olen ihmetellyt miten huonokuntosia autoja tuodaan sinne laitettavaksi WCC pajalle autonkunnostusohjelmaan, joka pyörii telkussa.
Miten tuollaiset ajoneuvot ovat voineet olleet liikenteessä (laillisesti?!!!)
Onko kenelläkään tietoa siitä, onko USA:ssa lainkaan mitään autojen liikennekelpoisuuteen tarkoitettua katsastustoimintaa, kuten Suomessa?!
onko USA:ssa autokatsastusta
7
862
Vastaukset
- paalaukseen vaan...
....eilisestäkin kulkuneuvosta olis saanu hyvän katiskan, heittämällä sen järveen!
- Koko sarja
Monessako autossa on ollut kilvet paikallaan?
Ei tuollaisilla pommeilla kukaan oikeasti aja.
Täysin näytelty ohjelma. useimmissa osavaltioissa riittää että autosta löytyy.
-tuulilasin pyyhkijät
-äänenvaimenin/-vaimentimet
-torvi
-ajovalot
-toimivat jarrut- Jerkku
Torvi löytyy yleensä kuskinpenkin ja ratin välistä.
- autossa
ei ole torvea!!!!
siinä vaan ei ole torvea.
Soittakaa vaikka kielitoimistoon ja kysykää!
http://www.kotus.fi/kielitoimisto/palvelut/ autossa kirjoitti:
ei ole torvea!!!!
siinä vaan ei ole torvea.
Soittakaa vaikka kielitoimistoon ja kysykää!
http://www.kotus.fi/kielitoimisto/palvelut/viilatta pilkkua
- Seer
Toisissa on, toisissa ei. Menee samaan tapaan kuin monet muutkin asiat kuten nopeusrajoitukset eli osavaltiot tekevät itsenäisesti päätökset samaan tapaan kuin EU:n jäsenvaltiot.
Omassa osavaltiossa tarkistellaan vain pakokaasuja joka toinen vuosi 3. ikävuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h373057- 1392533
- 512489
- 1582104
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201838- 401469
- 481249
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa191127- 511057
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To241022