Miten olette tulleet toimeen mahdollisen huonon selän ja osteoporoosin kanssa? Onnistuuko istumatyö 8h vai meneekö teillä jo ennen lounastuntia jalat ihan turraksi ja nouseeko selkään armoton tuska ja väsymys? Miten olette ongelmien kanssa selvinneet?
Vai onko teillä niin hyvät ja oikein ajatellut työtuolit ja työpisteet, ettei moisia ongelmia ole? Itse olen hätää kärsimässä, sillä parin tunnin istuminen saa alaselän ja jalat sellaiseen tuskaan, ettei keskittimyskykyä ole enää ollenkaan eikä myöskään mielenmalttai. Tyhjää jauhaville kolleegoille voisi sanoa suorat sanat kymmenen kertaa päivässä, kun huumorintaju karkaa kokonaan.
Ennen lounastaukoa on pakko lähteä liikkeelle ainakin pari kertaa ja sen jälkeen iltapäivä onkin yhtä tuskaa. Kotiin laahustan sitten ns. viimeisillä voimillani ja aloitan keljuilun kotiväelle, kun selkä ja jalat ovat täydessä tuskassa ja väsymys on ylitsevyöryvä.
Saikku, eläke vai uudelleen koulutus?
Ankeria
1
3221
Vastaukset
- vaan
Sairasläkkeelle et pääse ennenkuin olet ollut vuoden sairaslomalla. Ja valitettavasti sun "markkina-arvosi" uudelleenkoulutettunakaan ei nouse, tuskin kukaan palkkaa selkäkipuista töihin. Sitten kun et enää jaksa niin hae sairaslomaa ja katso että sairasloma jatkuu vuoden pötköön niin sulla on ainakin teoreettinen mahdollisuus päästä eläkkeelle. Vaikka laki suo mahdollisuuksia melkein mihin vaan niin käytäntö työelämässä on ihan muuta. Kaikki asiat voidaan tehdä niin hankalaksi että et enää henkisesti jaksa. ja taas sairaslomaa mutta eri syyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005368702Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5371824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102241Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1701277Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17946Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40794Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57762Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72754- 46735
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36657