Kumma juttu että kun olet voittanut huudon ja makseanut rahat myyjän tilille niin paketin saapuminen kestää viikkotolkulla. Jos yrität ottaa yhteyttä myyjään niin tämä ei näe eikä kuule yhtään mitään. Voisi melkein luulla ettei koko myyjää ole olemassa. MUTTA jos uhkailet poliisilla niin kumman nopeasti paketti löytää perille. Tälläisista kusiaisista on kokemusta...
HUUTO:NETIN myyjille
2
487
Vastaukset
- huutaja
valitettavasti mahtuu niitä kusipäitä, jotka pilaavat koko systeemin. Kyllä suurin osa myyjistä (ja ostajista) on ihan rehtiä väkeä.
Itse olen ostanut ja myynyt paljonkin ja yhtä epämääräistä tapausta lukuunottamatta kaikki toiminut hyvin.
Yleensä ainakin positiivista palautetta saaneisiin myyjiin voi luottaa. - ???
Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt tuota myyntitapaa. Minusta olisi reiluinta laittaa joko posti tai markahuollon kautta maksuennakkona. Tämähän tarkoittaa sitä ettei myyjä saa rahaa ennenkuin on toimittanut tuotteen ja ostaja ei saa tuotetta ellei maksa ensin. Tämä on mielestäni reiluin muoto eikä se mikä siellä on meininki et ekaksi ostaja maksaa ostoksista myyjälle ja sitten jää odottamaan saako rahoilleen koskaan vastinetta.
Kyllä tuohon pitää tulla muutos mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581