Osaisko joku suositella halpaa hierojaa Tampereella? Onko Tampereella esim. mahdollista saada halvalla niska-hartiahierontaa jossain koulussa "opiskelijatyönä"?
Niska-hartia hierontaa
Sissy
6
1221
Vastaukset
- mtre
mee käymään urheiluhierojakoululla,siellä se homma ei pitäs paljon maksaa!!
- hyvä
urheiluhierojaopisto tamperetaloa vastapäätä , on halpa ja hyvä tarkkaa osoitetta en muista - - - yliopistonkatu ,, jotain
- Ice-
mulla ois Ni-Ha-Se kurssit käyty. ;P
- Relax
Moroo!
Mulla olis halpa ja hyvä hierontapaikka tiedossa!
Viäkö olisit vailla? - TuomoKoo
Moi. Päivitetään nyt tännekin, että http://hierontapistehima.info on edullinen ja todella laadukas hieroja Tampereen Lukonmäessä.
Kävin eilen Carl Wilhelm akatemiassa. hieromassa hartiat eikä maksanut kuin 14.50 ja sain 45 minuttii hierontaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395268- 853762
- 503170
- 623045
- 113035
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562393- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1461867Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751