Pieni viisaus vain....

kipparinoma

Hillitse Hitlerisi;o)
(OP)

Hups....toinenkin...Nooh...perjantain kunniaksi.. Optimisti uskoo, että tämä on paras kaikista mahdollisista maailmoista, pessimisti tietää,
että se on:o/....

157

3153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aliisa

ootas kun yritän saada tuon jutun nyt oikein ymmärrettyä...kyllä mä pystyn,kestää vähän ;O))))

• kipparinoma

vai....;o))))))))
        Ööööööööö...Kerro sit mullekkin kun asia valaistuu...;o/

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

vai....;o))))))))
        Ööööööööö...Kerro sit mullekkin kun asia valaistuu...;o/

saattaa kestää....jonkin aikaa vielä;O)) *miettii,miettii*

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

saattaa kestää....jonkin aikaa vielä;O)) *miettii,miettii*

Laita se mietintämyssy nyt nopeesti syvemmälle päähäsi....:o))))))))))

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

Laita se mietintämyssy nyt nopeesti syvemmälle päähäsi....:o))))))))))

jotenkin...siis hillitse hitlerisi...noo,parhaani mukaan teen sitä,joskus vaan se pääsee irti :O/

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

jotenkin...siis hillitse hitlerisi...noo,parhaani mukaan teen sitä,joskus vaan se pääsee irti :O/

Aatu....Nooh..entäs se toinen...;o)...Eeva hyvä....korro mitä se meinaa;o))

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

Aatu....Nooh..entäs se toinen...;o)...Eeva hyvä....korro mitä se meinaa;o))

mä uskoisin....siis luulisin...tai toivon olevani oikeassa,että optimistille tää maailma on paras kaikista ja pessimisti on pahoillaan,että niin on...apuaa...ei saa nauraa mulle,mä oon blondi :O/

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

mä uskoisin....siis luulisin...tai toivon olevani oikeassa,että optimistille tää maailma on paras kaikista ja pessimisti on pahoillaan,että niin on...apuaa...ei saa nauraa mulle,mä oon blondi :O/

ettei paremmaksi muutu...luulisin...melkein varma olen...tai sit en....Mä olen yltiöoptimisti;o)))

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

ettei paremmaksi muutu...luulisin...melkein varma olen...tai sit en....Mä olen yltiöoptimisti;o)))

ihanko olet sellaine,en olis uskonut...enkä sano muuta ;O))))

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

ihanko olet sellaine,en olis uskonut...enkä sano muuta ;O))))

olis uskonu...Ai siks kun mä aina vaan valitan ja kitisen ja synkistelen...Mä yritän kaikenaikaa parantaa tapojani...;o)))

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

olis uskonu...Ai siks kun mä aina vaan valitan ja kitisen ja synkistelen...Mä yritän kaikenaikaa parantaa tapojani...;o)))

piti vaan sanoa olevani samanlainen yltiöoptimisti kuin sinäkin,mutten uskaltanut ;O)))) en oo kuullut sun synkistelyäsi ja kitinääsi :O/ mahdatko edes osata ;O)

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

piti vaan sanoa olevani samanlainen yltiöoptimisti kuin sinäkin,mutten uskaltanut ;O)))) en oo kuullut sun synkistelyäsi ja kitinääsi :O/ mahdatko edes osata ;O)

mut kun olen niin laiska kitisemään....;o))) Mä tiesin sen et sä olet optimisti...ja yltiö sellainen...;o)))))

• Dj Pervo
      • kipparinoma

hyvä pätkä...Sait tyttären nauraa;o)))))))

• Dj Pervo

• kipparinoma

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

hyvä pätkä...Sait tyttären nauraa;o)))))))

yhyyyyyyyyyyy:'( miul pit ol tännää treffit
        mut taisinkii suaha viärän osotteenh:(

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

Jos vaan haluut...Mut mua et saa pettää;o)))

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

Oot kyllä nyt pahasti treffeiltä myöhässä kun on tässä jo koko ilta ooteltu :D

• jeffjeff

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

niihä miekii oon ootelt tuol ja höpissy
        iha yksi ku kukkaa ei oo huomant
        eih ees äippä oo kattont:(
        nyt mään lenkil mut lyhyel elähää nukaha;o)))
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000019528521

Voi ei me huomattu sinne kattoa kun oli niin paljon muuta kateltavaa täällä, mutta etpä itekään tänne aikasemmin tajunnu tulla ;)

Hei isukki...Mä kysyin itseltäni et tahdonko...Vastasin itselleni et tahdon..ihan varmasti tahdon:o)))))))

• aliisa
        Quun tytär kirjoitti:

Voi ei me huomattu sinne kattoa kun oli niin paljon muuta kateltavaa täällä, mutta etpä itekään tänne aikasemmin tajunnu tulla ;)

Hei isukki...Mä kysyin itseltäni et tahdonko...Vastasin itselleni et tahdon..ihan varmasti tahdon:o)))))))

Mä oon sun tätisi...onko äiti kertonut,me ollaan kaksoissiskoja ;O)) sulla on sitten kiva äippä :)

• Quun tytär
        aliisa kirjoitti:

Mä oon sun tätisi...onko äiti kertonut,me ollaan kaksoissiskoja ;O)) sulla on sitten kiva äippä :)

Onhan äiti kertonu vaikka mitä mun nettissä laajentuneesta suvusta, kohta varmaan löytyy oma kaksoissiskokii jostain nurkan takaa. Koivukaksosten isosiskokin kun joutuu kohta olemaan :S No ei se mitää en mä perhettäni häpeä ;)

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

kyllä mä näin tämän mutta en vastannu
        katsos kun meillä ei äipän kanssa
        ollut tänään treffejä odotin vain sinua:)
        pst..nyt supatetaan niin ettei äippä kuule:)))

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

kyllä mä näin tämän mutta en vastannu
        katsos kun meillä ei äipän kanssa
        ollut tänään treffejä odotin vain sinua:)
        pst..nyt supatetaan niin ettei äippä kuule:)))

Voihan sitä aina yrittää, mutta taitaa tuo äippä olla liian utelias kuitenkin tietämään mitä täällä puhutaan selän takana :D Tarkka miehestään ;)

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

Voihan sitä aina yrittää, mutta taitaa tuo äippä olla liian utelias kuitenkin tietämään mitä täällä puhutaan selän takana :D Tarkka miehestään ;)

ettehän työ vaan oo molemmat nyt sängyssä;o)
        joo kyllä äippä taitaa olla utelias
        kun luki minulle jo tuossa lakiakin
        että pettää en saa;o)))

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

ettehän työ vaan oo molemmat nyt sängyssä;o)
        joo kyllä äippä taitaa olla utelias
        kun luki minulle jo tuossa lakiakin
        että pettää en saa;o)))

