:
      Pekka Siitoin
      Väinö Kuisma

Realistinen ja häpeilemätön dokumentti Suomen isänmaallisuudesta piirtyy taidokkaasti dokumentissa SIEG HAIL SUOMI. Dokumentissa ei pyritä selittelemään taikka olemaan mieliksi saastaisille nokipiikeille taikka niitten limaisille hännystelijöille. Siinä keskitytään kertomaan Väinö Kuisman johtamaa Isänmaallista oikeistoa Pekka Siitoimen tuella. Ja voi ab-pojat, siinä riittää ihmettelemistä, sillä tälläistä totuutta ei ole koskaan pohjoismaissa esitetty.

Dokumentti alkaa loistavalla propaganda-/värväysiskulla. Kuisma kerää joukkojaan olohuoneessaan ja laittaa soimaan sakasalaista reippailumusiikkia 40-luvulta. Miehet saavat luvan tulla makuuhuoneeseen. Ensiksi huoneeseen astuu hiukan arka, mutta luonteeltaan kuin karjanlan karhu, nuori mies joka tervehtii Kuismaa ja istuu peremmälle. Sitten huoneeseen tulee autonkuljettaja ja lopuksi aluepäällikkö, joka on pukeutunut maataviistävään maastopuvuntakkiin sekä maihinnousukenkiin. Hiukset ulottuvat hartioille ja pään laki on kaljuttunut. Sinisten silmien edessä on saävylasit. Hän tervehtii Kuismaa ponnekkaasti SIEG HAIL ja kiittää DANKE SCHÖN ja istuu Dopermanninsa kanssa sohvalle pirullisen ovela ilme kasvoillaan. Kuisman luotua iskujoukolleen voimaa kalevalasta, Sturm-joukot siirtyvät Ford Thunderbirdiin joka kääntää jyskyttävän keulansa kohti Helsingin keskustaa.

Ilta on mitä parhain, ihmiset nauttivat kesäillasta nauttien Helsinkiläisen ravintolan terassilla olutta virvokkeeksi leppoisan puheensorinan säestämänä. Kuin tyhjästä, paikalle kurvaa Thunderbird jonka sisältä raikaa reipas saksasalainen laulu ja paksu nippu hitlerin kuvalla varustettuja lentolehtisiä tuprahtaa auton ikkunasta. Sturm joukot etenevät. Pöytä pöydältä miehet jakavat tarmokkaasti lentolehtisiä hämmästyneiden ihmisten kouriin todeten, että tässä olis ennen kuulumatonta tietoa. Lopuksi aluepäällikkö kiljuu dobermanni vierellään SIEG HAIL käsi ojossa ja katoaa maataviistävä maastopuvuntakki hulmahtaen Thunderbirdin uumeniin. Miehet siirtyvät autoon ja suuntaavat kohti kotia. Kuisma sytyttää pillilupin ja kääntää musiikkia kovemmalle. Isku on onnistunut.

Puhelimen numerolevy kääntyilee vinhaan tahtiin. Kuisma katsoo tyhjyyteen ja kuuntelee puhelimen hakuääntä. "SIITOIN" matala ääni vastaa.

K:"Tässä puhuu johtaja Kuisma"
      S:"SIEG HAIL"
      K:"HAIL, Olimme juuri jakamasssa 500 lentolehtistä helsingin keskustassa."
      S:"Hyvä"
      K:"Nyt homma lähtee helvetin kovaan nousuun"
      S:"Perkeleen hyvä juttu"

Dokumentin myöhemmässä osassa pääsemme tarkastelemaan kansallisen rintaman perustamiskokousta jonne on kutsuttu useita alan miehiä. He ovat pukeutuneet joko SA- tai SS-pukuihin. Siitoin avaa kokouksen ja ottaa päälle pirtuhuikan lasista. 130kg-läski taputtaa pulleita käsiään yhteen läts-läts-läts. Sitten kutsutaan Kuisma jatkamaan kokousta. "Sinulle on kova vastuu" jyrisee Siitoin. läts-läts-läts. Kuisma pitää avajaispuheen ja parhaimman kommentin antaa eräs mies: "Mä en millään tavalla siedä sitä että tänne rahdataan kaiken maailman nokipiikkejä, enhän minäkään mene afrikkaan syömään niiden banaaneja" läts-läts-läts. Kuisma huipentaa puhettaan ja 130kg-läski huutaa "me nousemme tuhkasta fenix linnun lailla" ja "JOKA MIES YLÖS SIEG HAIL!!!" läts-läts-läts.

Läts-läts-läts
      ==========
      Aluejohtaja
      Lentolehtiset
      Ford Thunderbird
      Pirtu
      Kuudestilaukeava
      maastoharjoitus
      palava risti

Scheissel
      =======================
      - enemmän musiikkia
      - Kuisman puheet puudutti toisinaan

Arvosana: 9

• Robespierre

..niin Andersson:Isänmaallisuudesta äärioikeistoon.
        AGV on rautaa!

• JA

SNKY - Kaapista kuuluu kummia. On se kumma, ettei tuota ihme homopedofiilien rinkiä voi mainostaa millään muulla tavalla kuin häiriköimällä. Tosiasiahan on, että Väinö Kuisma on homoseksuaalinen anarkisti, ja koko porukka on kuin hänen omakuvansa. Onneksi äänestäjä sentään saa päättää itse ketä äänestää. Mieluummin äänestäisin jopa SKP:tä (!) kuin Kuisman kioskia.

• Robespierre

Minä taas olen ollut siinä uskossa,että tappokeikat kuuluisivat AGV:n erikoisryhmälle.

• JA
        Robespierre kirjoitti:

Minä taas olen ollut siinä uskossa,että tappokeikat kuuluisivat AGV:n erikoisryhmälle.

Ai se, jonka "komentaja" oli mielenterveyspotilaan näköinen Kimmo Sorainen?

• Robespierre
        JA kirjoitti:

Ai se, jonka "komentaja" oli mielenterveyspotilaan näköinen Kimmo Sorainen?

Kaverin mielenterveydestä en osaa sanoa mitään.

• Crisp

Tollanen pitäis kieltää yhtä lailla ku kommunistisetkin organisaatiot. Sitä paitsi luuletko sä, että nämä sun kaveris ajaa siellä muuta ku omia asioitaan?

• Robespierre

Antaa heppujen touhuta. Vastuu on tietenkin kuulijoilla...
        SNKY ei ole minun puolueeni,tuskin monen muunkaan.

• Anonyymi

Parveke auki!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3924
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2629
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2607
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2395
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2248
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      306
      2130
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1859
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1518
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe