olen ihmetellyt miten huonokuntosia autoja tuodaan sinne laitettavaksi WCC pajalle autonkunnostusohjelmaan, joka pyörii telkussa.
Miten tuollaiset ajoneuvot ovat voineet olleet liikenteessä (laillisesti?!!!)
Onko kenelläkään tietoa siitä, onko USA:ssa lainkaan mitään autojen liikennekelpoisuuteen tarkoitettua katsastustoimintaa, kuten Suomessa?!
onko USA:ssa autokatsastusta
7
859
Vastaukset
- paalaukseen vaan...
....eilisestäkin kulkuneuvosta olis saanu hyvän katiskan, heittämällä sen järveen!
- Koko sarja
Monessako autossa on ollut kilvet paikallaan?
Ei tuollaisilla pommeilla kukaan oikeasti aja.
Täysin näytelty ohjelma. useimmissa osavaltioissa riittää että autosta löytyy.
-tuulilasin pyyhkijät
-äänenvaimenin/-vaimentimet
-torvi
-ajovalot
-toimivat jarrut- Jerkku
Torvi löytyy yleensä kuskinpenkin ja ratin välistä.
- autossa
ei ole torvea!!!!
siinä vaan ei ole torvea.
Soittakaa vaikka kielitoimistoon ja kysykää!
http://www.kotus.fi/kielitoimisto/palvelut/ autossa kirjoitti:
ei ole torvea!!!!
siinä vaan ei ole torvea.
Soittakaa vaikka kielitoimistoon ja kysykää!
http://www.kotus.fi/kielitoimisto/palvelut/viilatta pilkkua
- Seer
Toisissa on, toisissa ei. Menee samaan tapaan kuin monet muutkin asiat kuten nopeusrajoitukset eli osavaltiot tekevät itsenäisesti päätökset samaan tapaan kuin EU:n jäsenvaltiot.
Omassa osavaltiossa tarkistellaan vain pakokaasuja joka toinen vuosi 3. ikävuoden jälkeen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823283
- 922965
- 532232
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201665- 191594
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..101538Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221428Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61368Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131361Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351335