Suosittele jotain ulkosuodatinta 180 l akvaarioon: Mulla on Juwel Rio 180 litraa ja siinä Juwelin oma suodatin. Haluaisin lisäksi jonkun edulllisen ja toimivan ulkosuodattimen.
Suosittele jotain merkkiä ja jos sinulle sattuu olemaan ylimäräinen nurkissä voisin olla kiinnostunut myös käytetystä.
Suosittele jotain ulkosuodatinta 180 l akvaarioon
3
370
Vastaukset
- fish KING
Eheim 2028 PRO II, helppo huoltaa, varma toiminen mutta aikas hintava, n. 260egee.
Fluvalilta löytyy jotain vastaavaa mutta kun se on akvaarion sydän niin en lähtis tinkaileen.- RRR
Minä ostin ainakin tuollaisen ja hyvin pelittää ja tosiaan helppo huoltaa
- Affen
RRR kirjoitti:
Minä ostin ainakin tuollaisen ja hyvin pelittää ja tosiaan helppo huoltaa
No ei tollaseen 180 litraseen nyt Eheim Pro II 2028:a tarvi, varsin hyvin riittää Eheimin Pro II 2026, joka irtoaa akvaarioliikkeistä vähän yli 200 eurolla. Itseasiassa jos tilaat (muistaakseni) akvaarioon.fi-liikkeestä niin suodatin on jotain 169 euroa plus postikulut n. 7 euroa.
Suosittelen, toi suodatin on tosi toimintavarma, hiljainen ja tehokas huoltovapaa. Todennäköisesti et joudu putsaamaan suodatinta kuin korkeintaan pari kertaa vuodessa ja hyvin pelittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.736413- 1445913
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4933755Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s1212186- 401435
Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved4071378- 741215
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun471054Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan56980Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja110972