Onkohan kyseinen firma, miten luotettava ja hylkäävätkö miten lainapäätöksiä, jos vaikka on luottotiedot kunnossa? Ajattelin, et jos vaik sitä kokeilisi tänään "vaihtelu virkistää" :D
Reissuluotto.fi?
11
2118
Vastaukset
- loltz
kaikki kunnossa mutta tuo ja ainalaina.fi hylkää aina.. ainalaina:sta tulee viesti 1 sekunni päästä kun viesti on menny perille.. reissuluotossa kestää hetken mutta aina hylkää siltin! paskat paikat.
- wazzuup82
Itse otin joskus ainalainasta, kun aukesi, niin tuli hyväksytty päätös, mutta kokeillaan nyt reissuluottoa, kuhan aukeaa tänään klo14:D Tuttu vaan joskus oli kokeillu reissuluottoa, ei ollut saanu, vaik on kaikki kunnossa, mikähän siinä sit lie? Varmaan rahastaavat tai on rahat loppumassa firmasta...
- lainaa
wazzuup82 kirjoitti:
Itse otin joskus ainalainasta, kun aukesi, niin tuli hyväksytty päätös, mutta kokeillaan nyt reissuluottoa, kuhan aukeaa tänään klo14:D Tuttu vaan joskus oli kokeillu reissuluottoa, ei ollut saanu, vaik on kaikki kunnossa, mikähän siinä sit lie? Varmaan rahastaavat tai on rahat loppumassa firmasta...
Oon saanu reissuluotosta ihan hyvn vipin ku oon vaan lähettäny viestin sinne.
- Tietoinen2
wazzuup82 kirjoitti:
Jos et oo kokeillu Terrarahoitusta ni kokeile ihmeessä. Se aukee jo kymmeneltä. Sieltä on ainakin mulle tullu rahat aina ja heti.
- wazzuup82
Tietoinen2 kirjoitti:
Jos et oo kokeillu Terrarahoitusta ni kokeile ihmeessä. Se aukee jo kymmeneltä. Sieltä on ainakin mulle tullu rahat aina ja heti.
Voiko sen lainahakemuksen lähettää, vaikka ei ole firma vielä auki? Käsittelevätkö ne aukiolojen ulkopuolella lähetetyt hakemuksen vai pitääkä sit vasta lähettää, kun firma on auki?
- loltz
wazzuup82 kirjoitti:
Voiko sen lainahakemuksen lähettää, vaikka ei ole firma vielä auki? Käsittelevätkö ne aukiolojen ulkopuolella lähetetyt hakemuksen vai pitääkä sit vasta lähettää, kun firma on auki?
sitten kun se aukeaa.. "emme käsittele hakemuksia aukiolo aikojen ulkopuolella" suurinpiirtein noin vastaa.
- reissuluotto.fu hyvä mesta!
wazzuup82 kirjoitti:
voi lähettää ne käsittelee hakemuksen n.10min siitä kun pulju aukeaa.. ja jos vippi myöhöstyy soittamalla firmaan saa 30pv lisää maksu aikaa hinnastolla 100€ on 10€ 200€ on 20€ 300€ on 30€...
- et tule lainaa
sieltä saamaan, kerro miten kävi sitten.
- sipe.k
mikäli tiedot kunnossa. Kaveri laittoi sinne meiliä kun ei ollu saanu lainaa helmikuussa ja nyt sitten sai ja tietoihin ei ollu tullu muutoksia. Ne vastas, että ovat poistaneet asiakkaan pisteytykseen perustuvan järjestelmän ja kaikki hakemukset ovat käsitelty kesäkuun alusta alkaen manuaalisesti. Mikäli kaikki tiedot täsmää eikä asiakkaalla ole negatiivinen maksuhistoria niin lainan kyllä saa.
- jessonminä
kyllä luoton saa ku kaikki menee ok, mut ku pitää takas maksaa ni oo tarkka, saattaa tuplaten pyytää takas.. tää on JormaaWittuun konsernin aate
- vikinggays
Vikinlaina ? Selvästi koulupoikien töherrys: "Olemme vastuullinen lainan myönäjä.
Lainaa voi hakea asiakas jolla ei ole maksuhäirötä". Myönäjää lainaa vain, mutta ei osaa kirjoittaa pilkkua sivulauseen eteen. 30% "välityspalkkio" on tietysti laiton, muttas mitä sillä on väliä. Ei kun lainaamaan 20 euroa ja juhlat pystyyn.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1921425Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 83989
- 81985
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v81902Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/6847