Mistä muista kotimaisista laulajista/bändeistä pidätte, kuin Tapsasta ?
Minä tykkään Tommi Soidinmäestä, Mikko Mäkeläisestä, Kari Tapiosta, Eija Kantolasta, Marjoriesta, Anna Erikssonista.
Muita suosikkeja ???
4
304
Vastaukset
Anna Eriksson, Tommi Soidinmäki, Tomi Markkola, Janne Tulkki, Arja Koriseva ja Tarja Turunen ( Kari Tapiollakin on jotain ihan hyviä lauluja )
- ingalill
siis tapsa on number one, mutta muita hyviä on ehdottomasti eija kantola, anna eriksson ja tommi soidinmäki... he ovat kanssa vaan niiin hyviä ja miellyttäviä artisteja!
- tupu¤
jos alkaa miettiä, että ketkä oikeasti osaavat laulaa ja kenellä on karismaa, niin kyllä täytää sanoa et miehistä mikko mäkeläinen ja tommi soidinmäki ovat kyllä hyviä! naisista ainakin eija kantola osaa hommansa!
- suosikkejani:
Paula Koivuniemi
Arja Koriseva
Kirka
Jari Sillanpää
Janne Tulkki
Maarit Peltonemi
Johanna Debrezceni
Johanna Pakonen
Johanna Piipponen
Eija Koriseva
Eija Kantola
Reija Kortet
Tiina Ruuska
Kristiina Mäki
Tarja Lunnas
Saija Tuupanen
Antti Raiski
Antti Huovila
Tommi Soidinmäki
Laura Voutilainen
Heidi Kyrö
Eini Pajumäki
Berit
Matti Eskonniemi
Matti & Teppo Ruohonen
Juhamatti
Kake Randelin
Kaija Lustila
Kati Fors
Veera Vikman
Liisa Tuhkanen
Heli Ruotsalainen
Marko Lämsä
Elina Vettenranta
Rami Välimäki
Rami Rafael
Tiina Räsänen
Petri Hervanto
Mia Pihkala
Minna Sirkiä
Virpi Piipo
Virve Nuotio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6032410Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231750Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191386- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22950Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853