muistaako kukaan

*RayBan*

Muistaako kukaan 80-luvulla tehtyä elokuvaa missä jannut löyti jostain sellaisia aurinkolaseja joilla näki että tavalliset ihmiset olivat humanoideja? Niillä oli jännä röntkenvaikutus.

Muistelin että pääosassa olisi ollut Patrick Svayze (tai lookalike) ja Keith David (tai lookalike), mutta databasesta en löytänyt.

3

635

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.Y.L.

They Live.

• kiitos kiitos

Kiitos S.Y.L Perskeles olisihan se löytynyt Keith Davidin leffoista databasesta..kävin vaan nimen mukaan niitä läpi 80-luvun alkupuolelta ja en huomannut tuota They Live leffaa. Leffa on varmaan vaan kerran tullut suomen telkkarista joskus n. 1995 ja muistikuvat perustui siihen..

Täytyy ettiä torrentti, vaikka en ole varma toimiiko enää..aikanaan oli ihan ok kun kerran jäi ainakin jotenkin mieleen :)

• Chasechevy

Roddy Piper oli pääosissa. Ja Keith David.
      Loistoleffa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      194
      1855
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      977
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      127
      902
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      210
      704
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      656
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      60
      655
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      624
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe