Tosi uskovainen ei tarvi viinaa

9

545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shuji No Kon Sho

osa viinalla on tuossa?

• hulluja kaikki

Jos noi ihmiset tossa videolla väittävät olevansa täyspäisiä niin...saunantakana on tilaa.

Ikinä en palkkais tollaisa mulle töihin...

• huhhuh..

Tuttua ateististien leimaamista,ihan kuin ateistit eivät olisi alkoholisteja,raiskaajia tai muuta vastavaa.Päin vastoin,mutta eihän se ateisteja liikauta.

• Huhhahhei
        huhhuh.. kirjoitti:

Tuttua ateististien leimaamista,ihan kuin ateistit eivät olisi alkoholisteja,raiskaajia tai muuta vastavaa.Päin vastoin,mutta eihän se ateisteja liikauta.

rehellisesti, oliko tuo touhu tuossa videopätkässä terveen näköistä? Oliko tuo sellaista toimintaa, jonka nähtyään kääntyisi helluntailaiseksi? Tai yleensäkään uskovaksi? Oliko?

Vastattuasi kysymykseen voidaan keskustella tarkemmin esim siitä, kuinka paljon juon alkoholia tai montako naista olen raiskannut.

• Mr. Satan
        huhhuh.. kirjoitti:

Tuon rinnalla alkoholismi ja huumeriippuvuus tuntuu olevan sieltä terveimmästä ja terveellisimmästä päästä.

• Mr. Satan

EI JUMALAUTA! Tuo ei edes naurata :/ Vitun huolestuttavaa että tollaset saa liikkua vapaana.

Kaikkiin kristillisiin tuotteisiin täytyy lisätä varoitukset "pyhä henki vaarantaa oman ja lähimmäistesi mielenterveyden".

Ajatelkaa jos tollanen kohtaus iskee vaikka kun hellari ajaa autolla. Siinä tulee RUUMIITA.

• Lunatic

vain toteuttavat tuolla hihhuloinnilla samaa funktiota kuin tavalliset mattimeikäläiset vetämällä lärvit viikonloppuna. Välillä on mukava tempaista taju kankaalle ja päästä pois arkielämän oravanpyörästä, samaan hintaan tulee sosiaalisen yhteenkuuluvuuden lujittuminen, mitä myös ryyppyremmiin kuuluminen tuo.

• "BrutalMind
      HAHAHA mahtaa äijällä olla pahan hajune hengitys :DDDDDDDDDDDDD "

Repesin :D

Tais pyhä henki kertoa hyviä vitsejä ko kaikkia noin nauratti x)

• Juudas Itte

Mitä uskovainen safkalla, mitä ruualla, mitä brenalla tai seksillä. Paskat maallisista. Ilon saanut uskovainen on paremmanki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5376
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3711
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3273
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2525
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2112
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2047
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163