Muija tykkää kun on trimmattu alapäästä. Ja onhan se ihan positiivista kun sillon hän tykkää ottaa suihin enemmän ja miehen näkökulmasta vehje näyttää isommalta. Eli win-win situation! Mutta, millä peniksestä, sen ympäriltä ja kassien kohdilta on hyvä karvat ajella? Ei oo kokemusta kuin ihan pikku saksilla trimmailusta, jolla saan karvat lyhyemmäksi, mutta niinkuin sopii kuvitella niin ei se niin käytännöllinen tapa ole. Kertokaas ny miehet (tai naiset jos ajatte miehenne karvat), että millä homma luonnistuu parhaiten? Kiitti!
Millä pois miehen alapään karvat?
15
4789
Vastaukset
- Tosiukko
Olen ajelut pussit ja juuren ja carsikarvat jo monta vuotta. On ihan kivat ja siistit. Aluksi ajoin pitkät karvat leikurilla ja sitten muutaman kerran ihan tavallisella partakoneella (ei hyvä). Nyt sheivaan tavallisella Lady-shavella ja partavaahdolla kerran pari viikossa. Pysyy lyhyenä ei kutia, ei nyppyjä ja iho on sileä. Pussien ajelu vaatii vain vähän opettelua ey saa nahan kireälle käy helposti kun kivekset on ylhäällä (kylmällä) mutta onnistuu kyllä vaikka pallukat roikkuvatin pitää vain nahkaa kireällä nopea ja helppo juttu kun oppii.
On muuten kivan tuntuiset.
Tosiukko- kassit
Minä käytän Gilletten GII ja naisten sheivausgeeliä.
Saunan jälkeen kun pallit roikkuvat kunnolla on helpointa saada nahka ihan sileäksi ja sheivaus helpoksi.
Kun kassit ovat kutistuneet en sheivaa koska tahtoo tulla haavoja.
Tropiikeissä tuli ajeltua sekä kainalo- että häpykarvat ihan siitä syystä että oli helpompaa pysyä "tuoksuttomana". Lisäboonuksena olen saanut paljon suuseksiä ja paljon parempaa suuseksiä.
Naiset tykkäävät leikkiä sileillä kasseilla.
Tuo pituuskysymys ei ole minulle tärkeä koska se on miestenkeskeistä machoilua.
Tosimies ei naista tarvitse koska homoilu on todellista niesten hommaa;-)))))))))))))))))
- Larry The Chef
Mä oon käyttäny jo vuosia karvanpoisto aineita. Joko Veet, man. Tai seksikaupoissa myytävää "BlitsBlank" ainetta.
Miesten Veet parasta.
Ei pallit hikoile kyökissäkin duunia tehdessä.- myynnissä
Pitänee ostaa ulkomailta, kun ei taida olla suomen niemellä myynnissä tuota Veet for Men:ä?
http://www.veet.fi/
http://www.veetformen.co.uk/home/index.html
Mutta ei tuotakaan suositella jalkoväliin, eli Veetin Bikini lienee sama tavara eri purkissa...
- ghjsfdlk
Mä raakaan ihan kylmiltään höylällä, tosin ei saa antaa kasvaa paria milliä pitemmäks tai repii perkeleesti kun ajelee!
- erektiossa niin ei satu kun...
näin lähteee aika sileeksiaina jää jotian löysiin khtii kun tahtoo nipistellä liikaa ja pelottaa haavat
- Miehekäs Mies
erektiossa niin ei satu kun... kirjoitti:
näin lähteee aika sileeksiaina jää jotian löysiin khtii kun tahtoo nipistellä liikaa ja pelottaa haavat
Lähtee...
- Lieskat takkaan.
Miehekäs Mies kirjoitti:
Lähtee...
Sytkärillä sytytellään yleensä tulta tupakkaan,silloinkin varottava ettei viikset kärähdä jos sellaiset omistaa.Sytkärillä karvanpoistoa esittävä ei ole muistanut lukea palstan ohjeita tuolta alusta joten tuollaisen esittäjän on parempi pysyä vaan takkatulen ääressä eikä esitellä alapään karvanpoistoa sytkärillä.
- mutta kun
Miehekäs Mies kirjoitti:
Lähtee...
Palaneiden karvojen haju ja punoittava iho, siinä sinulla tyylikö.
