Ajattele! niin sinua pyydän tekemään ateisti. Ajattele lapsiasi joita ei ole Jumalaan yhdistetty kasteella ja siten pelastettu.
Ajatelkaa kuinka he itkevät kun demoni raastaa lijaa ja kalvaa luita ylistäessään saatanaa! on kauhu suuri kun ateistin tiede ei psty auttamaan teitä kun demonit ruoskivat ja leikkaavat lihaanne!
Ne syövat lapset ja juovat veret mässäävät lihaa lapsien pakottavat teidät samaan...enää silloin ei Jumala teitä kuule! sillä hän autaa vain niitä jotka häneen uskovat. Kun demonit ovat raastaneet silmänne ja työntäneet teihin hehkuvia hankoja kuolette...vain herätäksenne uudestaan samaan kidutukseen...ja aina vain heräätte uudestaan....uudestaan....uudestaan...uudestaan....sille ei ole loppua.
Tässä näkemys helvetistä.
http://cache.kotaku.com/gaming/dante'sinferno-thumb.jpg
Demonit repivät
56
2016
Vastaukset 56
- helvetin idiootti
uskotko oikeasti tähän paskaan jota Danten mielikuvituskirjassa on. Halkea kahtia ja kuole idiootti!
- repivät
Ajattele nyt ensin omia lapsiasi, joille olet syöttänyt tonttu-ukkouskoa ja jotka nyt kokevat hirveitä tuskia luullessaan, että haudassa odottaa jokin muukin kuin matoparvi.
Seuraavaksi voit ajatella itseäsi. Jos ajattelet asiaa ja ymmärrät, että sinut on pienenä peloteltu lymyilemään kaikkivaltiaan rakkauden pelossa, sinulla on vielä toivoa muuttua tasapainoiseksi ihmiseksi. - Olet sairas.
Soita välittömästi numeroon 112 ja lue sinne tekstisi ääneen. Ne lähettävät heti piipaa-auton ja pari valkotakkista kaveria viemään sinut uuteen kotiin, jossa on kalterit ikkunoissa ja puseron hihat solmitaan selästä kiinni.
- KirkonRitari
Yritän vain auttaa lapsia! jos teillä sellaisia on.
- Edellinen
KirkonRitari kirjoitti:
Yritän vain auttaa lapsia! jos teillä sellaisia on.
Mieti nyt itsekin vähän: tulet Ateismi-palstalle - jota siis oletettavasti lukevat ihmiset, jotka eivät usko jumaluuden olemassaoloon - ja yrität pelotella idioottimaisella kirjoituksellasi ne ihmiset (jotka siis eivät usko helvettiin) kertomaan omille lapsilleen höpöjuttuja? HALOO, ONKO VALOO?
Jos minä sanon sinulle, että lähetä kuule äkkiä lapsesi Afganistaniin Talebanien ylläpitämään sisäoppilaitokseen oppimaan itsemurhapommittajiksi Allahin nimeen tai muuten heidän käy ihan niin kuin alkuperäisessä kirjoituksessasi väitit, niin lähetätkö? Mitä ihmettä, miksi et?
Ja minä kun vaan yritän AUTTAA niitä sinun lapsiraukkojasi, joita sinä piittaamattomuudessasi olet tuomitsemassa ikuiseen kärsimykseen! Miksi apu ei kelpaa??? - KirkonRitari
Edellinen kirjoitti:
Mieti nyt itsekin vähän: tulet Ateismi-palstalle - jota siis oletettavasti lukevat ihmiset, jotka eivät usko jumaluuden olemassaoloon - ja yrität pelotella idioottimaisella kirjoituksellasi ne ihmiset (jotka siis eivät usko helvettiin) kertomaan omille lapsilleen höpöjuttuja? HALOO, ONKO VALOO?
Jos minä sanon sinulle, että lähetä kuule äkkiä lapsesi Afganistaniin Talebanien ylläpitämään sisäoppilaitokseen oppimaan itsemurhapommittajiksi Allahin nimeen tai muuten heidän käy ihan niin kuin alkuperäisessä kirjoituksessasi väitit, niin lähetätkö? Mitä ihmettä, miksi et?