Etkai sä nyt vaan tarkkaile meitä, kun ihan tiesit tuonkin että molemmat sängyssä ollaan :S Tietänet sitten varmaan senkin, että yritän äippää saada muuttamaan länsi-suomeen päin tässä vuoden sisällä ;)

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

Etkai sä nyt vaan tarkkaile meitä, kun ihan tiesit tuonkin että molemmat sängyssä ollaan :S Tietänet sitten varmaan senkin, että yritän äippää saada muuttamaan länsi-suomeen päin tässä vuoden sisällä ;)

hyvinkin minulla on siellä piilokamera
        olette sinisessä vuoteessa;o)))
        tuota toista en tiennytkään no voihan
        kuinka sinä nyt äipän länsi-suomeen
        mehän sovittiin äipän kanssa että iskä
        muuttaa sinne ja sitten taas välillä
        äippä muuttaa tänne voihan ei tuu mittää:(

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

hyvinkin minulla on siellä piilokamera
        olette sinisessä vuoteessa;o)))
        tuota toista en tiennytkään no voihan
        kuinka sinä nyt äipän länsi-suomeen
        mehän sovittiin äipän kanssa että iskä
        muuttaa sinne ja sitten taas välillä
        äippä muuttaa tänne voihan ei tuu mittää:(

Mitä sitä nyt turhaan tänne rajan tuntumaan muuttamaan, kun saa sinne kaksi täydellistä naista yhdellä kertaa ;) Ja voihan täällä sitten aina olla vaikka kesä-asunto tai miten nyt haluattekaan päättää, kun perheenlisäys vihdoin tulee kouvulapsien muodossa. ;D

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

Mitä sitä nyt turhaan tänne rajan tuntumaan muuttamaan, kun saa sinne kaksi täydellistä naista yhdellä kertaa ;) Ja voihan täällä sitten aina olla vaikka kesä-asunto tai miten nyt haluattekaan päättää, kun perheenlisäys vihdoin tulee kouvulapsien muodossa. ;D

että kaksi ai niin juu nyt meni jakeluun;o)))
        katsos kun minä olen aina halunnut maalle
        ja olen siellä aika lähellä asunutkin:o)
        mutta tuohan onkin oiva juttu kesät siellä
        ja talvet täällä säälin vaan äippää kuinka
        hän sopeutuu tänne betoniviidakkoon:(

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

kuinkas monta kisua tänne sitten oikein muuttaa?

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

että kaksi ai niin juu nyt meni jakeluun;o)))
        katsos kun minä olen aina halunnut maalle
        ja olen siellä aika lähellä asunutkin:o)
        mutta tuohan onkin oiva juttu kesät siellä
        ja talvet täällä säälin vaan äippää kuinka
        hän sopeutuu tänne betoniviidakkoon:(

Enemmän tässä taitaa olla kyse miten minä sinne betoniviidakkoon sopeudun, kun maalla koko pienen ikäni olen asunutkin. Äipällä ei liene olevan mitään ongelmia muutoksen suhteen, kun hän on kuitenkin alkuperältään kaupunkilainen. Mutta hyvä kun päästiin näin heti alkuun jo yhteisymmärrykseen asumisjärjestelyistä niistäkään tarvitse enää huolehtia. Hyvän miehen tuo äiti löytänyt ;D (Äipältä muiskis sinne päin)

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

kuinkas monta kisua tänne sitten oikein muuttaa?

Äipän mielestä kaksi, mutta mistäpä sitä tietää jos niitä sattuisi vähän enemmänkin mukaan kiertymään :P

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

Enemmän tässä taitaa olla kyse miten minä sinne betoniviidakkoon sopeudun, kun maalla koko pienen ikäni olen asunutkin. Äipällä ei liene olevan mitään ongelmia muutoksen suhteen, kun hän on kuitenkin alkuperältään kaupunkilainen. Mutta hyvä kun päästiin näin heti alkuun jo yhteisymmärrykseen asumisjärjestelyistä niistäkään tarvitse enää huolehtia. Hyvän miehen tuo äiti löytänyt ;D (Äipältä muiskis sinne päin)

tänne voi eksyä kun noita asukkaitakin on
        yli 200.000;o)
        juu ne huolet voi heittää mappi Ö:n
        aina on tilaa yhdelle joka ei käytä rexonaa;o)))
        ai sä olet sitä mieltä että mä pelle olen hyvä
        no huumoria pitää olla;o)))
        äipälle lämmin muiskis:o)

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

Äipän mielestä kaksi, mutta mistäpä sitä tietää jos niitä sattuisi vähän enemmänkin mukaan kiertymään :P

ovat sydämelliseti tervetulleita missikin
        saa seuraa nyt makoilee yksin taas tuossa
        pianon päällä se lempipaikka käyn aina
        välillä silittämässä ja rapsuttamassa:o)

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

tänne voi eksyä kun noita asukkaitakin on
        yli 200.000;o)
        juu ne huolet voi heittää mappi Ö:n
        aina on tilaa yhdelle joka ei käytä rexonaa;o)))
        ai sä olet sitä mieltä että mä pelle olen hyvä
        no huumoria pitää olla;o)))
        äipälle lämmin muiskis:o)

Pitää nyt tässä katsoa vähän lähempänä ajankohtana mihin muuttaa ja kuinka monen kissan kanssa. Raumakin kyllä olisi ihan hyvä paikka, kun sopivasti poikaystäväkin siellä asuu, mutta mistä sitä loppujen lopuksi tietää mitä elämä tuo tullessaan.
        Huumori puree hyvin kyllä, ei tässä nirsoja olla. Toisaalta etpä sä mikään kummosempi tyyppi olekaan, että mun osalta ei ainakaan mitään valittamista ;D Saattaa vaan olla ettet sä kestä mun ja äipän huumoria kovin kauaa :D

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

ovat sydämelliseti tervetulleita missikin
        saa seuraa nyt makoilee yksin taas tuossa
        pianon päällä se lempipaikka käyn aina
        välillä silittämässä ja rapsuttamassa:o)

ja kerroppas nyt Missillekin lämpöisät terveiset äipältä ja multa. :)

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

Pitää nyt tässä katsoa vähän lähempänä ajankohtana mihin muuttaa ja kuinka monen kissan kanssa. Raumakin kyllä olisi ihan hyvä paikka, kun sopivasti poikaystäväkin siellä asuu, mutta mistä sitä loppujen lopuksi tietää mitä elämä tuo tullessaan.
        Huumori puree hyvin kyllä, ei tässä nirsoja olla. Toisaalta etpä sä mikään kummosempi tyyppi olekaan, että mun osalta ei ainakaan mitään valittamista ;D Saattaa vaan olla ettet sä kestä mun ja äipän huumoria kovin kauaa :D

täältä ole Raumalle kuin vähän yli 100km.
        ai et mä en sit ookkaa kummosempi tyyppi
        luulin et oon tosi qummajainen:(
        tuohan oli vasta epäilys että en kestäisi
        teidän huumoria mä joka nauratan melkein kaikkia
        duunissakin sanovat ettei mua voi minuuttia
        pidempää nauramatta kuunella:o)

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

ja kerroppas nyt Missillekin lämpöisät terveiset äipältä ja multa. :)

alkoi heti kehräämään tuo missi on vain lempinimi:o)

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

täältä ole Raumalle kuin vähän yli 100km.
        ai et mä en sit ookkaa kummosempi tyyppi
        luulin et oon tosi qummajainen:(
        tuohan oli vasta epäilys että en kestäisi
        teidän huumoria mä joka nauratan melkein kaikkia
        duunissakin sanovat ettei mua voi minuuttia
        pidempää nauramatta kuunella:o)

Sittenhän sä olet vähän niin kuin mä koulussa. :D Ja kyllä tuo äippäkin on melkolailla samanlainen tapaus. Tosin tulee aika useasti tuo huumori oltua melko pervon puoleista, mutta mikäpä siinä jos itsellä on hauskaa, vaikka muut eivät ymmärtäisikään. Omapa on heidän ongelmansa. Ja voin mä tietysti sua kummajaisenakin pitää jos välttämättä haluat ;D
        Mutta miten ois jos näissä treffeissä vaihtuis nyt tää toinen osapuoli vähä aikuisempaan naiseen..?

• Quun tytär
        jeffjeff kirjoitti:

alkoi heti kehräämään tuo missi on vain lempinimi:o)

Äiti tuossa ehtikön jo juoruta susta aikaisemmin kaiken ;D Mutta mä katoan nyt tuonne takaoikealle töllöä tuijottamaan. Että kiitokset hyvistä treffeistä ja tapaamisiin :) Niin ja öitä.

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

huumorista olen saanut nauttia jo yli kaksi vuotta;o)))
        noh vaihdetaan sitten hetkeksi kun ei tietysti
        malta olla hiljaa;o)))
        heissan ja kiitos kun tulit treffeille;o)))

• jeffjeff
        Quun tytär kirjoitti:

piti olla sokkotreffit ja äippä meni kertomaan:(
        öitä sinulle ja näkemisiin;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

huumorista olen saanut nauttia jo yli kaksi vuotta;o)))
        noh vaihdetaan sitten hetkeksi kun ei tietysti
        malta olla hiljaa;o)))
        heissan ja kiitos kun tulit treffeille;o)))

mä meinasin nukahtaa....;o)) Mä en quunnellut enkä katsonut mitä salaisuuksia te kerroitte toisillenne...Uneksin vain silmät kiinni vuoteessa...Mua viluttaa nyt saunan jälkeen...:o/

• G-P-a.

pessimisti ja optimisti samaa mieltä.Mä oon samaa mieltä,jos en saa kottaraista tänään,saatan saada sitä huomena,kihikihihikhik.

• idean

omalla tavallasi :)

• kipparinoma

No mutta viestihän oli selkee....Vapiskaa kottaraiset....;o)))))))

• Iitan

ukko ku tolla tavalla kihität:=)

• G-P-A.
        idean kirjoitti:

omalla tavallasi :)

tapa nyt on tällainen,mut kahden vastakkaisen vastaan asettelun yhteissumma,vaikka se oisi poliittinen, voi kuitenkin olla alkujaan sama,juu nou.Tää nyt on tällaista paikallispolitiikkaa,mut luotan siihen et kuitenkin mua äänestät,juu nou.Haluan ja toivon kipparinoman kommentin tähän,söin muuten tänään savunmakuista kipparijuustoa,wau mikä maku.

• aliisa
        G-P-A. kirjoitti:

tapa nyt on tällainen,mut kahden vastakkaisen vastaan asettelun yhteissumma,vaikka se oisi poliittinen, voi kuitenkin olla alkujaan sama,juu nou.Tää nyt on tällaista paikallispolitiikkaa,mut luotan siihen et kuitenkin mua äänestät,juu nou.Haluan ja toivon kipparinoman kommentin tähän,söin muuten tänään savunmakuista kipparijuustoa,wau mikä maku.

jo pidemmän aikaa sitä kipparijuustoa,namiiii ;O)))

• kipparinoma
        G-P-A. kirjoitti:

Jees ai nouuuuuu..Puhuit nyt mut suohon...niin kuin kunnon politikko tekee...
        Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen;o)))))))))

• G-P-a.
        aliisa kirjoitti:

jo pidemmän aikaa sitä kipparijuustoa,namiiii ;O)))

oot ikuisella dietiillä,tutustu vaihtoehtoihin,polar 15 on hyvä,maukas ja riittoisa,kihikihihikhiik.

• aliisa
        G-P-a. kirjoitti:

oot ikuisella dietiillä,tutustu vaihtoehtoihin,polar 15 on hyvä,maukas ja riittoisa,kihikihihikhiik.

sulla on vähän liian hyvä muisti ;O) meinaaks ettei toi polar 15 oo tuttu....mutta kiitos mainostuokiosta ;O)))

• G-P-a.
        kipparinoma kirjoitti:

Jees ai nouuuuuu..Puhuit nyt mut suohon...niin kuin kunnon politikko tekee...
        Idiootit pitävät yllä järjestystä, nerot hallitsevat kaaoksen;o)))))))))

nouse suosta rinta rottingilla,puolue ei meitä sido,vaan meidän henk.koht.ajatukset,juu nou,tartsa on hyvä pressa mut onko hän hyvä poliitikko?Siinäpä kysymys,kuka muistaa hänen aikaa ulkoministerinä,ei kukaan,eihän,eihän.Jyväskylässä muuten oli aamulla pakkasta 3,6 astetta.

• G-P-a.
        aliisa kirjoitti:

sulla on vähän liian hyvä muisti ;O) meinaaks ettei toi polar 15 oo tuttu....mutta kiitos mainostuokiosta ;O)))

sitähän määkin syön,onpahan sitten jotain yhteistä meilläkin,ikävän lisäksi,oho,taas lipsahti.

