potenttiaalinen äiti. Mitä ajatuksia tämä lause herätää ?
jokainen nainen on ...
11
516
Vastaukset
- Antsux
Ruotsissa tuonkaltaiset tiivistykset ovat kiellettyjä. Ne nimittäin loukkaavat syystä tai toisesta lapsettomiksi jääneiden naisten tunteita.
- randonnerd
tuo potenttiaalisuus alkaa (mielestäni) samalla hetkellä kun tyttölapsi tulee maailmaan. Lieneekö mikään kuitenkaan ikuisesti potenttiaalista.
- Tristar
on ottaisinko työnanatajana nuoren naisen palkkalistoilleni vain kuullakseni äitiyslomalle jäämisestä puoli vuotta myöhemmin.
Sad but true.
***- lot
.. ei sitoudu työpaikkaan, niin voidaanko olettaa, että työpaikan pitäisi sitoutua häneen?
-- lot - Tristar
lot kirjoitti:
.. ei sitoudu työpaikkaan, niin voidaanko olettaa, että työpaikan pitäisi sitoutua häneen?
-- lotvoi sitoutua työpaikkaan yhtä lailla, hänellä on vain potentiaalinen riski jäädä äitiyslomalle. Jos firma ei ole ihan lyhytikäinen, on se vielä siellä lomalta palatessakin. Olen itsekin mammalomalla ollut, ja hoitovapaallakin vielä, ja olen työpaikkaani niin sitoutunut että näen siitä untakin :D hoidan vapaa-ajalla firman asioita ja teen ylimääräisiä vuoroja. Se firma on minulle kuin toinen koti, rakastan työtäni. Silti perhe on tärkeämpi.
Työpaikkaan sitoutuminen ei miehilläkään tarkoita koko muun elämän unohtamista ja yksin työlle elämistä. Miksi sen on oltava sitä naisille?
- ajatuksen
että lause ei mitenkään pidä paikkaansa. Miten vaikka 70-vuotias nainen on potentiaalinen äiti?
- eeh?
Kyllä minä väittäisin, että lähes kaikki 70vuotiaat naiset ovat hyvinkin varmasti edelleen äitejä :D Jopa potenttiaalisia sellaisia..
- niiiiin
eeh? kirjoitti:
Kyllä minä väittäisin, että lähes kaikki 70vuotiaat naiset ovat hyvinkin varmasti edelleen äitejä :D Jopa potenttiaalisia sellaisia..
Lähes kaikki varmaan ovat jo äitejä, joten eivät ole potentiaalisia ja ne jotka eivät siihen mennessä äideiksi ole tulleet, niin eivät ole potentiaalisiakaan...jeh.
- kyllä...
Yrittäjälle se tarkoittaa potenttiaalisia menetyksiä. Toisin sanoen kannattaa palkata hieman erillaista pontenttiaalia.
- että yhteiskunta
sallii hedelmöityshoidot. Muussa tapauksessa saattaa joidenkin kohdalle osua... luonnollinen karsinta.
- README
Niin kauan kuin maailmassa on miehiä ja naisella kohtu, on nainen potenttiaalinen äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794