Mitä me välittäisimme muusta, kun olemme saaneet armosta synty uudeksi ja tulla vapaiksi ja iloisiksi. Mitä me kenenkään kanssa väittelisimme ja kävisimme sanakiistoja, sillä meillä on kallis aarre heillekin tarjota, evankeliumin ilosanoma.
Evankeliumi
7
119
Vastaukset
- Pentecostal
Mutta, mistä johtuu, että jokin sanoo minussa, että sinä tunnet syyllisyyttä ja yrität siksi korostaa itsellesi ilosanomaa? Älä loukkaannu kovin pahasti. Nämä ovat nuoren miehen epäilyjä.
- loukkaannu
enkä tunne syyllisyyttä, ilon korostaminen ei johdu sellaisista tekijöistä, vaan evankeliumi on minulle valtava ilo ja siitä olen saanut vapauden ja onnen.
Etkö itse ole saanut tuntea sitä, että evankeliumi todella on ilosanoma? - Pentecostal
loukkaannu kirjoitti:
enkä tunne syyllisyyttä, ilon korostaminen ei johdu sellaisista tekijöistä, vaan evankeliumi on minulle valtava ilo ja siitä olen saanut vapauden ja onnen.
Etkö itse ole saanut tuntea sitä, että evankeliumi todella on ilosanoma?ja senverran syntinen olen minäkin, että Evankeliumin todellisuus saa minut riemuitsemaan.
Kyllä armon ymmärtäminen on ehdottomasti suurinta uskovan elämässä. Jeesuksen ritintyö ja sen heijastama armo julistaa meille hänen kirkkauttaan fantastisella tavalla. - Ilosanoma!!!
Pentecostal kirjoitti:
ja senverran syntinen olen minäkin, että Evankeliumin todellisuus saa minut riemuitsemaan.
Kyllä armon ymmärtäminen on ehdottomasti suurinta uskovan elämässä. Jeesuksen ritintyö ja sen heijastama armo julistaa meille hänen kirkkauttaan fantastisella tavalla.Muistetaan viedä evankeliumin ilosanomaa eteen päin ja jätetään toisarvoiset asiat elämästämme poissa. Eivät ihmiset tarvitse mitään niin paljon kuin tietoa, että evankeliumi on todella ilosanoma. Jonakin päivänä saamme nähdä useampia ja useampia hymyileviä kasvoja ja nähdä iloa ja riemua, kun suomalaiset tulevat ymmärrykseen, että evankeliumihan onkin ILOSANOMA.
- miten...
Ilosanoma!!! kirjoitti:
Muistetaan viedä evankeliumin ilosanomaa eteen päin ja jätetään toisarvoiset asiat elämästämme poissa. Eivät ihmiset tarvitse mitään niin paljon kuin tietoa, että evankeliumi on todella ilosanoma. Jonakin päivänä saamme nähdä useampia ja useampia hymyileviä kasvoja ja nähdä iloa ja riemua, kun suomalaiset tulevat ymmärrykseen, että evankeliumihan onkin ILOSANOMA.
monet ovat iloinneet niin ilosanomasta, että eivät ole voineet pitää iloaan sisällä, vaan ovat tanssahdelleet ja hypelleet ja taputtaneet käsiään. Niin on suuri ilo ihmisellä, joka synnin turmeluksesta pääsee vapauteen Jumalan armon kautta.
on iloa Isämme kasvojen edessä, sanotaan Psalmissa 16:11. Eikö se saisi näkyä meistäkin, hänen lapsistaan ? :DDD
- uskossa tänään
-SURUSANOMA,sillä he eivät syystä taikka toisesta voi ottaa, vastaan, sitä !
-toisille evankeliumi saarnataan pelastukseksi ja toisille vain todistukseksi jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672116
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142022- 991439
- 1201413
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4571254- 701002
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä223780Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa354769