Puolivuotta.

murheenryyni

Hei taas Rakas päiväkirja, mutta tällä kertaa iltainen sellainen. Halusin kirjottaa jo nyt, vaikka tiedän etten nuku ensi yönä ollenkaan.

Kuka ohjaa elämäämme? Kuka sanelee meille kaikki pas**t asiat harteillemme? Kuka vastaa siitä, että on paha olla? Kuka haluaa ihmisille näin paljon pahaa? MIKSI?

Tänään tuli puoli vuotta ystävän kuolemasta ja tänään sain taas murheellisia uutisia. Läheinen taas kuollut. Mitä Vi***u tää nyt on olevinaan? Kuka tästä vastaa? Ketä voin vetää kuonoon ja syyttää taas kaikesta? Ei jaksa yksin kantaa isoja kysymyksiä, muheita ja syyllistämistä, omaa piinaa.

Onko elämä aina tietyin väliajoin paha? Vastaa päiväkirja, jos kuulet pientä maurheellista ihmistä.

1

497

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntemuksia

Kai se elämä opettaa. Samanlaisia ovat mietteeni olleet viimeisen vuoden aikana, elämäni pahin vuosi on kohta takana. En tiennyt, että tuollaista voi tullakaan, olin varautunut moneen, pelännyt etukäteen ja kun se tuli, se tuli ihan erissä muodossa. Jotenkin kaikki vielä huipentui kesällä. Koko ajan on tullut lisää siedettävää, asiat ovat vaan tapahtuneet ilman, että olisin voinut tehdä mitään. On tullut tunne, että olen tähän asti elänyt pumpulissa, ja puhutaan kymmenistä vuosista.

Elämä on paha ja samanaikaisesti hyvä, se on sattumanvaraista, välillä säännöllistä. Oikeudenmukaista se ei myöskään näytä olevan, vai onko niin, että jossain vaiheessa meistä kaikista tehdään nöyriä. Jos ehdimme elää niin kauan.

Näin se on optimistikin kyykytetty..
      toisaalta olen ikuinen sellainen,
      jossain vaiheessa jätän taakseni murheellisten laulujen maan

Hyvää syksyn jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      121
      8634
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5174
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      25
      3462
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      36
      2384
    5. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      123
      1654
    6. 60
      1589
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      182
      1436
    8. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1367
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      60
      1119
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      20
      1052
    Aihe