jonka olet naisen eteen tehnyt?
Mikä on suurin
10
792
Vastaukset
Suhteessa ei kannata uhrautua. Siinä menettää jotain itselleen tärkeää, jota kumppani harvoin edes ymmärtää arvostaa.
Epäitsekkyys, toisen huomioon ottaaminen ja kompromissit ovat aina paikallaan, mutta uhrautuminen tekee lopulta katkeraksi.
Vai tunnetteko onnellisia uhrautujia?- Juntti Einari Jääräpää
Siinä sen kummosempia uhrauksia tarvitse. No ainoastaan se et heittäydyn suhteeseen täysillä mukaan enkä alkanut päivitteleen ja funtsimaan juttuja. Sitä mennään eikä meinata ku ollaan ihastuneita ja katsotaan mitä siitä tulee.
- mieltä ...
uhrata yhtään ylimääräistä kun se lähtee kumminkin jonkun isolompsaisen setämiehen matkaan
oma elämä.
-Harrastukset, kaverit ja oma vapaa aikaa. Enkä tainnu oppia juuri mitään......., mutta enemmän olen saanut.
- miljoonia
.. kallisarvoisia siittiöitä kumisessa käärössään!
- uhraus :)
ei kannattaisi jaella helmiä sioille :)
uhraus :) kirjoitti:
ei kannattaisi jaella helmiä sioille :)
Miten sinä olet itse uhrautunut ja onko uhrauksesi palkittu?
- .....
ollut kade, kun mies uhraa näitä siittiöitään niin siihen yleensä aina liittyy ainaskin jonkinasteinen mielihyvä ja seksi liittyy aika useasti siihen tapahtumaan...mutta kun nainen kerran kuukaudessa uhraa sen yhden vaivasen munasolun niin siihen pitää liittää tuska, niin naiselle kuin lähiympäristöllekin, ja seksi harvemmin kuuluu tähän tapahtumaan. On se niin väärin ja kumma! Ja jos ei muuta niin miksi siihen pitää liittää veri, paljon mukavampaa olis jos se ois edes sellasta valkosta mömmöä...vaiken senkään kivuudesta menis takuuseen. :)
- wertyui..
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.3510564- 425602
- 435153
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033901- 483608
- 133543
- 313066
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise822928- 442713
- 562603