ketkä artistit

haluaisit

nähdä samalla konserttilavalla?!

-asiallisia vastauksia, kiitos-

43

2607

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sylvi@

mikko mäkeläinen
      tommi soidinmäki
      anne mattila
      johanna pakonen

• MULLA

ANNE MATTILA
        ANNIINA MATTILA
        DIANA ANTTILA

• Ingalill

nämä neljä ehdottomasti samalle lavalle; tapani kansa, tommi soidinmäki, anne matila ja katri helena!!! he ovat kaikki hienoja persoonia ja upeita taiteilijoita....

• penkkipaalu

Katri-Helenan ja Kari Tapio voisivat olla yhdessä kiva kokeilu...voisivat laulaa vaikka kirkossakin...menisin varmasti kuuntelemaan näitä ihania ikihonkia...

• Vanha herra

Janne Tulkki, Juha Metsäperä, Tomi Markkola, Anneli Mattila, vaikkei minulla sen kummemmin erityissuosikkia olekaan!

• konserttikuuntelija

eija kantola ja tommi soidinmäki olisivat hyviä!

• nämä:

Eija Kantola ja Jari Sillanpää. Upea parivaljakko ja äänet sopivat todella hyvin yhteen!!

• S@r@h

nämä haluisin nähdä lavalla, ns. nuoret artistit: mäkeläisen, metsäperän, soidinmäen, raappanan ja mattilat!

Tommi Soidinmäen, Tapani Kansan, Anna Erikssonin ja Marjorien

• ....'....

esim. matti ja teppo vois olla hyvä parivaljakko katri helenan kanssa, molemmat tehneet uraansa pitkään. myöskin arja koriseva ja tommi soidinmäki voisivat tehdä jonkinnäköisen kiertueen... luulisin, et heidän kemiansa vois toimia hyvin!

• OK.

Kari Tapio, Reijo Taipale, Tapani Kansa , nämä jätkät samalle konserttilavalle. Se olisi upeaa ! KITOOS !

• huippuidea!

mä taas ehdotan, että laitetaan äijäenergiaa lava täyteen... yhteiselle konserttikiertueelle vois lähteä vaikkapa kari tapio, tommi soidinmäki, tapani kansa ja mikko mäkeläinen!!! loistoidea kerrassaan

• Jeps!

Loistava idea ! Kannatetaan !!!
        Mun mielestä kans mielenkiintoinen ja hieno konserttikiertue syntyy, kun nuoret artistit pääsevät esiintymään esikuviensa ja oppi-isiensä kanssa samalle lavalle. Nuo ehdotetut laulajat olisivat juuri hyviä vaihtoehtoja.

• mie vuoan

todellakin tuossa on hyvä idea, sitä paitsi nuo kaikki mainitsemasi laulajat ovat myöskin todella hyviä!!!! kari tapio, mikko, tommi ja tapsa samalle lavalle, tulee menestys!

• Tuossa on kyllä ideaa ! Vaikuttaisi varsin mielenkiintoiselta !

• jepulis, jeee!

tuossa on pitkästä aikaa hyvä idee, eikä varmaankaan olisi mikään floppi!

• musica
        jepulis, jeee! kirjoitti:

tuossa on pitkästä aikaa hyvä idee, eikä varmaankaan olisi mikään floppi!

Joo, on tuo ehdotus ihan ylivoimaisesti kaikista houkuttelevin, niistä kokoonpanoista mitä täälä on ehdotettu.

• kyllähän

kyllähän tuossa ideaa on, että nämä herrat lähtisivät samalle kiertuelle!!! kari tapio ja tapani kansa ehdottomasti ja myös nuo nuoret taitelijat soidinmäki ja mäkeläinen ovat paikkansa lunastaneet suomen kartalla!

• turutar'

todellakin ÄIJÄENERGIAA!!! TUOSTA TULISI KYLLÄ MENESTYS, SANON MINÄ!

• mimmi e- karjala

tapsa on ihan paras! mut kyllähän minä noista muistakin tykkään varsinkin komeista mikosta ja tommista!

• 1234567

Tää on hyvä idea piiiitkään aikaan!

• laruska ja veeruska
        mimmi e- karjala kirjoitti:

tapsa on ihan paras! mut kyllähän minä noista muistakin tykkään varsinkin komeista mikosta ja tommista!

lenkki on Tapsa.Ei sovi nuorten joukkoon,senijorit on erikseen sinne kuuluu.

• Just me
        turutar' kirjoitti:

todellakin ÄIJÄENERGIAA!!! TUOSTA TULISI KYLLÄ MENESTYS, SANON MINÄ!

Aivan todella pitkästä aikaa palstaa lukiessani huomaan, että joku on keksinyt aivan LOISTAVAN idean. Fanitan julkisesti sanoen Tapsaa ja Tommia, mutta Mikko ja Kari Tapio kera edellisten artistien samalle konsertti kiertueelle vetäisi varmaan salit täyteen, toivottavasti joku veisi asiaa eteenpäin jollainlailla !!!!!