- Homelite
mutta kun kirjoitti:
Palaneiden karvojen haju ja punoittava iho, siinä sinulla tyylikö.
Perkele !
- Marko Mato
Itse tulee käytettyä lähinnä gilleten karvanpoistogeeliä mitä saa sellaisessa hieman partageelipurkin tyylisessä "pursottimessa" ja mukana on partahöylä-tyylinen kaavin. Levittää ja antaa olla jokusen minuutin ja pois, hyvä tulee. Jos kokeilet niin kannattaa tosiaan uskoa niitä ohjeitten minuuttimääriä ja mennä heti pesulle sen jälkeen. Se on aina tiukkaa kamaa ja saattaa polttaa ihoa rikki jos saa olla liian pitkään. Vaikka se paraneekin niin kirvelee pirusti.
Toinen mitä jossain kuulin et olis hyvä niin ihan perushöylällä ja vauvaöljyllä, mut itse en ole tuota kokeillut. Ei kuulemma tule niitä punaisia näppyjä mitä muuten saattaa tulla jos höylällä vetää ihonsa ihan sileäksi.- tuttuni
kertoi: Minä kun rohkenin ajaa kaikki karvani pois niin sukuelin kuin muutkin silmäripsiä lukuunottamatta! Ensinnäkin pallikarvojen poistosta oli se huonopuoli, että kassit tarttuivat hikoillessa reisiin kiinni inhottavasti.---------. Muutenkin oli olo jotenkin niljakas, jatkaen vielä ettei pitänyt tunteesta oli jotenkin inhoittavan tuntuista kokoajan. odottikin kokoajan että karvat kasvavat takaisin. Lopuksi sanoi on parempi kun ihminen on vaan sellainen miksi hänet on tarkoitettu. eikä mennä muuttamaan luojan luomaa. Sanoi vielä ei koskaan enään karvoja karkoita pois. Sanoinkin hänelle karvathan varmaan toimivat eristeenä, jos hikoilee ei tartu vitjamunasi reisiin kiinni. Hän oli iloinen ja sanoi näin se on kuomaseni. Sanoin hänelle ollaan vaan karvaisia , voimme toiki partamme ajaa ja tukan käydä fiksaamassa, mutta eihän muutkarvat kasvakkaan pituutta. Olimme samaa mieltä löimme kättä pääle ja käsi rahaa .
- gubbe2
tuttuni kirjoitti:
kertoi: Minä kun rohkenin ajaa kaikki karvani pois niin sukuelin kuin muutkin silmäripsiä lukuunottamatta! Ensinnäkin pallikarvojen poistosta oli se huonopuoli, että kassit tarttuivat hikoillessa reisiin kiinni inhottavasti.---------. Muutenkin oli olo jotenkin niljakas, jatkaen vielä ettei pitänyt tunteesta oli jotenkin inhoittavan tuntuista kokoajan. odottikin kokoajan että karvat kasvavat takaisin. Lopuksi sanoi on parempi kun ihminen on vaan sellainen miksi hänet on tarkoitettu. eikä mennä muuttamaan luojan luomaa. Sanoi vielä ei koskaan enään karvoja karkoita pois. Sanoinkin hänelle karvathan varmaan toimivat eristeenä, jos hikoilee ei tartu vitjamunasi reisiin kiinni. Hän oli iloinen ja sanoi näin se on kuomaseni. Sanoin hänelle ollaan vaan karvaisia , voimme toiki partamme ajaa ja tukan käydä fiksaamassa, mutta eihän muutkarvat kasvakkaan pituutta. Olimme samaa mieltä löimme kättä pääle ja käsi rahaa .
Ai sutentassu millaista tekstiä.
Miten tähän pitäisi suhtautua?
- mutta braunilla loput
Oletko nyt aivan tosissasi ? Meinaat vetää sängen jormasi ympärille,täh ? Teeppä se,mamma varmaan tykkää ja työkaverit saunaillassa sun muut kalakaveritkin,tai sitten ei !
- taidatte olla
Ette te voi olla tosissanne ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla582826Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "402455SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past942020Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851325Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,301169Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o155851Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m80784Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52706Ymmärrätkö jo nyt, että
Vetäytyminen ei kannattanut? Asioista pitäis puhua rauhassa hyvässä hengessä eikä lakasta maton alle. Yhdeltä ihanalt44682- 43675