Ja minä kun vaan yritän AUTTAA niitä sinun lapsiraukkojasi, joita sinä piittaamattomuudessasi olet tuomitsemassa ikuiseen kärsimykseen! Miksi apu ei kelpaa???"Jos minä sanon sinulle, että lähetä kuule äkkiä lapsesi Afganistaniin Talebanien ylläpitämään sisäoppilaitokseen oppimaan itsemurhapommittajiksi Allahin nimeen "
Ikinä en lähettäisi lapsiani vääräuskoisten hoteisiin.
"Mitä ihmettä, miksi et? "
Muslimit ovat vääräuskoiisa ja palvovat pedofiiliä.
"Ja minä kun vaan yritän AUTTAA niitä sinun lapsiraukkojasi, joita sinä piittaamattomuudessasi olet tuomitsemassa ikuiseen kärsimykseen! Miksi apu ei kelpaa???"
Milläköhän jumalaan itseään vertaava ateisti pystyy auttamaan? - Huhhahhhei
KirkonRitari kirjoitti:
"Jos minä sanon sinulle, että lähetä kuule äkkiä lapsesi Afganistaniin Talebanien ylläpitämään sisäoppilaitokseen oppimaan itsemurhapommittajiksi Allahin nimeen "
"Ja minä kun vaan yritän AUTTAA niitä sinun lapsiraukkojasi, joita sinä piittaamattomuudessasi olet tuomitsemassa ikuiseen kärsimykseen! Miksi apu ei kelpaa???"
Milläköhän jumalaan itseään vertaava ateisti pystyy auttamaan?Vaikkapa pitämällä lapsensa tarkoin pois tuollaisten sekopäiden, kuten sinä, ulottuvilta.
- Edellinen
KirkonRitari kirjoitti:
"Jos minä sanon sinulle, että lähetä kuule äkkiä lapsesi Afganistaniin Talebanien ylläpitämään sisäoppilaitokseen oppimaan itsemurhapommittajiksi Allahin nimeen "
Milläköhän jumalaan itseään vertaava ateisti pystyy auttamaan?"Ikinä en lähettäisi lapsiani vääräuskoisten hoteisiin."
Tajuatko sinä pässi, että oman kirjoituksesi tarkoitus on nimen omaan pelotella toisin uskovia (tässä tapauksessa uskonnottomia) kääntymään "vääräuskoiseksi"? Pinnistele nyt, jos sinulla vielä jotain muuta siellä pääkopassa liikkuu kuin demonin kuvia! Ymmärrätkö, miten idioottimainen, ahdaskatseinen ja itsekäs alkuperäinen kirjoituksesi on?
"Milläköhän jumalaan itseään vertaava ateisti pystyy auttamaan?"
En nyt äkkiä muista verranneeni itseäni jumalaan, mutta se nyt on sinun nupissasi syntyneistä harhoista pienimpiä joten ei siitä enempää.
Mutta auttamisesta: jos vain voisin, antaisin lapsillesi terveen, tasapainoisen kasvuympäristön ilman demoneilla pelottelevaa vanhempaa. Valitettavasti se ei ole minun vallassani. - Vääräuskoinen
KirkonRitari kirjoitti:
Milläköhän jumalaan itseään vertaava ateisti pystyy auttamaan?"Muslimit ovat vääräuskoiisa ja palvovat pedofiiliä."
Minkäs ikäinen Maria olikaan Jeesuksen syntyessä? 14?
Sakkolihan perään on sinunkin jumalasi. - tiaana
ateillekin. Valitettavasti helvetissä on juuri tuollaista. On turha enää sitten itkeä, että miksi en ottanut Jeesusta vastaan pelastajani.
Lukekaa Mary Baxterin kirjoittama kirja Näkyjä taivaasta ja helvetistä.
Hän on itse käynyt molemmissa, eikä kukaan IHMINEN voi kirjoittaa sellaista, mitä hän kirjoittaa, ellei todellakin ole kokenut jotakin sellasita mikä ylittää ihmisen kaiken ymmärryksen. - Minä vaan
tiaana kirjoitti:
ateillekin. Valitettavasti helvetissä on juuri tuollaista. On turha enää sitten itkeä, että miksi en ottanut Jeesusta vastaan pelastajani.
