kenellä suomalaisella artistilla on mielestänne miellyttävin/persoonallisin ääni/soundi mies ja nainen?
gallup,kenen soundi paras lauluäänessä?
30
1771
Vastaukset
- puuhis
Irwin Goodmann eli Antti Hammerberg :))))
- r,moore
Ihan kivaa vaikka taas samaa. Tietysti minun omilla suosikeillani on "paras miellyttävin/persoonallisin ääni/soundi mies ja nainen".
Mutta että ei tule eipäs-juupas-tilannetta niin en sano mitään keitä he ovat.- kisuliini
kaija kärkinen ja tommi läntinen
- Vanha herra
Sillä en pidä tällaisista vastakkain asetteluista!
- Merita
En minäkään kerro omiin korviini miellyttävimmiltä kuulostavien soundien esittäjiä. Vältän tappelua :)
- nämä
Saska Helmikallio ja Saija Tuupanen. Upea ääniset, sanoista saa selvän, ehdottomasti ykköset.
- nanna2
ehdottomat ykköset mun listalla on miehistä Taikakuun Ranne Raappana ja naisista Eija kantola.
- varmaa tietoa
Raappanan Ranne on kingi! Sinula hyvä musiikinmaku.
- nann2
raappanan jannea tietenkin tarkoitin... =) pikku kirjotusvihre =)
- Kikka
En minäkään kerro, kun se tiedetään muutenkin.
- ne ovat
Laila Kinnunen ja Olavi Virta.
- Hetkinen vain
Missä nämä Laila Kinnunen ja Olavi Virta nykyisin keikkailevat, kun ei näy tuolla tanssi.netissä? En ole huomannut missään tanssi-ilmoituksessa muutenkaan noita nimiä! Olen aivan huuli pyöreänä, kun en ole kuullut, hyviähän haluasi mennä kuulemaan livenä!
- radiokanavatar
Hetkinen vain kirjoitti:
Missä nämä Laila Kinnunen ja Olavi Virta nykyisin keikkailevat, kun ei näy tuolla tanssi.netissä? En ole huomannut missään tanssi-ilmoituksessa muutenkaan noita nimiä! Olen aivan huuli pyöreänä, kun en ole kuullut, hyviähän haluasi mennä kuulemaan livenä!
Kyllä tuon Kari Tapion äänen tunnistaa heti erliseksi kuin monen muun. Naisista ehkä Lea Laven on tällainen. Ilo kuunnella näitä ammattinsa osaavia laulajia!
- kuorossa
Hetkinen vain kirjoitti:
Siellä veisailevat Ola ja Laila. Loistavia olivat aikanaan.
- Hetkinen vain
kuorossa kirjoitti:
Siellä veisailevat Ola ja Laila. Loistavia olivat aikanaan.
Sitä ajattelinkin, että ovat jotain vanhaa kaliiberia, kun ei ole tullut vastaan missään listoilla esiinyjinä. Kas ei vielä sinne taivaan kuoroon meikä mene!
- ettäkunseon
Kari ja Lea
- sara
antti ketonen
- ingalill
eija kantola ja tommi soidinmäki ovat hyviä artisteja... ja pidän heidän miellyttävästä lauluäänestä!
- liputan
Mäkeläisen Mikon nimeen !!!
- Gerd
Eija ja Tommi, siinä he ovat minunkin mielestä
- mieltä
Eija Kantolan osalta.
- arizonaaa
molemmat ovat hyviä laulajia, osaavat ottaa ylesönsä... ja tärkein: eivät mielistele! tommila ja eijalla on myös hyviä biisejä... itse tykkään esim. kappaleista (tommilta) laulu joutsenien, jos en sua huomenna nää, aikanaan, kaikki susta muistuttaa jne..., eijalta tykkään kuunella vanha swingi, louie, oi valentino, sata suudelmaa, yön hiljaisuus jne... eija ja tommi ovat parhaat!
- kaisa lieto
Jarno Itkonen,upea ääni.
- ehdottomasti
Mäkeläisen Mikko on ehdoton ykkönen! Persoonallinen, kaunis, pehmeä, upea samettinen ääni. Taatusti erottuu massasta jo äänensä vuoksi eikä voi sekoittaa kehenkään muuhun. Kari Tapio on tokana, samoilla perusteilla, mut Mikolla on vielä mahtavampi ääni.
Naisista Tarja Lunnas, kaunis, persoonallinen soundi äänessä.- Pöly-Esteri
Reijo Taipale, se on siinä
- jowell8306
anna erikssonilla on tunistettava ääni, samoin pidän soidinmäen tommin äänestä...
- carmena
Mäkeläisen Mikolla on minuun suurimman vaikutuksen tekevä lauluääni.
Tapani Kansalla on paras ja ihanin ääni minun makuuni.
- mikko jyväskylä
kansa on ,kuin laila hietamies.
- haluaisin
mikko jyväskylä kirjoitti:
kansa on ,kuin laila hietamies.
tuoda mielipiteeni tässä asiassa julki; Mäkeläisen Mikossa löytyy ääntä ja karismaa !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6032410Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231750Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191386- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22950Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853