HUOMENTA ! Unikeot...nouskaa jo ylös tai ainaskin herätkää
HYVÄÄ
17
571
Vastaukset
- yksitypy
kun täällä näin aikasin huutelet. Herätit kesken unien :=((
Mä ajattelin joatin pientä aamupalaa haukata ja mennä vielä ottamaan pikku aamutirsat.
Ethän sinä raasu vaan töissä ole? :=))))))
Ai niin. Huomenta kuitseki tään saarnan jälkeen :=))- Otso.
ja raasuhan minä! Anteeks nyt kauheesti et herätin. En arvannut niin kovaa huutavan.Toivottavasti saat vielä unen päästä kiinni vaikka kyl se olis aika nousta jo kokonaan..päevä jo pitkällä ja aurinkokin jo melkein noussut.
- yksitypy
Otso. kirjoitti:
ja raasuhan minä! Anteeks nyt kauheesti et herätin. En arvannut niin kovaa huutavan.Toivottavasti saat vielä unen päästä kiinni vaikka kyl se olis aika nousta jo kokonaan..päevä jo pitkällä ja aurinkokin jo melkein noussut.
onki pitkällä :=)))
Hämärähän tuolla ulkonakin vielä on.
No saat anteeksi tään kerran, mutta et enää herättele tään jälkeen. Laitan seuraavaks yöks korvatulpat korviin :=)))
on herätty jo kuuden jälkeen....
Mutta huomenta huuhaaa.....=:0))))- vaan
kaikille! TV: Nukkumatti!
- pax pox
Huomenta, glottaaliklusiili on tämän aamun sivistyssana.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Glottaaliklusiili- kaikille*
Nyt kysyisin että pierettääkö teitä ylösnousun aikaan? Minua pierettää makeasti enkä pidättele ollenkaan kun yksin asun....
- yksitypy
heti aamulla ku pitäis oppia noin vaikean sivistyssana.
Ei tuu mittään. Tää glottaalisiili lähtee vielä koisiin :=)))
- vaka vanha
Hψพด็ด็ нณอლєกדค κдว่кว่ไไξ!
- yksitypy
tekstiä :=))
- sola"
elä huuva.. ;)
- yksitypy
luulen et Otsolla on äämuäreyttä. Karhut pakkaavat sellaisia aamuisin olemaan, mut kyl se siitä :=))
- sola"
yksitypy kirjoitti:
luulen et Otsolla on äämuäreyttä. Karhut pakkaavat sellaisia aamuisin olemaan, mut kyl se siitä :=))
on aamulla paraimmillaan...oikeestaan mua ärrrrsyttää sellaset hyper-aamuvirkut ihmiset, jotka rupee heti kybällä pälättään kö heräävät...;)
- Quuuuuuuu
oikein hyvää aamua....:o)
- sola"
ja parempaa työpäivää :)
- Quuuuuuuu
sola" kirjoitti:
ja parempaa työpäivää :)
Ja plääh...mä en herää tänään kai ollenkaan. Sinulle kuitenkin...ihanaa päivää..rentoa ja kaikea....;o)
- sola"
Quuuuuuuu kirjoitti:
Ja plääh...mä en herää tänään kai ollenkaan. Sinulle kuitenkin...ihanaa päivää..rentoa ja kaikea....;o)
katumusharjoituksia...pistin pesukoneen jyrräämään ja siivosin omat eiliset sotkut...kohta mehumaija päälle ja loput ikkunat pesuun...imuroin ja pian on ilta... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa603483Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.202312Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1381969Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä
Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus131508Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa
Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn1631207- 571134
Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.
Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R4501052- 59873
- 73824
Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.33813