Hän on itse käynyt molemmissa, eikä kukaan IHMINEN voi kirjoittaa sellaista, mitä hän kirjoittaa, ellei todellakin ole kokenut jotakin sellasita mikä ylittää ihmisen kaiken ymmärryksen.Olethan sinä täällä kirjoittelemassa. Oletko huomannut postaukseni "Kuolemanjälkeinen elämä?"-ketjussa?
Ihan vain niinkuin muistutuksena että minusta meillä oli aika mielenkiintoinen keskustelu meneillään siellä. - tiaana
Minä vaan kirjoitti:
Olethan sinä täällä kirjoittelemassa. Oletko huomannut postaukseni "Kuolemanjälkeinen elämä?"-ketjussa?
Ihan vain niinkuin muistutuksena että minusta meillä oli aika mielenkiintoinen keskustelu meneillään siellä.pitäisikös se nostaa ylemmäksi uudella otsikolla.Vaikea sieltä alhaalta kurkotella.
Käyn heti vilkaisemassa - Morpheus...
tiaana kirjoitti:
Hän on itse käynyt molemmissa, eikä kukaan IHMINEN voi kirjoittaa sellaista, mitä hän kirjoittaa, ellei todellakin ole kokenut jotakin sellasita mikä ylittää ihmisen kaiken ymmärryksen.Mitenkähän joku on voinut väittää käyneensä heleveetissä ja taivaassa, sekä kirjoittaneen palattuaan kirjan? Enkelinäkö vai piruna päätti palata kertomaan ihmisille "totuuden", kääräisten kirjailijana sitten hillot leivän päälle.
Joillain on nyt kyllä lepakoita tapulissa! Olen minäkin nähnyt unia ja joskus vissiin jopa näkyjäkin, mutten ole niitä koskaan todeksi väittänyt! - Uskomaton
tiaana kirjoitti:
Hän on itse käynyt molemmissa, eikä kukaan IHMINEN voi kirjoittaa sellaista, mitä hän kirjoittaa, ellei todellakin ole kokenut jotakin sellasita mikä ylittää ihmisen kaiken ymmärryksen.Uskotko ihan kaiken, mitä sinulle kristinuskon nimissä syötetään?
- Rausku
tiaana kirjoitti:
Hän on itse käynyt molemmissa, eikä kukaan IHMINEN voi kirjoittaa sellaista, mitä hän kirjoittaa, ellei todellakin ole kokenut jotakin sellasita mikä ylittää ihmisen kaiken ymmärryksen." eikä kukaan IHMINEN voi kirjoittaa sellaista, mitä hän kirjoittaa, ellei todellakin ole kokenut jotakin sellasita mikä ylittää ihmisen kaiken ymmärryksen."
Hohhoijaa.
Helvetti taitaa olla paikka, jossa uskikset höpisevät lakkaamatta näitä juttujaan.
- Mr. Satan
Ei sullakaan ole mitään todellisuuden tajua :D
Jos saatana olisi olemassa ja haluaisi kaikki maailman ihmiset palvelijoikseen niin se ei todellakaan onnistuisi kiduttamalla kaikki joukkoon liittyvät :D Aika tyhmää toi uskispropaganda.- Elekrer
Itsesiassa minä luulen että kristinusko on saatanan luoma.
Ristisymboli oli käytössä mm. egyptissä tuhansien vuosien ajan ennnen kristinuskon syntyä.
He uskoivat että kuollut pääsee taivaaseen jalat edellä, joka on kyllä loogista kahdestakin syystä.
1. Pää siitä saa pahan kolhun, ja kun etenkin kristityillä kaikki ei ole kotona kuolemaa ennenkään, niin ei mikään jumala sellaisia pitkään jaksa katsella.
Aivottomat orjamaiset perseennuolijat, hah halpaa makkaraa.
2. Kun lapsi syntyy luonnollisessa asennassa, eli samalla tavoin kuin kakataan, niin lapsi putoaa periaatteessa tähän maahan pää edellä.
Eli paratiisiin mennään jalat edellä, takaisin "alkumereen."
Epäilenpä vaan jos on olemassa persoonallinen saatana, niin kirkot ovat helvetin portaita kadotukseen, se on vissi ja varma.
Jos siis spekuloidaan saatanalla, se on itse kristinuskossa jo. - ...
Elekrer kirjoitti:
Itsesiassa minä luulen että kristinusko on saatanan luoma.
Ristisymboli oli käytössä mm. egyptissä tuhansien vuosien ajan ennnen kristinuskon syntyä.
