Miksi kuuntelette tällaista kuraa?

kyyninen

Niin kertokaas nyt pissikset mikä ihme saa kuuntelemaan tällaista paskaa? Bändin musassa ei ole yhtään mitään, pissiksille tuotettua helposti pureskeltavaa shittiä.

29

2113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p1551Xx^^

      Jonne Aaron on niin ihQ!

    • ...

      että "kovat jätkät" vois dissata bändiä ja tuntea itsensä hyviksi ihmisiksi.

    • nainen 21

      En ole mistään kohdasta pissis ja pidän Negativen musiikista. Ellet ole kyynisyydeltäsi päässyt huomaamaan, ihmisiä on monenlaisia ja makuja on monenlaisia... Kerro toki omista lempibändeistäsi niin voin viihdytykseksesi kertoa mitä vikaa niissä on.
      Kateellisen panettelua :D

      • -marsku-

        kuuntelen mitä kuuntelen :D Muiden mielipiteet ei pahemmin kiinnosta.Tätä bändiä harva pissis kuuntelee. Useimmiten Negativea morkkaavat äijät joiden mielestä pitää kuunnella saksalaisia hevibändejä joita ei täällä ei tuntea. On se sääli.


      • Rynkyttäjä

        "En ole mistään kohdasta pissis".
        Kuka ny myöntäisi?


    • Negis!

      Musta Negative On Puhdasta Rokkia! En Oo Pissis Vaan Hevari! Jos Sanot Negativee Pissis Musaks Ni Oot Kyllä Väärässä! Pissikset Kuuntelee Jotain Antti Shittii Ja Darinii! Ei Negativee! Itte Oot Joku Ittepäine Kusipää!

      • voi jumalauta

        Mä en jaksa enää tätä... Voi vittu on joillakin elämä, ku kysellään tollasia... Tekeekö se negativen musasta kuraa, että bändin jäsenet meikkaa?

        Ehkä sun mielestä negative on kuraa, mutta monen mielestä ei. Ihmiset tykkää erilaisesta musasta, eikä kukaan voi mitään sille mistä pitää, jos kukaan nyt edes haluas. Tuskin kukaan haluaa pakottaa itteensä tykkäämään jostain, mitä pitää paskana, vain siksi, että joku muu haukkuu sitä mistä sä pidät.

        Mä en oo pissis pätkääkään, ja kuuntelen negativea ja niin kuuntee veljenikin, joka on 28 vuotias, eikä kumpikaan meistä oo pissis. Pissikset tuskin kuuntelee negativea. Ne kuuntelee jotain, mikä mun mielestä on kuraa.


      • -marsku-
        voi jumalauta kirjoitti:

        Mä en jaksa enää tätä... Voi vittu on joillakin elämä, ku kysellään tollasia... Tekeekö se negativen musasta kuraa, että bändin jäsenet meikkaa?

        Ehkä sun mielestä negative on kuraa, mutta monen mielestä ei. Ihmiset tykkää erilaisesta musasta, eikä kukaan voi mitään sille mistä pitää, jos kukaan nyt edes haluas. Tuskin kukaan haluaa pakottaa itteensä tykkäämään jostain, mitä pitää paskana, vain siksi, että joku muu haukkuu sitä mistä sä pidät.

        Mä en oo pissis pätkääkään, ja kuuntelen negativea ja niin kuuntee veljenikin, joka on 28 vuotias, eikä kumpikaan meistä oo pissis. Pissikset tuskin kuuntelee negativea. Ne kuuntelee jotain, mikä mun mielestä on kuraa.

        Aika moni rokkibändi meikkaa :D Eihän se mitekään uusi asia, eikä varsinkaan homouden merkki.Ja vaikka joku bändin jäsenistä olisikin homo, eihän sen tiedon kenellekään meille pitäisi kuulua.

        P.S Mitä pahaa on homoissa? :D


      • -NGT-

        jeeeeeeeeeeeeeee!vihdoinkin joku on samaa mieltä mun kaa!!!heh sä oot ihan oikeessa siinä että negative EI oo mitään pissis musaa vaan noi antti ruiskut ja darinit!!!NEGATIVE ON PUHDASTA ROKKIA!!!!!!!tiedoks niillekin jotka ei oo sitä viä huomannut xDxDxDxD


      • Rynkyttäjä

        Meillä (rock/hevari/gootti)kaveriporukassa on sellainen sisäinen vitsi: "Hei olen hevari/gootti, kuuntelen uniklubii ja negativee".
        Luulin sitä vain vitsiksi, mutta eipä tainutkaan... :D


    • Saamari!!

      Negative ei oo mitään kuraa!
      Ite oot semmonen hevosen perse!! Ja minä en mikään pissis ole, jumalauta... Ja vaikka oon poika ja kuuntelen Negativee niin en oo mikään homo!!

