HYVÄÄ

Otso.

HUOMENTA ! Unikeot...nouskaa jo ylös tai ainaskin herätkää

17

564

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksitypy

kun täällä näin aikasin huutelet. Herätit kesken unien :=((
      Mä ajattelin joatin pientä aamupalaa haukata ja mennä vielä ottamaan pikku aamutirsat.
      Ethän sinä raasu vaan töissä ole? :=))))))

Ai niin. Huomenta kuitseki tään saarnan jälkeen :=))

• Otso.

ja raasuhan minä! Anteeks nyt kauheesti et herätin. En arvannut niin kovaa huutavan.Toivottavasti saat vielä unen päästä kiinni vaikka kyl se olis aika nousta jo kokonaan..päevä jo pitkällä ja aurinkokin jo melkein noussut.

• yksitypy
        Otso. kirjoitti:

ja raasuhan minä! Anteeks nyt kauheesti et herätin. En arvannut niin kovaa huutavan.Toivottavasti saat vielä unen päästä kiinni vaikka kyl se olis aika nousta jo kokonaan..päevä jo pitkällä ja aurinkokin jo melkein noussut.

onki pitkällä :=)))
        Hämärähän tuolla ulkonakin vielä on.
        No saat anteeksi tään kerran, mutta et enää herättele tään jälkeen. Laitan seuraavaks yöks korvatulpat korviin :=)))

• on herätty jo kuuden jälkeen....

Mutta huomenta huuhaaa.....=:0))))

• vaan

kaikille! TV: Nukkumatti!

• pax pox
      • kaikille*

Nyt kysyisin että pierettääkö teitä ylösnousun aikaan? Minua pierettää makeasti enkä pidättele ollenkaan kun yksin asun....

• yksitypy

heti aamulla ku pitäis oppia noin vaikean sivistyssana.
        Ei tuu mittään. Tää glottaalisiili lähtee vielä koisiin :=)))

• vaka vanha

Hψพด็ด็ нณอლєกדค κдว่кว่ไไξ!

• yksitypy

tekstiä :=))

• sola"

elä huuva.. ;)

• yksitypy

luulen et Otsolla on äämuäreyttä. Karhut pakkaavat sellaisia aamuisin olemaan, mut kyl se siitä :=))

• sola"
        yksitypy kirjoitti:

luulen et Otsolla on äämuäreyttä. Karhut pakkaavat sellaisia aamuisin olemaan, mut kyl se siitä :=))

on aamulla paraimmillaan...oikeestaan mua ärrrrsyttää sellaset hyper-aamuvirkut ihmiset, jotka rupee heti kybällä pälättään kö heräävät...;)

• Quuuuuuuu

oikein hyvää aamua....:o)

• sola"

ja parempaa työpäivää :)

• Quuuuuuuu
        sola" kirjoitti:

ja parempaa työpäivää :)

Ja plääh...mä en herää tänään kai ollenkaan. Sinulle kuitenkin...ihanaa päivää..rentoa ja kaikea....;o)

• sola"
        Quuuuuuuu kirjoitti:

Ja plääh...mä en herää tänään kai ollenkaan. Sinulle kuitenkin...ihanaa päivää..rentoa ja kaikea....;o)

katumusharjoituksia...pistin pesukoneen jyrräämään ja siivosin omat eiliset sotkut...kohta mehumaija päälle ja loput ikkunat pesuun...imuroin ja pian on ilta... ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      220
      1496
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1296
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      18
      1200
    4. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1177
    5. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      968
    6. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      930
    7. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      905
    8. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      880
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      851
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      813
    Aihe