Puolivuotta.

murheenryyni

Hei taas Rakas päiväkirja, mutta tällä kertaa iltainen sellainen. Halusin kirjottaa jo nyt, vaikka tiedän etten nuku ensi yönä ollenkaan.

Kuka ohjaa elämäämme? Kuka sanelee meille kaikki pas**t asiat harteillemme? Kuka vastaa siitä, että on paha olla? Kuka haluaa ihmisille näin paljon pahaa? MIKSI?

Tänään tuli puoli vuotta ystävän kuolemasta ja tänään sain taas murheellisia uutisia. Läheinen taas kuollut. Mitä Vi***u tää nyt on olevinaan? Kuka tästä vastaa? Ketä voin vetää kuonoon ja syyttää taas kaikesta? Ei jaksa yksin kantaa isoja kysymyksiä, muheita ja syyllistämistä, omaa piinaa.

Onko elämä aina tietyin väliajoin paha? Vastaa päiväkirja, jos kuulet pientä maurheellista ihmistä.

1

474

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuntemuksia

Kai se elämä opettaa. Samanlaisia ovat mietteeni olleet viimeisen vuoden aikana, elämäni pahin vuosi on kohta takana. En tiennyt, että tuollaista voi tullakaan, olin varautunut moneen, pelännyt etukäteen ja kun se tuli, se tuli ihan erissä muodossa. Jotenkin kaikki vielä huipentui kesällä. Koko ajan on tullut lisää siedettävää, asiat ovat vaan tapahtuneet ilman, että olisin voinut tehdä mitään. On tullut tunne, että olen tähän asti elänyt pumpulissa, ja puhutaan kymmenistä vuosista.

Elämä on paha ja samanaikaisesti hyvä, se on sattumanvaraista, välillä säännöllistä. Oikeudenmukaista se ei myöskään näytä olevan, vai onko niin, että jossain vaiheessa meistä kaikista tehdään nöyriä. Jos ehdimme elää niin kauan.

Näin se on optimistikin kyykytetty..
      toisaalta olen ikuinen sellainen,
      jossain vaiheessa jätän taakseni murheellisten laulujen maan

Hyvää syksyn jatkoa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1519
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1315
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      208
      1281
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      230
      1265
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1080
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1029
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      989
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      943
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      88
      913
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      828
    Aihe