Irtisanoin juuri uskonnollisin syin televisiolupani (tifosoja kun nyt olemme). Siksi aikaa kun lupani on maksettu, poistin mtv 3 kanavan televisioistani, ennakoiden maksullisia formula hetkiä. Älkää hyvät ihmiset ostako maksullista kanavaa, vaan antakaa ravintoloiden se tehdä, näin. maksulliset tulot vähenevät, ja kaikilla on hauskaa. Muualla euroopassa formulat ovat ilmaiset, MTV osti itselleen luvat kovalla hinnalla, näin saaden oikeudet joltain joka olisi näyttännyt ne ilmaiseksi, mutta kattannut mediamyynnillä oikean kilpailutilanteen mukaisesti kulut.
Formula1 vs. MTV3
huccelberry
2
426
Vastaukset
- reklamoitsija
Aivan! Kyllä mullakin jää vaikka ihan periaatteesta maksamatta moinen rosvous, ja tietenkin, joilla mahdollisuus on katselevat paremmin esitetyt F1 -skabat RTL -kanavalta...
Käykääpä kertomassa mielipiteenne Maikkarin sikamaisesta voitonmaksimointiyrityksestä suoraan MTV3:n palautepuolelle:
http://www.mtv3.fi/info2004/palaute.shtml/a04?ota_yhteytta/a04 - Jouhkimainen
No ei ole kymppi kuussa kallista lystiä siitä, että näkee kaikki lähetykset ja suorana. Sitäpaitsi onhan se hienoa omistaa MTV3 MAX kanavapaketti.
Minua ei haittaa yhtään. Te komukat vain valitatte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416