He uskoivat että kuollut pääsee taivaaseen jalat edellä, joka on kyllä loogista kahdestakin syystä.
1. Pää siitä saa pahan kolhun, ja kun etenkin kristityillä kaikki ei ole kotona kuolemaa ennenkään, niin ei mikään jumala sellaisia pitkään jaksa katsella.
Aivottomat orjamaiset perseennuolijat, hah halpaa makkaraa.
2. Kun lapsi syntyy luonnollisessa asennassa, eli samalla tavoin kuin kakataan, niin lapsi putoaa periaatteessa tähän maahan pää edellä.
Eli paratiisiin mennään jalat edellä, takaisin "alkumereen."
Epäilenpä vaan jos on olemassa persoonallinen saatana, niin kirkot ovat helvetin portaita kadotukseen, se on vissi ja varma.
Jos siis spekuloidaan saatanalla, se on itse kristinuskossa jo."Jos siis spekuloidaan saatanalla, se on itse kristinuskossa jo."
Eihän saatanaa ole olemassakaan ateisteille ja muille toisuskoisille.
Iso S on saatananpalvojien ja muiden helluntailaisten oma keksintö.
- Huhhahhei
Mistä noita demoneja löytää? Haluaisin tutustua taarkemmin. Onko niitä muuallakin, kuin päässäsi?
muuten hyvä mutta lapset pääsevät suoraan taivaaseen ilman kastettakin...
On suorastaan sairasta lähteä pelottelemaan ja uhkailemaan ihmisiä ja heidän lapsiaan, koska eivät elä, ajattele tai usko niinkuin sinä.
- KirkonRitari
Tarkoitukseni on kertoa mitä tapahtuu jos että kasta lapsianne. Ei se ole pelottelua vaan totuus.
- Huhhahhei
KirkonRitari kirjoitti:
Tarkoitukseni on kertoa mitä tapahtuu jos että kasta lapsianne. Ei se ole pelottelua vaan totuus.
sinun sairaan mielesi tuote eikä mikään totuus.
KirkonRitari kirjoitti:
Kertomasi ei ole totuutta, vaan erään uskonnon pelottelua. Tällä pelottelulla yritetään saada ihmiset käyttämään kyseisen uskonno palveluksia, kuten kastetta.
Jos oikeasti uskot kertomaasi ja pidät sitä hyvänä asiana, on sinun moraalitajussa jotain vakavasti vialla. Kukaan tunteva olento ei ansaitse kuvailemaasi kidutusta.- tiaana
teille vain kerrotaan minne joudutte, jos ette ota vastaan pelastusta, jota teillekin tarjotaan koko ajan.
Kyse on siitä, että te ette pysty tajuamaan missä synnin unessa te nukutte.
Kun teille valkenee, kuinka eksytettyjä te olette, on se itkun paikka.
Kenenkään tarkoitus ei ole pelotella. Miksi ihmeessä pitäisi pelotella?
Ei kukaan pelottele, vaan teille kerrotaan asioista joista teillä itsellänne ei ole harmainta hajua.
Lukekaa vaikka Raamatusta, mitä siellä sanotaan Helvetistä, siellä kerrotaan ihan yksityiskohtaisesti asiasta.
Turha syytellä ihmisiä, kristittyjä sairaiksi tai hihhuleiksi, kun teillä ei itsellänne ole sitä sydämen ymmärrystä, joka hengellisiin asioihin tarvitaan.
Senkin saa, jos haluaa. Eri asia on, haluaako sen ottaa vastaan, vai jatkaa synnin unta ja kristittyjen kiroamista, haukkumista ja sylkemistä. - Huhhahhei
tiaana kirjoitti:
teille vain kerrotaan minne joudutte, jos ette ota vastaan pelastusta, jota teillekin tarjotaan koko ajan.
Ei kukaan pelottele, vaan teille kerrotaan asioista joista teillä itsellänne ei ole harmainta hajua.
Lukekaa vaikka Raamatusta, mitä siellä sanotaan Helvetistä, siellä kerrotaan ihan yksityiskohtaisesti asiasta.
Turha syytellä ihmisiä, kristittyjä sairaiksi tai hihhuleiksi, kun teillä ei itsellänne ole sitä sydämen ymmärrystä, joka hengellisiin asioihin tarvitaan.
