Ajotunnin hinta..?

ezzz

Paljonkohan se yks ajotuntii maksaa noin suurinpiirtein? Eikai se sen vertaa maksa kun inssissä menee hylsyks ja sit se se n. 200e ainakin täälläpäin.. en tiiä muista.

7

6061

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raggli

      Yksi ajotunti sisältää kaksi ajokertaa eli 2 X 25 min. Hintaa on muistaakseni noin 50 euroa.

    • on noin

      Kyllä, yhden ajotunnin hinta on noin 50-60euroa, riippuen autokoulusta. Siinä kun on ne 2ajokertaa aina samassa, niin se on joku 25-30euroa ajokerta. Kysele vaikka autokoulusta tuo asia samalla kun kysyt muutakin, niin saat sitten aina sen varman vastauksen.

      • eilen inssissä

        Minä otin lisätunteja neljä (25min/krt)ennen inssiä, eli yhteensä kaksi 50 min ajokertaa. Ennen inssiä ajettavat vapaaehtoiset lisätunnit maksavat täällä 20/kpl, eli 40e per ajokerta. Jos inssissä määrätään lisää, on normaalin listahinnan mukainen, eli 25e/kpl, eli 50e ajokerta. Kannatti ottaa siis pari ajokertaa lisää ennen inssiä, kuin tyriä inssissä ja maksaa sitten enemmän tunneista ajokoemaksu : )

        Tämä käytäntö siis tässä autokoulussa, muista en tiedä.


    • autokoulussa

      hinnat on 26e 24min eli yksi tunti 52e siis se 50min.

      • autokoulussa

        Ei meillä nuo lisätunnit ole yhtään halvempia kuin muutkaan.Eli sama taksa mutta otan kuitenkin parit ajot lisää jotta menis sitten inssiin varmempana.


      • Jos näin on,niin ope on nipistänyt ajoajstasi yhden minuutin. Tai sit se minuutti on mennyt esim. myöhästymisestäsi??
        Tuntuu pilkun n......lta. Mutta jos joka ajokerta jää minuutti ajamatta, niin se tekee lakisääteiltä ajoilta 30 min.
        Eli kolmisenkymmentä euroo.
        (Mulla oli vasta yksi oppilas, joka myöhästyi aina noin viisi minuuttia.. laskekaa se opetusajassa ja rahassa).

        MUUT KULUT: Siis lisäajot hylsyn jälkeen noin 150€ ja siihen n.50€ autoloululle auton vuokrasta. Koska auto on noin tunnin matkoineen poissa opetuskäytöstä. Eli ymmärrettävä kulu, koska ope saa palkan siltä ajalta.
        Sitten AKE:lle 36€ uudesta tutkintomaksusta.
        Näin pikaisesti laskien siis noin. 236€.

        Eli kannattaa ehkä kuunnella opttajaa, mikäli hän suosittelee vaikka neljää lisäajokertaa ennen koetta.
        Et sillai...


      • pelkkä
        TEERISS kirjoitti:

        Jos näin on,niin ope on nipistänyt ajoajstasi yhden minuutin. Tai sit se minuutti on mennyt esim. myöhästymisestäsi??
        Tuntuu pilkun n......lta. Mutta jos joka ajokerta jää minuutti ajamatta, niin se tekee lakisääteiltä ajoilta 30 min.
        Eli kolmisenkymmentä euroo.
        (Mulla oli vasta yksi oppilas, joka myöhästyi aina noin viisi minuuttia.. laskekaa se opetusajassa ja rahassa).

        MUUT KULUT: Siis lisäajot hylsyn jälkeen noin 150€ ja siihen n.50€ autoloululle auton vuokrasta. Koska auto on noin tunnin matkoineen poissa opetuskäytöstä. Eli ymmärrettävä kulu, koska ope saa palkan siltä ajalta.
        Sitten AKE:lle 36€ uudesta tutkintomaksusta.
        Näin pikaisesti laskien siis noin. 236€.

        Eli kannattaa ehkä kuunnella opttajaa, mikäli hän suosittelee vaikka neljää lisäajokertaa ennen koetta.
        Et sillai...

        painovirhe paholainen jonka huomasin vasta viestin lähettämisen jälkeen enkä viitsinyt korjata kun ajattelin että jokainen sen tajuaa kun kokonais ajotunti on kuitenkin se 50 min.

        Ja vielä vähemmän ajattelin että siihen tarttuu autokouluopettaja.Eiköhän tuon kaikki muut tajunneet että kirjoitus virhe kyseessä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe