Kukapa on Suomen tuntemattomin julkkis?
Tuntemattomin julkkis?
10
947
Vastaukset
- se olen
olen kaikkien naisten salarakas.
- tahti vaan kiihtyy...
Kakaise nyt ulos kaikki, kun mieles tekee, omat paskaset ajatukset...päästään itse asiaan.
masa mainio nykänen.....
- sola"
Jumala/Jesse tai Allah
- sola"
sorry, siis kyse olikin Suomen julkkiksista, eikä laajemmin..siis poistan tuon Allahin..
tai oikeestaan en poistakaan. Sepä voiskin olla oikeampi vastaus..kaikkihan Allahin tietää, mutta moniko on lukenut Koraania, saatika ymmärtänyt siitä mitään... ;)
Kenestäkö voi sanoa: "Hän on tullut tunnetuksi Suomen tuntemattomimpana julkkiksena?"
Vai sanotaanko hänestä sittenkin "Moni on jo unohtanut, että hän on Suomen tuntemattomin julkkis?"- vaan pysyä
piilossa. muuten siitäki tulee tunnettu.
- ompi
vaan pysyä kirjoitti:
piilossa. muuten siitäki tulee tunnettu.
hyvä:Joulupukki.
- vittuuntunut
vitun pelle, ei poista viestejä vaikka pyydetään nätisti.
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652258- 2001276
- 711088
- 1071071
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig207901Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211899Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta49741