Senkin saa, jos haluaa. Eri asia on, haluaako sen ottaa vastaan, vai jatkaa synnin unta ja kristittyjen kiroamista, haukkumista ja sylkemistä.kai tämä on, mutta onneksi olen osannut kasvattaa omat lapseni niin, etteivät tule ikinä sekoamaan tuollalailla, kuin esim sinä.
Enkä minä ole kironnut, haukkunut tai sylkenyt ketään. Miksi olisin? Sitäpaitsi tehän toivottekin, että noin kävisi, kunnon kristitynhän tulee ollakin vainottu, eihän koko touhulla olisi muuten mitään mieltä. Olette vain ihan liian säälittäviä ja huvittavia, jotta teihin viitsisi tuhlata muuta kuin satunnaista räkytystä keskustelupalstoilla. tiaana kirjoitti:
Senkin saa, jos haluaa. Eri asia on, haluaako sen ottaa vastaan, vai jatkaa synnin unta ja kristittyjen kiroamista, haukkumista ja sylkemistä.tervemenoa vaan.
tiaana kirjoitti:
Senkin saa, jos haluaa. Eri asia on, haluaako sen ottaa vastaan, vai jatkaa synnin unta ja kristittyjen kiroamista, haukkumista ja sylkemistä.Ensinnäkin:
Ei, väärin. Ei-kristityt eivät joudu ikuisuuden kestävälle kidutushuoneelle, vaikka te ja teidän hihhulilahkonne kuinka sitä toivoisitte. Koska teillä uskovaisilla ei ole enää valtuuksia kiduttaa ja tappaa toisinajattelevia ja -uskovia tässä elämässä, niin nyt uhkailette samalla käsitellyllä seuraavassa.
Minä en pelkää sinua, Tiaana, en sinun kirkkoasi enkä jumalana palvomaanne mielikuvitusolentoa. Minua te ette tule pelottelemalla saamaan riveihinne ettekä millään muullakaan tavalla.
Toinen juttu:
Teillä ei ole mitään suurempaa ymmärrystä hengellisyydestä kuin muillakaan. Te vain väitätte, koska luulette olevanne muita parempia. Sehän on teidän mielenne luoma psyykkausmenetelmä; koska teillä ei ole mitään kosketusta todellisuuteen, niin kompensoitte vajavuuttanne pönkittämällä mahtavuuttanne "hengellisellä areenalla".
Viimeiseksi:
Tiedätkö miksi kristittyjä vihataan? Koska te vaaditte kaikkien suvaitsevan teitä, mutta samalla ette suvaitse ketään muuta. Vaaditte muiden käyttäytyvän teitä kohtaan kunnioittavasti ja arvostavasti, mutta samalla kohtelette muita ylimielisesti ja halveksuen. Asiaa pahentaa vielä se suurista valheista suurin: että te olisitte muka nöyriä! Teiltä ei nöyryyttä löydy edes sinapinsiemenen vertaa! Jos Jeesus näkisi teidät tänäpäivänä, hän kiroaisi teistä jokaikisen ja sen jälkeen itsensä.
Haluatteko te muiden arvostavan teitä? Tulkaa alas sieltä norsunluutornistanne ja "tehkää muille niinkuin haluatte itsellenne tekevän".- ***
tiaana kirjoitti:
Senkin saa, jos haluaa. Eri asia on, haluaako sen ottaa vastaan, vai jatkaa synnin unta ja kristittyjen kiroamista, haukkumista ja sylkemistä."Ei tuo kirjoitus ollut sairasta ollenkaan"
"Ei kukaan pelottele"
Ja kuitenkin alkuperäisen tekstissä kerrottiin, kuinka demonit syövät viattomia lapsia ja juovat heidän verensä. Raastavat silmiä ja työntelevät hehkuvia hankoja ihmisiin... Jos tämä ei ole sairasta pelottelua niin mikä on?!
"teillä ei itsellänne ole sitä sydämen ymmärrystä, joka hengellisiin asioihin tarvitaan."
Jos sellainen "sydämen ymmärrys" panee ihmisen hyväksymään tällaiset asiat, niin minä olen erittäin mielelläni ilman sitä. Sen verran minullakin sentään sydämellisyyttä ja ymmärrystä löytyy, etten milloinkaan voi hyväksyä Jumalaa joka sallii pienten lasten kiduttamisen, koska heidän vanhempansa eivät satu jakamaan Jumalan uskonnollisia näkemyksiä.
Jos sinun Jumalasi todella tuomitsee ihmisiä tällaiseen kohtaloon, ja haluaa mässäillä näin julmilla yksityiskohdilla, silloin Hän on yksinkertaisesti sairas ja julma psykopaatti. Mikä Hänet loppujen lopuksi enää saatanasta erottaa? Ei Hänestä hyvyyttä näytä löytyvän yhtään sen enenpää... - Mr. Satan
KirkonRitari kirjoitti:
Eikö ne kastamattomat lapset menneetkään suoraan taivaaseen? Koittakaa nyt päättää kumminko se on!
- Mr. Satan
tiaana kirjoitti:
Senkin saa, jos haluaa. Eri asia on, haluaako sen ottaa vastaan, vai jatkaa synnin unta ja kristittyjen kiroamista, haukkumista ja sylkemistä.Minä en ota mitään vastaan selvästi häiriintyneiltä ihmisiltä.
Jos joku arkkienkeli tai jumala itse tulisi tarjoamaan pelastusta, voisi se kiinnostaakkin. Tosin ikuinen elämä nyt vaan voi käydä "vähän" tylsäksi. Jos elämä taivaassa ole millään tavalla samanlaista kuin maan päällä niin se ei ole elämistä. Sille pitää keksiä joku uusi sana. Jos se on millään tavalla kuin maan päällä eloa niin se käy väkisin tylsäksi. - Light-bearer
Mr. Satan kirjoitti:
Eikö ne kastamattomat lapset menneetkään suoraan taivaaseen? Koittakaa nyt päättää kumminko se on!
Niin, ennenhän kastamattomat lapset menivät limboon mutta sitten kirkko päättii kirjoittaa kosmoksen kartan uudestaan ja poistivat limbon. Toivoa vain sopii, että siellä olleet sitten pääsivät taivaaseen eivätkä joutuneet tyhjän päälle.
- Light-bearer
KirkonRitari kirjoitti:
Kerropas, oletko käynyt koskaan helvetissä? Entä onko se Raamatun pätkien kirjoittaja käynyt? No ei ole. Ja miksiköhän näin on? Saat kolme arvausta...
- Mr. Satan
Nas.se kirjoitti:
tervemenoa vaan.
Nas.se tainnut kokea hermoromahduksen näiden puupäähihhulien kanssa, kun ei täällä sulta enää maltillisia kirjoituksia pahemmin nää :D Sama homma taitaa olla agneistilla :/
En tosin ihmettele. Pyörii täällä niin puupäistä sakkia. - Kertoa että:
L.J.H kirjoitti:
Helvetistä voi kyllä varoittaa asiallisemmin kuin mitä KirkonRitari teki.
JOS kristinuskon nimellä tunnettu tontunpalvonta sattuukin olemaan totta, voit joutua viettämään loputtoman ikuisuuden LJHn ja TIAANAn kaltaisten idioottien kanssa.
Pahempaa helvetiä en osaa kuvitellakaan!!
- The Rat
Pitääpä käydä nopeasti kääntämässä mukulat islamilaisiksi.
Tuo kuvauksesi helvetistä kun ei oikein pärjää heille. Enemmän se pelottaa.
Vai olisikohan Hindulaisuus kuitenkin parempi vaihtoehto, heillähän taitaa olla useampi tuhat helvettiä... Kyllähän enemmän on pahempi, vai?
Eikun... Apua... Mitä ihmettä tässä enää tekee? Aaaapuuva.
Tjaa, ehkä sittenkin jatkan ihan normaalisti. - tsuh thuh
trollijuna kulkee vaan.
- Pappi Heljas
Parempi hallita helvetissä kuin palvella taivaassa.
- Tristar
Tuntuu suorastaan siltä että uhkailet lapsiani. Arvaa mitä siitä saa palkaksi, arvaahan? Taputuksen päähän? Ehei...
Ja mitä jos pelkäät ettei jumalan rangaistus toteudukaan ihan niin kuin piti? Teurastat ne naapurin jälkikasvut itse?
Halvatun hullut... lukkojen taake kuuluisit.
