kidutusta usa:ssa

ja sitten muka puolustetaan ihmisoikeuksia. usa on kaksinaamainen saatana.

9

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mietiskelijäpää

Miten on, jos voisit estää 100 000 ihmisen kuoleman kiduttamalla yhtä ihmistä, tekisitkö sen?

• Jake-Waits

Entäpä itse? Rakastat 600-luvulla elänyttä pedofiilia, raiskaajaa, murhaajaa, ja kiduttajaa!

Sitten kehtaat valittaa, jos joku muu kiduttaa.

Itsepä olet kaksinaamainen saatana!

s.362

Khaibarin aarrekätkö

Jumalan lähettilään luo tuotiin myös Kinana ibn ar-Rabi', jonka hallussa Nadir-heimon aarteet olivat. Jumalan lähettiläs kysyi häneltä aarteista, mutta hän kielsi tietävänsä, missä ne olivat.

Eräs toinen juutalainen saapui Jumalan lähettilään luo ja sanoi: "Minä näin Kinanan kiertelevän tämän raunion ympärillä joka aamu. "Jumalan lähettiläs kysyi Kinanalta: "Mitä arvelet? Jos löydämme aarteen sinulta, surmaanko minä sinut?" "Kyllä", vastasi Kinana.

Jumalan lähettiläs käski kaivaa raunioita, ja osa aarteesta löytyikin sieltä. Hän kysyi Kinanalta, missä loput olivat, mutta Kinana kieltäytyi näyttämästä niiden paikkaa hänelle. Jumalan lähettiläs käski az-Zubair ibn al-Awwamia: "Rankaise häntä, kunnes saat hänestä kaiken irti!"

Az-Zubair iski hänen rinnastaan tulta tulikivillä, kunnes hän oli kuolla. Lopulta Jumalan lähettiläs antoi Kinanan Muhammad ibn Maslamalle, joka surmasi hänet kostoksi veljestään Mahmudista.

Lainaus kirjasta Ibn Hisham: Profeetta Muhammadin elämäkerta (suom. Jaakko Hämeen-Anttila)

• ......

Jos lasketaan uskontojen nimissä maailman historian läpi murhatut ihmiset, ei verisimmän uskonnon tittelin voittajasta ole epäselvääkään. Arvaahan mikä uskonto on kyseessä.... Ettei vaan olisi sun ikioma kristinusko. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni jne.

Minkä uskon takia on 2000 luvulla tapettu ihmisiä eniten...? Bush kuuli jumalan puhuvan ja sen takia on tapettu 100 000 siviiliä. Mutta nehän olikin kaikki pakanoita ja ali-ihmisiä... niinkö?

Ota se pää pois pusikosta, lue enemmän, luulet vähemmän.

• Jake-Waits
        ...... kirjoitti:

Jos lasketaan uskontojen nimissä maailman historian läpi murhatut ihmiset, ei verisimmän uskonnon tittelin voittajasta ole epäselvääkään. Arvaahan mikä uskonto on kyseessä.... Ettei vaan olisi sun ikioma kristinusko. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni jne.

Minkä uskon takia on 2000 luvulla tapettu ihmisiä eniten...? Bush kuuli jumalan puhuvan ja sen takia on tapettu 100 000 siviiliä. Mutta nehän olikin kaikki pakanoita ja ali-ihmisiä... niinkö?

Ota se pää pois pusikosta, lue enemmän, luulet vähemmän.

Missä kohtaa viestiäni minä puolustin kristinuskoa?

Lue ensin, ennen kuin alat roiskia ympäriinsä.

• ........
        Jake-Waits kirjoitti:

Missä kohtaa viestiäni minä puolustin kristinuskoa?

Lue ensin, ennen kuin alat roiskia ympäriinsä.

Kerrotko samalla sitten missä kohtaa keskustelun avaaja puolustavansa islamia?

• tuomari-turmio
        ........ kirjoitti:

Keskustelun avaaja on muslimi, vähäpuheinen ja hänellä on putkinäkö :)

• Jake-Waits
        ........ kirjoitti:

Tunnen hänet hänen muista kirjoituksistaan. Hän on itse kertonut olevansa muslimiksi kääntynyt suomalainen mies. Hän on mm. ilmoittanut, että liittyisi Osaman joukkoihin ellei hänellä olisi perhettä.
        "Jos olisin poikamies voisin liittyä osaman joukkoihin taisteluun amerikan ylivaltaa vastaan."
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005908017#22000000005908017

Jos nyt palattaisiin tähän keskustelun aloitukseen.

Karvapää sanoi USAa kaksinaamaiseksi (saatanaksi) sen perusteella, että USA harjoittaa kidutusta.

Minä puolestani osoitin hänen itsensä olevan kaksinaamainen saatana todistamalla, että hänelle rakkain henkilö harjoitti myös kidutusta!

• Jake-Waits
        Jake-Waits kirjoitti:

Tunnen hänet hänen muista kirjoituksistaan. Hän on itse kertonut olevansa muslimiksi kääntynyt suomalainen mies. Hän on mm. ilmoittanut, että liittyisi Osaman joukkoihin ellei hänellä olisi perhettä.
        "Jos olisin poikamies voisin liittyä osaman joukkoihin taisteluun amerikan ylivaltaa vastaan."
        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1000000000000010&posting=22000000005908017#22000000005908017

Karvapää sanoi USAa kaksinaamaiseksi (saatanaksi) sen perusteella, että USA harjoittaa kidutusta.

Minä puolestani osoitin hänen itsensä olevan kaksinaamainen saatana todistamalla, että hänelle rakkain henkilö harjoitti myös kidutusta!

"Karvapää sanoi USAa kaksinaamaiseksi (saatanaksi) sen perusteella, että USA paasaa ihmisoikeuksista ja samalla harjoittaa kidutusta."

Jos karvapää tunnustaa, että hänen islaminsa ihmisoikeudet eivät estä kidutusta, hän ei ole kaksinaamainen saatana! ;)

• paljastuit
        Jake-Waits kirjoitti:

Suomessa asuvaksi ulkomaalaiseksi pikkurikolliseksi joka rautitieasemilla helsingissä sekä tampereella varastelee lompakoita ja käsilaukkuja. Lisäksi olet valtioterrorismin kannattaja ja Suomea vastaan juonitteleva poliisin kirjoissa oleva ei-toivottu henkilö. Jäljet näyttävät kohdallasi johtavan Norjaan, jossa on vakavammista rikoksista epäiltyjä ystäviäsi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe