This is the remarkable story of a Nigerian pastor, Daniel Ekechukwu, who was fatally injured in a car accident near the town of Onitsha, Nigeria, Africa on November 30th, 2001. During a dramatic journey to a hospital in Owerri, Nigeria, he lost all life signs and was later pronounced dead by two different medical staff in two different hospitals. The latter wrote a Medical report and commissioned the corpse to the mortuary. But Daniel´s wife remembered a verse in Scripture from Hebrews 11: "Women received their dead raised to life again."
She heard about a meeting where Evangelist Reinhard Bonnke was going to preach, and proceeded by bringing Daniel´s body in his coffin. What follows is a story you will never forget.
www.fullflame.com
www.fullflame.com ·
Tämä video väittää nigerialaisen pastori Daniel Ekechukwun herätetyn kuolleista autokolarin jälkeen.
Kuolleista herätetty video
19
708
Vastaukset
- herramrks
Mitä ei tietenkään kannata tehdä joka paikassa.
Oletetaan että Afrikassa kuolleita herää ym isomman luokan ihmeitä.
Miksi näin?
Eräs ajatus oli sellainen, että ihmiset uskovat henkimaailman olevan todellinen. Se näkyy pitkässä historiassa mm. henkien manaamisessa, demoneita, noitia, poppiksia.... Näin annoin itselleni kertoman: he uskovat myös Jumalaan palvon vilpittömämmin ja lapsen omaisemmin, koska henkimaailma on ollut hyvässä ja pahassa koko ajan läsnä.
Käykö järkeen?
Jos kasvaa henkiin uskomaan, niin onko helpompi uskoa Jumalaan?
Sama hlö sanoi että länsimaissa joissa on "sivistys" selittänyt "kaiken" eikä "mihinkään" uskota, ei ihmeitäkään tapahtuisi. Sanoohan raamattu uskomisesta voimakkaita asioita.
Mielipiteitä?- penttikustaa
Tuohan todistaa, että pakanoiden jumalat olivat/ovat aivan sama henkiolento kuin kristittyjen ja muslimien.
Jos nyt joku jumal'olento on olemassa (mitä en usko), niin varmaan sen tuhannet eri versio eri aikakausilta ovat itseasiassa kertomuksia samaisesta henkiolennosta. Näin ollen pakanoita ei ole. - herramrks
penttikustaa kirjoitti:
Tuohan todistaa, että pakanoiden jumalat olivat/ovat aivan sama henkiolento kuin kristittyjen ja muslimien.
Jos nyt joku jumal'olento on olemassa (mitä en usko), niin varmaan sen tuhannet eri versio eri aikakausilta ovat itseasiassa kertomuksia samaisesta henkiolennosta. Näin ollen pakanoita ei ole.Kirjoittamani ei "todista" yhtään mitään.
Se oli ainoastaan pohdintaa miksi Suomessa ei kuolleet heräjä, useinkaan ;)
Kyseessä oli usko siihen että on "henkimaailma" ja näin ollen tällainen ihminen myös (ehkä) uskoisi Jumalaan varauksettomammin kuin viisas ja kaiken tieteellistävä länsimato.
Eipä muuta.
- Kadun-nainen
Eiköhän ruveta herättämään kuolleista, kuolleita ihmisiä, parantamaan sairaita, kuoleman sairauksista, pysäytetään vaikka maapallo pyörimästä.
Vai onko ihmisestä tullut heikko ja kykenemätön.
NO,man, Nigeria provides your more than we can even promise, ´cause we have the truth- aikasemminkin
puhunut kanssasi ja ketonut sinulle, että Jeesus tekee tänään ihmeitään, etkö sinä kykene sitä uskomaan. Pyydä itsellesi uskonlahjaa, sillä jotakin vartenhan sinä tällä palstalla kuljet. oletko etsijä?
- Hirvas
aikasemminkin kirjoitti:
puhunut kanssasi ja ketonut sinulle, että Jeesus tekee tänään ihmeitään, etkö sinä kykene sitä uskomaan. Pyydä itsellesi uskonlahjaa, sillä jotakin vartenhan sinä tällä palstalla kuljet. oletko etsijä?
varmistaa, että evankelista Reinhard Bonnke todella herätti kaverin kuolleista, mitä videolla ei näytetä. Ja toiseksi, tämä video ei ole minun tekemä, joten on ihan turhaa käydä ensimmäiseksi minun uskoni kimppuun.