*** - Agneisti
Ajattele elämääsi! Ajattelesi sitä elämä-parkaasi joka kuluu hukkaan peläten satuolentojen olemattomia kostoja! Ajattele lapsiasi jotka aivopeset pelkäämään! MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI MIETI
- keijukas
Helluntailaisten lapset, jotka kastetaan vasta aikuisena, jos itse sitä haluavat? Tai entä ne, jotka on lapsena kastettu, mutta ovat myöhemmin eronneet kirkosta? Eihän kaste voi olla perusta pelastukselle. Sulla taitaa olla niitä demoneja jo päässäs. Onko sulla joku paha?
- Bullape
Avauksesi on minulla aivan yhtä uskottava kuin tämä versio sinulle:
Ajattele! niin sinua pyydän tekemään KirkonRitari. Ajattele lapsiasi joita ei ole Perkeleeseen yhdistetty veri-riitillä ja siten värvätty.
Ajatelkaa kuinka he itkevät kun enkelit raastaa lijaa ja kalvaa luita ylistäessään Jeesusta! on kauhu suuri kun KirkonRitarin hihhulismi ei pysty auttamaan sinua kun enkelit ruoskivat ja leikkaavat lihaanne!
Enkelit syövät lapset ja juovat veret mässäävät lihaa lapsien pakottavat sinut samaan...enää silloin ei Perkele teitä kuule! sillä hän autaa vain niitä jotka häneen uskovat. Kun enkelit ovat raastaneet silmänne ja työntäneet teihin hehkuvia hankoja kuolette...vain herätäksenne uudestaan samaan kidutukseen...ja aina vain heräätte uudestaan....uudestaan....uudestaan...uudestaan....sille ei ole loppua.- tiaana
mieltä. Jumalan enkelit ovat eri asia kuin demoniset saatanalliset langenneet enkelit.
tuo sinun vetosi oli siis aivan jotakin uskomattoman TYHMÄÄ. - Uskomaton
tiaana kirjoitti:
mieltä. Jumalan enkelit ovat eri asia kuin demoniset saatanalliset langenneet enkelit.
tuo sinun vetosi oli siis aivan jotakin uskomattoman TYHMÄÄ.Hyvä nimimerkki Tiaana: sinä olet TYHMÄ. Yleensä minulla ei ole tapana nimitellä ihmisiä, mutta nyt en voi muuta. Olet niin perusteellisen tyhmä, että voin vain ihmetellä, miten olet vielä edes hengissä.
Koeta nyt vielä kerran lukea se Bullapen viesti oikein ajatuksen kanssa. Pinnistele vähäiset aivosolusi sellaiseen toimintaan, jota ne eivät vielä koskaan ole joutuneet tekemään. Samalla kun luet, yritä pitää mielessä nämä kaksi asiaa (joo tiedän, tämä on vaikeaa):
- Kaikki eivät usko niin kuin sinä
- Sinun uskosi on "totuus" vain sinulle, ei koko maailmalle - Huhhahhei
tiaana kirjoitti:
tuo sinun vetosi oli siis aivan jotakin uskomattoman TYHMÄÄ.sinä olet maksanut taivaspaikkasi Benny Hinnille?
- Mr. Satan
tiaana kirjoitti:
tuo sinun vetosi oli siis aivan jotakin uskomattoman TYHMÄÄ.Ajattele jos kaikki onkin jumalan propagandaa!? Jumala on se absoluuttinen pahuus, joka vain naamioituu hyväksi ja te hölmöt uskotte sitä! Jumalahan on tunnetusti ilmestynyt liekehtivänä pensaana. Eikös se kerro jo jotain? Helluntalaiset tuntevat ihmeparantumisissaan lämpöisen tuulahduksen. Ettei vaan olisi jumalan lieskat kun nuoleskelee?
Noh tässä taas meni s24:n palvelimelta monta bittiä muistia hukkaan, kun eihän uskova voi koskaan kokeilla edes leikillään tuollaista ajatusta. ihmisille on vaan luonnostaan niin vaikeaa myöntää olevansa edes mahdollisesti väärässä.
- Darkiara
pelottelua... voi voi...
- Huhhahhei
Jokainen vähänkin tolkuissaan oleva tietää nauraa makeasti tuollaiselle. Sääli vain että tuollasetkin sekopäät saavat tehdä lapsia ja sekoittaa noilla sairailla horinoillaan heidänkin päänsä.