• kipparinoma
        G-P-a. kirjoitti:

nouse suosta rinta rottingilla,puolue ei meitä sido,vaan meidän henk.koht.ajatukset,juu nou,tartsa on hyvä pressa mut onko hän hyvä poliitikko?Siinäpä kysymys,kuka muistaa hänen aikaa ulkoministerinä,ei kukaan,eihän,eihän.Jyväskylässä muuten oli aamulla pakkasta 3,6 astetta.

minulle politikkona hurjan vieraaksi....hmm...muistan hänet aivan muista ansioista;o))))
        Täällä oli aamulla nollassa...Mun tassuja ja bebaa paleli, kun fillaroin duuniin:o/

• aliisa
        G-P-a. kirjoitti:

sitähän määkin syön,onpahan sitten jotain yhteistä meilläkin,ikävän lisäksi,oho,taas lipsahti.

mitäs sieltä lainkaan vielä lipsahteleekaan...menee jännäksi ;O)))

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

minulle politikkona hurjan vieraaksi....hmm...muistan hänet aivan muista ansioista;o))))
        Täällä oli aamulla nollassa...Mun tassuja ja bebaa paleli, kun fillaroin duuniin:o/

tolla papukaijalla oli ihan pakkasta ja teillä nollassa,meillä sentään oli 2 astetta lämmintä ;O))

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

tolla papukaijalla oli ihan pakkasta ja teillä nollassa,meillä sentään oli 2 astetta lämmintä ;O))

nytkin villasukat jalassa...ja pässinpökkimät villahousut viel tekemättä;o)))

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

nytkin villasukat jalassa...ja pässinpökkimät villahousut viel tekemättä;o)))

ja nyt tekemään niitä pässinpökkimiä...mulleki sitten yhdet :O)) sellaiset sexyt,juu nou ;O))

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

ja nyt tekemään niitä pässinpökkimiä...mulleki sitten yhdet :O)) sellaiset sexyt,juu nou ;O))

Tunnustan kuitenkin olevani kamalan huono kutoja...Voi olla et jos nyt aloitan saan ne valmiiksi muutamassa vuodessa....ja todella seksikkäät...pitsiset...:o/

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

Tunnustan kuitenkin olevani kamalan huono kutoja...Voi olla et jos nyt aloitan saan ne valmiiksi muutamassa vuodessa....ja todella seksikkäät...pitsiset...:o/

pässinpökkimät villahousut,jesssss ;O))))))))) voiko nainen enempää pyytää...peppunsa lämmikkeeksi ;O)) noo,mä jaksan oottaa,kun sitten saan hienot pökät...mä haluisin pinkit,sopiikos ???

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

pässinpökkimät villahousut,jesssss ;O))))))))) voiko nainen enempää pyytää...peppunsa lämmikkeeksi ;O)) noo,mä jaksan oottaa,kun sitten saan hienot pökät...mä haluisin pinkit,sopiikos ???

Quulle öö..pinkit kans;o)) Tuleeks sun villiksiin pupun häntä;o???

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

olen tänään tehnyt täällä huuhaalla eläintestin,mikä eläin oon ja mä olin jänis....Quuuuu,mä oon pupu ;O))) käyppäs säkin tekemässä ;O))

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

olen tänään tehnyt täällä huuhaalla eläintestin,mikä eläin oon ja mä olin jänis....Quuuuu,mä oon pupu ;O))) käyppäs säkin tekemässä ;O))

kamala hai....:o/...Tytär teki minulle joskus sen testin;o)))...Pst...Oikeesti mä olen kissa...noi testit vaan ei tiedä kaikkee;o)))

• glideeagle
        kipparinoma kirjoitti:

kun mä olin pikkupoika, näin jollakin miehellä oli tehty villalangasta kudottu, että se sopii siihen miehenvarustuksiin, :=OO voiko sitä oikeasti käyttää :=)

Tytöt mitä sanotte tästä?

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

kamala hai....:o/...Tytär teki minulle joskus sen testin;o)))...Pst...Oikeesti mä olen kissa...noi testit vaan ei tiedä kaikkee;o)))

mutta mä haluun silti olla pupu....hunajapupu ;O))) ole sä mieluummin vaan kissa...sopiikin sulle paremmin :O)) sulla on kiva tytär...ihmettelikö yhtään,kun mä hyökkäsin puhuttelemaan häntä :)

• aliisa
        glideeagle kirjoitti:

kun mä olin pikkupoika, näin jollakin miehellä oli tehty villalangasta kudottu, että se sopii siihen miehenvarustuksiin, :=OO voiko sitä oikeasti käyttää :=)

Tytöt mitä sanotte tästä?

kerropa tarkemmin,mitä tarkoitat ;O)))))

• glideeagle
        aliisa kirjoitti:

kerropa tarkemmin,mitä tarkoitat ;O)))))

se oli niitten sängyllä, siinä nukkuvat mies ja nainen. Näin monasti sen lojuvan joskus lattialla ns.villasukka joka sopii siihen miehen varustukseen :=0

Nyt tiedätte mitä tarkoitan :))) )))

• aliisa
        glideeagle kirjoitti:

se oli niitten sängyllä, siinä nukkuvat mies ja nainen. Näin monasti sen lojuvan joskus lattialla ns.villasukka joka sopii siihen miehen varustukseen :=0

Nyt tiedätte mitä tarkoitan :))) )))

joo,kyllä mä taidan tietää ;O))) tai ainakin arvelen tietäväni,mutta ei kai se villasta ollut ;O)))

• glideeagle
        aliisa kirjoitti:

joo,kyllä mä taidan tietää ;O))) tai ainakin arvelen tietäväni,mutta ei kai se villasta ollut ;O)))

mä ihmettele sitä vielä, mikähän tarkoitus se oli ;OOO))

• Quun tytär
        aliisa kirjoitti:

mutta mä haluun silti olla pupu....hunajapupu ;O))) ole sä mieluummin vaan kissa...sopiikin sulle paremmin :O)) sulla on kiva tytär...ihmettelikö yhtään,kun mä hyökkäsin puhuttelemaan häntä :)

Ihan mukavaa vaan kun ihmiset tulee noin sponttaanisti juttelemaan ;D

• aliisa
        glideeagle kirjoitti:

mä ihmettele sitä vielä, mikähän tarkoitus se oli ;OOO))

kivasti....mutta eikö se semmonen kutita ;O) se vois olla talvella kauhean käytännöllinen ...ja söpö ;O) tota ,tuskin se "siihen" käyttöön oli tarkoitettu :))))))

• aliisa
        Quun tytär kirjoitti:

Ihan mukavaa vaan kun ihmiset tulee noin sponttaanisti juttelemaan ;D

kun mä aattelinkin,että sun on pakko olla mukava tyttö ,kun äitiskin on...ihan mahtava ihminen :))

• Quun tytär
        aliisa kirjoitti:

kun mä aattelinkin,että sun on pakko olla mukava tyttö ,kun äitiskin on...ihan mahtava ihminen :))

että tytär tulee äitiinsä, tosin ottaen huomioon kuitenkin, että kehittyvässä maailmassa mä olen se josta tulee fiksumpi, lukionkin käyneenä ;D

• jeffjeff
        aliisa kirjoitti:

niin onkin mukavia molemmat:o) ai niin moikka:o)

• aliisa

et ollut ottamassa vastaan kun tipahdin...miten se menikään...avuttomia naisia pitää aina auttaa ;O))tänne taas pyllähdin ....ja todella mukavaa on toi QUU-perhe ;O)))

• jeffjeff

sä taas tipahdit nyt mä häpeän:(
        kiitos olen samaa mieltä kanssasi *nauraa*;o)))
        t:varaiskä

• G-P-a.

Aikanaan mä olin namper one,en taida kelvata enään etes hissipojaksi,niin ne ajat muuttuu sisko hyvä,juu nou.Onnex oon sopeutuvaista sorttia,oon saanut takapakkia ennenkin,mut en oo suostunut,juu nou.

• aliisa
        jeffjeff kirjoitti:

sä taas tipahdit nyt mä häpeän:(
        kiitos olen samaa mieltä kanssasi *nauraa*;o)))
        t:varaiskä

nyt on tullut aika aliisan mennä sänkyyn...saa ukko puhaltaa kipeään ...kohtaani,kun pyllähdin tänne alas...;O)) HYvää yötä sulle ,sille äipälle ja äipän tytölle ;O)))

• aliisa
        G-P-a. kirjoitti:

Aikanaan mä olin namper one,en taida kelvata enään etes hissipojaksi,niin ne ajat muuttuu sisko hyvä,juu nou.Onnex oon sopeutuvaista sorttia,oon saanut takapakkia ennenkin,mut en oo suostunut,juu nou.

jeffjeffhän on varattu Quulle...et sä yhttään seutaa ;O))

• G-P-a.
        aliisa kirjoitti:

jeffjeffhän on varattu Quulle...et sä yhttään seutaa ;O))

en seutaa,mut saa kait sitä olla mustis kun yks kehuu ukkoonsa pitkin palstaa,ja unohtaa puliksen kokonaan,mä oon miestenmies, etkö muista,mua sun pitää kehua eikä ukkoos,saa..na.Niin.

• jeffjeff
        aliisa kirjoitti:

nyt on tullut aika aliisan mennä sänkyyn...saa ukko puhaltaa kipeään ...kohtaani,kun pyllähdin tänne alas...;O)) HYvää yötä sulle ,sille äipälle ja äipän tytölle ;O)))

aliisa kyllä hän varmaan puhaltaa mielellään:o)
        kerron heille myös kauniita unia:o)))

• aliisa
        jeffjeff kirjoitti:

aliisa kyllä hän varmaan puhaltaa mielellään:o)
        kerron heille myös kauniita unia:o)))

juttusille vielä...mutta sanoppas heille hyvät yöt siellä ylempänä....;O))

• Quun tytär
        aliisa kirjoitti:

juttusille vielä...mutta sanoppas heille hyvät yöt siellä ylempänä....;O))

vaan äipän ja munkin puolesta :)

• aliisa
        Quun tytär kirjoitti:

vaan äipän ja munkin puolesta :)

molemmille....:))

• aliisa
        G-P-a. kirjoitti:

en seutaa,mut saa kait sitä olla mustis kun yks kehuu ukkoonsa pitkin palstaa,ja unohtaa puliksen kokonaan,mä oon miestenmies, etkö muista,mua sun pitää kehua eikä ukkoos,saa..na.Niin.

miestenmiestä ;O)))))

• jeffjeff

maanpinnalle näin:o)
      äläs yritä selittää kyllä olit siinä vahtimassa
      me tehtiin uudet treffit mutta en kerro minne;o)))
      quules niin galisee minunkin hampaat kylmä on:(
      kohta mä menen nukkumaan lupasin taas mennä
      huomenna duuniin vaikka olen aivan väsy:(

• kipparinoma

huomenna ja sunnuntaina. Maanantaina alkaa loma...kokonainen viikko lomaa:o)))
        Älä kerrokkaan;o))))))) Senkun treffailette vaan....Hän on ihana ja rakas:o)))))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Älä kerrokkaan;o))))))) Senkun treffailette vaan....Hän on ihana ja rakas:o)))))

sinäkin menet niin kyllä minäkin jaksan:o)
        voihan mulla ei ole lomasta tietoakaan:(
        joo no mä vähän keksin omiani mutta mukava
        on varatytsy ja tietenkin kun on äippään tullut:o)))

• outzak
        kipparinoma kirjoitti:

piilosta toivottelee oivallisen hyvää yötä koivukaksosten Qummajaistäti Outzak!!:)) Isukille ja Äipälle sekä myös Quun tyttärelle!!:))

PS. Mä en tosin täältä vielä mihkään lähe, mut te kuulostitte niin unisilta, ni aattelin toivotella jo varmuuden vuoks...:)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sinäkin menet niin kyllä minäkin jaksan:o)
        voihan mulla ei ole lomasta tietoakaan:(
        joo no mä vähän keksin omiani mutta mukava
        on varatytsy ja tietenkin kun on äippään tullut:o)))

persoona samankaltainen...Ulkoisesti hiukan vain...No eleet ja ilmeet kyllä;o)))
        Jaksan mä ja jaksat sä....mitä vain..asenteella;o)))
        Muiskiss...isukki ja hali joka lämmittää:o))))))

• kipparinoma
        outzak kirjoitti:

piilosta toivottelee oivallisen hyvää yötä koivukaksosten Qummajaistäti Outzak!!:)) Isukille ja Äipälle sekä myös Quun tyttärelle!!:))

PS. Mä en tosin täältä vielä mihkään lähe, mut te kuulostitte niin unisilta, ni aattelin toivotella jo varmuuden vuoks...:)

Pakko on kohta mennä unijukan viekkuun....aamulla taas duuni kutsuu:o/

• jeffjeff
        outzak kirjoitti:

sinulle hyvää yötä:o) me mennään aamulla duuniin
        siksi pitää mennä jo nukkumaan:(

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

persoona samankaltainen...Ulkoisesti hiukan vain...No eleet ja ilmeet kyllä;o)))
        Jaksan mä ja jaksat sä....mitä vain..asenteella;o)))
        Muiskiss...isukki ja hali joka lämmittää:o))))))

hän että kestänkö teidän huumorianne heh;o)))
        asenne kunnossa mihin vain no ei sentään;o)
        mä taidan kyllä nyt halia äipän nukkumaan
        että halitushyrinätysunosia äipälle
        MUISKIS ja pusu poppasi sinne;o)))
        tapaamisiin IHANA äippä:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

Tää raato kaatuu vuoteeseen pusun voimasta...Niin nuukallani olen...tai sit sun suukoissa poweria;o)))
        Halaa hyristen ja muiskisssss....niinihankamalanmontakertaa...jokapaikkaan:o)))
        Hyvää yötä..hyrise uniin..ihanin uniin:o)

• Quuuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

huomen...mutta sitäkin lämpimämpi muiskis....huuruisesta aamuasta..pakkasta...:o)))))

• jeffjeff
        Quuuuuuuuu kirjoitti:

huomen...mutta sitäkin lämpimämpi muiskis....huuruisesta aamuasta..pakkasta...:o)))))

jo pakkasen puolelle siellä mennyt
        muistithan ne villahousut laittaa;o)))
        lähetäänkös kohtapuolin kotiin
        ei vaan vielä monta tuntia duunia:(
        nyt tuleeeeee......MUISKIS:o)))

• Quuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

jo pakkasen puolelle siellä mennyt
        muistithan ne villahousut laittaa;o)))
        lähetäänkös kohtapuolin kotiin
        ei vaan vielä monta tuntia duunia:(
        nyt tuleeeeee......MUISKIS:o)))

unohtui...;o)) Tosin ne villikset on kudottu kahdelle sopivaksi....muistatko?Sä tilasit sellaset muutama vuosi sitten...Ceen kanssa kudottiin...niitä huuhaan miehille;o))
        Muiskautus.....muiskkkkkkkkkkiiiiiiiiiiisssssss;o))

• jeffjeff
        Quuuuuuu kirjoitti:

unohtui...;o)) Tosin ne villikset on kudottu kahdelle sopivaksi....muistatko?Sä tilasit sellaset muutama vuosi sitten...Ceen kanssa kudottiin...niitä huuhaan miehille;o))
        Muiskautus.....muiskkkkkkkkkkiiiiiiiiiiisssssss;o))

mishää ne oikee on ettei vaan ois jäänt
        johokii lojumaah ja koit nakertanneet
        ne iha pilalle:(
        kutasiskohaa Cee iha uuvet jos oikkee
        kaunihist pyytäsinkii;o)))
        mä vasta äsken kotiuduin olihan taas päivä:(
        hei tiiäks äippä mitä no et varmaan:(

MUISKIS heh heeeeeeeee;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

mishää ne oikee on ettei vaan ois jäänt
        johokii lojumaah ja koit nakertanneet
        ne iha pilalle:(
        kutasiskohaa Cee iha uuvet jos oikkee
        kaunihist pyytäsinkii;o)))
        mä vasta äsken kotiuduin olihan taas päivä:(
        hei tiiäks äippä mitä no et varmaan:(

MUISKIS heh heeeeeeeee;o)))

Ihan on käyttämättömänä täällä tallessa ne villaset...ihan itse kudoin ne...ne vaan odottaa käyttäjiään;o))))) Arvaas mitä...

Arvaa mitä mun tekis mieli...?

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Ihan on käyttämättömänä täällä tallessa ne villaset...ihan itse kudoin ne...ne vaan odottaa käyttäjiään;o))))) Arvaas mitä...

Arvaa mitä mun tekis mieli...?

sielkös ne onkin en oo sit ees nähnynnäkää niit:(
        onks ne pinkit mis monta punaist sydänt;o)))
        no mitä en arvaa:(

• jeffjeff
        jeffjeff kirjoitti:

elä vaan sano et sitä se on mahottomuus;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

kun tilasitkin...paljon sydämiä pinkillä pohjalla:o)))) Ai sä et arvaa:o/

MUISKISSSSS!!!! Mä haluuuuun...;o)))))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

elä vaan sano et sitä se on mahottomuus;o)))

;o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

;o))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

noi huono mie oon arvaamaan *häpiän*:(
        MMMMMMMMUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSKKKKKKKKKKIIIIIIIIIISSSSSSS;o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

kun tilasitkin...paljon sydämiä pinkillä pohjalla:o)))) Ai sä et arvaa:o/

MUISKISSSSS!!!! Mä haluuuuun...;o)))))

varmaan söpöt;o))) kyl myö ollaakii sit hienoih
        männää kylälle näytille ja kaik omp katteellissii
        meitille;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

noi huono mie oon arvaamaan *häpiän*:(
        MMMMMMMMUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIISSSSSSSSSSKKKKKKKKKKIIIIIIIIIISSSSSSS;o)))

mut silti mä haluun HIERONTAA;o)))))))) Meen just saunaan ja otan kamalan kovat löylyt...jospas se korvais hierojaaaaan:o/
        Satakakskytkaks ja puoli suukkoa arvaa minne..?

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

varmaan söpöt;o))) kyl myö ollaakii sit hienoih
        männää kylälle näytille ja kaik omp katteellissii
        meitille;o)))

ja on ne kateellisia...kellään muulla ei oo villiksiä joihin mahtuu kaks ihmistä...mut haittaaks sua että niissä pitää olla tosi tosi vatakkain..?

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

mut silti mä haluun HIERONTAA;o)))))))) Meen just saunaan ja otan kamalan kovat löylyt...jospas se korvais hierojaaaaan:o/
        Satakakskytkaks ja puoli suukkoa arvaa minne..?

piisaa joka puolelle;o)))
        toivotaan että edes vähän korvaisi:o)
        mä menen sitten lenkille pakko tuulettaa
        korvien väliä;o)))
        kakssataaykskytyks suukkoa ja muiskis;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

piisaa joka puolelle;o)))
        toivotaan että edes vähän korvaisi:o)
        mä menen sitten lenkille pakko tuulettaa
        korvien väliä;o)))
        kakssataaykskytyks suukkoa ja muiskis;o)))

hauskaa lenkkiä, mä yritän rentoutua saunassa...jospa qummat mielihalutkin lähtisivät löylyhengen mukana pois... MUISKISSSSKISSKISKISKISKISKIS

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

ja on ne kateellisia...kellään muulla ei oo villiksiä joihin mahtuu kaks ihmistä...mut haittaaks sua että niissä pitää olla tosi tosi vatakkain..?

ei mua haittaa yhtään mut jos meille tulee
        riita siitä kumpaan suuntaa me kävellään;o)

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

hauskaa lenkkiä, mä yritän rentoutua saunassa...jospa qummat mielihalutkin lähtisivät löylyhengen mukana pois... MUISKISSSSKISSKISKISKISKISKIS

tee ittestäis rapuu;o)
        MUISKISMUISKISMUISKIS palataan:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

ei mua haittaa yhtään mut jos meille tulee
        riita siitä kumpaan suuntaa me kävellään;o)

saadaan olla koko ajan vastakkain;o)))))) Ei me riidellä...muiskutellaan vaan:o))))) Sauna qutsuu...tavataan...

• poejat

luuloo,kikkelj on pissimistä varten,aeka miehet TIETÄÄ sen!!!!!!!!!

