Star wars vs Star trek

jack_the_ripper

Kumpi parempi? Itse pidän juuri Star trekistä enemmän. Mutta Mel Brooks elokuva Spaceballs kyllä kaikista paras.

11

1584

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth Vader

Star Wars on mielestäni enemmän fantasiaa (tyyliin Taru Sormusten Herrasta) kuin sci-fiä. Fantasiat ei oikein nappaa meikäläistä. Spaceballs on kyllä hyvä komedia. :)

Pidän erityisesti Star Trek Deep Space Ninesta ja Star Trek Voyagerista. Star Trek-leffoista parhaita ovat II, VI, VIII ja X. Babylon 5 on myös hyvä sarja, mutta ei tietenkään ihan yhtä hyvä kuin Star Trek-sarjat. :)

• ???

Ja star trek ei muka ole fantasiaa, vaikka on utopistiset sivilisaatiot jotka pyörii ilman rahaa ja kaikki muukalaisrodut muistuttaa ihmisiä?!

• kenny

Starwars on niin erilainen maailma, kuin star trek, joten niitä on hankala verrata. mutta jos babylonista ja startrekistä pitäs valita, ni kaikesta huolimatta päätyisin babylon vitosen kannalle..

• jack_the_ripper

En ole babylonia seurannut...

• babsta

Star Trek tottakai parempi jos Starwarsiin vertaa, ei mitään epäilystäkään. Jos babylon 5 ja Star Trek,niin tasaista olisi, mutta ehkö kallistuisin itsekin juuri ja juuri babylon 5 puoleen. Siinä oli vain ärsyttävää kun olivat lähes koko ajan asemalla, sitten kun varjot tulivat niin johan alkoi tapahtua....

• babylon 5+
        babsta kirjoitti:

Star Trek tottakai parempi jos Starwarsiin vertaa, ei mitään epäilystäkään. Jos babylon 5 ja Star Trek,niin tasaista olisi, mutta ehkö kallistuisin itsekin juuri ja juuri babylon 5 puoleen. Siinä oli vain ärsyttävää kun olivat lähes koko ajan asemalla, sitten kun varjot tulivat niin johan alkoi tapahtua....

No trekissä ollaan koko ajan aluksella tai asemalla (deep space 9). Ongelmat on samankaltaisia sillä erolla, että babylonissa on syvällisempi pitkä juoni. TV:stä seurattuna se oli itseasiassa käsittämättömän mukaansa tempaava.

• takaisin ruutuun
        babylon 5+ kirjoitti:

No trekissä ollaan koko ajan aluksella tai asemalla (deep space 9). Ongelmat on samankaltaisia sillä erolla, että babylonissa on syvällisempi pitkä juoni. TV:stä seurattuna se oli itseasiassa käsittämättömän mukaansa tempaava.

Babylon 5 pitäisi saada takaisin ruutuun. YLE:lle postia...

• -----------------

seurattua Babylon 5 aikanaan ja oli kyllä hyvää viihdettä. Uudestaan kun yritin katsoa, niin ei oikeen jaksanut kiinnostaa. Star Trek toimii vieläkin hyvin.

• -----------------

on tehty lapsille tai ehkä vois sanoa koko perheelle. Star Trek taas on tehty enemmän scifi-freakeille ja edustaa paremmin scifiä. Star Wars edustaa lasten fantasia-seikkailu-scifiä. Hyviä kuitenkin molemmat.

• Klassikko. Ja nimenomaan se alkuperäinen Star Trek eivätkä ne spin off sarjat.
      Star Warseja en ole edes nähnyt...

• minä006

Star Trek on alkuperäisin Sci-fi sarja, sitten tulee Wars ja Babylon 5. Että ainakin musta parhaat Star Trekit ovat TOS ja TNG

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      160
      3489
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      61
      2735
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      33
      2120
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1687
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      80
      1583
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      83
      1544
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      368
      1472
    8. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      97
      1215
    9. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1125
    10. On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle

Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou
      Pyhäjärvi
      195
      1106
    Aihe