Etsin vain totuutta, en muuta. - Kadun-nainen
aikasemminkin kirjoitti:
Kyllä. Maailmaa tunnen jonkin verran, Siksi tunnen vilpin. Tarkoitan maapalloa.
Olen 100% ennakkoluuloton kaikkia asioita kohtaan, mutta vaadin johdonmukaisuutta.
Nigeriasta tulevia uutisia suodatan vielä senkin jälkeen. - tarkoitin
Hirvas kirjoitti:
varmistaa, että evankelista Reinhard Bonnke todella herätti kaverin kuolleista, mitä videolla ei näytetä. Ja toiseksi, tämä video ei ole minun tekemä, joten on ihan turhaa käydä ensimmäiseksi minun uskoni kimppuun.
Etsin vain totuutta, en muuta.tuon viestin, mutta voimme toki mekin keskustella. Kysynpä sinulta, että uskotko sinä, että Jeesus parantaa tänäänkin, samoin kuin ollessaan maanpäällä?
- etsijä?
Kadun-nainen kirjoitti:
Kyllä. Maailmaa tunnen jonkin verran, Siksi tunnen vilpin. Tarkoitan maapalloa.
Olen 100% ennakkoluuloton kaikkia asioita kohtaan, mutta vaadin johdonmukaisuutta.
Nigeriasta tulevia uutisia suodatan vielä senkin jälkeen.Miksi sinä olet yhä etsijä. Minä olen täällä vierailija, ollut viime helmikuusta lähtien ja toivoisin sinun jo kolkuttelusi tähdenkin saaneen Jeesuksen avamaan sinulle oven. Kai olet kolkutellut ja pyytänyt etsintäsi ohessa, uskonlahjaa. Sitten, kun uskot, saat nähdä ihmeitä ja tulet kykeneväksi uskomaan ihmeisiin.
- Kadun-nainen
tarkoitin kirjoitti:
tuon viestin, mutta voimme toki mekin keskustella. Kysynpä sinulta, että uskotko sinä, että Jeesus parantaa tänäänkin, samoin kuin ollessaan maanpäällä?
mielialasairauksia ja niiden johdannaisia parantuu tänäkin päivänä, riippumatta vakaumuksesta. Kyse on ihmisen sisäisestä
henkisestä tilasta. Jeesus auttaa näitä ihmisiä
varmasti. Jos luu on katki, epäilen Jeesuksen voimaa. - epäile
Kadun-nainen kirjoitti:
mielialasairauksia ja niiden johdannaisia parantuu tänäkin päivänä, riippumatta vakaumuksesta. Kyse on ihmisen sisäisestä
henkisestä tilasta. Jeesus auttaa näitä ihmisiä
varmasti. Jos luu on katki, epäilen Jeesuksen voimaa.jos epäilet et saa nähdä parantumisia, jotka tulevat Jumalalta. Minä olen usein parantunut, jopa murtunut luu parani hetkessä. Jeesus todella toimii ja tekee ihmeitään, meidän parissa jotka uskomme.
- uskonsankari
Hirvas kirjoitti:
Etsin vain totuutta, en muuta.-tämän lähetyslaiva Ebenesserin matkaan osallistunut Toimi Yrjölä on omien kertomustensa mukaan mm.Kiinassa rukouksen kautta Jumalan Voimasta saanut aikaan sen että,-muutamia kuolleita,-heräsi..samoin muistaakseni ceylonilla,-joillakin saarilla,-parikin kappaletta näitä ihmeitä, tapahtui..herätetyistä toiset elivät,-pidemmän ja toiset lyhemmän ajan,-mutta muistaakseni kuitenkin useita kuukausia ja moni vielä parantuikin samalla, kertaa vaikeista vaivoista jne..
-sitä en tiedä sitten oli tämä lähetys-saarnaaja ja uskonsankari toden puhuja ja miten sen voisi,-todistaa,-mutta ainakin siinä kirjassa asiat tuotiin näin esille ja paikalla oli monia henkilöitä,-todistamassa näitä,-tapahtumia...
-sen takia he sitten saivatkin paljon kokouspaikkoja joissa pelastui paljon ihmisiä..
-ja lisäksi uskontojen keskellä joista monet vihasivat kristittyjä ja olivat hyvin epäluuloisia kristinuskoa,-kohtaan..
-kannattaisipa lukea se kirja jokaisen epäuskoisen!! - Kadun-nainen
epäile kirjoitti:
jos epäilet et saa nähdä parantumisia, jotka tulevat Jumalalta. Minä olen usein parantunut, jopa murtunut luu parani hetkessä. Jeesus todella toimii ja tekee ihmeitään, meidän parissa jotka uskomme.