• kipparinoma

elävältä paista itseäni...en rapujakaan...Quu odottaa kiltisti:o)

Yks juttu vielä...Muiskis:o)))))))

• jeffjeff

mä puhun korva punasena puhelimessa
        en ole päässyt vielä edes lenkille:(

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

mä puhun korva punasena puhelimessa
        en ole päässyt vielä edes lenkille:(

Koita jaksaa...Muiskis

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Koita jaksaa...Muiskis

mut pakko on päästä lenkille tää niin
        raskas päivä:(
        miks mulla pitää olla tommonen puhelin
        joka soi väärään aikaan ja pakko vastata:(

hmmmmmm...mmuuiisskkiiss;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

mut pakko on päästä lenkille tää niin
        raskas päivä:(
        miks mulla pitää olla tommonen puhelin
        joka soi väärään aikaan ja pakko vastata:(

hmmmmmm...mmuuiisskkiiss;o)))

mun pää tahtoo vaan kaiken aikaa olla tyynyllä...tytsy toimii kirjurina...(morjes vaa varaiskä ;D Äippä on tossa ihan raato ;P) Lento muiskis

• aliisa
        kipparinoma kirjoitti:

mun pää tahtoo vaan kaiken aikaa olla tyynyllä...tytsy toimii kirjurina...(morjes vaa varaiskä ;D Äippä on tossa ihan raato ;P) Lento muiskis

kaikille ;O)) mä poistun nyt huilimaan...huomiseen ;O)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

menikö eilinen psykologinen testi läpi *nauraa*;)
        voi sitä äippää mutta hyvä kun hänellä on kirjuri:)
        kerro hänelle että nyt lähden pikku lenkille
        ja täältä tulee lento pusu;o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

*kuiskaa hiljaa* joko äippä nukahti mä tulin jo:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

*kuiskaa hiljaa* joko äippä nukahti mä tulin jo:o)

Säihanakultarakasihminen..Kirjuri jätti mut unisen äipän oman onneni nojaan...:o/ Herätti mut armotta ja käski laittamaan kännyyn aamuherätyksen...Pahus...poikakavrei tärkeämpi kuin mami;o))))

• jeffjeff
        aliisa kirjoitti:

aliisa vaikka tulee vähän myöhässä:o)

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Säihanakultarakasihminen..Kirjuri jätti mut unisen äipän oman onneni nojaan...:o/ Herätti mut armotta ja käski laittamaan kännyyn aamuherätyksen...Pahus...poikakavrei tärkeämpi kuin mami;o))))

olisithan sinä saanut nukkua en olisi pahastunut
        yritin niin hiljaa kuiskata etten vaan herättäisi:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

olisithan sinä saanut nukkua en olisi pahastunut
        yritin niin hiljaa kuiskata etten vaan herättäisi:o)

sininen vuode quiskii niin houkuttelevasti etten voi kauan vastustaa sen qutsua;o)))) Hyvä vain et heräsin...Jäi iltarukouskin lukematta;o)

• kipparinoma
        aliisa kirjoitti:

Huomenna hyvä päivä...on...ja sit se loma:o)...Hyv yöt..sinne sun uniisi quiskin:o))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

sininen vuode quiskii niin houkuttelevasti etten voi kauan vastustaa sen qutsua;o)))) Hyvä vain et heräsin...Jäi iltarukouskin lukematta;o)

se iltarukous on hyvin tärkeä vaikka mäkin
        melkein jo nukun kun sänkyyn kaadun;o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

se iltarukous on hyvin tärkeä vaikka mäkin
        melkein jo nukun kun sänkyyn kaadun;o)

sitä kun on tottunut niin hyvään..hmm...iltarukoukseen...Ei osaa olla ilman;o))Muiskkkkkkkissssssskisssss..;o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

sitä kun on tottunut niin hyvään..hmm...iltarukoukseen...Ei osaa olla ilman;o))Muiskkkkkkkissssssskisssss..;o)))

menikös jutut ristiin heh;o)))
        no tärkeää sekin on että joka ilta muistaa pyytää päivällä tekemänsä synnit anteeksi vai mitä:o)
        minäkin joka en edes kuulu kirkkoon;o)
        tytsy ei vastannut minulle menikö eilinen
        testi läpi;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

menikös jutut ristiin heh;o)))
        no tärkeää sekin on että joka ilta muistaa pyytää päivällä tekemänsä synnit anteeksi vai mitä:o)
        minäkin joka en edes kuulu kirkkoon;o)
        tytsy ei vastannut minulle menikö eilinen
        testi läpi;o)))

Tottakai se on tärkeää...ööö...mitkä synnit:o/...
        Juuh...meni läpi....hyvin läpäisit testin..Hän pitää sinusta:o))Tytsy herätti mut ja meni itse seurustelemaan puhelimen kanssa....hmm..tarttuvaa...;o)
        Mä kuulun kirkkoon..

• kipparinoma
        kipparinoma kirjoitti:

Juuh...meni läpi....hyvin läpäisit testin..Hän pitää sinusta:o))Tytsy herätti mut ja meni itse seurustelemaan puhelimen kanssa....hmm..tarttuvaa...;o)
        Mä kuulun kirkkoon..

en ole kirkonoma;o)

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Mä kuulun kirkkoon..

muodonvuoksi eihän me syntiä tehdä ei:o)
        *huokaus* hyvä että läpäisin etten saanut potkuja:(
        suquviqa tuntuu olevan taikka se tarttuva tauti;o)))
        mä erosin jo kauan sitten ajattelin että mitä
        hyötyä siitä on vaikka en kyllä pakana olekkaan:o)
        mulla oli tänään ylläri kun menin duuniin;o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

en ole kirkonoma;o)

niin et ole vaan jonkun muun kai?

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

muodonvuoksi eihän me syntiä tehdä ei:o)
        *huokaus* hyvä että läpäisin etten saanut potkuja:(
        suquviqa tuntuu olevan taikka se tarttuva tauti;o)))
        mä erosin jo kauan sitten ajattelin että mitä
        hyötyä siitä on vaikka en kyllä pakana olekkaan:o)
        mulla oli tänään ylläri kun menin duuniin;o)))

Ja et sä mitään potkuja saanut...Heh...hauskoja kommentteja kyl kuulin meistä;o)))
        Kerro mikä ylläri...:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

niin et ole vaan jonkun muun kai?

jonkun muun oma..olen...sä tiedät:o)

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Ja et sä mitään potkuja saanut...Heh...hauskoja kommentteja kyl kuulin meistä;o)))
        Kerro mikä ylläri...:o)

sitten joskus kun jaksat mitä kommentteja tuli;o)))
        kai siksi ne sen yllärin minulle kun teen
        aika usein näitä lauantai duuneja lohduttivat:o)
        osaston tytöt olivat ostaneet sellaisen
        nallukka reppanan millä oli paljon tikkejä
        olet varmaan nähnytkin niitä:o)
        sen paidassa luki että Just for You;o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

jonkun muun oma..olen...sä tiedät:o)

tai ainakin toivon tietäväni:o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

sitten joskus kun jaksat mitä kommentteja tuli;o)))
        kai siksi ne sen yllärin minulle kun teen
        aika usein näitä lauantai duuneja lohduttivat:o)
        osaston tytöt olivat ostaneet sellaisen
        nallukka reppanan millä oli paljon tikkejä
        olet varmaan nähnytkin niitä:o)
        sen paidassa luki että Just for You;o)))

