Hei huuhaaleikkiin osallistujat!

Iso-Iita

Mää lasken tässä pisteitä kun Typyltä on lääkäri kieltäny ittesä rasittamisen..:))siis kuka on eniten arvannu oikein, mutta kaikki ei ole vielä vastannu että mikä kohta jutuissanne oli fiktiota.
Mää en löydä BBrunetin Laardin enkä Danskuun vastauksia niin että äkkiä vastaamaan..!
Käsitinköhän oikein että Solan ja Quun jutut kaikki oli faktaa..?

22

776

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näytän ehkee opossumilta mutta silti en ole opossumi...=;0))))))

• Iso-Iita

niitä sun vastauksia mistään, oliko se nr 4 jossa väitit olevas opossumi..?:)

• Iso-Iita kirjoitti:

niitä sun vastauksia mistään, oliko se nr 4 jossa väitit olevas opossumi..?:)

tais olla...en muista......mulla on emmentaali...=:0)))))

• Mä vaan.

oon väärässä iita,mä taidan tietää sut,jotenkin vaan tuli sellainen olo.Kihikihikihihikhik.

• Iso-Iita

ethän sää nyt mikään opossumi oo, mut eikös yks sun nikeistä oo opossumi vai oonko väärässä kihihi:))
        Niin, mistäs sää muka mut tietäsit..:)))

• Mä vaan taas.
        Iso-Iita kirjoitti:

ethän sää nyt mikään opossumi oo, mut eikös yks sun nikeistä oo opossumi vai oonko väärässä kihihi:))
        Niin, mistäs sää muka mut tietäsit..:)))

Enhän minä mikään brunetti ole,määhän oon mää.Kihikihihikhik.Etkö taaskaan muista,aina sä mut unohdat,epistä.

• Iso-Iita
        Mä vaan taas. kirjoitti:

Enhän minä mikään brunetti ole,määhän oon mää.Kihikihihikhik.Etkö taaskaan muista,aina sä mut unohdat,epistä.

tiijän kuka sää olet, tosta naurusta, kihihikhik:))) Sää olit vissiin samasta kylästä kun mää..?:))

• Mä taas.
        Iso-Iita kirjoitti:

tiijän kuka sää olet, tosta naurusta, kihihikhik:))) Sää olit vissiin samasta kylästä kun mää..?:))

sinäkin nykäskylästä?

• Iso-Iita
        Mä taas. kirjoitti:

sinäkin nykäskylästä?

olin joo..:) vaikken ihan kaapunnista..:)

• kipparinoma

Mut ihan kaikki oli silkkaa faktaa....huoh....:o)

• Pulis.

toisella sivulla että pidettiinkö sua panttivankina ja kehoitin päästämään vapaaksi.

• kipparinoma
        Pulis. kirjoitti:

toisella sivulla että pidettiinkö sua panttivankina ja kehoitin päästämään vapaaksi.

Juuh...olin mä.....No en mä....Annoin vain lomaa ja hengähdystaukoa Teille Quusta...:o)

• Iso-Iita

kaikki vastannu mutta tällä hetkellä johtaa Nyyperi jolla on 4 pistettä..:)

• Eiköhän

lähdetä lenkille välillä?

• yksitypy

luuhaa oikein? Mitään leikkejä ei sovi koskaan jättää kesken :=((
        Noh.. ootellaan vielä. Jospa ne sieltä ilmaantuis :=))
        Vai nyyperi johtaa. Pitääköhän sille alkaa miettimään jo sopivaa laulua :=)))

• Iso-Iita
        Eiköhän kirjoitti:

lähdetä lenkille välillä?

lenkillä ja kaupassakin kerkesin käyvä..:)

• Danskuu
        yksitypy kirjoitti:

luuhaa oikein? Mitään leikkejä ei sovi koskaan jättää kesken :=((
        Noh.. ootellaan vielä. Jospa ne sieltä ilmaantuis :=))
        Vai nyyperi johtaa. Pitääköhän sille alkaa miettimään jo sopivaa laulua :=)))

töissä meni yli aikaan ja kukaan ei ollu koiria käyttänyt, joten heti kotia päästyäni jouduin viemään heidät ulos. No, kuinkas leikki jatkuu nyt??? :)))

• Iso-Iita evk
        Danskuu kirjoitti:

töissä meni yli aikaan ja kukaan ei ollu koiria käyttänyt, joten heti kotia päästyäni jouduin viemään heidät ulos. No, kuinkas leikki jatkuu nyt??? :)))

että mikä niistä sun neljästä jutusta oli huuhaata..:)

• Danskuu
        Iso-Iita evk kirjoitti:

että mikä niistä sun neljästä jutusta oli huuhaata..:)

Faktaa on:
        4) olen pudonnut Suomenlinnanlautasta mereen.
        (mutta se ei oikeastaan mun vika yksistään ollut :DD)

3) Ville on antanut mulle sormuksen (pakko valottaa asiaa. Muutama vuos sitten olin tuttujen mukana treenikämpällä, jossa myös kyseinen henkilö. Seurue johon kuuluin tehtiin lähtöä toiseen paikkaan ja rumpujen takana oleva heppu,pyysi toimittaa sormuksen sille henkilölle kenen luokse oltiin menossa ja minä kun selvin porukasta olin sain, tehtäväksi huolehtia sormuksesta, joten lampsin rumpujen luo ja kun Ville oli hollilla, rumpali ojensi sormuksen Villelle ja Ville mulle, jotenka Ville on antanut minulle sormuksen :DDDDD)

2) Olen syönyt rotanlihaa 1990-luvalla, jos oikein muistan vuosi oli 1992. (tiedän sen varmaksi,kun loppu pihvistä lähti jatkotutkimuksiin)

Fiktiota ykkös väite: en ole ollut koskaan alastonmallina missään, sen verran huono itsetunto ollut vuosia

-voitinko mä??? :DDDD

• yksitypy evk

pisteet nyt. Mua nukuttaa jo :=((
      Jätetäänkö sit palkintolaulu voittajalle huomiseksi, et jaksais enemmän laulaa ? :=)))

• Iso-Iita evk

pisteet, en jaksa enään laskee kun oon laittamassa aparaattia kiinni ja lähen tästä kohta nukkumaan..hyviä öitä..!:)
        Niin ja huomiseks sitte se palkintolaulu ja sää saat keksiä mikä laulu me lauletaan..:)

• yksitypy evk
        Iso-Iita evk kirjoitti:

pisteet, en jaksa enään laskee kun oon laittamassa aparaattia kiinni ja lähen tästä kohta nukkumaan..hyviä öitä..!:)
        Niin ja huomiseks sitte se palkintolaulu ja sää saat keksiä mikä laulu me lauletaan..:)

laske huomenna. Ajattelin et jokainen laulais oman laulun. Ihan minkä haluaa :=)))

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe