Hei!
1,5v pojallani on nyt ollut lauantaista lähtien (eli 3 päivää) korkea 39-40 asteen kuume. Eilen aamulla oli kuumetta 39,1, annoin nestemäistä Panadolia silloin. Iltapäivällä mitattaessa kuume oli vain 37,3. Tänä aamuna kuumetta oli 38,7 ja annoin nestemäistä Panadolia. Neuvolaan soitettaessa epäilivät, että voisi olla vauvarokkoa, joten kiinnostaisi nyt tietää, että missä vaiheessa kuume lähtee laskemaan ja meneekö kovinkin kauan ennenkuin ollaan taas normaalilukemissa? Entäpä vauvarokon ihottuma, onko se selvästi nähtävissä, vai voiko mennä ohi huomaamatta? Kiitos jo etukäteen!
Vauvarokko/kuume
...
2
461
Vastaukset
- äiti-74
..sairasti aikanaan vauvarokon 5 kk:den ikäisenä. Kuume kesti sen 3 pvää ja sen perään tuli ihottuma,joka ainakin meitin pojalla oli punaisia "läiskiä" ennemmin kuin näppylää tms. Ja eivät olleet koholla.
- yhen-äiti-80
Meijän pojalla oli 14kk:n ikäisenä pari päivää kuumettä ja sitte kuume laski ja tuli ihan selvästi nähtävää ihottumaa selkään ja mahaan. En tiedä oliko tämä vauvarokko koska oltiin silloin USA:ssa ja käytii amerikkalaisella lääkärillä joka vaan epäili korvatulehdusta mutta Suomessa soitin neuvolaan ja siellä sanottiin että tais olla vauvarokko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832