VARASTETTU OPEL COMMODORE B GS/E coupe KELTA/MUSTA BIG-707

hannu62

VARASTETTU OPEL COMMODORE B GS/E coupe -75 KELTA/MUSTA vinyylikatto/kattoluukku tuuliohjaimella laseissa turvamerkinnät BIG-707 SIILINJÄRVELLÄ PALKKIO! JOS LÖYTYISI VIELÄ EHJÄNÄ NIIN HYVÄ
15.9 klo 11 Kuortin ABC-huoltoasemalla ja sitten klo 16 Kehä lll Vantaan Petikossa ovat havainnot autosta.Eli eteläsuomalaiset silmät tarkkoina.Kilvethän on varmaankin vaihtuneet,mutta kyseisiä autoja taitaa olla tuolla värityksellä Suomessa 3-4kpl
P.0440-755929 Hannu Lilja
Kuvia kyseisestä autosta Hartolassa kesäkuulta 06
http://s81.photobucket.com/albums/j214/JukkaT06/Hartola06/?start=all

17

5343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on palkkio?

      Kumma, kun aina pitää kysyä.

      Ja tuossa osoitteessa oli monta romua. Mikä se niistä oli?

      • ???

        Linkin kuvissa ei näkynyt ensimmäistäkään romua, ja vain yksi kelta-musta Commodore B/GSE. Ei taida kysyjällä olla autotietämys kovinkaan vakaalla pohjalla.


    • hannu62

      500e jos auto löytyy vielä ehjänä ettei ole purettu osiin.

    • hannu62

      13 rivi ensimmäinen ja toinen kuva

    • silmiklasikyy

      Petikossa mä näin ton rekordin, minkä ovessa oli teksti "opel on pop". onkohan joku sekottanut autosi siihen. se jökötti Hessumobiilin edessä.

      • hannu62

        On edellisen korimallin Coupe Rekord vm.67.Ja on tutun harrastajan auto.Tieto tuli autoharrastajalta joka tuntee automallien erot.Lisäksi tarkistettu ,että tämä Coupe Rekord ei ole ajannut klo 16 kehä lll


    • että.

      mutta kyseisiä autoja taitaa olla tuolla värityksellä Suomessa 3-4kpl
      P.0440-755929 tuolla värityksellä on nyt yksi vähemmän.

    • ...ö.ö.ö.öö.

      Hieno peli.
      Toivottavasti saat autosi takaisin ehjänä.

    • on auto

      löytynyt? yleensä ei asia juurikaan kiinnosta mutta itselläni on joskus B-commodore ollut joten sympatiat saat puolellesi.

      • hannu62

        Ei ole löytynyt.


    • ainakaan pk seudulla.

      pistin pk seudun vanhempia autoja harrastavalle väestölle viestiä, että jos joku kaupittelee osia, tai autoa näkyy ni ilmottaa heti.

      toivottavasti löytyy, edes korjauskelposena.

    • riisikuppimies

      Onko autosi jo mahdollisesti löytynyt? Tavallisen tusinarassin varastaminen aiheuttaa harmia ja vaivaa omistajalleen mutta tuollaisen harrasteauton varastaminen on jo rikos ja vitutus varmasti moninkertainen.

      No anyway, kyllä tuo kuva mulle jäi mieleen, lupaan pitää silmät auki ja ilmoittaa poliisille jos näen tuollaisen liikenteessä tai jossain parkissa pk-seudulla.
      Valitettavast minkä enemmän aikaa kuluu, sen epätodennäköisempää auton löytyminen enää on..

      • hannu 62

        Kyllä auto on hävinnyt totaallisesti,ei ole kuulunut mitään.


    • Öövini

      jos yhtää lohruuttaa nii varkahalla on ollu eres hyvää makua.Mutta luulis perkeles nuin erikoosen autun löytyvän.Ísulla oli tuallaanen valakoonen GS/E.

    • todennäköisesti

      raiskattu moottori paskottu sisälle ja poltettu,näin se vaan tahtoo olla.

      • paskarotteloita

        ne ihmiset haluavat takaisin! Tuon romuauton paalaaminen olisi maksanut lähes 100€. Lähettäisit kiitosviestin tätä kautta vaivansäästöstä :)


      • Öövini
        paskarotteloita kirjoitti:

        ne ihmiset haluavat takaisin! Tuon romuauton paalaaminen olisi maksanut lähes 100€. Lähettäisit kiitosviestin tätä kautta vaivansäästöstä :)

        paljon mialuummin kuin uurella kinnerillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      73
      2142
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1432
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1410
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      967
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      365
      896
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      704
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe