Hei!
1,5v pojallani on nyt ollut lauantaista lähtien (eli 3 päivää) korkea 39-40 asteen kuume. Eilen aamulla oli kuumetta 39,1, annoin nestemäistä Panadolia silloin. Iltapäivällä mitattaessa kuume oli vain 37,3. Tänä aamuna kuumetta oli 38,7 ja annoin nestemäistä Panadolia. Neuvolaan soitettaessa epäilivät, että voisi olla vauvarokkoa, joten kiinnostaisi nyt tietää, että missä vaiheessa kuume lähtee laskemaan ja meneekö kovinkin kauan ennenkuin ollaan taas normaalilukemissa? Entäpä vauvarokon ihottuma, onko se selvästi nähtävissä, vai voiko mennä ohi huomaamatta? Kiitos jo etukäteen!
Vauvarokko/kuume
...
2
476
Vastaukset
- äiti-74
..sairasti aikanaan vauvarokon 5 kk:den ikäisenä. Kuume kesti sen 3 pvää ja sen perään tuli ihottuma,joka ainakin meitin pojalla oli punaisia "läiskiä" ennemmin kuin näppylää tms. Ja eivät olleet koholla.
- yhen-äiti-80
Meijän pojalla oli 14kk:n ikäisenä pari päivää kuumettä ja sitte kuume laski ja tuli ihan selvästi nähtävää ihottumaa selkään ja mahaan. En tiedä oliko tämä vauvarokko koska oltiin silloin USA:ssa ja käytii amerikkalaisella lääkärillä joka vaan epäili korvatulehdusta mutta Suomessa soitin neuvolaan ja siellä sanottiin että tais olla vauvarokko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078