Sharia-laki
Suomalaisilta, ja jopa kaikkialta Länsimaista ihmisiltä näyttää lähes täysin puuttuvan tieto siitä, mitä Sharia-laki tarkoittaa,
ja mistä se tulee.
Tätä Koraaniin perustuvaa lakia käytetään ääri-islamilaisissa maissa. Siinä Koraania tulkitaan kirjaimellisesti. Esimerkiksi
Raamatun omistamisesta on sharia-lain mukaan rangaistava käden katkaisemisella, varkaudesta katkaistaan oikea käsi.
Tätä amputoimista ei tehdä kirurgin veitsellä, vaan miekalla tai kirveellä julkisella paikalla ja ilman nukutusta. Aviorikoksesta tuomitaan kuolemaan kivittämällä tai
mestaamalla. Sharia-laissa nainen on vain miehen
omaisuutta tai irtaimistoa. Miehet saavat vapaasti piestä tai ruoskia vaimojaan. Nainen perii vain puolet siitä mitä hänen
veljensä ja naisen todistus oikeudessa ei ole yhtä pätevä kuin miehen.
Sharia-laki kylvää
kauhua ja antaa papeille absoluuttisen vallan. Koraanissa ei ole sijaa anteeksiantamukselle. Koraani koostuu dementoituneen, riivatun ja seksuaalisesti vajaan (?) miehen
kirjoituksista eikä sillä ole mitään tekemistä Jeesuksen Kristuksen kanssa.
Raamattukoulussamme sudanissa melkein jokaisella oppilaalla on joku sukulainen tai ystävä, jolta on katkaistu jalka tai käsi, silmä
puhkaistu tai muutoin pahoinpidelty. Eikä useimmissa tapauksissa ole pidetty minkäänlaista oikeudenkäyntiä tai annettu ainakaan oikeudenmukaista tuomiota. Sellaista on
siis sharia-laki, ja kuitenkin monet länsimaalaiset, jopa Suomessa, haluaisivat elää tällaisen lain alaisuudessa.
MH
http://www.vicmord.com/
http://www.sabatina.at./
www.shiaislam.info/phpBB2/index.php.
http://www.vapaa-ajattelijat.fi/lehti/2004_01/poliittista_islamia_vastaan.html
Boikottiehdotus
Kirjoittanut: järki käteen, 25.10.2003 klo 13.29
Internet leviää islamin maihin, hitaasti mutta varmasti! Jotkut kokevat sen
tietysti uhkana. Saudi-Arabia on ostanut suomalaiselta yhtiöltä internetin
sensurointijärjestelmän.
Tuon yhtiön edustaja oli radiojutussa joskus viime talvena, ja hän myönsi, että
saudien tilauksessa on eettisiä ongelmia heillekin, mutta tilaus toimitettiin.
Minusta tuo on selkärangatonta toimintaa! Muutaman dollarin voitolla myytiin
sananvapauden periaate.
Tietääkö joku tuon firman nimeä - minä olen unohtanut?
Minusta tuntuisi hyvältä ajatukselta laittaa tuo firma ja sen kaikki tuotteet
boikottiin; samoin ehkä läheistä yhteistyötä sen kanssa tekevät.
Sakarja:
12:1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
12:2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
12:3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
12:4 Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
12:5 Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa."
12:6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa - Jerusalemissa.
12:7 Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
12:8 Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
12:9 Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
12:10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
12:11 Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.
12:12 Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,
12:13 Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.
Sharia-laki
3
2795
Vastaukset
- Ateisti= ajattelija
Olipa järjetöntä tekstiä ei ole ihan terve ollu toi raamatun kirjoittajakaan on tainnu nautttia vähän liikaa mirhamia= hassista. Samaa sekopää touhua on kaikki uskonnot.
Mutta se sharian laki on oikeesti paljon fiksumpi kun kaikki siihen mailmanaikaan laaditut lait yhteensä onneks kuitenkin kehitys kehittyy ja suurin osa mailman yhteiskunta järjestelmistä perustuu järkeen ja oikeudenmukaisuuteen eikä takapajuiseen uskontoon.
USKO ALKAA SIITÄ MIHIN TIETO LOPPUU ihminen on kuoleman pelossaan taipuvainen uskomaan Jumaliin se on ihmisellä myötäsyntyinen kyky mutta harhaa ja vaarallista koska se aiheuttaa sotia ja "noita vainoja" ilti heikot ihmiset ovat uskoneet Jumaliin mailman sivu ja sitä hullutta on mahdoton kitkeä täysin pois!- Jatkuukin vielä
"Samaa sekopää touhua on kaikki uskonnot."
Siinä kärjessä tietysti ateismi. Ateismia tunnustaneet yhteiskuntajärjestelmät ovat yhden ainokaisen vuosisadan aikana köyhdyttäneet maailman väestökantaa enemmän kuin koko muun historian mitkään hirmuhallitsijat, uskonnon kanssa tai ilman. Olisiko syytä kieltää ateismi, ettei toistu... - satujahanne
Jatkuukin vielä kirjoitti:
"Samaa sekopää touhua on kaikki uskonnot."
Siinä kärjessä tietysti ateismi. Ateismia tunnustaneet yhteiskuntajärjestelmät ovat yhden ainokaisen vuosisadan aikana köyhdyttäneet maailman väestökantaa enemmän kuin koko muun historian mitkään hirmuhallitsijat, uskonnon kanssa tai ilman. Olisiko syytä kieltää ateismi, ettei toistu...Sama vanha olkinukke kommentti. Vain uskovainen on mieleltään noin köyhä eikä keksi mitään uutta.
Laske huviksesi paljonki se raamatun sekopäinen, narsistinen ja sadistinen jumala murhasi ja murhautti. Ihmiskunnan pahinkin joukkomurhaaja kalpenee niiden lukujen rinnalla.
Uskonnoissa totuus uhrataan tarujen alttarilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123690MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778