Ompas teillä duunissa mukavaa porukkaa:o)))
        Mä saan aikas usein kukkasia...en työkavereilta vaan asiakkailta:o)
        Kerron mä sit joskus..heh...No mua naurattaa ne kommentit...Ei ollenkaan pahoha...päinvastoin;o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

tai ainakin toivon tietäväni:o)))

juuri hänen oma olen..vain ja ainoastaan...muiskissssssss:o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Ompas teillä duunissa mukavaa porukkaa:o)))
        Mä saan aikas usein kukkasia...en työkavereilta vaan asiakkailta:o)
        Kerron mä sit joskus..heh...No mua naurattaa ne kommentit...Ei ollenkaan pahoha...päinvastoin;o)))

miksiköhän sillä nallukalla olin pinkki paita;o)))
        yhyyyyyyyy sä naurat siellä enkä mä voi yhtyä siihen:(

• kipparinoma

hymyilin...en nauranut yhtään....;o))) Pinkki on hyvä väri...no on;o))

• jeffjeff

villiksetkin pinkkiä kera punaisien sydämien;o)))
        siis niille kommenteillekö vähän vai nallelle:o)))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

villiksetkin pinkkiä kera punaisien sydämien;o)))
        siis niille kommenteillekö vähän vai nallelle:o)))

mä nauroin niille kommenteille...Tytsy kuitenkin aivan tosissaan neuvoi..hmm...No...juuh...Nallukalle mä vaan hymyilen..Nallet on mun kamuja;o))Ja pinkki on...pinkki...sydämilläkin...Muuten hei...milloin sä tuut kojekäyttämään villikset;o)))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

mä nauroin niille kommenteille...Tytsy kuitenkin aivan tosissaan neuvoi..hmm...No...juuh...Nallukalle mä vaan hymyilen..Nallet on mun kamuja;o))Ja pinkki on...pinkki...sydämilläkin...Muuten hei...milloin sä tuut kojekäyttämään villikset;o)))

ihmettä tytsy on puhunut no kyllä mä jaksan odottaa:o)
        pitääks ne heti koekäyttää mä luulin että ensin
        sovitetaan;o)
        katsoppas jos me ei vaikka tai siis koko olisi väärä;o)))))

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

ihmettä tytsy on puhunut no kyllä mä jaksan odottaa:o)
        pitääks ne heti koekäyttää mä luulin että ensin
        sovitetaan;o)
        katsoppas jos me ei vaikka tai siis koko olisi väärä;o)))))

sovittaa ensin, mut kyl ne on aivan sopivat...siis me ollaan niihin sopivat...No quules ollan;o)) Voih...ei koolla ole väliä.....:o)))))))))))))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

sovittaa ensin, mut kyl ne on aivan sopivat...siis me ollaan niihin sopivat...No quules ollan;o)) Voih...ei koolla ole väliä.....:o)))))))))))))

ja jos ei olla niin tehdään niistä sopivat;o)))
        quules äippä nyt nuquttaa ihan qamalan qummasti
        mutta huomenna ilta uusi:o)
        hyvää yötä äippä katsele hauskoja unikuvia:o)))
        halaa äippää hellästi yö muiskis;o)
        lento pusu lähti juuri sinne päin:)*****

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

ja jos ei olla niin tehdään niistä sopivat;o)))
        quules äippä nyt nuquttaa ihan qamalan qummasti
        mutta huomenna ilta uusi:o)
        hyvää yötä äippä katsele hauskoja unikuvia:o)))
        halaa äippää hellästi yö muiskis;o)
        lento pusu lähti juuri sinne päin:)*****

Hyvää yötä isukki...ihanan rentouttavat unet...pehmeän halauksen ja hmm...unisuukon kera:o))))Huomiseen.....

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Hyvää yötä isukki...ihanan rentouttavat unet...pehmeän halauksen ja hmm...unisuukon kera:o))))Huomiseen.....

unisuukon oikein annoit oliko siinä jotain
        tainnuttavaa mukana heräsin vasta klo.10:00;o)))
        taisi minulla olla kyllä vähän saataviakin
        mutta nyt on nekin otettu takaisin:o)
        lähden tästä taas sinne:(
        päivä MUISKIS ja duunista paluu MUISKIS äipälle:o)))
        palataan illemmalla;o)

• Quuuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

unisuukon oikein annoit oliko siinä jotain
        tainnuttavaa mukana heräsin vasta klo.10:00;o)))
        taisi minulla olla kyllä vähän saataviakin
        mutta nyt on nekin otettu takaisin:o)
        lähden tästä taas sinne:(
        päivä MUISKIS ja duunista paluu MUISKIS äipälle:o)))
        palataan illemmalla;o)

tyrmäävän vain;o)))) Myöhemmin...tavataan niin toivoo tää oma;o)))Muiskisssssss...:o)))

• jeffjeff
        Quuuuuuuu kirjoitti:

tyrmäävän vain;o)))) Myöhemmin...tavataan niin toivoo tää oma;o)))Muiskisssssss...:o)))

suloisen tyrmäävä kyllä meidän äippä osaa:o)))
        mä kyllä todella pelästyin kun heräsin ja
        huomasin mitä kello on harvinaista minulla
        että nukun noin myöhää:(
        menen nyt lenkille oma odottaa kiltisti joohan;o)))
        MUISKISKISKIS siksi aikaa:o)

• kipparinoma
        jeffjeff kirjoitti:

suloisen tyrmäävä kyllä meidän äippä osaa:o)))
        mä kyllä todella pelästyin kun heräsin ja
        huomasin mitä kello on harvinaista minulla
        että nukun noin myöhää:(
        menen nyt lenkille oma odottaa kiltisti joohan;o)))
        MUISKISKISKIS siksi aikaa:o)

Mä olen ollut puhelimessa koko illan...Suku soittanut;o)))
        Nyt meen juomaan jotain quuuuuuumaa..et saan ääneni takaisin;o))) Muiskis...ja toinenkin...kolmas..ja,ja,ja,ja,niin mota...oma odottaa...oma:o)))))))

• jeffjeff
        kipparinoma kirjoitti:

Mä olen ollut puhelimessa koko illan...Suku soittanut;o)))
        Nyt meen juomaan jotain quuuuuuumaa..et saan ääneni takaisin;o))) Muiskis...ja toinenkin...kolmas..ja,ja,ja,ja,niin mota...oma odottaa...oma:o)))))))

ja sanon vaan että PAHUS jatkuu toisena päivänä:(

hyvää yötä ja kauniita unia:o)
        halii ja 1000xMUISKIS:o)

• Quuuuuuu
        jeffjeff kirjoitti:

ja sanon vaan että PAHUS jatkuu toisena päivänä:(

hyvää yötä ja kauniita unia:o)
        halii ja 1000xMUISKIS:o)

qunnes nukahdin...Huomenta isuukki...Muiskisssss...Onhan tänään se toinen päivä....onhan:o)))))))

• aliisa

kauniita unia teille :)

• kipparinoma

Aliisa...:o)))))))))))

Ketjusta on poistettu 35 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58