Evankeliumi

on ilosanoma!

Mitä me välittäisimme muusta, kun olemme saaneet armosta synty uudeksi ja tulla vapaiksi ja iloisiksi. Mitä me kenenkään kanssa väittelisimme ja kävisimme sanakiistoja, sillä meillä on kallis aarre heillekin tarjota, evankeliumin ilosanoma.

7

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pentecostal

      Mutta, mistä johtuu, että jokin sanoo minussa, että sinä tunnet syyllisyyttä ja yrität siksi korostaa itsellesi ilosanomaa? Älä loukkaannu kovin pahasti. Nämä ovat nuoren miehen epäilyjä.

      • loukkaannu

        enkä tunne syyllisyyttä, ilon korostaminen ei johdu sellaisista tekijöistä, vaan evankeliumi on minulle valtava ilo ja siitä olen saanut vapauden ja onnen.

        Etkö itse ole saanut tuntea sitä, että evankeliumi todella on ilosanoma?


      • Pentecostal
        loukkaannu kirjoitti:

        enkä tunne syyllisyyttä, ilon korostaminen ei johdu sellaisista tekijöistä, vaan evankeliumi on minulle valtava ilo ja siitä olen saanut vapauden ja onnen.

        Etkö itse ole saanut tuntea sitä, että evankeliumi todella on ilosanoma?

        ja senverran syntinen olen minäkin, että Evankeliumin todellisuus saa minut riemuitsemaan.
        Kyllä armon ymmärtäminen on ehdottomasti suurinta uskovan elämässä. Jeesuksen ritintyö ja sen heijastama armo julistaa meille hänen kirkkauttaan fantastisella tavalla.


      • Ilosanoma!!!
        Pentecostal kirjoitti:

        ja senverran syntinen olen minäkin, että Evankeliumin todellisuus saa minut riemuitsemaan.
        Kyllä armon ymmärtäminen on ehdottomasti suurinta uskovan elämässä. Jeesuksen ritintyö ja sen heijastama armo julistaa meille hänen kirkkauttaan fantastisella tavalla.

        Muistetaan viedä evankeliumin ilosanomaa eteen päin ja jätetään toisarvoiset asiat elämästämme poissa. Eivät ihmiset tarvitse mitään niin paljon kuin tietoa, että evankeliumi on todella ilosanoma. Jonakin päivänä saamme nähdä useampia ja useampia hymyileviä kasvoja ja nähdä iloa ja riemua, kun suomalaiset tulevat ymmärrykseen, että evankeliumihan onkin ILOSANOMA.


      • miten...
        Ilosanoma!!! kirjoitti:

        Muistetaan viedä evankeliumin ilosanomaa eteen päin ja jätetään toisarvoiset asiat elämästämme poissa. Eivät ihmiset tarvitse mitään niin paljon kuin tietoa, että evankeliumi on todella ilosanoma. Jonakin päivänä saamme nähdä useampia ja useampia hymyileviä kasvoja ja nähdä iloa ja riemua, kun suomalaiset tulevat ymmärrykseen, että evankeliumihan onkin ILOSANOMA.

        monet ovat iloinneet niin ilosanomasta, että eivät ole voineet pitää iloaan sisällä, vaan ovat tanssahdelleet ja hypelleet ja taputtaneet käsiään. Niin on suuri ilo ihmisellä, joka synnin turmeluksesta pääsee vapauteen Jumalan armon kautta.


    • on iloa Isämme kasvojen edessä, sanotaan Psalmissa 16:11. Eikö se saisi näkyä meistäkin, hänen lapsistaan ? :DDD

    • uskossa tänään

      -SURUSANOMA,sillä he eivät syystä taikka toisesta voi ottaa, vastaan, sitä !
      -toisille evankeliumi saarnataan pelastukseksi ja toisille vain todistukseksi jne..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe