Viikonloppuanarkistit

huutavat yhteiskuntaa apuun, kun poliisi pikkasen rajoittaa harjoituksia. Katsoisivat edes tietosanakirjasta mitä anarkia tarkoittaa.

(Anarkia = sekasorto, laiton tila
Anarkisti = sekasorron, laittoman tilan kannattaja)

4

475

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lenin ite
      • blinded.by.fear

wikin tietosanakirja -määrittely hyvältä näyttänyt:

"Jotkut tietosanakirjat keskittyvät tarjoamaan tietoa tietystä kulttuurisesta tai kansallisesta näkökulmasta."

"Tietosanakirjalla (ensyklopedia) oli rooli Ranskan suuressa vallankumouksessa, jonka muutoksia ajoivat ennen kumousta ns. ensyklopedistit. Diderot'n ja d'Alembertin toimittaman suuren ranskalaisen ensyklopedian Encyclopédien avustajista monet – esim. Voltaire, Turgot, Rousseau – julkaisivat tietosanakirjassa piilotetusti poliittisia kannanottoja."

Niinpä niin. Jokaiselle löytyy oma raamattunsa.
        Harva näkee pidemmälle.

"A thought that sometimes makes me hazy:
        Am I - or are the others crazy?"
        -Albert Einstein

Anarkismi on ideologia ihmisen vapauteen: vapautta
        Anarkisti on henkilö joka aatetta kannattaa: toteuttaa käytännössä.

• MuroBBS

http://plaza.fi/muropaketti/bbs/t456736,725
      "Huahaha, vai että palavaa nestettä oli mun vesipyssyssä.. Tässä nyt kaikille anarkistien tietotoimiston juttuja epäileville ENSI KÄDEN tietoa. Olin mm. HS Onlinen kuvissa vilahtava vesipyssyllä varustautunut mielenosoittaja. Vesipyssyssä oli VETTÄ. Päädyin putkaan mitään lakia rikkomatta (vesipyssy ei todellakaan erehdyttävästi muistuttanut oikeaa asetta eikä myöskään ole järjestyslain tai -säännön vastainen). Jos joku nyt nillittää että olen paha mellakoija niin sopii esittää lainkohta, jota rikoin (tähän ei btw pystynyt kuulusteleva kyttäkään).

Vesipyssyn sisältöä on arvuuteltu muutenkin, HS Online ehdotteli sisällöksi kotitekoista kyynelkaasua (olin kuulemma roiskaissut kuvaajan päälle ja tämä sai hengitystiensä tukkoon useiksi tunneiksi.. oisko vetässyt herneen nenään) ja odottelen vain, milloin joku keksii ehdottaa akkuhappoa.

Pesismaila oli vähän urpo temppu kyllä, sen miekkariin tuonut osui mun putkakaveriksi - btw, pesarimies on myös muroja :D. Pesismieheltä suoraan kuultuna tämä ei heilunut mitenkään mailansa kanssa, käveli vain maila kädessä roikkuen (ei kohotettuna/muuten uhkaavasti) kyttärivistöä kohti ja sai siitä hyvästä kimppuunsa puoli tusinaa mellakkakyttää ja huolellisen pamputuksen vielä mailan poistamisen jälkeenkin.

Mielenosoituksen agendaa oli tarkoitus tuoda esiin äänentoistolaitteistolla, jonka poliisi takavarikoi. Banderollit eivät juurikaan päässeet näkymään mellakkakyttärivistöjen taakse. Iskulauseita olisi turhaa huutaa kun yksi kyttärivistö saartaa miekkarin ja toinen puskee kaikki sivulliset (ei-poliisit) satojen metrien päähän.

-SpeedHawk"

• Che paita ja solmio.

Jos tarkoitus oli mennä mielenosoittamaan, miksei sitä tehty koordinoidusti banderollit mukana ja kajari kainalossa jolla olisi saatettu yhteiskunnallista tietoutta julki.

Jos tarkoitus oli toteuttaa anarkiaa ja vaikuttaa sen keino valikoimalla, miksei sitä tehty kunnolla, vaikka virkavallalla oli vahva osasto paikassa a mikä esti toimimasta paikassa b?
        Poliisi sai pisteitä ja helpon voiton.

Tässä nyt paistaa läpi sellainen rikkaiden tai muuten vaan joutilaiden mukuloiden näennäis kapina jossa periaatteessa ollaan halukkaita vaikuttamaan mutta sen on tapahduttava mahdollisimman helposti ja arkirutiineja häiritsemättä. Kaljaa ja punkkua juoden sekä maailmaa parantaen kantapaikassa samanhenkisten kanssa.
        Hyvä että täällä on lintukoto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3452
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3282
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      3232
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      53
      2709
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1993
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1890
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1666
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1589
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1575
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1370
    Aihe