    • -NGT-

      haista sinä iso VITTU!!!!!!!!!miks tuut arvosteleen tänne toisten musaa et pidä huoli vaan omista asioistas ja musamauistas senkin pikkulutka PISSIS!!!!!!!saakeli ku pää repee ku lukee noin tyhmien ihmisten kirjottamia juttuja!!!!

      • ...

        Sinunko viesti sitten ei ole tyhmä? HA HA HA.


      • -NGT-
        ... kirjoitti:

        Sinunko viesti sitten ei ole tyhmä? HA HA HA.

        ei se ny ihan noin tyhmä oo kun sun senkin hutsu!!!!!mikäs sit sun lempi bändi on jos ei negative??????


    • kyyninen

      Noh noh, lapsoset. Kylläpä nyt porukka lämpenee vähän liiankin paljon kun vähän heitetään löylyä kiukaaseen... Kyllä minun mielestäni kaikki jotka diggaamanne tyylilajin musiikkia kuuntelevat ovat ainakin henkisesti pissiksiä.

      Kuunnelkaapa vaikkapa bändiä nimeltä Iron Maiden niin paljon että tiedätte mistä on kysymys, ja tulkaa sitten tänne palstalle vertailemaan näitä kahta bändiä. Yhden radiosta kuullun biisin perusteella on turha tulla leukojaan louskuttamaan, kehottaisin ottamaan selvää mistä biiseistä kerrotaan ja mikä on bändin asenne.

      Josko vaikka löytyisi joku molempien bändien keikoilla ollut henkilö joka voisi verrata live-esiintymisiä, kumpiko toimi paremmin livenä?

      Keskustelu jatkukoon mutta koetetaan joku taso pitää jutuissa, ei tuollaista teiniangtista avautumista viitsi lukea.

    • Negative olla paras!

      Iron Maiden on roskaa!!

      • Rynkyttäjä

        No, jokaisella on oma mielipide, mutta jos katsottaan fanien ja levymyynnin määrää, se taitaa olla sillein että Iron Maiden taitaa voittaa juuri ja juuri niukasti molemmissa sarjoissa..


      • -NGT-
        Rynkyttäjä kirjoitti:

        No, jokaisella on oma mielipide, mutta jos katsottaan fanien ja levymyynnin määrää, se taitaa olla sillein että Iron Maiden taitaa voittaa juuri ja juuri niukasti molemmissa sarjoissa..

        negative rulettaa!!!!!!!et voi sille mitään!!!!itke vaan sanon minä!!!!!saatanan vammanen!!!!!ei ngt ookka viä tehny niin montaa levyä ku iron maiden niin sen on vähä vaikeempi myydä niitä ku taas iron maidenilla on miljoona levyä ku ne on vaan hutassu ne mut negative tekee kyl levynsä rauhassa ja harkiten!!!!


      • JOOGG

        teinipissisbändi. Koko bändin porukka näyttää ihan homoilta tai ainakin he ovat vähintään neitejä ja bändin musiikki, se vasta paskaa onkin.


      • vuosi2007
        -NGT- kirjoitti:

        negative rulettaa!!!!!!!et voi sille mitään!!!!itke vaan sanon minä!!!!!saatanan vammanen!!!!!ei ngt ookka viä tehny niin montaa levyä ku iron maiden niin sen on vähä vaikeempi myydä niitä ku taas iron maidenilla on miljoona levyä ku ne on vaan hutassu ne mut negative tekee kyl levynsä rauhassa ja harkiten!!!!

           iron maidenit vittuun!!!!!!
        Kirjoittanut: -NGT- 1.11.2006 klo 21.16

           negative rulettaa!!!!!!!et voi sille mitään!!!!itke vaan sanon minä!!!!!saatanan vammanen!!!!!ei ngt ookka viä tehny niin montaa levyä ku iron maiden niin sen on vähä vaikeempi myydä niitä ku taas iron maidenilla on miljoona levyä ku ne on vaan hutassu ne mut negative tekee kyl levynsä rauhassa ja harkiten!!!!    


        Minä: Nyt vasta sainkin vuosituhannen naurut. Iron Maiden tekee hutasten levyt ja Ngeative harkiten...hohohooho. Negative on niin täyttä paskaa, etteivät he voi millään olleet tehneet levyjänsä rauhassa tai harkiten.


      • pullapossu
        vuosi2007 kirjoitti:

           iron maidenit vittuun!!!!!!
        Kirjoittanut: -NGT- 1.11.2006 klo 21.16

           negative rulettaa!!!!!!!et voi sille mitään!!!!itke vaan sanon minä!!!!!saatanan vammanen!!!!!ei ngt ookka viä tehny niin montaa levyä ku iron maiden niin sen on vähä vaikeempi myydä niitä ku taas iron maidenilla on miljoona levyä ku ne on vaan hutassu ne mut negative tekee kyl levynsä rauhassa ja harkiten!!!!    