- Tristar
Huhhahhei kirjoitti:
Jokainen vähänkin tolkuissaan oleva tietää nauraa makeasti tuollaiselle. Sääli vain että tuollasetkin sekopäät saavat tehdä lapsia ja sekoittaa noilla sairailla horinoillaan heidänkin päänsä.
että tuollaiset sekopäät uhkaavat muitakin ihmisiä. Tuollaisten jästien takia sitä pelottaa joksus kävellä lasten kanssa kaupugilla, niistä ei tiedä milloin ne saavat päähänsä että kuolemanjälkeinen rangaistus ei ole riittävä ja päättävät miellyttää jumalaansa pienellä uhrilla... *puistatus* kuten sanoin, lukon taakse.
- Simo
lähimmäinen, jos näin susta voi mitenkään sanoa...
"Ne syövat lapset ja juovat veret mässäävät lihaa lapsien pakottavat teidät samaan...enää silloin ei Jumala teitä kuule!"
Miksei kuule? Miksi hän todistaa itsestään uskottavasti vasta sitten kun on jo myöhäistä? Miksi sadistinen asenne asiaan?
"sillä hän autaa vain niitä jotka häneen uskovat."
Miksei muita? Vihaako hän ihmisiä? Voiko vain uskova ihminen olla hyvä ihminen?
"Kun demonit ovat raastaneet silmänne ja työntäneet teihin hehkuvia hankoja kuolette...vain herätäksenne uudestaan samaan kidutukseen...ja aina vain heräätte uudestaan....uudestaan....uudestaan...uudestaan....sille ei ole loppua."
Entäs uhrien omaiset? Ovatko he tyytyväisiä taivaassaan sukulaistensa ollessa kidutettavina iankaikkisesti? Ovatko he silloin hyviä ihmisiä?
Koko näkemyksesi on sairas eikä millään tavalla oikeudenmukainen tai mistään hyvyydestä todistava... - Preparoiva Bhutan
Kuule, KirkonRitari
Mormonit kastaa kuolleita MAP-kirkon jäseneksi valtavalla vauhdilla.
Mitäs teet, kun kuoltuasi huomaatkin tulleesi kastetuksi mormoniksi ja joutuneesi vääräuskoisten taivaaseen? Varmasti osaat kertoa meile, onko pahempi joutua sinne kuin kristittyjen helvattiin? Ja mitäs sun jumala tuumaa jos jäätkin sinne?
Mene nyt ottamaan lääkkeesi.
PS. toivottavasti noin sekaisin olevalla ei ole omia lapsia. - lapsillesi
tuollaisia kauhutarinoita? Toivottavasti et,lapsen psyyke ei kestä sitä varsinkin jos kerrot sadut 'totena'.
- Huhhahhei
tuollaisella häiriintyneellä ei ole lapsia. Jos on, niin sääliksi käy.
- Light-bearer
Olisi muuten kiva tietää mistä uskovaiset saavat näitä fantasioita vääräuskoisia silpovista demoneista. Jotenkin voin kuvitella hihhulin istumassa koneen ääressä täydessä stondiksessa keksimässä helvettiin lisää S/M-kamaa. Eli mitä jos te uskikset menisitte vain rohkeasti sinne dominan luo piiskattaviksi ettekä kirjoittelisi sairaita fantasioitanne tänne?
- Atte Ateisti
No, vaimoni pyynnöstä ja tapakulttuurin orjia kun olemme, lapsemme kastetaan.
Eipä silti, tulen hänelle ateistisesta näkemyksestäni kertomaan. Päättäköön sitten 18-vuotiaana, haluaako jatkaa evankelis-luterilaisen kirkkomme veronmaksajana.
Minutkin on kastettu!
Eikö olekin erikoista, että täten olen Julmalallenne otollisempi kuin nuo ateistivanhempien täysin kastamattomat lapset?
Olen moraalisesti kastamattomia ateisteja ylempänä, olen kastettu ateisti! Jee!
Muuten noiden sadististen uniesi takia sinun kannattaisi hakeutua hoitoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.2992026- 981450
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2661361- 671045
- 811037
- 58992
- 64761
- 61744
- 45625
Muiden vaikutus
Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?80572