• Gerd

Tässä ideassa kaikki on kohdallaan, vielä kun saisi toteutumaan tämän käytännössä, niin olisi mahtavaa !

• Anne tai Anneli

Siis Mäkeläisen Mikko ja Mattilan Anneli.

• samoilla linjoilla

olen kyllä samoilla linjoilla... nimittäin on ollut vuosien saatossa jos jonkin näköistä leidit lavalla jne. kiertuetta, mutta kunnon miesenergiaa saisi nyt tulla konserttipaikkoihin! kuulostaa kyllä hyvältä, kaikki aivan erilaisia artisteina ja muutenkin biisit ovat erilaisia... Mitenköhän tuota saisi vietyä eteenpäin, että nämä miehet lähtisivät konsertoimaan, ois myös mukava tutustua esim. Mikon tai Tapanin fanijoukkoihin... itse kuulun kari Tapion ja Tommi Soidinmäen kuulihjoihin.

• nih!

Varmaankin tuollaista yhteiskonserttia/konsertteja pitäisi ehdottaa Karin, Tapsan, Mikon,Tommin tai vaikka kaikkien heidän managerille tms. jotka niitä keikkoja järjestelee. Näin luulisin ,että asia parhaiten etenisi.
        Ideahan on kyllä kieltämättä hyvä ja kiinnostava.

• fanittajatyttö oulusta

fanitan mikkoa ja tommia, koska olen sen verran nuorempi kuulija! tuosta konserttijutusta tulisi kyllä ihan varmaan menestys, myös minun mielestäni...sillä kari tapiohan on yksi suosituimmista iskelmämusiikin laulajista, samoin kuin mikko ja tommi ovat nyt kovassa nosteessa... tapani kansa on kanssa varmaan aikas suosittu! ois varmaaan mikon ja tommin mukava päästä idoleittensa kanssa esiintymään...

• minä se oon

Janne Tulkki ja Anne mattila

• katsomaan

Tuupasen Saijan ja Helmikallion Saskan konserttia.

• tehkää konsertti

Juu Saijan haluisin nähdä, mut soidinmäki ja Saija olis ehkä parempi yhdistelmä!nillähän on se duettokin!!äänet sopii tosi hyvin yhteen!

• Da Capo
        tehkää konsertti kirjoitti:

Juu Saijan haluisin nähdä, mut soidinmäki ja Saija olis ehkä parempi yhdistelmä!nillähän on se duettokin!!äänet sopii tosi hyvin yhteen!

Tuupasen Saijan ja Soidinmäen Tommin konserttiin minäkin haluaisin...

• duetto
        Da Capo kirjoitti:

Tuupasen Saijan ja Soidinmäen Tommin konserttiin minäkin haluaisin...

on todella kaunis kappale, saa ainakin meikäläisen herkistelemään, tosi positiivinen biisi!

• Ingalill
        duetto kirjoitti:

on todella kaunis kappale, saa ainakin meikäläisen herkistelemään, tosi positiivinen biisi!

Tää biisi on ihan hyvä, ja näiden laulajien äänet sopivat hyvin yhteen, myös mun mielestäni!

• tupu¤
        Ingalill kirjoitti:

Tää biisi on ihan hyvä, ja näiden laulajien äänet sopivat hyvin yhteen, myös mun mielestäni!

se biisi, joka soi nyt iskelmän ja pohjanmaan radion aalloilla... tykkään tästä! tosin saijan ääntä en aluksi tunnistanut, heh!

• juuuliska

tuo "äijäenergia konsertti"- juttu on kuulostaa kyllä hyvältä... voisin haluta nähdä myöskin anne mattilan ja tommi soidinmäen yhdessä konsertoimassa!

• Eka fani

Juha Metsäperä, Anneli Mattila ja Saija Tuupanen

• tapauksessa,

Aniina, Anne, Anneli ja Anitta. Tiedätte varmaan ketkä?

• iskelmätähteä

Reijo Taipaleen ja Paula Koivuniemen.

• Köhöh

sentään Reijo Taipale älyää jäädä puolen vuoden lomalle ja sitten keikkailee vain viikonloppuisin. Tekisi vaan Paula Koivuniemi samoin! Tai mieluiten lopettaisivat uransa kokonaan!

• kuuseen.........
        Köhöh kirjoitti:

sentään Reijo Taipale älyää jäädä puolen vuoden lomalle ja sitten keikkailee vain viikonloppuisin. Tekisi vaan Paula Koivuniemi samoin! Tai mieluiten lopettaisivat uransa kokonaan!

mielipiteinesi, ääliö.

• ---------

matti nykänen ja kari tapio

• Eräs kävijä

Nämä iloiset kaverit piristäisivät konserttia kummasti: Janne Tulkki, Juha Metsäperä (kuullut kahdesti), Saija Tuupanen ja Helmut Lotti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      603
      2410
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      413
      1925
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1750
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1448
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1386
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      65
      1301
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      122
      1184
    8. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      22
      950
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      938
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      853
    Aihe