Hei taas Rakas päiväkirja, mutta tällä kertaa iltainen sellainen. Halusin kirjottaa jo nyt, vaikka tiedän etten nuku ensi yönä ollenkaan.
Kuka ohjaa elämäämme? Kuka sanelee meille kaikki pas**t asiat harteillemme? Kuka vastaa siitä, että on paha olla? Kuka haluaa ihmisille näin paljon pahaa? MIKSI?
Tänään tuli puoli vuotta ystävän kuolemasta ja tänään sain taas murheellisia uutisia. Läheinen taas kuollut. Mitä Vi***u tää nyt on olevinaan? Kuka tästä vastaa? Ketä voin vetää kuonoon ja syyttää taas kaikesta? Ei jaksa yksin kantaa isoja kysymyksiä, muheita ja syyllistämistä, omaa piinaa.
Onko elämä aina tietyin väliajoin paha? Vastaa päiväkirja, jos kuulet pientä maurheellista ihmistä.
Puolivuotta.
1
503
Vastaukset
- tuntemuksia
Kai se elämä opettaa. Samanlaisia ovat mietteeni olleet viimeisen vuoden aikana, elämäni pahin vuosi on kohta takana. En tiennyt, että tuollaista voi tullakaan, olin varautunut moneen, pelännyt etukäteen ja kun se tuli, se tuli ihan erissä muodossa. Jotenkin kaikki vielä huipentui kesällä. Koko ajan on tullut lisää siedettävää, asiat ovat vaan tapahtuneet ilman, että olisin voinut tehdä mitään. On tullut tunne, että olen tähän asti elänyt pumpulissa, ja puhutaan kymmenistä vuosista.
Elämä on paha ja samanaikaisesti hyvä, se on sattumanvaraista, välillä säännöllistä. Oikeudenmukaista se ei myöskään näytä olevan, vai onko niin, että jossain vaiheessa meistä kaikista tehdään nöyriä. Jos ehdimme elää niin kauan.
Näin se on optimistikin kyykytetty..
toisaalta olen ikuinen sellainen,
jossain vaiheessa jätän taakseni murheellisten laulujen maan
Hyvää syksyn jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1354519SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763765Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.712419SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2241857Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1181727Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2471156Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49805- 62756
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall20746Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6725