academy of finland vs. gb-gym

...

Haluaisin aloittaa potkunyrkkeilyn Helsingin seudulla. Näköjään seurilla combat academy of finland ja gb-gym:llä on vielä syksyllä alkeiskurssit alkamassa. Kumpaan seuraan kannattaisi mennä? alkeiskurssit kai aika samanlaisia, vai treenataanko toisessa kovemmin?

4

1641

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika helppo

Stadin parasta kickboxingia löytyy varmasti Combatilta. Harjoitukset vetää MM -miehet Dahlbacka ja Winberg, kokeneita ja asiansa osaavia molemmat.

• paskaa täällä

mene ja katso kummankin seuran treenit ja valitse itse! Täällä palstalla ei kukaan kerro minkäänlaista totuutta - vain kateus ja paskanjauhanta kukoistaa - kuka siis parjaa eniten ja ketä:)
        Siis mene itse ja tutustu seuroihin - valitse oman mututuntuman perusteella!

• treenannut

Suosittelen, että valitset noista kahdesta sen, jonka treeniajat ja paikan läheisyys sopivat sinulle paremmin.

Kummassakin on huipputason vetäjiä ja ilmapiiri hyvä.

Combatilla myös punttisali, joka kuuluu hintaan jos rauta kiinnostaa.

GB:n vetäjistä / ottelijoista osa treenannut aikaisemmin Combatilla kunnes perustivat oman salin...ja hyvä sellaisen.

Nykyään myös molemmissa voi treenata Bjj,mma ym. vaikka kakkoslajina. Aikaisemmin ei ollut combatilla kuin shootfighting.

Ja olen aikasemman postaajan kanssa samaa mieltä, että oman salin ja sen ottelijoiden hypetys on täysin turhaa hommaa.

Kannattaa käydä katsomassa lajiesittelyt molemmista niin samalla näkee sen salin ja vetäjät toiminnassa. Helpottaa päätöksen tekoa.

• vielä käydä

muuallakin, riippuu mitä tavoittelee?
        Vantaa on varmasti potkunyrkkeilysä menestynein!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      697
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      47
      582
    6. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    7. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      566
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    10. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      504
    Aihe