huutavat yhteiskuntaa apuun, kun poliisi pikkasen rajoittaa harjoituksia. Katsoisivat edes tietosanakirjasta mitä anarkia tarkoittaa.
(Anarkia = sekasorto, laiton tila
Anarkisti = sekasorron, laittoman tilan kannattaja)
Viikonloppuanarkistit
4
472
Vastaukset
- lenin ite
jos ei tiedä mikä on tietosanakirja selviää asia tietosanakirjasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tietosanakirja- blinded.by.fear
wikin tietosanakirja -määrittely hyvältä näyttänyt:
"Jotkut tietosanakirjat keskittyvät tarjoamaan tietoa tietystä kulttuurisesta tai kansallisesta näkökulmasta."
"Tietosanakirjalla (ensyklopedia) oli rooli Ranskan suuressa vallankumouksessa, jonka muutoksia ajoivat ennen kumousta ns. ensyklopedistit. Diderot'n ja d'Alembertin toimittaman suuren ranskalaisen ensyklopedian Encyclopédien avustajista monet – esim. Voltaire, Turgot, Rousseau – julkaisivat tietosanakirjassa piilotetusti poliittisia kannanottoja."
Niinpä niin. Jokaiselle löytyy oma raamattunsa.
Harva näkee pidemmälle.
"A thought that sometimes makes me hazy:
Am I - or are the others crazy?"
-Albert Einstein
Anarkismi on ideologia ihmisen vapauteen: vapautta
Anarkisti on henkilö joka aatetta kannattaa: toteuttaa käytännössä.
- MuroBBS
http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t456736,725
"Huahaha, vai että palavaa nestettä oli mun vesipyssyssä.. Tässä nyt kaikille anarkistien tietotoimiston juttuja epäileville ENSI KÄDEN tietoa. Olin mm. HS Onlinen kuvissa vilahtava vesipyssyllä varustautunut mielenosoittaja. Vesipyssyssä oli VETTÄ. Päädyin putkaan mitään lakia rikkomatta (vesipyssy ei todellakaan erehdyttävästi muistuttanut oikeaa asetta eikä myöskään ole järjestyslain tai -säännön vastainen). Jos joku nyt nillittää että olen paha mellakoija niin sopii esittää lainkohta, jota rikoin (tähän ei btw pystynyt kuulusteleva kyttäkään).
Vesipyssyn sisältöä on arvuuteltu muutenkin, HS Online ehdotteli sisällöksi kotitekoista kyynelkaasua (olin kuulemma roiskaissut kuvaajan päälle ja tämä sai hengitystiensä tukkoon useiksi tunneiksi.. oisko vetässyt herneen nenään) ja odottelen vain, milloin joku keksii ehdottaa akkuhappoa.
Pesismaila oli vähän urpo temppu kyllä, sen miekkariin tuonut osui mun putkakaveriksi - btw, pesarimies on myös muroja :D. Pesismieheltä suoraan kuultuna tämä ei heilunut mitenkään mailansa kanssa, käveli vain maila kädessä roikkuen (ei kohotettuna/muuten uhkaavasti) kyttärivistöä kohti ja sai siitä hyvästä kimppuunsa puoli tusinaa mellakkakyttää ja huolellisen pamputuksen vielä mailan poistamisen jälkeenkin.
Mielenosoituksen agendaa oli tarkoitus tuoda esiin äänentoistolaitteistolla, jonka poliisi takavarikoi. Banderollit eivät juurikaan päässeet näkymään mellakkakyttärivistöjen taakse. Iskulauseita olisi turhaa huutaa kun yksi kyttärivistö saartaa miekkarin ja toinen puskee kaikki sivulliset (ei-poliisit) satojen metrien päähän.
-SpeedHawk"- Che paita ja solmio.
Jos tarkoitus oli mennä mielenosoittamaan, miksei sitä tehty koordinoidusti banderollit mukana ja kajari kainalossa jolla olisi saatettu yhteiskunnallista tietoutta julki.
Jos tarkoitus oli toteuttaa anarkiaa ja vaikuttaa sen keino valikoimalla, miksei sitä tehty kunnolla, vaikka virkavallalla oli vahva osasto paikassa a mikä esti toimimasta paikassa b?
Poliisi sai pisteitä ja helpon voiton.
Tässä nyt paistaa läpi sellainen rikkaiden tai muuten vaan joutilaiden mukuloiden näennäis kapina jossa periaatteessa ollaan halukkaita vaikuttamaan mutta sen on tapahduttava mahdollisimman helposti ja arkirutiineja häiritsemättä. Kaljaa ja punkkua juoden sekä maailmaa parantaen kantapaikassa samanhenkisten kanssa.
Hyvä että täällä on lintukoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491