Ovatko skinit isänmaallisia? Skinit ovat minun mielestäni puhtaasti väkivaltarikollisia, joiden periaatteena on haastaa riitaa kaikkien kanssa. He eivät välttämättä syyllisty muihin rikoksiin kuin väkivaltarikoksiin, itseasiassa osa heistä haluaisi rangaista muihin rikoksiin syyllistyneitä kovalla väkivallalla.
Minua kiehtoo skini-aatteessa juuri tämä muuten puhtaita pulmusia, mutta hakkaavat mielellään kenet vaan, jos tulee pienikin tekosyy periaate.
Tosin itse olen täysin väkivallasta pidättyvä ihminen, joten en voi itsekkään täysin ymmärtää kiinnostustani tähän äärimmäisen väkivaltaiseen ryhmään: Saatanaa kiinnosti erityisesti Jeesuksen toiminta, vaikka heidän toimintansa oli täysin päinvastaista.
Skinien isänmaallisuus?
10
1925
Vastaukset
- mitkä helvetin
skinit. Niitä oli kyllä kymmenen vuotta sitten, mutta enään ei ainuttakaan. Olet varmaankin itse 13 vuotias kloppi, joka ei tiedä totuutta. Tosin kyllä nyt skinejä tarvittaisiin, kun suomalainen mies on täysin nolla.
- Pekkala
Totta osa skineistä on nykyään Sisulaisia, mutta kyllä he silti skinejä ovat ja eroavat radikaalisti muista Sisulaisista.Skineille tyypilliset tappelut maahanmuuttajien kanssa ovat vähentyneet paljonkin, koska suomen lain yksisilmäinen tulkinta maahanmuuttajiin kohdistuvista väkivaltarikoksista on karu. Skinit eivät enää paljoakaan tappele vaikkapa somalien kanssa, koska somalit saa anteeksi skinien lyömisen ja skineille annetaan järkyttävan kovia tuomioita vaikkapa somalien hakkaamisesta.
Vielä kerran turkkilaisen nuorukaisen tapaus:
Skinit hakkasivat vain hiukan turkkilaista nuorta miestä turpaan: turkkilainen sai pari mustelmaa ja haavan korvan taakse. Skinit tuomittiin koviin vankeusrangaistuksiin sekä aivan mielipuolisiin korvauksiin 10 000 euroa. Siis 10 000 euroa parista mustelmasta ja haavasta korvan takana. Suomen laki on kovin puolueellinen, jos tappeluun osallistuu skinejä ja maahanmuuttajia, on maahanmuuttaja yli-ihminen ja skini ali-ihminen. - teetä
Pekkala kirjoitti:
Totta osa skineistä on nykyään Sisulaisia, mutta kyllä he silti skinejä ovat ja eroavat radikaalisti muista Sisulaisista.Skineille tyypilliset tappelut maahanmuuttajien kanssa ovat vähentyneet paljonkin, koska suomen lain yksisilmäinen tulkinta maahanmuuttajiin kohdistuvista väkivaltarikoksista on karu. Skinit eivät enää paljoakaan tappele vaikkapa somalien kanssa, koska somalit saa anteeksi skinien lyömisen ja skineille annetaan järkyttävan kovia tuomioita vaikkapa somalien hakkaamisesta.
Vielä kerran turkkilaisen nuorukaisen tapaus:
Skinit hakkasivat vain hiukan turkkilaista nuorta miestä turpaan: turkkilainen sai pari mustelmaa ja haavan korvan taakse. Skinit tuomittiin koviin vankeusrangaistuksiin sekä aivan mielipuolisiin korvauksiin 10 000 euroa. Siis 10 000 euroa parista mustelmasta ja haavasta korvan takana. Suomen laki on kovin puolueellinen, jos tappeluun osallistuu skinejä ja maahanmuuttajia, on maahanmuuttaja yli-ihminen ja skini ali-ihminen.Sisussa ei ole skinejä. Sisu on akateeminen teen juojien seura
- Turun
katukuvasta skinit ovat kadonneet jo viisi vuotta sitten. Joillekin nuo olemattomat mielikuvitusolennot ovat vain käypiä olkiukkoja, jolla suunnata keskustelu epäolennaisille raiteille. Vähän sama jos jankkaisi, että mitä kuuluu Baader-Meinhofille kun puhuu Saksan äärivasemmistosta ja vihreistä.
- JKL Skins sivulla
esimerkiksi olevan. Eivät taida paljon ulkona liikkua , tai sitten ovat skinivaatteissa vain kokouksissaan porukoiden kesken.
- onneksi
Eipä näy skinejä enää Suomen kaduilla. Nykykansallismieliset ovat sen verran sivistyneet, että ovat jättävät pois tuollaiset lapselliset skinileikit. Itse vastustan haitallista maahanmuutoa, mutta en ole koskaan ihaillut tuota skinimeininkä.
- sivulla lukemassa
vieraskirjaa ja katsokaa mitä pässejä siellä kirjoittaa. Jättäkää kaikki samalla vittuiluviestejä niille apinoille.
- skins for skins
et tiedä skinheadeista yhtään mitään.
Ei kukaan täällä tunnu tietävän.
Kokeilkaa googlea.
Juttu on ihan himpun isompi kuin pilottitakki ja suomen lippu.
Ja voi sitä ihmetyksen määrää kun pienen tutkinnan jälkeen paljastuu ettei koko nuorisokulttuuri ole ensinkään sellainen kuin täällä luullaan.
Ei alkuunkaan.
Loppujen lopuksi skinheadit eivät hirveän paljon liity koko politiikkaan....- Pekkala
Skinit ovat kovan maineen omaavia tappelupukareita, joiden toiminnassa ei taida olla isänmaallisuus se hallitseva tekijä.
Veikkaisin skinien toiminnan olevan lähinnä tappelemista ja oluen juontia, johon liittyy äärimmäisen tiukka asenne huumeisiin: heistä on kiva vetää narkomaaneja ja diilereitä turpaan.
Nykyään ei tosiaan näe paljoakaan skinilaumoja kadulla, mutta kahden kolmen skinin ryppäitä näkee. Ehkäpä skinit ovat siirtyneet pilottitakeista normaalimpaan pukeutumiseen ja liikkuvat korkeintaan parin kolmen laumoissa tappelemassa pubeissa. Kaljupäitä näkee baareissa paljon, mutta korkeintaan kahden kolmen laumoissa, tosin kaljuksi leikattu pää ei välttämättä tee kenestäkään skiniä.
- Anonyymi
https://youtu.be/DK0sX_6BD50
Katsokaa ja kuunnelkaa tuoretta uutisointia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252049
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301533En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931376- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1381176The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121101Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223922- 155881
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779