muslimimaailmaan,ja laittaa asiat kuntoon voimalla
onko aika tehdä nykyajan ristiretki
4
335
Vastaukset
näitä suunnitelmiasi. kuka tekee? mihin menee? ja kuuluuko venezuela "pahan akseliin"? ja mitä tehdä suomalaisille muslimeille?
- välittömästi
Rajat kiinni muslimeille. Kaikki rikolliset siirtolaiset karkoitetaan pois Euroopasta. Tässä ei ole mitään ihmeellistä, valtion tehtävä on suojella kansalaisiaan, myös sinua.
- mene vain
Jos haluat sotia niin mikä sinua estää? Senkus menet sinne Lähi-Idän paskareikään muslimeja teurastamaan. Kohtahan on taas hirveä kysyntä palkkasotureill ..ööö siis yksittyisille turvallisuusalan toimihenkilöille kun kansainväliset pankiirit aloittava Iranin sodan.
Kukaan täysjärkinen ei halua sotaa.
Kukaan täysjärkinen ei halua elää muslimien keskuudessa.
Riittä että heitämme muslimit ja muslimofiilit ulos Eurooapsta.
Sotahullut menkööt samalla kertaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1273745Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.362444Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442088Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.701031Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet5979- 45881
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63856En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on31845- 43770
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies97762