Minulla on myös usko Jumalaan, mutta tämä elämä on Raamattuni. Toivoisin ihmisiltä Rakkautta ja uskoa toisiaan kohtaan, koska olen todennut sen ainoaksi totuudeksi ja tehtäväksi mikä meille ihmisille on annettu.
- tässä,
Kadun-nainen kirjoitti:
Minulla on myös usko Jumalaan, mutta tämä elämä on Raamattuni. Toivoisin ihmisiltä Rakkautta ja uskoa toisiaan kohtaan, koska olen todennut sen ainoaksi totuudeksi ja tehtäväksi mikä meille ihmisille on annettu.
asiassa kanssasi samaa mieltä ja siksi usein puhunkin ihmisille ilosanomasta. Ilman rakkautta ei ole uskoa. Älä jää elämän Raamatun varaan, vaan lue elävää Sanaa Raamatusta, se tekee jokaisessa itsenäistä työtään, vapauttaen ja uudistaen. Jos sinä uskot Jumalaan, niin muistathan, että sinä pääset Jumalayhteyteen vain Jeesuksen kautta. Isä ei kuule meitä, muuta kuin Poikansa ristintyön kautta saadun armahduksen perusteella.
Täälläkin näkee usein, että puhutaan Jumalasta tai taivaan isästä, mutta ei puhuta ainoasta nimestä, jonka kautta me olemme pelastetut ja jolle Jumala meidät luovutti, Jeesuksesta. Jeesus on ainoa nimi, joka antaa meille oikeuden Isän yhteyteen.
Kun tunnustat Jeesuksen suullasi ihmisten edessä, Hän tunnustaa sinut Jumalan enkelien edessä, olet siis julkituotu kuuluvaksi Hänelle.
Jokainen uskovainen saa Pyhän Hengen sisimpäänsä ja Pyhä Henki Itse todistaa meille Jeesuksesta ja johdattaa meidät kaikkeen totuuteen ja saamme nähdä valtavia ihmeitä. Saamme ihmeissämme seurata, miten paranemme ja tulemme uudeksi ja miten elämämme uudistuu. Ei meidän voimallamme, vaan Jumalan voimalla.
Sana on aivan välttämätön, koska Pyhä Henki ottaa Jumalan Sanasta ja antaa meille ja totuuden Henki johdattaa meitä kaikessa Jumalan tahtomalla tavalla, eli ykseydessä Isän ja Pojan kanssa ja näin elävä Sana on tärkein ravintomme.
Itse olen kokenut niin paljon ihmeitä täällä Jumalan valtakunnassa, että minulla menisi aikaa niistä kertoa.
Jeesus on rakkaus ja voima ja Hänelle kannattaa antaa kaikessa kunnia ja luovuttaa elämänsä kokonaan Hänen haltuunsa. - samaa
epäile kirjoitti:
jos epäilet et saa nähdä parantumisia, jotka tulevat Jumalalta. Minä olen usein parantunut, jopa murtunut luu parani hetkessä. Jeesus todella toimii ja tekee ihmeitään, meidän parissa jotka uskomme.
mieltä ja omakohtaisia kokemuksia! Viime vuonna minulta katkesi sääriluu. No sitten aloin lukemaan uskomaani lehteä, GTI-Magazinea jonka jälkeen oli sääriluu kunnossa. Way to go jesus :D:D:D
- Ei ollut totta
Benny myönsi, että oikeaa kasettia ei kuulema löytynytkään. siispä olemme taas saman asian edessä: Uskoako vai ei? Siinäpä kysymys?
- myös esimerkiksi
monien katolilaisten on helppo uskoa ihmeisiin, ja karismaattisuuteen tutustuessaan myös kokea niitä. Se mitä on tottunut pitämään luonnollisena vaikuttaa paljon siihen, mitä voi ottaa vastaan. Jopa uskoon tullut muslimi on perus länsimaiseen ihmiseen nähden paremmassa asemassa. Jeesus myös ilmestyy usein muslimeille unissa jne ja kehottaa etsimään tietoa itsestään kristityiltä ja Raamatusta, koska ihmeet kuuluvat heidän kulttuuriinsa ja he ovat niille vastaanottavaisia.
- Hirvas
Miksikähän helluntaiseurakunta myy sitten nigerialaista humpuukia ?
- älä usko kaikkea
mitä täällä valehtelijat valehtelee
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362499- 1282313
- 1582054
- 371771
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201688- 321121
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24942- 114904