eli alkuperäiseltä nimeltään Queer as folk. Tietääkö kukaan näytetäänkö tuota sarjaa enää ikinä Suomessa? Tai mistä sen tuotantokausi bokseja voisi ostaa suom teksteillä?
Älä kerro äidille 2
3
481
Vastaukset
- Nimetön
"Ikinä" on pitkä aika mutta ainakaan toistaiseksi Nelosella ei ole mitään aikeita ei uusia jo näytettyjä jaksoja eikä varsinkaan näyttää niitä myöhempiä tuotantokausia.
Suomalaisilla teksteillä bokseja ei saa mistään. Englanniksi toki kaikista USA:laisista nettikaupoista jotka DVD-bokseja myyvät. Omani (kaikki kaudet) ostin Amazonista. - jaffat
En tosiaan tiedä, mutta pistetään porukalla Neloselle palautetta ja toivetta, että sarjaa esitetään jatkossakin. Niin mä oon tehnyt ja ajattelin taas laittaa toivetta sinne.
Kysyin kerran jostakin nettikaupasta, onko suomenkielisillä teksteillä. Ei ole. Näemmä sit ei vieläkään ole. Harmi. Ostaisin heti, jos olisi suomenkielinen tekstitys mukana.- Myöskin.. :(
Canal plussallahan pyörii nyt 2 kausi, siellä näytetään kaikki 5 kautta.
Olisihan se kiva että se tulisi taas tv:stä. Mäkin ostin omani kaukki kaudet amazonista, mutta kyllä vähän harmittaa kun ei ole suomitekstejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154