        Minä: Nyt vasta sainkin vuosituhannen naurut. Iron Maiden tekee hutasten levyt ja Ngeative harkiten...hohohooho. Negative on niin täyttä paskaa, etteivät he voi millään olleet tehneet levyjänsä rauhassa tai harkiten.

        edelleenkin on turhaa tapella musamaun takia... minä pidän negativesta ja kovasti pidänkin. sen lisäksi kuuntelen mm. iron maidenia, Mötley crüeta, w.a.s.p.:ia, Lordia, 69 eyes:ia, KISSiä, Alice Cooperia, deep purplea, sun muuta saman henkistä ja jotenkin ei tunnu kovin pissismäiseltä tämä olo... oikeastaan en voi sietää pissiksiä pätkääkään. on täysin käsittämätöntä miten musiikin voisi muka jakaa niin että vain tietylaiset kuuntelisivat sitä. ketään ei voi pakottaa kuntelemaan mitään mistä ei tykkää, muttase ei tarkoita ettei bändi tekisi biisejä harkiten.
        ps. irtosi vuos´sadan naurut tosta edellisen viestin "Ngeativesta" xD


    • että.........

      satutaan vain pitämään kyseisestä kurasta. ja se sama saa meidät kuuntelemaan tätä paskaa kuin se sama mikä saa sut kuuntelemaan sitä paskaa mitä sä kuuntelet. ja mikä kenenkäkin mielestä on pissis, mä oon 19 vee koulunkäyntiavustaja ja kuuntelen musiikkia ihan hevistä poppiin vaikka rankempi parempaa onkin, mutta jos se sun mielestä on sitte pissis, niin sovitaan sitten niin.Makunsa kullakin.

      • -NGT-

        toi on asiaa mitä sä sanoit =)


    • mä vaan

      mitä sä sit kuuntelet?
      ehkä nigtwish:iä
      Negative is best

    • negative-fani

      nii sehän on sun oma mielipide..ei sun kannata tänne tulla puhuun paskaa!!!! mun mielestä negative on maailman parhain bändi,aina!!!!

    • Negative olla paras!

      Puhut täyttä totta negative-fani!!!

    • curla

      suurin osa negative faneista ei eedelleenkään oo mitään ***** pissiksiä eikä sellasiks varmaan haluukkaan...suurin osa on rokkareita pukeutuu mustaan ja pinkkiin ja meikkaa tummasti....osa taas varmaaan on sellasia jotka hyppii kokonaan vaaleenpunasessa ja huutelee keskustassa ihq ja daa ja pussailee joka paikassa.
      pissiksellä ja rokkarilla on tosi paljon eroa rokkarit kuuntelee rokkia ja pissikset kuuntelee antti tuiskua eikä tiedä ****** rokista....pitäkää siis pissikset turpanne kiinni ja lukekaa rokin historiaa

      • curla

        lisään vielä että itse en ole mikään ***** pissis ja vihaan kauheasti kaikkea poppia ja rnb....kuuntelen aitoa rokkia ja pukeudun kuin rokkari en pissis (siis en vaaleanpunaseen ja sano koko ajan ihq ja daa raks)
        siitä tulee vaan paha olo jos näkee pissiksen kadulla ja sellaisen tunnistaa kauhean hyvin.


    • olla että

      me negativefanit kuunnellaan negativea siksi, että me pidetään siitä. Miksi tällasia edes kysellään? Miksi sä kuuntelet sitä mitä kuuntelet? Ehkä se on mun mielestä kuraa, mutta ei häiritse mun elämää ollenkaan, että sä sitä kuuntelet. Eikä pitäis häiritä sun elämää, että mä kuuntelen negativea.

      Minä satun pitämään negativen musiikista ja siksi sitä kuuntelen. Ei siihen sen kummempaa syytä ole. Jos en pitäisi, niin en kuuntelisi. En mä kuuntele Antti Tuiskuukaan, koska en pidä musiikista, jota se esittää.

      Ja mikä tää pissis homma on? Miks negativefanit leimataan pissiksiks? Sikskö ku näkyvin faniryhmä on iältään aika nuorta porukkaa ja viel tyttöjä? Ei kaikki nuoret tytöt oo pissiksiä. Ja entä pojat/miehet, jotka fanittaa negativea, onko neki pissiksiä? Entä Tuiskufanit sitte, mitä ne on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      75
      1453
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1247
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      994
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      80
      801
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    8. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      742
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      676
    Aihe