Haluaisin aloittaa potkunyrkkeilyn Helsingin seudulla. Näköjään seurilla combat academy of finland ja gb-gym:llä on vielä syksyllä alkeiskurssit alkamassa. Kumpaan seuraan kannattaisi mennä? alkeiskurssit kai aika samanlaisia, vai treenataanko toisessa kovemmin?
academy of finland vs. gb-gym
4
1539
Vastaukset
- aika helppo
Stadin parasta kickboxingia löytyy varmasti Combatilta. Harjoitukset vetää MM -miehet Dahlbacka ja Winberg, kokeneita ja asiansa osaavia molemmat.
- paskaa täällä
mene ja katso kummankin seuran treenit ja valitse itse! Täällä palstalla ei kukaan kerro minkäänlaista totuutta - vain kateus ja paskanjauhanta kukoistaa - kuka siis parjaa eniten ja ketä:)
Siis mene itse ja tutustu seuroihin - valitse oman mututuntuman perusteella!
- treenannut
Suosittelen, että valitset noista kahdesta sen, jonka treeniajat ja paikan läheisyys sopivat sinulle paremmin.
Kummassakin on huipputason vetäjiä ja ilmapiiri hyvä.
Combatilla myös punttisali, joka kuuluu hintaan jos rauta kiinnostaa.
GB:n vetäjistä / ottelijoista osa treenannut aikaisemmin Combatilla kunnes perustivat oman salin...ja hyvä sellaisen.
Nykyään myös molemmissa voi treenata Bjj,mma ym. vaikka kakkoslajina. Aikaisemmin ei ollut combatilla kuin shootfighting.
Ja olen aikasemman postaajan kanssa samaa mieltä, että oman salin ja sen ottelijoiden hypetys on täysin turhaa hommaa.
Kannattaa käydä katsomassa lajiesittelyt molemmista niin samalla näkee sen salin ja vetäjät toiminnassa. Helpottaa päätöksen tekoa.- vielä käydä
muuallakin, riippuu mitä tavoittelee?
Vantaa on varmasti potkunyrkkeilysä menestynein!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845