Puolivuotta.

murheenryyni

Hei taas Rakas päiväkirja, mutta tällä kertaa iltainen sellainen. Halusin kirjottaa jo nyt, vaikka tiedän etten nuku ensi yönä ollenkaan.

Kuka ohjaa elämäämme? Kuka sanelee meille kaikki pas**t asiat harteillemme? Kuka vastaa siitä, että on paha olla? Kuka haluaa ihmisille näin paljon pahaa? MIKSI?

Tänään tuli puoli vuotta ystävän kuolemasta ja tänään sain taas murheellisia uutisia. Läheinen taas kuollut. Mitä Vi***u tää nyt on olevinaan? Kuka tästä vastaa? Ketä voin vetää kuonoon ja syyttää taas kaikesta? Ei jaksa yksin kantaa isoja kysymyksiä, muheita ja syyllistämistä, omaa piinaa.

Onko elämä aina tietyin väliajoin paha? Vastaa päiväkirja, jos kuulet pientä maurheellista ihmistä.

1

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntemuksia

Kai se elämä opettaa. Samanlaisia ovat mietteeni olleet viimeisen vuoden aikana, elämäni pahin vuosi on kohta takana. En tiennyt, että tuollaista voi tullakaan, olin varautunut moneen, pelännyt etukäteen ja kun se tuli, se tuli ihan erissä muodossa. Jotenkin kaikki vielä huipentui kesällä. Koko ajan on tullut lisää siedettävää, asiat ovat vaan tapahtuneet ilman, että olisin voinut tehdä mitään. On tullut tunne, että olen tähän asti elänyt pumpulissa, ja puhutaan kymmenistä vuosista.

Elämä on paha ja samanaikaisesti hyvä, se on sattumanvaraista, välillä säännöllistä. Oikeudenmukaista se ei myöskään näytä olevan, vai onko niin, että jossain vaiheessa meistä kaikista tehdään nöyriä. Jos ehdimme elää niin kauan.

Näin se on optimistikin kyykytetty..
      toisaalta olen ikuinen sellainen,
      jossain vaiheessa jätän taakseni murheellisten laulujen maan

Hyvää syksyn jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      310
      7221
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2126
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1817
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1337
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1203
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1200
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1136
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1071
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1009
    Aihe