Näin netissä trailerin ja jäin miettimään, että onko tämä dirty sanchez elokuva tullut jo markkinoille vai onko vasta tulossa?
On kyllä nykyisin melkeinpä lempi sarjani - oksettaa ja naurattaa samaan aikaan. ;)
Aiemmin en juurikaan tuommoisista ohjelmista välittänyt, mutta Walesin pojat tekivät "vaikutuksen"...
Dirty Sanchez elokuva?
4
718
Vastaukset
- 154
www.dirtysanchezthemovie.co.uk
ilmeisesti jossainpäin maailmaa pyörii jo teattereissakin! miksei suomees?! :(- werty
6.6.2007 julkaisu päivä tuolla elokuvalla
- brittinarritonpersee
Ei voi enää paskempaa ohjelmaa olla ku dirty sanchez!!! Alkaa vit...tamaan ku joka ilta tähän aikaan näkyy tuota säälittävää urpoilua joka ei voi vähempää kiinnostaa. Näkys ennemmin vaikka Nitro sirkusta tai jotain. Kunnon ääliöitä koko porukka. Näkee että "miehet" on syntyessään täpärästi välttyneet downin syndroomalta tai joltain vastaavalta. Kunnon pelle sakkia stana!!
- Jotain rajaa sentään
Samaa mieltä. Samaa sarjaa Duudsonit ja Jackass, viimeeksi mainitussa alkanut kuolemakin korjata satoa. Ehkä huonnoimpia esimerkkejä nuorille mitä voi olla. Kännipäissään tai muuten vaan yllytettyinä kokeillan tuutsonitemppuja ja sitten on asfaltti-ihottumaa, havaa , mustelmaa ja murtumia. Ehkäpä muutama pelle tippuu kasvisosastolle tai rupeaa työntämään koiranputkea ennen kuin viattomia sattuu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147334
- 594712
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434654- 753388
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161985- 311789
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271776Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441637- 361537
- 1431297