MIES HALUAA SOTAA

Ei rauhaa ja rakkautta

Mies haluua sotia, koska se "kivaa" saa leikkiä kalliilla leluilla. Mies haluaa sotaa, koska rauha on tylsää, eikä ole mitään "kivaa" tekemistä. Ja MIES saa TUNTEA ELÄVÄNSÄ.

8

901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -_-

SELVÄ!

• mies minäkin

Vaihda sanan "mies" tilalle "tosimies", niin teksti kuulostaa oikeammalta. Koska kaikki miehet eivät ole "tosimiehiä".

• Diplo Mat

Elä sie höpäjä.

Sota on merkki diplomatian epäonnistumisesta, munattomasta kyvyttömyydestä hoitaa asioita aikuisella tavalla. Sota on häpeä.

• MIES ON TYHMÄ

..JOTTA NÄKEE TODELLISUUDEN.

- VAI MITÄ.

ONNEKSI SINÄ JA MINÄ EMME OLE TYHMIÄ MIEHIÄ.

• Jepjopee

En tunne yhtään miestä joka haluasi sotaan. Ja sukon että hyvin harva mies todellisuudessa haluasi sotaa.

• M135

Kalliit lelut. Pyh.

Ne on raukkailua.

Ne oli hienoja aikoja, kun oli sapelit ja miekkailtiin, ja samaan aikaan vastustajalle heitettiin läppää.

Ja kun läppää oli tarpeeksi heitetty, niin vastustajaa potkaistiin perseeseen.

Reilu-peli ennen-kaikkea. Ei täällä ruumiita haluta.

• M135

Jonkin asteinen esimerkki (siis esimerkki tyylistä, kuinka tapellaan, soditaan, jos on hitustakin rauhan-tahtoa mukana kriisissä ...), millaista sodan-käyntiä minä tarkoitin äsken, äsken kirjoittamassani vanhoista hienoista ajoista, niin on Robin Hoodin ja munkki Tuckin käymä keppi-taistelu, jonka voi nähdä tänään …

Robin Hoodin seikkailut
        08.10.2006 klo 12:50-14:30, tulee yleiseltä kanavalta. Kanavalta, joka näkyy vielä, vaikka

ei olisi maksanutkaan mitään (paitsi television).

• M135
        M135 kirjoitti:

Jonkin asteinen esimerkki (siis esimerkki tyylistä, kuinka tapellaan, soditaan, jos on hitustakin rauhan-tahtoa mukana kriisissä ...), millaista sodan-käyntiä minä tarkoitin äsken, äsken kirjoittamassani vanhoista hienoista ajoista, niin on Robin Hoodin ja munkki Tuckin käymä keppi-taistelu, jonka voi nähdä tänään …

Robin Hoodin seikkailut
        08.10.2006 klo 12:50-14:30, tulee yleiseltä kanavalta. Kanavalta, joka näkyy vielä, vaikka

ei olisi maksanutkaan mitään (paitsi television).

Katsoikohan joku.

Nimittäin tuosta elo-kuvasta irtoaa monta hyvää kohtaa.

Olisikohan kirjastossa kyseistä elo-kuvaa.

Mutta suosittelen ehdottomasti. Kun seuraavan kerran on mahdollisuus katsoa kyseistä elo-kuvaa (eli nimen-omaan vanha Robin Hood), niin kannattaa katsoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      538
      4488
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      3601
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      284
      2322
    4. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      476
      2189
    5. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      88
      1525
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      157
      1383
    7. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      107
      1382
    8. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      64
      1301
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      65
      1234
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      84
      1144
    Aihe